abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_41145067
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 22:19 schreef Urvin het volgende:

[..]

James Lavelle
Nog nooit van gehoord. .

Maar inderdaad Veersesmurf, wel puike deuns!
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 01:07:48 #27
105311 Xantra
Cinematographer
pi_41149910
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 19:06 schreef Urvin het volgende:

[..]

Stalker maakt de producties voor Niklas Harding
daarom zegt die het ook

jackson is groot fan van Harding producties

zie trouwens Lens - Dusk Till Dawn (Alex Stealthy Remix) bij je staan daar onder, snap niet wat er zo goed aan die remix is, hij haalt het gevoelige wat in het originele en stalker mix zit weg, vind ik zonde...
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 12:37:10 #28
36461 Joppy
geen colaboy
pi_41192663
TVP
Let the beat control your body!
pi_41192705
Maor Levi =
nog geen enkele track of remix van hem gehoord die slecht is
pi_41200405
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 01:07 schreef Xantra het volgende:

[..]

daarom zegt die het ook

jackson is groot fan van Harding producties

zie trouwens Lens - Dusk Till Dawn (Alex Stealthy Remix) bij je staan daar onder, snap niet wat er zo goed aan die remix is, hij haalt het gevoelige wat in het originele en stalker mix zit weg, vind ik zonde...
Vind die bassline gewoon zo heerlijk. Miss een beetje standaard stealthy.... maar toch
Vind overigens die andere versies niet slecht ofzo
pi_41219582
Hoort eigenlijk een beetje in het vorige topic, maar toch een vermelding waard: Jon_o_bir_ways_and_means_006

Heb heel veel zin deze man te zien op 7 okt.
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_41228607
Wow, heb veel dingen meegemaakt, maar Budapest was weer een compleet nieuwe ervaring! Fantastisch weekend gehad! Hp beloofde een lang verslag incl. foto's dus daar hou ik 'm aan
  zondag 27 augustus 2006 @ 17:48:50 #33
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_41229219
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 19:06 schreef Urvin het volgende:

[..]

Stalker maakt de producties voor Niklas Harding
Hi Sherlock, I'm Jackson
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 27 augustus 2006 @ 17:49:38 #34
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_41229250
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:27 schreef Tomaz het volgende:
Wow, heb veel dingen meegemaakt, maar Budapest was weer een compleet nieuwe ervaring! Fantastisch weekend gehad! Hp beloofde een lang verslag incl. foto's dus daar hou ik 'm aan
Mijn god wat een dikke schit was het zeg.... Echt weer iets nieuws inderdaad. Volgend jaar volgas weer!

Plus en minpunten volgen!
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_41234892
Enorm genoten ja. Was haast beter dan vorig jaar (wie dacht dat dat mogelijk zou zijn!).
Nu ga ik echt naar m'n bedje.... ik ben gesloopt!
pi_41238647
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:53 schreef MarkzMan_X het volgende:
Enorm genoten ja. Was haast beter dan vorig jaar (wie dacht dat dat mogelijk zou zijn!).
Nu ga ik echt naar m'n bedje.... ik ben gesloopt!
Je hebt er de kracht niet meer voor! Je spieren! Je bent gebroken!

Net ff gemixt:
01. Hybrid - Finished Symphony
02. Nelly Furtado - Promiscous (Axwell remix)
03. Chris Lake - Changes (Club mix)
04. Frost & Maron - Time out
05. Perry 'O Neil - Bass Society
06. Valentino - Flying (Sultan & Tonedepth remix)
07. Deep Skies ft. Cass Fox - Little bird (Mike Koglin remix)
08. Imogen Heap - The moment I said (Airbase pres. Scarab remix)
09. White label
10. Sander van Doorn - Dark Roast (2006 re-fill remix)
11. Re:Locate - Samburu
12. Fable - Nightshift
13. Cosmic Gate - Should have known
14. Mike Shiver - Morning drive
15. Insigma - Open your eyes (Sean Tyas no piano remix)
16. System F - Out of the blue
17. Re:Locate - Waterfall
18. Young Parisians ft. Ben Lost - Jump the next train (Kyau vs. Albert remix)
19. Super8 - Get off
20. Orjan - Prison break
21. Above & Beyond - Can't sleep (Signum remix)
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_41244700
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:27 schreef Tomaz het volgende:
Wow, heb veel dingen meegemaakt, maar Budapest was weer een compleet nieuwe ervaring! Fantastisch weekend gehad! Hp beloofde een lang verslag incl. foto's dus daar hou ik 'm aan
Uiteraard, doe ik toch altijd! Maar nu nog even niet zeg maar

Wat een fantastische reis was dit weer zeg! Nog beter dan vorig jaar! Foto's, video's en een verslag volgen later vandaag!
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  maandag 28 augustus 2006 @ 10:22:49 #39
105311 Xantra
Cinematographer
pi_41249344
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 22:33 schreef m-kay het volgende:

[..]

15. Insigma - Open your eyes (Sean Tyas no piano remix)
zijn leuke remixen!

heb het origineel nog op vinyl liggen, blijft vet, als whitelabel uit 1999/2000 dacht ik zo uit mijn hoofd
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_41250782
quote:
Het dance-evenement Dancetour in het Zuiderpark in Den Haag is gisteravond eerder beëindigd omdat er een grote vechtpartij was uitgebroken. Ooggetuigen spraken van een ''massale vechtpartij''. De politie houdt het op 60 tot 80 jongeren die met de beveiliging aan het knokken waren. Daarbij raakten twee beveiligingsmensen gewond.

Door de vechtpartij heeft hoofdact Armin van Buuren slechts tien minuten opgetreden. De politie stond met de ME paraat om in te grijpen, maar dat hoefde uiteindelijk niet te gebeuren. Er zijn geen arrestaties verricht.

Vorig jaar liep hetzelfde dance-evenement, toen nog op het Malieveld in Den Haag, ook al uit de hand. De organisatie van Dancetour noemt het ''eeuwig zonde dat het festival op zo'n ontzettend en dieptrieste manier moest eindigen.'' Ze spreekt op haar website over een ''teleurstellende afsluiter van een fantastich Dancetour-seizoen''.
Dancetour eindigt in Den Haag in vechtpartij

!
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  maandag 28 augustus 2006 @ 12:53:05 #41
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_41253162
quote:
Put your hands up for The Hague.. our lovely city!

18uur slaap heeft me redelijk goed gedaan moet ik zeggen.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_41255319
Ik heb toch maar niet geslapen.. ik hoorde dat er nog een after-party in de stad was.
pi_41259074
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:53 schreef jackson het volgende:


18uur slaap heeft me redelijk goed gedaan moet ik zeggen.
Same here , nog nooit zo lang geslapen
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_41263430
Hans en Tomaz, gooi ff die pix online!
  maandag 28 augustus 2006 @ 18:30:13 #45
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_41263721
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 18:19 schreef MarkzMan_X het volgende:
Hans en Tomaz, gooi ff die pix online!
Ze zijn nog even 3 kinderen uit het publiek aan het uitzoeken om mee te helpen
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_41263870
Nou als het ging om humor: ik heb volgens mij in zo'n korte tijd nog nooit zoveel gelachen!
pi_41264054
Rustig knapen! Ik ben bezig... met kinderen uitzoeken dus
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 18:35 schreef MarkzMan_X het volgende:
Nou als het ging om humor: ik heb volgens mij in zo'n korte tijd nog nooit zoveel gelachen!
Joah!
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_41269837
Hier dan het verslag van onze trip naar Boedapest 2006!

Donderdagmiddag vertrok ons schattige vliegtuigje van Swiss Air via Zürich naar Boedapest. Helaas hadden beide vluchten vertraging dus kwamen we later aan dan gepland. Eenmaal aangekomen reserveerden we de Airport Minibus. 20 min. later kwam niemand minder dan Steven Seagal ( ) ons ophalen. We werden door de meest gare buitenwijken en over de slechtste wegen vervoerd om nog enkele andere mensen af te zetten. Na 3 kwartier waren we er dan eindelijk weer, het Attila hotel! We werden opgewacht door onze goede vriend Peter (InterCity), tevens onze Hongaarse gids!

Na een hapje eten gingen we richting het club eiland, dé reden waarom Joost en ik graag een dag eerder wilden komen dit jaar! Zo'n 10-15 clubs, vrijwel overal gratis entree en fantastische muziek! De 'Dokk' boot, daar gebeurde het! Nog een kleine verassing was dat Christian Slater daar aan het draaien was! Het was helaas nog niet zo druk maar ook nog aan de vroege kant. Ook waren er weer flink wat bekenden aanwezig, erg gezellig! Toen Christian's set ten einde was werden de tafels overgenomen door 2 (voor ons) onbekende gasten en het was meteen knallen! Âme, Bodyrox, Paolo Mojo en veel onbekende platen kwamen langs, helemaal los en alles kapot! Ook gingen de Coronita's (Corona's) er goed in! Rond een uur of 4/5 was het afgelopen en hebben we een taxi richting ons hotel gepakt.

De volgende dag gingen we weer om een uur of 2 op pad. Een andere Zweed, Petter, had zich inmiddels bij ons gevoegd. In de tram verbaasde ik me erover hoe prachtig de ligging van Boedapest is. Ik ben er vorig jaar ook geweest maar toen hebben we het centrum hoofdzakelijk in het donker gezien, wat een verschil zeg! Peter bracht ons mee naar een groot winkelcentrum waar het vol zat met eettentjes. Ik heb een Lángos genomen, een soort platgeslagen oliebol met een beleg naar keuze. De 'sour cream and cheese' uitvoering smaakte bijzonder goed! Voor ongeveer ¤1,20 hoef je een halve dag niet meer te eten. We vervolden onze reis naar de vinylshop van djservice.hu, een mooie kleine zaak met veel nieuwe en goedkope platen! Na wat miscommunicatie kwamen we helaas pas een paar uur later aan bij het huis van Christian Slater, waar we ook nog eens slechts 45min konden blijven! Het mooie is dat ik het niet had willen missen! Hij woont in een megavilla, ongelofelijk, het was haast een kasteel! We hebben nog even heerlijk kunnen mixen daar, erg vet!

Van het mixen hadden we weer genoeg energie en was het dus weer op naar het club eiland! Het was een heel stuk drukker dan de vorige avond en ook het mooie bovendeck was open. De rest van de nacht hebben we doorgebracht in 'Dokk Beach', een behoorlijke grote tent waar iets 'commerciëler' gedraaid werd. Fedde le Grand, Outwork ft. Mr. Gee, Till West & Dj Delicious maar ook Karen Overton en Andain waren te horen, heerlijk! Ik was zelf behoorlijk uitgeput dus heb nog even een half uurtje liggen chillen. Rond een uur of 5 hielden we het voor gezien en gingen terug naar ons hotel. Alleen Tom, die ging nog even door .

Het was eindelijk zaterdag, de dag van de Budapest Parádé! In het centrum aangekomen zat de sfeer er al goed in en was het flink druk. Al snel kwam er weer veel herkenbaars voorbij zoals Detroit en Love You More. Die laatste hebben we zeker wel een stuk of 5 keer gehoord deze paar dagen! Het verschil met bijv. de FFWD is dat er veel minder grote namen te zien zijn maar dat de muziek over het algemeen veel beter is. Veel house, club, techno en trance. Geen hardcore, hardstyle en reggeaton. Ook de Oost-Europese kaasplaten zijn soms nog best lekker!

De vrouwen waren op de ene truck nog lekkerder dan de andere. Dat was eigenlijk in heel Boedapest wel het geval. Ik ben al in heel wat steden geweest maar nergens lopen zoveel mooie dames rond als in Boedapest en ik denk dat meer mensen hier dat nu kunnen beamen!

Aan het einde van de route verzamelen alle trucks zich op een gigantisch plein waar er nog tot 10 uur doorgefeest wordt! Met Shane 54, Solid Slide en Kyau vs. Albert lukte dit prima! Ook hebben we weer de champagne kunnen ontkurken op straat . Het vuurwerk was helaas vanwege de tragische gebeurtenissen vorige week afgelast.

Na een hamburger of 2 gingen ik, Joost, Peter en Petter naar club Blade, waar Kyau vs. Albert en Solid Slide wederom gingen draaien! Blade was een beetje hetzelfde idee als de Poema. De entree was slechts ¤8,-, het lag ondergronds en het was klein maar extreem fijn! We hebben nog een tijd zitten praten met Kyau, Albert, Shane en Solid Slide, erg aardige gasten allemaal! 2 uur was het de beurt aan Kyau & Albert dus was het terug naar de dansvloer! Het is lang geleden dat ik zo hard heb staan knallen, en velen met mij! De tent ging daar los alsof elektronische muziek net was uitgevonden, wat wel op meer plekken is in Boedapest, iets wat je hier nauwelijks meer tegenkomt! Walk Down, Kiksu, Are You Fine?, Back On Track, 5, Mouseville Theme (!), Talk, Tracking Treasure Down en nog veel meer wat ik niet meer weet, elke plaat was goed! Ik heb KvA nog nooit zo goed horen draaien en dit was voor mij ook het hoogtepunt van de reis, een van de beste feesten waar ik ooit geweest ben! Na hun monsterset van 3 uur moesten we gaan want om half 7 zou onze taxi alweer komen!

Na een vlugge douche zaten we weer in de taxi op weg naar het vliegveld. Gelukkig hadden we de terugweg geen vertraging en verliep alles voorspoedig. We waren compleet gesloopt maar het was alles waard!!!

Ik had het niet verwacht maar deze reis heeft die van vorig jaar in elk opzicht ruimschoots overtroffen. Eén van de leukste dingen die ik ooit heb meegemaakt en volgend jaar zijn we er uiteraard weer bij!


De foto's staan hier. De filmpjes vind je hier en nog 5 'extra' filmpjes hier, simpelweg omdat ik niet meer ruimte had op mijn andere account.





"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_41270580
klinkt geweldig mannen!

volgend jaar maar een CTT-meeting in Budapest doen zeker?
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:52:50 #50
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_41274067
Wat een knetter dik verslag

De laatste avond zijn Tom + 2 andere vrienden van Tom en mij en ik naar hetzelfde party eiland geweest als daarvoor. We hadden het wel even gehad met de trance die we die dag al 5uur gehoord hadden. We lopen daar weer de "dokk" boot op en ooh mijn god wat een feest. Muziek die je hier alleen op "underground" avonden zal horen. Een diepe bassline met weinig melodie... noem het prog/house of minimal maar wij gingen los. Later nog even in de grotere "beach club" geweest en daar was het ook weer knallen zoals de avond ervoor. Helaas wel iets aan de drukke kant maar dat mocht de pret niet drukken.

Voor mij persoonlijk een ongekende ervaring en ik had het zeker niet willen missen.

Pluspunten:
- muziek (mijn god wat gaat het erop daar zeg , onbekende gasten gegarandeerd de dikste platen)
- vrouwen (holy shit )
- budapest is tof, licht aan de pauperige kant maar tof
- Corona + lokaal bier was prima te hakken
- feesten op een boot is de shit
- niemand kan je verstaan, ookal lul je engels
- arie & dick waren erbij, tof werk mannen
- toffe mensen gesproken
- als nederlander ben je heilig
- de vrouwen of had ik die al ?

minpunten:
- niemand kan je verstaan, soms is dat wel jammer
- hotel met een sterren in de ruit ipv waarderings sterren (ach, je bent er toch verder niet)
- corona's toch redelijk aan de prijs nog

Budapest for life !


http://home.hccnet.nl/ext(...)gepages/image35.html
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')