Kan wezen maar vinyl is tofferquote:
lijkt me duidelijkquote:
hm...jammer idd!quote:Op maandag 18 september 2006 13:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zie net dat "100th Intuition radio show episode · Menno de Jong CD release party" afgelast is
Hoe moeilijk kan zijn? Gewoon het internet daar in een laptop pluggen, de laptop is aangesloten op de eind versterker. De laptop upload naar 1 etn.fm en etn distribueert verder. Ik snap het probleem niet.quote:Op maandag 18 september 2006 17:14 schreef jackson het volgende:
Dan zullen er bij de Poema geen faciliteiten zijn om het mixwerk op ETN.FM te slingeren denk ik
Staat nergens dat dat het probleem is hoor, Intuition Invites wordt ook gewoon uitgezonden op ETN.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:00 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan zijn? Gewoon het internet daar in een laptop pluggen, de laptop is aangesloten op de eind versterker. De laptop upload naar 1 etn.fm en etn distribueert verder. Ik snap het probleem niet.
quote:Trust me everyone, we decided to do the radio show as a radio show only because we have some huge things coming up (with some exciting guest DJs) that will totally rock your world, and will need a lot of our attention
Nee, moeilijk is het niet. Maar dat was iets wat me te binnen schoot.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:00 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan zijn? Gewoon het internet daar in een laptop pluggen, de laptop is aangesloten op de eind versterker. De laptop upload naar 1 etn.fm en etn distribueert verder. Ik snap het probleem niet.
Dat wis ik ja, dat gaat dus nogsteeds door?quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:14 schreef hp22 het volgende:
[..]
Staat nergens dat dat het probleem is hoor, Intuition Invites wordt ook gewoon uitgezonden op ETN.
Lijkt me wel? Het lijkt me hoogst onwaarschijnlijk dat ze eerst een radioshow plannen in de poema, en er na weken achterkomen dat de poema die faciliteiten niet kan biedenquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:38 schreef jackson het volgende:
Dat wis ik ja, dat gaat dus nogsteeds door?
haalt 't niet bij dé Tom Squote:Op dinsdag 19 september 2006 22:17 schreef Xantra het volgende:
check de essential mix van afgelopen zaterdag, Tom Stephan, coole mix![]()
Zal ik vast een naampje verklappen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:14 schreef hp22 het volgende:
[..]
Menno:
Trust me everyone, we decided to do the radio show as a radio show only because we have some huge things coming up (with some exciting guest DJs) that will totally rock your world, and will need a lot of our attention
had de site al bekeken, ziet er goed uitt, ik wil ook nieuw designquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:22 schreef Tomaz het volgende:
[..]
haalt 't niet bij dé Tom S
incl. vernieuwde website
Weet je wat nog veel toffer is? Dat Marco V met zijn Combi:nations 2 tour de Waerdse Tempel aandoetquote:Op woensdag 20 september 2006 19:48 schreef Messenga het volgende:
[afbeelding]
Klinkt als een tof feestje.
quote:Donderdag 21 september 2006 - BREDA – Dj Tiësto (Tijs Verwest) is afgelopen dinsdag met spoed in het ziekenhuis opgenomen, nadat hij last kreeg van pijn in zijn borst en ademhalingsproblemen.
Foto Kees van Dongen
Verwest blijkt een ontsteking in zijn hartzakje (pericarditis) te hebben. Volgens de doktoren komt Verwest er weer helemaal bovenop met de juiste medicijnen en voldoende rust.
De dj, juist terug van een optreden in Litouwen, was aan het werk in zijn eigen studio toen hij pijn op zijn borst kreeg. Volgens persoonlijk manager Wilfried Dam voelde Verwest zich gisteren weer goed. „Hij is natuurlijk wel even geschrokken van de verschijnselen, maar het schijnt allemaal reuze mee te vallen. Het is een virusinfectie. We wilden natuurlijk meteen weten of hij niet te hard heeft gewerkt, maar daar schijnt het niets mee te maken te hebben. Hij moet nog een aantal dagen in het ziekenhuis blijven ter controle”, aldus zijn manager gisteren.
Volgens de pr-man Maurice Verschuren had Verwest gisteren nog steeds last van pijn in zijn borst. Verschuren: „Dat schijnt bij het ziektebeeld te horen. Er is niets ernstigs aan de hand.” Het is niet bekend hoe lang het herstel gaat duren en wanneer de wereldberoemde dj uit Breda weer achter de draaitafels kan plaatsnemen. Alle optredens voor het aankomende weekend zijn afgelast. „Daarna moeten we verder zien”, zegt de manager.
Of de concerten op 14 en 15 oktober in Harsin en Lier in België en op 21 oktober in Paradiso in gevaar komen, valt nu nog niet te zeggen. Op 25 november staat een concert van Tiësto gepland in het Gelredome in Arnhem als hoofdact van het Dance4life spektakel. Op zijn eigen internetpagina schrijft Verwest dat hij zich - naast de pijn in zijn borst - goed voelt en ervan overtuigd is dat hij weer snel aan het werk kan.
Volgens Wilfried Dam vindt Tijs het erg vervelend voor zijn fans. „Maar ja zijn gezondheid gaat natuurlijk voor.”
Onder het genot van een pilsje en nootje in combinatie met wat oudere deunen zijn user Tomaz & jackson tot het wijze besluit gekomen om af te reizen naar het altijd mooie, gezellig maar vooral puikende The Hague waar wij getrakteerd zullen worden op Classics.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:37 schreef DreamAway het volgende:
en ging er nou nog iemand naar Trance Classics of niet? nee zeker??![]()
tofjes! een zeer wijs besluit! maar waar zie jij die nootjes dan?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Onder het genot van een pilsje en nootje in combinatie met wat oudere deunen zijn user Tomaz & jackson tot het wijze besluit gekomen om af te reizen naar het altijd mooie, gezellig maar vooral puikende The Hague waar wij getrakteerd zullen worden op Classics.
das minder prettig voor Tijs!quote:
Nee nee, weer zon 'kinder' concert van dance4life net als vorig jaar, de nacht erna is Qlimax in t Gelredomequote:Op donderdag 21 september 2006 18:34 schreef DreamAway het volgende:
[..]
tofjes! een zeer wijs besluit! maar waar zie jij die nootjes dan?![]()
[..]
das minder prettig voor Tijs!maareh...concert in het gelredome 25 november??? TIC???
![]()
eauquote:Op donderdag 21 september 2006 18:36 schreef hp22 het volgende:
[..]
Nee nee, weer zon 'kinder' concert van dance4life net als vorig jaar, de nacht erna is Qlimax in t Gelredome
Ik vat em niet helemaal denk ik maar die nootjes waren gister aanwezig toen wij het besluit genomen hadden.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:34 schreef DreamAway het volgende:
tofjes! een zeer wijs besluit! maar waar zie jij die nootjes dan?![]()
excuses, verkeerd gelezen!quote:Op donderdag 21 september 2006 19:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vat em niet helemaal denk ik maar die nootjes waren gister aanwezig toen wij het besluit genomen hadden.
Qlimax is de 25equote:Op donderdag 21 september 2006 14:34 schreef hp22 het volgende:
Op 25 november staat een concert van Tiësto gepland in het Gelredome in Arnhem als hoofdact van het Dance4life spektakel.
Apart, overdag/'s avonds D4L en dan meteen door met Qlimax?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:03 schreef Veersesmurf het volgende:
Was vorig jaar ook, eerst D4L, daarna Qlimax![]()
*zin in 7 okt. heeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |