Gewoon doen! Als je al twijfelt dan moet je zeker gaanquote:Op donderdag 14 september 2006 17:15 schreef nlboy het volgende:
Ik zit nog te twijvelen om naar Armin te gaan. Want vonden de mensen die naar Armin Only waren geweest er van?
Trouwens het nieuwe nummer van Re:Locate - Spirit is echt geweldig.![]()
Hehe, toevallig nu luistertquote:Op donderdag 14 september 2006 21:42 schreef m-kay het volgende:
Holy, draait Armin nu één of andere toffe remix van Yet another day??
Nee dus. [afbeelding]
als je van Re:Locate houdt, moet je zeker gaanquote:Op donderdag 14 september 2006 17:15 schreef nlboy het volgende:
Ik zit nog te twijvelen om naar Armin te gaan. Want vonden de mensen die naar Armin Only waren geweest er van?
Trouwens het nieuwe nummer van Re:Locate - Spirit is echt geweldig.![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:27 schreef DreamAway het volgende:
Voor diegene die vanavond naar Armada in Rotterdam gaan of naar Illusion: veel plezierrrr!![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:27 schreef DreamAway het volgende:
Voor diegene die vanavond naar Armada in Rotterdam gaan of naar Illusion: veel plezierrrr!![]()
Zal wel lukkenquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:27 schreef DreamAway het volgende:
Ik weet totaal niet wat je met breezerkant bedoelt.... maar die kant bevalt mij prima. Ach, breezerdamesch bevallen me ook wel primaquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:33 schreef Messenga het volgende:
1. Re:Locate - Alcatraz
2. system F ft. Armin van Buuren - Exhale
3. Fonzerelli - Moonlight Party ( Original Mix)
4. Sean Tyas - Lift ( Original Mix)
5. Airwave Vs. Rising Star - Sunspot ( DCML Remix)
6. Veracocha - Carte Blanche (Original Mix)
7. Rank 1 - Awakening
8. Marco V - Simulated (Original Mix)
9. Cygnus X - Superstring (Rank 1 Remix)
10. Paul van Dyk - The Other Side
11. Rank 1 - Airwave ( Dutch Force Vocal Edit)
12. Marcel Woods - Advanced (Single Mix)
13. Dj Tiësto - He's A Pirate
14. Mr Sam- Lyteo (Rank 1 Remix)
15. Dj Tiësto Presents Allure - The Loves We Lost
16. Tiësto ft. Maxi Jazz - Dance4life
17. Supermode - Tell me Why
18. Paul van Dyk - Nothing But You (PVD Radio Mix)
19. Paul van Dyk - Crush
20. Incoming Living on video
21. Pakito - Living on Video
22. Pakito - Moving on Stereo
23. Bob Sinclar - Rock This Party (Everybody Dance Now)
24. Phunk-A-Delic - Rockin
25. Fedde Le Grand ft. Bodyrox - Put Ya Hands Up Yeah Yeah Remix
26. Mylo feat Freeform Five - Muscle Car (Sander Kleinenberg Remix)
27. Mylo - In your arms (Tocadisco's Zwischen Den Stuehlen mix)
28. John Marks - Carnival
Vanaf nummertje 20 toch een beetje de breezerkant opgezocht, ik vind het wel een lekker mixje, met afwisselend nieuwe en oude nummers.
Heb je bier op ofzo?quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik weet totaal niet wat je met breezerkant bedoelt.... maar die kant bevalt mij prima. Ach, breezerdamesch bevallen me ook wel prima![]()
Pakito is kut... maar de rest prima te doen. Vandaag een leuke breezerdame gesproken dus....quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:09 schreef m-kay het volgende:
[..]
Heb je bier op ofzo? [afbeelding]!
Hoop doet leven.... maar het maakt Armin niet beterquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:33 schreef DreamAway het volgende:
hoop dat armin niet tegen zal vallen vanavond![]()
*meldt*quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:53 schreef star_gazer het volgende:
Nog meer mensen die net als mij op de ocean diva te vinden zijn vanavond?
hm jammer dan!quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoop doet leven.... maar het maakt Armin niet beter
[..]
*meldt*
Was jij niet die gast die tegen mij zei:" weer die lompe techtrancers" en toen richting uitgang liep?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:33 schreef jackson het volgende:
Klein verslagje dan maar even omdat ik er toch ben.
- Gadver wat een vies lang verslag is dit!
Altijd mooi dat op de Ocean DIvaquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:33 schreef jackson het volgende:
- Gratis wc's (tenminste als je even doorloopt en niemand aankijkt)
Ik denk dat het ook vooral een kwestie van opbouwen is (er zijn wel een aantal zeer goede techers maar de meeste zijn erg slecht vind ik zelf), ik vind het vreemd dat je club dj's uitnodigt, dan 3 platen net doet of je ook club kan draaien en dan meteen weer naar 138bpm (tech-)trance. Ik was er natuurlijk niet bij maar dit is even een reactie op het verslag. Ook weer heel typisch dat alleen Armin de tent los kreegquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:51 schreef DreamAway het volgende:
[..]
![]()
leuk verslagje!
maar t valt mee... je hebt maar een beetje gehuilt?![]()
hieruit blijkt dat je igg niet (meer) zo van tech-trance houdt...das de oorzaak, toch!?![]()
Misschien niet zo heel typisch, omdat 80% (ofzoiets) van de mensen voor Armin komt, en 'die andere 2' zijn bijzaakquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:00 schreef hp22 het volgende:
Ook weer heel typisch dat alleen Armin de tent los kreeg.
Het was zeker even huilen tijdens Domino...quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:51 schreef DreamAway het volgende:
[..]
![]()
leuk verslagje!
maar t valt mee... je hebt maar een beetje gehuilt?![]()
hieruit blijkt dat je igg niet (meer) zo van tech-trance houdt...das de oorzaak, toch!?![]()
En dan heb je wat mij betreft geen ene donder op dat feest te zoeken.... Nu zijn er ook zat mensen die gewoon staan te springen omdat het armin is en verder totaal geen idee hebben. Dat viel mij behoorlijk op gister ook! Een beetje het Tiesto effect zeg maar. Zal er wel bij horen als je zo'n grote naam bentquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:20 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Misschien niet zo heel typisch, omdat 80% (ofzoiets) van de mensen voor Armin komt, en 'die andere 2' zijn bijzaak![]()
Ik snap je punt wel, maar als we zo gaan redeneren zou ik ook heel wat mensen uit het publiek laten verwijderen omdat ze er niet thuis horenquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:03 schreef jackson het volgende:
[..]
En dan heb je wat mij betreft geen ene donder op dat feest te zoeken....
ik neem aan uit flesjes? Uit de tap is dommelsch niet e zuipen, brrrrrrrquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:33 schreef jackson het volgende:
Pluspunten:
- Bier, Dommelsch.. Dommelsch is lekker
We snappen elkaar wel denkquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:02 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, maar als we zo gaan redeneren zou ik ook heel wat mensen uit het publiek laten verwijderen omdat ze er niet thuis horen![]()
Beide lekker. Dit was uit de tap uiteraard... Schenken ze veel in sportkantine's ook, altijdquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:26 schreef Xantra het volgende:
[..]
ik neem aan uit flesjes? Uit de tap is dommelsch niet e zuipen, brrrrrrr![]()
bij voetbalkantines is het veel Amstelquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:27 schreef jackson het volgende:
[..]
We snappen elkaar wel denk. Ik snap ook wel hoe het zit
[..]
Beide lekker. Dit was uit de tap uiteraard... Schenken ze veel in sportkantine's ook, altijd!
Amstelquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:49 schreef Xantra het volgende:
[..]
bij voetbalkantines is het veel Amstel![]()
Geniaal!quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:02 schreef hp22 het volgende:
Even geleend van het Intuition forum maar deze is geniaal
http://video.google.com/videoplay?docid=-610864174104981005&hl=nl
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:02 schreef hp22 het volgende:
Even geleend van het Intuition forum maar deze is geniaal
http://video.google.com/videoplay?docid=-610864174104981005&hl=nl
Ik lees net een review op PF en volgens mij scheelde het weinigquote:Op zondag 17 september 2006 11:57 schreef kreischer2000 het volgende:
Whahaha, dat filmpje is echt briljant!
En werd er gister nog jump gedraaid?
Neequote:Op zaterdag 16 september 2006 13:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoop doet leven.... maar het maakt Armin niet beter
[..]
*meldt*
Was jij niet die gast die tegen mij zei:" weer die lompe techtrancers" en toen richting uitgang liep?
Erg, erg fijn!quote:Jose Amnesia featuring Jennifer Rene - Louder (Original Mix)
gloeiendegloeiendequote:Op zondag 17 september 2006 19:14 schreef hp22 het volgende:
Leuk Daan! Maar je moet tegenwoordig inloggen bij yousendit om te kunnen downen
Eric Prydz tochquote:Op zondag 17 september 2006 19:09 schreef DreamAway het volgende:
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=9A098B020333FC3E
Kan iemand dees nog even ID-en?!
Yep, prydz remix van Paolo Mojo - 1983. Zeer geil! Origineel ook trouwens!quote:Op zondag 17 september 2006 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eric Prydz toch?
Wel een groot bestand voor 13 seconden.
ik kan er niks aan doen...quote:Op zondag 17 september 2006 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eric Prydz toch?
Wel een groot bestand voor 13 seconden.
Boeit toch verder ook geen zakquote:
Hm, idd zeg, jammer! Uitzoeken waarom!quote:Op maandag 18 september 2006 13:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Boeit toch verder ook geen zak![]()
Ik zie net dat "100th Intuition radio show episode · Menno de Jong CD release party" afgelast is
quote:Op maandag 18 september 2006 16:16 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Hm, idd zeg, jammer! Uitzoeken waarom!
quote:Dear Intuition Radio Show listeners,
Whereas initially we planned to make the 100th Intuition Episode an event, we have recently decided to do this in a form which the whole world, and thus all our dedicated listeners, can enjoy.
Therefore on Wednesday the 29th of November we will be hosting an extra extra extra long (we'll let you know exactly HOW long as soon as the schedule is confirmed) Intuition Radio Show, to celebrate nearly 2 years of quality mixes, weekly fun & frollicing on the forums and chatrooms, as well as just big general fun for all the people involved on all ends (the listeners, DJs, Radio Stations and everyone.)
So mark the date down in your agenda, odds are the spectacle will start a little earlier than usual! Get ready for one of the hottest online events so far!
Love,
Menno
was me laatste vinyl die ik aangeschaft heb... heb dus al paar maanden geen vinyl meer gekocht...quote:Op zondag 17 september 2006 21:02 schreef star_gazer het volgende:
Die CD die je bij weggaan kreeg (sound of armada) is op zich nog best te doen! Not Farris - Love is alive (Harry Lemon remix)
original is beste, had hem in mei al in me top10 staanquote:Op maandag 18 september 2006 01:56 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Yep, prydz remix van Paolo Mojo - 1983. Zeer geil! Origineel ook trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |