Reviewwwwwwwwwwww...................
Gister was goed, niet het beste feestje, maar errrug lekker!
Ik had hoge verwachtingen van de Ocean Diva zelf en eenmaal binnen viel me op dat het een stuk kleiner was dan ik dacht! Wel mooi, handig ingericht en totaal niks mis met de faciliteiten. Het geeft wel een apart gevoel om aan boord te stappen om te gaan feesten! En het varen heeft ook wel iets speciaals!
Perry draaide heerlijk!
![]()
Had wel wat langer mogen doordraaien eigenlijk
![]()
Met als hoogtepunt zijn eigen Bass Society natuurlijk...
hier enkele nummers
Perry O'Neil:
Paolo Mojo - 1983 (Eric Prydz Remix)Perry O'Neil - Bass Society
Matthew Dekay - Digifruitella
Karen Overton - Your Loving Arms (Markus Schulz vs Elevation Remix)Simon & Shaker - Zero (Original Mix) (eindelijk weet ik de titel !! was zo lang op zoek!!! hebt gewoon ff aan Perry zelf gevraagd want ik MOEST het weten!)
Roland Klinkenberg - What's The PointArmin zn set begon enorm goed, met heerlijke platen, zelfs een hele hoop die ik graag had willen horen (touch me, black is the colour, tri-state, session 6) dus t was werkelijk eventjes zweven, zo'n paar centimeter boven de vloer...
![]()
alleen de laatste 20 min konden me niet zo boeien helaas! ging de te harde kant op, weet niet precies meer welke platen t waren...maar ik had em liever anders zien afsluiten. Maar de rest...top! (helaas geen Above & Beyond - good for me -club mix- maar dat mocht de pret niet drukken!)
Heb ook even mn 'nieuwe' headphones laten signeren, was wel tofjes!
Armin van Buuren
Cassandra Fox - Touch Me (Mike Koglin vs Jono Grant Remix)
Oxia - Domino
Jose Amnesia & Tenisha - Outsiders
Cara Dillon vs 2 Devine - Black Is The Colour (Coco & Green Remix)
Cosmic Gate - Should Have Known (Dub Mix)
Jose Amnesia featuring Jennifer Rene - Louder (Original Mix)
Andy Moor vs Orkidea - Year Zero (Andy Moor's First Flight)
Above & Beyond - Tri State (Frase Remix)
Marco V - Any Better, Or... ?
Antidote - What Time Is Love (Inspired Mix)
Armin van Buuren featuring Racoon - Love You More (Vocal Mix)
Dave 202 - Generate The Wave
Marninx presents Ecco - Intuition (Martin Roth Classic Mix)
Selu Vibra - Divine (Original Mix)
Giuseppe Ottaviani - Through Your Eyes
G-Spott presents Vinyl Sessions 2.0 - Session 6Tegen de tijd dat Sander opkwam was ik eigenlijk al n btje op en bij gebrek aan het zuigen op dextro's energy gaat dat niet zo best... Dus eerst even wat gaan liggen en op het deck gekeken en daarna nog ffkes een uurtje de laatste energie opmaken. Alhoewel ik Sander zeer goed kan waarderen was het toch ietsje te hard voor me...had meer zin in nog een uurtje Perry!
Maar z'n remixen blijven geweldig, dus ik heb er wel erg van genoten! Het is ook een erg aardige gast!
enige wat er nog herinnerd is van Sanders playlist:
Yello - Oh Yeah (SvD Remix)
Armin van Buuren - Control Freak (SvD Remix)
Arctic Monkey - Sun Goes Down (SvD Remix)
Re:Locate - Rogue
Club Scene investigaotrs - Direkt Dizko (SvD remix)
E-Craig - Home (Dub mix) (en ik maar wachten tot Enya ging zingen
![]()
)
Heb een hoop filmpjes gemaakt met best wel goede kwaliteit qua beeld en geluid, dus die zal ik zo snel mogelijk uploaden ergens! Hoop foto's zijn helaas mislukt,opd e een of andere manier bewogen de mensen te veel en was t licht te zwak
![]()
Pluspunten:
+ leuke locatie, apart boot-gevoel
+ wederom veel liefhebbers en aardige mensen
+ drank niet extreem duur, had een hoop muntjes over
+ weer veel bekenden gezien en nieuwe mensen leren kennen! verbaast me nog steeds dat mensen uit Australië, Schotland, Filand en nog veel verder komen om dit mee maken!
+ Lounge banken, thank god for them!
+ Mijn waaier
+ Geluid was eindelijk eens een keer niet te hard, af en toe zelfs een beetje te zacht naar mijn idee (of ik ben doof..dat zal t zijn!)
+ Vooraan was er nog redelijk genoeg riumte om goed te kunnen bewegen
+ Signatie (signatie?!
![]()
) van m'n headphones en mensen die dan komen vragen of ik ook dj ben
![]()
wish I could say yes...!
+ Dj booth ligt lekker centraal!
Minpunten:
- Veeeeel te heet daarbinnen! Iedereen plakt, hijgt en produceert nog meer warmte. En ja...het fenomeen 'zweet druipt van het plafond af ' was ook aanwezig...lekker heur
- Mensen die met glazen gaan gooien (heb er nog een filmpje van zelfs) waardoor er 2 uur lang een security guy naast Armin ging staan. Met een vrij stalen blik in z'n ogen ja
- de laatste 20 min van Armin waarin ie 'Good for me' of 'Chasing Cars' had kunnen draaien
- Gebrek aan Dextro's Energy
Al met al een heel goed feestje! op naar volgende week in de AStA!
fil pjes plus foto's volgen, maar dat zal wel even duren vrees ik!
[ Bericht 1% gewijzigd door DreamAway op 17-09-2006 19:36:47 ]
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |