vrouwen houden van progressivequote:Op zondag 3 september 2006 17:36 schreef MarkzMan_X het volgende:
Wat voor vrouwen ken jij die platen van Stef Vrolijk kennen. Geil.
Ha! Was dat die knaap die af en toe 'sterrendansen op het ijs' simuleerde?quote:
haha ja dat was hij jaquote:Op zondag 3 september 2006 19:03 schreef swopfile het volgende:
[..]
Ha! Was dat die knaap die af en toe 'sterrendansen op het ijs' simuleerde?
Dat hoofd van Tom, erg tof ja. En Hans, boooh, lekker alles kapot raggen.quote:Op zondag 3 september 2006 19:03 schreef swopfile het volgende:
Het was weer fraai! Helaas had ik mn wichelroede verkeerd gekalibreerd waardoor we totaal de verkeerde richting op reden en daardoor de set van Hans gemist hebben. Sorry!
Hoogtepunt van de avond was toch wel de kop van Tom als hij aan het draaien is, priceless!![]()
Heeft iemand al foto's online staan?
[..]
Ha! Was dat die knaap die af en toe 'sterrendansen op het ijs' simuleerde?
Bwhhe, dus dat was het. Ik dacht al, wat is dat voor een hardstyle-move. Maar het was schaatsen.quote:Op zondag 3 september 2006 19:11 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
haha ja dat was hij jahad in de auto een half pilletje op, en (gelukkig voor hem) de rest goed verstopt in zijn porto. dus eenmaal binnen nog wel een halfje denk ik
![]()
je kon hem amper meer verstaan, ging naar iedere vrouw toe (alle 4) om een praatje te maken en moest nog wel het meest lachen om zijn 'schaats-elleboog-move'
![]()
morgen is kijken wat hij er nog allemaal van weet![]()
"5 DJ's meisje"quote:Op zondag 3 september 2006 17:36 schreef MarkzMan_X het volgende:
Wat voor vrouwen ken jij die platen van Stef Vrolijk kennen. Geil.
Do the Oliebonk with me!quote:Op zondag 3 september 2006 21:12 schreef jackson het volgende:
[..]
"5 DJ's meisje"
Ik weet niet of jij dan genoeg weet maar andere mensen wel denk![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 19:03 schreef swopfile het volgende:
Hoogtepunt van de avond was toch wel de kop van Tom als hij aan het draaien is, priceless!![]()
Zoals het hoort dusquote:Op maandag 4 september 2006 01:45 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ik had dan ook al aardig wat gedronken voordat ik de booth betrad!
pics or stfu!quote:Op donderdag 7 september 2006 02:39 schreef MarkzMan_X het volgende:
DreamAway krijgt van alles door hp22 ingefluisterd.... heb ik het goed?
Heej, Baron van Pickenhoven! Schiet eens op met die feauteaux! Lapzwans!quote:Op donderdag 7 september 2006 02:39 schreef MarkzMan_X het volgende:
DreamAway krijgt van alles door hp22 ingefluisterd.... heb ik het goed?
Nee meisje gek! Michel de Heij is dan jarig!quote:Op donderdag 7 september 2006 20:45 schreef DreamAway het volgende:
ging er trouwens nog iemand hier naar Trance Classics party in de asta de 23ste? Want waarschijnlijk ben ik daar toch bij!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |