Klein verslagje dan maar even omdat ik er toch ben.
Heenreis werd erg fijn samen met usert Tomaz, 2 andere vrienden en Hertog Jan
![]()
! Eenmaal binnen stond Benny achter de decks met een strak gezicht zonder naar de mixer te kijken te mixen. Ik kan me voorstellen dat er mensen bij eieren bakken nog moeilijker staan te kijken. Prachtig hoe deze man "lekker niks aan de hand" staat te mixen. Ook draaide hij een erg lekkere set met uiteraard zoals we van hem gewend zijn alleen maar vinyl. Hij stond de effectenbak heerlijk te gebruiken en knalde zelfs samples in de DJM-600!
Aan het einde van zijn set zag ik Erick E al staan, uiteraard met een bigsmilie op zijn gezicht! En maar lachen die man... gedurende zijn hele set heeft hij de helft van de tijd zo'n prodent lach op zijn gezicht, tofheid! De tent (boot) ging goed los op eigen edits van de beste man en erg goeie platen. Er kwamen wat bekende deunen voorbij waarvan in de naam niet weet
![]()
. Heb me erg goed vermaakt tijdens Erick Edit (zoals user Tomaz hem graag noemt) zijn set!
Rond een uur of 3 zagen we Armin verschijnen. Tot mijn grote verbazing had ik echt weer eens zin in armin (op een gezonde niet sexuele manier
![]()
). Dus ik met al mijn positieve energie naar deze beste man luisteren. Hij mixte de plaat van erick e gewoon door en dat gaf mij goede hoop voor de avond
![]()
. Een haarzuivere mix volgende op zo'n 128BMP en ik wist het..... Armin was back!
Eerste plaat van hem was de bootleg van Prydz met proper education, dikke tune en het was wachten op wat zou komen. Tijdens dat wachten deden we nog wat danspassen uiteraard waarbij het hakken van bier niet vergeten werd! Armin zijn 2e plaat maakte me helemaal knettergek zeg: Oxia - Domino
![]()
. Het kon gewoon niet vetter worden.
Al snel had Armin de pitch knop gevonden en ging het van 128BPM naar 138, dat kostte de beste man ik denk 3platen. Hij draaide na Domino een onbekende tune gevolgd door Aalto - 5. Buiten het feit dat het een grafplaat is in mijn ogen schiet het niet op om na een avond house na 15min in je set lompe platen te draaien. Na Aalto kwam nog de bodyrox edit van Schulz voorbij, die knalde erg erg goed! Daarna heeft hij op 1of2 platen na alleen maar lompe techtrance achtige platen gespinned. Extreme bagger was het gevolg en het was weer gedaan met Armin. De ene naar de andere erg matige platen werden doorgemixed. Buiten het feit dat de platen nergens naar klonken mixt deze man wel ultiem zuiver en knallend door. Wat dat betreft blijft hij samen met armada vriendje Perry toch wel een mixheld.
Persoonlijk kon in me totaal niet vinden in de lompe platen van Armin maar ook mijn mening is er maar 1 van de vele. User Tomaz vond het een erg geslaagde Armin en had weinig aan te merken. Ik vond de platen net over het randje
![]()
. Raar dat Armin voor mij de beste platen van de avond draaide maar ook meteen de slechtste platen draaide binnen zijn set
![]()
.
Armin sloot af met Racoon wat natuurlijk een geweldige plaat blijft, de break is echt helemaal
![]()
.
Pluspunten:
- Vervoer + mijn goede vriend Tino was er weer eens bij
![]()
- Bier, Dommelsch.. Dommelsch is lekker
- Gratis wc's (tenminste als je even doorloopt en niemand aankijkt)
- Benny + Erick
- Armin de eerste 20min... mijn god wat vet
![]()
- Boot, boten zijn cool
Minpunten:
- Het geluid is het eerste uur erg slecht geweest
- Armin na 20min
![]()
- Het feest was overall goed... Niet super
- Alleen armin kreeg de tent echt los
- Ineens was er een bar dicht om kwart voor 5
- Gadver wat een vies lang verslag is dit!
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --