Het toffe is dat die tent dan echt in 1,5uur leeg moet ofzo. Heb me erover staan verbazen vorig jaar. Ik live dat D4L kijken en het enige wat ik dacht was: "ik zou zo langzamerhand eens optyfen anders hakken ze jullie dood straks"quote:Op donderdag 21 september 2006 20:31 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Apart, overdag/'s avonds D4L en dan meteen door met Qlimax?
Het ging om de strekking van het verhaalquote:Op donderdag 21 september 2006 20:38 schreef Veersesmurf het volgende:
haha dat dood hakken viel wel mee hoor (ik was op Qlimax) behalve op het einde dan, met Vince
![]()
Mijn welgemeende excusesquote:Op donderdag 21 september 2006 20:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Het ging om de strekking van het verhaal![]()
Wat een extreem dikke plaat blijft dit. Armi & Schulzi draaien die plaat wel veel maar het blijftquote:Op donderdag 21 september 2006 20:40 schreef Veersesmurf het volgende:
06. Cassandra Fox - Touch Me (Mike Koglin vs Jono Grant Remix)
Alles klinkt lekker in de HMH..... bijna alles danquote:Op donderdag 21 september 2006 20:45 schreef Veersesmurf het volgende:
Airbase - One Tear Away, ook wel lekker als hij in de HMH o.i.d. wordt gedraaid denk ik![]()
Het ging om de strekking van het verhaalquote:Op donderdag 21 september 2006 20:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Alles klinkt lekker in de HMH..... bijna alles dan
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:48 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Het ging om de strekking van het verhaal![]()
![]()
Kan dit topic nog vol vanavond?![]()
Spam maar vast hoorquote:Op donderdag 21 september 2006 20:51 schreef jackson het volgende:
[..]
HP is volgens mij trainen dus het volgende deel zal dan even moeten wachten denk ik....
it's going to be a finneeee night tonighttt it's going to be a fine day tomorrow!!!! ladadadadadieeeedadadaaaaaa ladadadada da daaad daaa daaaa!quote:
En ook nog 's Opus III - It's A Fine Day (Leon Bolier Remix)! Die Leon zit hoog bij Army!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:04 schreef Veersesmurf het volgende:
Leon Bolier Pres. Surpresa - Poseidon![]()
Even binnenhalen straksquote:Op donderdag 21 september 2006 22:03 schreef Veersesmurf het volgende:
A State Of Trance 267 (21-09-06)
01. 16 Bit Lolitas Feat. Jennifer Home - Passing Lights
02. Pryda - Shadows
03. Kirsty Hawkshaw Meets Tenishia - Outsiders (Jose Amnesia Remix)
04. Cara Dillon vs. 2 Devine - Black Is The Colour (Coco & Green Remix)
05. Riestos - Hypocracy
06. Cassandra Fox - Touch Me (Mike Koglin vs Jono Grant Remix)
07. Oliver Prime - Hesitated
08. Carl B Feat. Blue Foundation - Sweep
09. Airbase - One Tear Away
10. Ronski Speed - The Space We Are
11. Mike Koglin vs. P.O.S - Untitled Audio (Nitrous Oxide Remix) [Tune Of The Week]
12. Leon Bolier Pres. Surpresa - Poseidon
13. Lange vs. Gareth Emery - ID
14. Galen Behr vs. Hydroid - Carabella
15. Active Sight - Time Goes By
16. Estiva Pres. Sunover - Stella [Future Favorite]
17. Cosmic Gate - Analog Feelings
18. Cosmic Gate - Consciousness
19. Fictivision vs. C-Quence - Symbols (Kimito Lopez Private Revamp)
20. Midway - Cobra (First State's First Aid Remix)
21. Opus III - It's A Fine Day (Leon Bolier Remix)
Weer is een lekkere ASOT met tot bijna het einde goeie platen![]()
wel redelijk terecht ook denk ikquote:Op donderdag 21 september 2006 22:03 schreef Tomaz het volgende:
[..]
En ook nog 's Opus III - It's A Fine Day (Leon Bolier Remix)! Die Leon zit hoog bij Army!
Heerlijk toch, die fpquote:Optredens? dat is toch geen optreden of vergis ik me.
Kansloos beroep, voor de NON-muzikale mensen
Dat was wel ff dikke shit jah die gekke Sasha.... ASOT was ook cool maar moest halverwege even een overbuurknaap helpen met PCquote:Op donderdag 21 september 2006 22:10 schreef m-kay het volgende:
GBDJ en ASOT waren heilig vanavond! Sasha@GBDJ!
Ik ga 'm nu luisteren!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:46 schreef Veersesmurf het volgende:
Sasha was wel lache idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |