en daar moeten we dan heen? jong-e-tje?quote:Op donderdag 7 september 2006 21:03 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Nee meisje gek! Michel de Heij is dan jarig!
Die heb ik ook in de agenda staan! Weet nog niet zeker of ik ga... even kijken wie er meegaan. Lijkt me wel erg tof!quote:Op donderdag 7 september 2006 21:03 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Nee meisje gek! Michel de Heij is dan jarig!
Uiteraard..... It's all about the house music and allways has been !!!!!!quote:Op donderdag 7 september 2006 21:35 schreef DreamAway het volgende:
[..]
en daar moeten we dan heen? jong-e-tje?![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Uiteraard..... It's all about the house music and allways has been !!!!!!
(now playing: Noir - All About Housemusic (Full Vox Mix) )
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:09 schreef hp22 het volgende:
[..]
-Armada night · Amsterdam dance event info-
Slechts ¤15,-, en geen Armin!
Armin is voorspelbaar... niet HP22quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:11 schreef DreamAway het volgende:
[..]
voorspelbaar hoor...
![]()
ik moet nog ff kijken...PvD wil ik ook eindelijk eens een keer zien!![]()
ja, maar wel weer een mooie manier om publiciteit te trekken en sympathie-stemmen te ontvangen...quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:35 schreef Xantra het volgende:
hmz vind het wel netjes gedacht van hem![]()
Ja die gedachte ging ook door m'n hoofd dat mensen dat zullen gaan zeggen maar zo kan je iemand wel blijven afkraken hè! Hij kan 't toch nooit goed doen voor sommigenquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:40 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ja, maar wel weer een mooie manier om publiciteit te trekken en sympathie-stemmen te ontvangen...
maar waarschijnlijk zijn zn bedoelingen goed en das wel erg tof van hem!
onzinquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:40 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ja, maar wel weer een mooie manier om publiciteit te trekken en sympathie-stemmen te ontvangen...
kan je nog beter op Armin stemmen, of nietquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:26 schreef Xantra het volgende:
[..]
onzin
hij had in allerlei interviews al gezegd dat die djmag niet meer nodig voor hem was en dat het hem nu niet meer interesseert.
jij had natuurlijk gehoopt dat hij zou zeggen: stem op andere NL-ers, waaronder Armin![]()
maargoed, ik vind gewoon dat je dit soort dingen niet op die manier mag beinvloeden, nu krijg je Tiësto fans die bijv SvD niet kennen en toch op hem gaan stemmen, omdat Tijs ook zo stemt...
en dat is pas onzin.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:26 schreef Xantra het volgende:
[..]
jij had natuurlijk gehoopt dat hij zou zeggen: stem op andere NL-ers, waaronder Armin![]()
ik denk dat ik hap en toch doe ik hetquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:36 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
kan je nog beter op Armin stemmen, of niet![]()
Zoals andere al zeiden... Gelul natuurlijk... het is voor onze Tosti totaal niet meer van belang of ze op hem stemmen. Tiesto is een begrip en zal dat de komende jaren ook wel blijven. Zijn bookingen hangen niet af van volkstammen die hem op 1 zetten. Daar komt bij als jij er doorheen prikt je mag aannemen dat andere mensen dat ook wel doen. Mensen kunnen prima zelf nadenken dunkt mij.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:40 schreef DreamAway het volgende:
[..]
Armin is voor veel mensen een gepasseerd station merk ik om me heen (dus niet alleen hier). Dit dan vooral bij de mensen die al wat langer meedraaien, zelfs de vroegere die-hard fans haken wat af.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:36 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
kan je nog beter op Armin stemmen, of niet![]()
zal je wel gelijk in hebben ja!quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Het is voor onze Tosti totaal niet meer van belang of ze op hem stemmen. Tiesto is een begrip en zal dat de komende jaren ook wel blijven. Zijn bookingen hangen niet af van volkstammen die hem op 1 zetten. Daar komt bij als jij er doorheen prikt je mag aannemen dat andere mensen dat ook wel doen. Mensen kunnen prima zelf nadenken dunkt mij.
Jij hebt je studie mee wat dat betreftquote:Op zondag 10 september 2006 13:42 schreef DreamAway het volgende:
[..]
zal je wel gelijk in hebben ja!![]()
alleen dat laatste betwijfel ik nog een beetje, maar ik zal er wel weer te diep over nadenken.
Marketing en de-marketing enzo....nahja lekker boeiend!![]()
Kan het me niet voorstellen. Als je bekend bent met het fenomeen dj-mag ben je volgens mij op z'n minst muziekliefhebber. Dus geen top40-meeloper/breezah die stemt wat Tijs stemt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:26 schreef Xantra het volgende:
[..]
maargoed, ik vind gewoon dat je dit soort dingen niet op die manier mag beinvloeden, nu krijg je Tiësto fans die bijv SvD niet kennen en toch op hem gaan stemmen, omdat Tijs ook zo stemt...
quote:Op maandag 11 september 2006 01:55 schreef Tomaz het volgende:
breezah
tja misschienquote:Op maandag 11 september 2006 01:55 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen. Als je bekend bent met het fenomeen dj-mag ben je volgens mij op z'n minst muziekliefhebber. Dus geen top40-meeloper/breezah die stemt wat Tijs stemt.
Armin gaat b2b met een gele kikker?quote:Op maandag 11 september 2006 22:40 schreef DreamAway het volgende:
even spammen: de site is online!![]()
[[url=http://img524.imageshack.us/img524/9738/ao4vf8.th.jpg]afbeelding][/URL]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |