ik was wel ff in de war hoor haha ik ben nog nooit gespot hahaquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik was met christine, die was er ook bij toen ik je zus zag en verder nog liefie_ gespot..
Ik ken wel de mannen die bij Danko Jones van de wal naast Alpha gleden en de boel op de kop zetten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
Niemand die de man(nen) op de door mij geplaatste pics herkent?
ja, dat was die kerel die ineens op de rij bij Muse ingleedquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
Niemand die de man(nen) op de door mij geplaatste pics herkent?
pics dan maar he, dan kunnen we beslissenquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:07 schreef BloodyLotte het volgende:
[arrogantie] Ik vind trouwens wel dat ik zaterdag het allerleukste jurkje van heel Lowlands aanhad, toevallig.. Elk jaar neem ik me voor toffe kleren aan te doen op LL, en elk jaar zie ik er toch weer uit als een verlepte dweil. Nu was dat gister wel het geval in die regen, maar zaterdag was ik wel helemaal de shizzle. [/arrogantie]
Lachen was dat ja. Ook lachen: Een stapel bekers op de rand van een plas leggen en op het moment dat zo'n bekerpakker bukt om de bekers te pakken vol in de plas springen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:13 schreef Baserunner het volgende:
Wat vonden jullie van die baas met die hengel? Ik kan daar echt uuuuuuuuuuuren naar blijven kijken
Kleine toelichting: een kerel met een zonnebril en pokerface heeft een hengel in zijn hand met daaraan een zooitje bekertjes. Deze werpt de beste man uit, vervolgens wacht hij op sneue bekerrapertjes en pakt dan zijn kans om de lachkick van zijn leven te krijgen. Zeer hilarisch om te zien hoe dom mensen zijn om erin te trappen
Feauteau:
[afbeelding]
Dit was tijdens Danko Jones ja, we stonden met z'n tweetjes bij de hekken te schuilen tegen de regen en in 'n mum van tijd stond er aan twee kanten van de baan 'n rij mensen de mannen aan te moedigen. Toen dat heerschap z'n broek ook nog uit deed vond ik 't tijd om 't op de gevoelige plaat vast te leggenquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ken wel de mannen die bij Danko Jones van de wal naast Alpha gleden en de boel op de kop zetten.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:13 schreef Roellio het volgende:
De gozer die zaterdagmiddag in een roze jurkje met doodshoofdjes erop naast ons kwam zitten op de Alpha heuvel wint het met vlag en wimpel!
knetterstoned in die polonaisequote:Op maandag 21 augustus 2006 17:14 schreef LaSalle het volgende:
maar Lowlands werd echt geweldig afgesloten in de Lima met Kees de Hondt & Co, wat was dat onwijs gezellig daar!
quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dit was tijdens Danko Jones ja, we stonden met z'n tweetjes bij de hekken te schuilen tegen de regen en in 'n mum van tijd stond er aan twee kanten van de baan 'n rij mensen de mannen aan te moedigen. Toen dat heerschap z'n broek ook nog uit deed vond ik 't tijd om 't op de gevoelige plaat vast te leggen
quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:13 schreef Baserunner het volgende:
Wat vonden jullie van die baas met die hengel? Ik kan daar echt uuuuuuuuuuuren naar blijven kijken
Kleine toelichting: een kerel met een zonnebril en pokerface heeft een hengel in zijn hand met daaraan een zooitje bekertjes. Deze werpt de beste man uit, vervolgens wacht hij op sneue bekerrapertjes en pakt dan zijn kans om de lachkick van zijn leven te krijgen. Zeer hilarisch om te zien hoe dom mensen zijn om erin te trappen
Feauteau:
[afbeelding]
Als je van 'klap mee, zing mee, zwaai mee, preek, klap mee, zing mee, zwaai mee, preek en herhaal' houdt zat je helemaal goedquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:20 schreef Aoristus het volgende:
Jammer dat ik spearhead gemist heb trouwens, dat was de moeite waard hoorde ik op het festival en lees ik hier ook weer..
quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als je van klap mee, zing mee, zwaai mee, preek, klap mee, zing mee, zwaai mee, preek houdt zat je helemaal goed![]()
Overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als je van 'klap mee, zing mee, zwaai mee, preek, klap mee, zing mee, zwaai mee, preek en herhaal' houdt zat je helemaal goed![]()
nou op dag 3 hebben ze 2 keer mn tas haast binneste-buiten gekeertquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:20 schreef Aoristus het volgende:
die deurcontrole was ook nagenoeg ruk.. Je had zo vanalles mee kunnen nemen zonder dat iemand er ook maar een probleem mee zou hebben.
Jammer dat ik spearhead gemist heb trouwens, dat was de moeite waard hoorde ik op het festival en lees ik hier ook weer..
Ja daar is ook geen kunst aan.. ben vaak met mn tas gewoon er tussendoor geglipt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:20 schreef Aoristus het volgende:
die deurcontrole was ook nagenoeg ruk.. Je had zo vanalles mee kunnen nemen zonder dat iemand er ook maar een probleem mee zou hebben.
Ik kan wat hebben, maar wat een bak vage herrie was dat. Ze hadden wel vette stukjes, maar het grootste gedeelte kon ik er niet uithalen wat er nou precies gespeeld werd. De drummer zat ook maar als een zoutzak te spelen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En ik ga niet nog eens m'n verslag dumpen. Lees maar lekker het vorige deel. Samenvatting:
Cool [afbeelding] :
1. Ministry
Mijn twee-delig gezelschap was zelfstandig ook al tot dezelfde conclussie gekomen.quote:
Ik werkte bij die toko!quote:
Ministry is gewoon geniaal. Punt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:25 schreef crossover het volgende:
Ik kan wat hebben, maar wat een bak vage herrie was dat. Ze hadden wel vette stukjes, maar het grootste gedeelte kon ik er niet uithalen wat er nou precies gespeeld werd. De drummer zat ook maar als een zoutzak te spelen.
Die was vanochtend om 8 uur ook nog in de 24u tent, volgens mij.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand toevallig wie die meid is ??
Natuurlijk was ik datquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik geloof dat ik gisteren ranja nog even gespot heb..als 'ie een 4ad shirt aanhad..
Ze lijken idd allemaal op elkaarquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die was vanochtend om 8 uur ook nog in de 24u tent, volgens mij.
Aan de andere kant lijken alle blonde dreadlockers tijdens zo'n weekend op elkaar.
Waarom weet het hele triviakliekje van elkaar hoe ze eruit zien? Behalve ik?quote:
De conclusie dat je overdreef?quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mijn twee-delig gezelschap was zelfstandig ook al tot dezelfde conclussie gekomen.
Nee: de conclusie dat ie geen seconde optrad zonder dat het publiek moest zingen, zwaaien en/of klappenquote:
Ach beter dat dan een standbeeld of iemand die schijnt te zingen, maar niemand weet watquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee: de conclusie dat ie geen seconde optrad zonder dat het publiek moet zingen, zwaaien en/of klappen![]()
Misschien kennen ze je van Fok!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou op dag 3 hebben ze 2 keer mn tas haast binneste-buiten gekeert
en ik zie er nog wel zo lieflijk uit vond ik zelf
Ik niet, vertrok om kwart voor 11 van de camping, en om half 1 zat ik pas in een bus, ben om kwart voor vier thuis gekomen (Hoogeveen).quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:31 schreef pfaf het volgende:
De reizen waren trouwens perfect.2,5 uur van 't Harde tot tent opgezet op camping en in een uur was ik vandaag terug.
daar ben ik nogal liever!quote:
onze bolide wou niet startenquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:36 schreef Strijkplank het volgende:
Ruim 2 uur!!! RUIM 2 UUR hebben we er over gedaan om de parkeerplaats af te komen...
Maar verder geweldig weekend!!
Niet gisteravond dan, toen waren er alleen een paar dames aan het werk.quote:
Moet je voorstellen als het wel je ding isquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:36 schreef MaJo het volgende:
Daarna door naar Pennywise, was vooral benieuwd naar Bro Hymn. Wat een herrie was dat zegEcht totaal niet mijn ding. Toch tot het eind gebleven (want niks anders wat ik wilde zien, en nou wilde ik Bro Hymn horen ook
) en het was wel mooi om het hele publiek het nummer te horen meezingen. Kippevelmomentje
![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:01 schreef pfaf het volgende:
BELLE AND SEBASTIAN kwamen er aan.
want we waren één grote familie! () Stuart was zooooo grappig, de setlist was zooooooo goed, de sfeer was zoooooooo lekker, ik was zooooooooo gelukkig! Damn, wat goed. Ik krijg nu al weer kippenvel als ik aan de hele happening denk!
die vond ik ook super!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:37 schreef guitarist.nl het volgende:
@majo, The Magic Numbers waren idd erg goed!!
De enigste band waar ik kippevel van heb gekregen
Toen niet inderdaad. Wel leuk om te lezen dat ons werk wordt gewaardeerdquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:38 schreef Svensational het volgende:
Niet gisteravond dan, toen waren er alleen een paar dames aan het werk.
Ja hequote:Op maandag 21 augustus 2006 17:37 schreef guitarist.nl het volgende:
@majo, The Magic Numbers waren idd erg goed!!
De enigste band waar ik kippevel van heb gekregen
Ik heb er 4 gehad dit weekend.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Toen niet inderdaad. Wel leuk om te lezen dat ons werk wordt gewaardeerd.
Dan is het helemaal geweldig jaquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Moet je voorstellen als het wel je ding is
Leuk stukje
*klikquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja heHeb tijdens Forever Lost ook met kippevel gestaan, zoooo mooi
Geweldige band is het
![]()
Ja, ik vind het ontzettend leuk om te lezen wat anderen gezien hebben en hoe ze het beleefd hebben. En zoveel moeite is het niet om ff zo'n stukkie te lezen...quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:50 schreef Christine het volgende:
Zijn er trouwens echt mensen die de bovenstaande lappen tekst daadwerkelijk gaan lezen, en die het boeiend vinden te lezen wie waar is geweest en met wie, wat er daarna is gegeten, wanneer het toilet bezocht is, etc. etc?
Ik wel in ieder geval. En lappen tekst.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:50 schreef Christine het volgende:
Zijn er trouwens echt mensen die de bovenstaande lappen tekst daadwerkelijk gaan lezen, en die het boeiend vinden te lezen wie waar is geweest en met wie, wat er daarna is gegeten, wanneer het toilet bezocht is, etc. etc?
Ben benieuwd hoeveel Fok!kers ik van voedsel heb voorzienquote:
Ja, ik kijk toch altijd wel ff wat de meningen zijn over de bands die ik ook heb gezien. En soms lees ik het helemaal.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:50 schreef Christine het volgende:
Mên, hij was vet man. Maar die 3 nummers met die mongool vond ik ook waardeloos.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:50 schreef Z het volgende:
Oh en ik vond DJ Shadow waardeloos, het begin was ok, maar dat gedoe met die zanger vond ik wanstaltig, waar was de Hip Hop..?
Oké, ik zeg niks... keep 'em comin'... er voorbij scrollen is ook niet zoveel moeitequote:Op maandag 21 augustus 2006 17:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ontzettend leuk om te lezen wat anderen gezien hebben en hoe ze het beleefd hebben. En zoveel moeite is het niet om ff zo'n stukkie te lezen...![]()
Ik ontdekte het gisteravond pasquote:
Ik wil zo'n bbq in m'n tuin! Wat een dingen. Moet ik alleen even een tuin zien te regelen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel Fok!kers ik van voedsel heb voorzien![]()
Die knakker kon me inderdaad niet snel genoeg weggaan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:50 schreef Z het volgende:
Oh en ik vond DJ Shadow waardeloos, het begin was ok, maar dat gedoe met die zanger vond ik wanstaltig, waar was de Hip Hop..?
lekker ding inderdaadquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding]
Jij bent de gitaarkerel! Lol! Die gast die net zo dom naast de 24-uurs tent (daar waar de meeste herrie is de hele dag door) gitaar liep te spelen xD. Ik hoorde bij de gasten die vlak achter jullie stonden, partytent met hamkaas erop etc.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ze lijken idd allemaal op elkaar
En hou op over de 24 uurs tent
[afbeelding]
Dude, wij (mensen zonder pet) waren zwaar in de minderheid. ik ben blij dat ik er geen heb, wat een pinkpop-petjes-perikelen krijg je zo.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:09 schreef Svensational het volgende:
Oh, en ik vind het kut dat ik geen koffiewekker-pet heb kunnen bemachtigen. Gistermorgen waren ze op. En het slaat ook nergens op dat ze het alleen op camping 2 & 3 doen.
Ik heb verdomme geen enkele keer koffie bij de tent gehad.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:11 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Dude, wij (mensen zonder pet) waren zwaar in de minderheid. ik ben blij dat ik er geen heb, wat een pinkpop-petjes-perikelen krijg je zo.
Ze zijn niet veel groter dan deze versie, en met 'n 2mp gsm gemaakt, maar ik zal ze zo even doorsturen. 't Zijn deze 2 ook maar als ik me niet vergisquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:19 schreef pfaf het volgende:
[..]Heb je die online of digitaal ( mail naar m'n @fok adres ).
Ze lagen trouwens allemaal voor 3 uur in bed, vanwege te zere ogen van de modder.
dude, dan prikken ze in je zak of je portemonnaie. Ik vond die andersbegaafden bij het inwisselstation interessant, kon je samen bekertjes tellen enzoquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:11 schreef Strijkplank het volgende:
Wie vond ook dat die muntjes zo lekker braken!?![]()
Nee, die klootzakken liepen niet eens rondquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb verdomme geen enkele keer koffie bij de tent gehad.
Ik sprak een jongen die op zaterdagavond mensen aansprak die van het terrein weggingen naar huis of hij hun bandje mocht hebben. En dat mochtquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:01 schreef Mar10Segovia het volgende:
Overigens nog een opmerking voor mensen die geen kaartje hadden of er eentje voor veel te veel centjes hebben gekocht...
Wij hebben voor een achtergebleven vriend nog een kaartje gehaald bij de kassa, voor de ingang/kaartcontrole. Daar bleken savonds gereserveerde kaarten te worden verkocht voor de normale prijs omdat mensen deze niet zijn komen afhalen. Dus wij hadden tegen 11 uur savonds prijs.
Dat u het eventjes weet voor een volgende keer
quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:10 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Jij bent de gitaarkerel! Lol! Die gast die net zo dom naast de 24-uurs tent (daar waar de meeste herrie is de hele dag door) gitaar liep te spelen xD. Ik hoorde bij de gasten die vlak achter jullie stonden, partytent met hamkaas erop etc.
Haha, ja.. dat was ook een mooie show. Die lui wisten niet wat ze overkwam, wat een enthousiasme. Ook die opmerkingen tussendoor waren echt mooi!quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:54 schreef Grumpey het volgende:
Nog mensen naar Blue grass boogiemen geweest? Hoe uniek was dat6 mannen onversterkt met vioolen, contrabas en banjo's in pak. En wat een enthousiasme van de mensen in de zaal
Ja gelijk, wat een misser was dat. Shadow was geen schim van wat ie in 2002 wasquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:50 schreef Z het volgende:
Tof! Was vast gezellig.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:18 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
!!
Wel een aandachts trekker die gitaar
http://veertje.nl.server1(...)4/P1010337.sized.jpg
http://veertje.nl.server1(...)4/P1010417.sized.jpg
http://veertje.nl.server1(...)4/P1010421.sized.jpg
Als je nou gewoon even last dan snap je dat ie verslagen van Lowlands bedoeld...quote:
Helemaal handig als je iemand in de groep hebt die al een persbandje heeft. Die gasten aan de ingang geven dan doodleuk een normaal bandje als je er om vraagt, waardoor hij 5 keer richting huis kon bellen om iemand gratis en voor niets uit te nodigen...quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik sprak een jongen die op zaterdagavond mensen aansprak die van het terrein weggingen naar huis of hij hun bandje mocht hebben. En dat mochtals je alleen de zondag wil gaan een geoie optie denk ik
Zo zit ik nu ook te denken, nog zoveel maanden wachtenquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:31 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat was het zeker, heb echt een super tof weekend gehad.
Nog 360 dagen![]()
![]()
Ja dat was lief van je, bedanktquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:33 schreef nixxx het volgende:
ik heb trouwens ook nog heel lief een meisje die sloot naast de alpha overgedragenmensen die geen kisten ofzo aandoen naar een festival
Als je iets van deze dingen mist heb je ook geen geslaagde Lowlandsquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb crappy geslapen, mijn voeten doen pijn, mijn schouders doen pijn, ik heb geen stem meer over, kan nauwelijks meer lopen maar mên wat was het geweldig
Ik moet die dingen echt gaan kopen!!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:33 schreef nixxx het volgende:
ik heb trouwens ook nog heel lief een meisje die sloot naast de alpha overgedragenmensen die geen kisten ofzo aandoen naar een festival
Inderdaad jaquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:35 schreef Dogbreath het volgende:
[..]
Als je iets van deze dingen mist heb je ook geen geslaagde Lowlands![]()
Pendulum was feesten! Die MC ging soms wat over the top, helemaal daar ik hem toch nauwlijks kon verstaan. Maar dat mocht de pret niet drukken. En die gek in de top van de tent natuurlijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:37 schreef XxxPimxxX het volgende:
1. Muse
2. Opgezwolle
3. Infadels
4. the Streets
5. Massive Attack
6. Tiga
Ik vond Pendulum trouwens erg tegenvallen. Die MC moest echt z'n bek houden en de hele tijd de beat wegdraaien, beter niet.
ow ik bedoelde een lief meisje.. niet dat ik lief een meisje had overgezetquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja dat was lief van je, bedankt.
ik zat dus op de grond toen ze de eerste keer aan kwamen rennenquote:
Ik vond die set daarvoor beter. Die knalde gewoon lekker door. Alhoewel de nummers van Pendulum zelf natuulrijk meesterlijk blijven.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Pendulum was feesten! Die MC ging soms wat over the top, helemaal daar ik hem toch nauwlijks kon verstaan. Maar dat mocht de pret niet drukken. En die gek in de top van de tent natuurlijk.![]()
Alsnog was het wel lief van je toch?quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
ow ik bedoelde een lief meisje.. niet dat ik lief een meisje had overgezetsorry, dat was dus iemand anders..
Kut, pendulum gemist.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:45 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Ik vond die set daarvoor beter. Die knalde gewoon lekker door. Alhoewel de nummers van Pendulum zelf natuulrijk meesterlijk blijven.
Die gast in de mast
Dat is het type humor wat ik juist niet kan waarderen. Goedkoop scoren ten koste van anderen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:13 schreef Baserunner het volgende:
Feauteau:
[afbeelding]
Marky is ook stukken beter. HIj ging ook lekker veel scratchen!quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:45 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Ik vond die set daarvoor beter. Die knalde gewoon lekker door. Alhoewel de nummers van Pendulum zelf natuulrijk meesterlijk blijven.
Neejoh, bekertjeshippies die de bekers zelf nog uit 20cm drek vissen, da's pas humorquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:47 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Dat is het type humor wat ik juist niet kan waarderen. Goedkoop scoren ten koste van anderen.
Bong-Ra heb ik alleen van buiten X-Ray kunnen zien, het was afgeladen vol in die loods! Hij klapte er wel ff op die Bong-Ra zeg!quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Kut, pendulum gemist.. Bong Ra ook al.
.
Als je het nou gewoon even las dan snap je dat dat geen correct engels is.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je nou gewoon even last dan snap je dat ie verslagen van Lowlands bedoeld...
Ik kan het juist extra waarderen. Prachtig om die schooiers in verlegenheid te brengen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:47 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Dat is het type humor wat ik juist niet kan waarderen. Goedkoop scoren ten koste van anderen.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:52 schreef search64 het volgende:
[..]
Als je het nou gewoon even las dan snap je dat dat geen correct engels is.
Leuk verslag specquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:41 schreef Spec87 het volgende:
-knip- lang verhaal
Mijn eerste keer, een groot suc6. Lowlands 2007, here I come!
Oeh een typefout boehoe. Je snapt toch wat hij bedoeld? Keep 'em coming (oh even voor de duidelijkheid: keep them coming)quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:52 schreef search64 het volgende:
[..]
Als je het nou gewoon even las dan snap je dat dat geen correct engels is.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh een typefout boehoe. Je snapt toch wat hij bedoeld? Keep 'em coming (oh even voor de duidelijkheid: keep them coming)
Ik heb weer goed om hem kunnen lachen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:53 schreef mrcool het volgende:
Danko Jones denkt dat ie God is volgens mij, wat een opgeblazen ego heeft die dude zeg!
quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Lieve mannen op camping 3 die mij 'het vrolijkst geklede meisje van Lowlands' en 'hun droomvrouw' noemden en zelfs even met mijn moeder aan de telefoon hebben gesproken,
drugs are bad, mmkay?
Groetjes,
Lotte
Ik ben ben niet eens op de Mexicaanse helft van de Americano geweestquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:59 schreef Aoristus het volgende:
ey Sack, dat manwijf die redelijk snel daarnaast bij de Mexicaanse knalbonensectie stond te serveren, was ook niet te versmaden
In het begin kon ik er wel ff om lachen maar na een tijdje had ik toch wel genoeg van zijn zelfgeilerij.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb weer goed om hem kunnen lachen.
Cheersquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:01 schreef lienelien het volgende:
De tent van MaJo en Asmodian was trouwens een geweldige opslagplaats voor (natte) spullen de laatste nacht, toen ze naar huis toe waren, thnx![]()
Ik denk niet dat ik je gezien heb, en denk dat ik het me zeker zou herinneren als ik je moeder zou hebben gesproken. (wat hebben die gasten tegen je arme mams gezegd dan?) Heel misschien dat ik je wakker gehouden heb met random geschal rond camping 3 - maar volgens mij was de helft van de camping bezig om de andere helft wakker te houdenquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Lieve mannen op camping 3 die mij 'het vrolijkst geklede meisje van Lowlands' en 'hun droomvrouw' noemden en zelfs even met mijn moeder aan de telefoon hebben gesproken,
drugs are bad, mmkay?
Groetjes,
Lotte
Dat is zijn actquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:21 schreef Rubber_Soul het volgende:
Ff met wat poep gooien:
Wat is die Danko Jones een verschrikkelijke om niets schreeuwende zelfingenomen zielige zak hooi met stukjes zeg!
Zo, dat moest gezegt worden
Ik snap dat dat zijn act is maar ik vind het dan wel een kut-act.quote:
Onze spullen in gezet totdat we gingen, daarna gilde Liek 'Wie wil er een mooie rode teeeeent??!!'quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Cheers
Uit pure interesse: wat hebben jullie er vanochtend mee gedaan?
En Jesus built my hotrod ontbrak helaas.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:24 schreef Aoristus het volgende:
N.W.O was een beetje crap van Ministry, maar Psalm 69 was dan wel weer goed
Dat mag niet.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:28 schreef mrcool het volgende:
Mijn tent heb ik achtergelaten.
Zeer irritante act ja. Langdradig macho-gelul om niets.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat is zijn act
Ik kan er wel om lachen, zolang hij maar lekker rauwe rocknummers als Dance en The Cross blijft maken
Ja was erg vet (zie mijn eerdere post). De twee zangers kunnen amper Engels, waren de hele tijd naar woorden aan het zoeken. Ik vind de vergelijking met Sergent Garcia gepast, beetje reggae/ska/dancehall in een modern jasje.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:27 schreef SKa_BoSS het volgende:
Iemand trouwens nog naar Macaco geweest? Had ik graag naar toe gewilt, maar was helaas te laat terug op het terrein... Waardoor ik dus de hele show gemist heb
Die beelden waren inderdaad mooi. Veel schokkende waarheden bevattend.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En Jesus built my hotrod ontbrak helaas.
De beelden die erbij vertoont werden waren dat wel weer goed gekozen. Weer eens iets anders dan de band erop laten zien. Iedereen kon toch ver genoeg naar voren om het te kunnen zijn, want het was belachelijk rustig in de tent voor een band als Ministry.
huh? beelden, het was een breed podium weet ik nog en die zanger had een soort van home-trainer als microphoonquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En Jesus built my hotrod ontbrak helaas.
De beelden die erbij vertoont werden waren dat wel weer goed gekozen. Weer eens iets anders dan de band erop laten zien. Iedereen kon toch ver genoeg naar voren om het te kunnen zijn, want het was belachelijk rustig in de tent voor een band als Ministry.
Shh, dat was geen drugs dat was een voedingssupplement! Staat op de verpakking! *kijkt scheel*quote:
Als je een beetje nuchter was geweest, was je misschien opgevallen dat er grote schermen in de Alpha hingen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
huh? beelden, het was een breed podium weet ik nog en die zanger had een soort van home-trainer als microphoon![]()
[url=Your Download-Link #1: openen]http://rapidshare.de/files/30240697/VIDEO_00003.mp4.html]openen met mediaplayer classic[/url]
Wheheh dr staat (tegenwoordig) nooit echte rock bands in de Bravo.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:31 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Die beelden waren inderdaad mooi. Veel schokkende waarheden bevattend.
De massa is helemaal niet bekend met Ministry, dat is de reden dat de tent niet helemaal vol stond. Wil je de Alpha helemaal vol hebben, dan zal de massa je moeten kennen. Misschien was de Beta achteraf gezien wel geschikter voor Ministry.
Ik heb ze moeten missenquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:36 schreef stefmans het volgende:
Ben ik de enige die naar de Lost Prophets is geweest?![]()
Camping 3 was wel heel gezellig, vrienden van ons hadden plek vrij gehouden tot we daar waren om half 2 s'nachts![]()
die hometrainer was veel te intrigerendquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als je een beetje nuchter was geweest, was je misschien opgevallen dat er grote schermen in de Alpha hingen.
Ik heb ze ook gedeeltelijk gezien, maar vond er niet veel aan en ging dus weer naar de Grolsch tent voor Pennywise. Niet dat ik de Grolsch binnen kwam, want er kwamen net weer wat flinke buien aan dus hij stond goed vol.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:36 schreef stefmans het volgende:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:38 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Nog medemensen die ook op Camping 3 stonden in buurt van de bomen (achter de toiletten) stonden en medelijden hadden met die 2 engelse meiden en in ingestorte tent (die ze gratis gekregen hadden omdat hun vorige tent door de aanbieder van de huidige hun vorige gemold had)
Ze stond half in sloot en als ze in de tent zaten zag je die kopies tegen het tentzeil aan.
Dan heb je echt iets gemist, heel veel van mijn vrienden wilden naar the kooksquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Wheheh dr staat (tegenwoordig) nooit echte rock bands in de Bravo.
Green Day heeft er wel eens gestaan, maar al een tijd terug.
[..]
Ik heb ze moeten missen
Ja, daar kon je heerlijk pissenquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:41 schreef BloodyLotte het volgende:
Onder de bomen staan op camping 3 is trouwens heul prettig. Geen ondergelopen tentje en lekker in de schaduw (toen de zon nog scheen).
Dus bij deze moon ik jullie allemaal met jullie pruttentjes in de grote plassen water.
pfffff sorry voor de quote van mijn eigen post, editten werkt nogal goed met alcohol in het bloedquote:
Z heb je Blocparty ook gezien?quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:49 schreef Z het volgende:
Ik heb me ook prima vermaakt, muzikaal waren er niet echte uitschieters vond ik, maar ik vond het vooral erg gezellig. Hoogtepunten waren Iggy, Joan As A Policewoman (voor het eerst in de Julliet geweest), BSS en Belle And Sebastian. Wij moesten nog door een traktor losgetrokken worden, dat was ook wel grappig, gelukkig ging dat vrij snel (na wat 'diplomatie' van mij).
Ik heb dit alles niet meegekregen, maar heb er vast vlakbij gestaanquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:38 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Nog medemensen die ook op Camping 3 stonden in buurt van de bomen (achter de toiletten) stonden en medelijden hadden met die 2 engelse meiden en in ingestorte tent (die ze gratis gekregen hadden om de hun vorige tent door de aanbieder van de huidige hun vorige gemold had)
Ze stond half in sloot en als ze in de tent zaten zag je die kopies tegen het tentzeil aan.
hmmmmmmm ok dan waren jij en je vriend waarschijnlijk degen die mij bekend voorkwamen (is je vriend blond met half lang haar)quote:
Wij hadden een privepleintje, afgebakend met touw en een nederlandse vlag, geen hond die er kwam. Maar in de sloot werd wat afgepist ja.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:41 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, daar kon je heerlijk pissen
stond zelf 2 tenten verder ook aan de sloot, (we zaten hele dagen op lage stoeltjes/op de weg) te genieten van gras en bierquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:43 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik heb dit alles niet meegekregen, maar heb er vast vlakbij gestaan![]()
het nummer is trouwens Fear (is big business) van het laatste album, Rio Grande Bloodquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
huh? beelden, het was een breed podium weet ik nog en die zanger had een soort van home-trainer als microphoon![]()
openen met mediaplayer classic
he die tent, das waar iedereen langs heen banjerde om bij de toiletten te komenquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:45 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Wij hadden een privepleintje, afgebakend met touw en een nederlandse vlag, geen hond die er kwam. Maar in de sloot werd wat afgepist ja.
http://fotoboek.fok.nl/metalbazzz. 't Is iets langer nu. Wie was jij dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:43 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
hmmmmmmm ok dan waren jij en je vriend waarschijnlijk degen die mij bekend voorkwamen (is je vriend blond met half lang haar)
de tent van een kameraad van me is nog getaged(gespuitbust) door iemand, iemand dat nog toevallig zien gebeuren?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:48 schreef SanyaN het volgende:
haha Camping3 was lache ja, ik zag nog een of andere kerel op een bus mayonaise springen waarna een hele tent onder mayo zatik vond het wel lache maar vond het wel erg lullig voor de eigenaar.
Camping 3 rulez!
Dat zag ik ook ja, dat is wel en kutstreekquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:48 schreef SanyaN het volgende:
haha Camping3 was lache ja, ik zag nog een of andere kerel op een bus mayonaise springen waarna een hele tent onder mayo zatik vond het wel lache maar vond het wel erg lullig voor de eigenaar.
Camping 3 rulez!
haha nee gelukkig niet dat waren onze overburenquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:49 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/metalbazzz. 't Is iets langer nu. Wie was jij dan?
Toch niet een van die pipo's die steeds "Wat een lekker dinggg bende giiiij! En ge hebt zo'n lekkerrr kuuuntjeeeeeeh!" zongen naar elke chick die voorbijliep?
Was JIJ dat? "Heeeee kaplaarsmeisje KAPLAAAAARSMEISJEEEEEE JOEHOE!"quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:46 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
stond zelf 2 tenten verder ook aan de sloot, (we zaten hele dagen op lage stoeltjes/op de weg) te genieten van gras en bier
nee hoor, ik ookquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:36 schreef stefmans het volgende:
ah idd metalbazzz en jij herkende ik dus van jullie foto's op fok, dacht al wat komen die 2 mij bekend voor, (jij had toch ook van die oooo zo foute (modieuze kuchkuch) laarzen aan?!?)quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:49 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/metalbazzz. 't Is iets langer nu. Wie was jij dan?
Toch niet een van die pipo's die steeds "Wat een lekker dinggg bende giiiij! En ge hebt zo'n lekkerrr kuuuntjeeeeeeh!" zongen naar elke chick die voorbijliep?
Nee wij hebben niemand lopen begekken, gewoon rustig gezeten en ons eigen ding gedaan (oftewel we zijn zulke grijze muisjes dat we geen indruk op je achtergelaten zullen hebben)quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:53 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Was JIJ dat? "Heeeee kaplaarsmeisje KAPLAAAAARSMEISJEEEEEE JOEHOE!"
quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:54 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
ah idd metalbazzz en jij herkende ik dus van jullie foto's op fok, dacht al wat komen die 2 mij bekend voor, (jij had toch ook van die oooo zo foute (modieuze kuchkuch) laarzen aan?!?)
Goedzo.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:56 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Nee wij hebben niemand lopen begekken, gewoon rustig gezeten en ons eigen ding gedaan
hehe idd ja die laarsjes (en mijn vrienden zich maar afvragen waar ik jullie van dacht te kennen, zijn geen fokkers (lees lurkers)), snap nog altijd niet waarom die zo hip zijn, afgezien van het feit dat ze zondag natuurlijk wel praktisch waren.quote:
Daar is nog heel lang mee doorgesmeten. In elk geval toen ik om half 7 na MSTRKRFT bij de vreettent naast de ingang zat vlogen de frikadellen, skippyballen en allerlei sauzen nog snoehard door de luchtquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:55 schreef mrcool het volgende:
Iemand enig idee wat er met de skippybal is gebeurt waarmee zaterdagnacht gereld werd voor die winkel met campingartikelen?
Volgensmij heb ik iemand dat horen schreeuwen!quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:53 schreef Litso het volgende:
APPELSAP!
Dat probleem hadden meer mensen, zag er idd net uit alsof je er over heen kon lopen!quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:03 schreef Aibmi het volgende:
Er lagen op het terrein overal houtsnippers, en ze waren meestal wel handig. Maar zondagavond, toen ik al een beetje aangeschoten was, waren de houtsnippers drijvend in ~10 cm water. En ik met mijn lichtelijk aangeschoten hoofd dacht dat er een vaste ondergrond was. En jullie raden het al, ik loop compleet in die plas.
Camping 3, links achterin in de binnenbocht. Daar zat iemand die dat de hele tijd riep, en ik zat er vlak bijquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:01 schreef crossover het volgende:
[..]
Volgensmij heb ik iemand dat horen schreeuwen!
Ik stond op camping 3
altijd handig die kistenquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:04 schreef mrcool het volgende:
[..]
Dat probleem hadden meer mensen, zag er idd net uit alsof je er over heen kon lopen!
ik zag je nogquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh een typefout boehoe. Je snapt toch wat hij bedoeld? Keep 'em coming (oh even voor de duidelijkheid: keep them coming)
Dit festival was het eerste festival waar ik geen pijnlijke, natte, verkrampte, koude, gore, zweterige, stinkende, plakkende prutvoeten aan heb overgehouden. En terwijl manlief met soppende sokken achter mij aan banjerde door de plassen water en de modder stampte ik vrolijk overal doorheen en had ik nergens last van.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:59 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
hehe idd ja die laarsjes (en mijn vrienden zich maar afvragen waar ik jullie van dacht te kennen, zijn geen fokkers (lees lurkers)), snap nog altijd niet waarom die zo hip zijn, afgezien van het feit dat ze zondag natuurlijk wel praktisch waren.
Ja dat had ik ook ja.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:04 schreef mrcool het volgende:
[..]
Dat probleem hadden meer mensen, zag er idd net uit alsof je er over heen kon lopen!
Eindelijk hebben hebben de vrouwen dus het antwoord gevonden op de voor hun toch te mannelijke/zware/ onaantrekkelijke(alhoewel de laarsjes ook niet alles zijn) kistenquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:06 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dit festival was het eerste festival waar ik geen pijnlijke, natte, verkrampte, koude, gore, zweterige, stinkende, plakkende prutvoeten aan heb overgehouden. En terwijl manlief met soppende sokken achter mij aan banjerde door de plassen water en de modder stampte ik vrolijk overal doorheen en had ik nergens last van.I llov mijn laarsje 4 evah!
hehe en toen was het toch iets dieper dan verwacht waardoor de laarsjes lekker volliepenquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:10 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook ja.
*Slofslofslof* *PLONS!*
zet dat filmpje nu maar onlinequote:
Die gasten die gister na Dolf Jansen hun broek uittrokken toen de wachtende rij voor de Lama's dat riepquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:10 schreef Asmodian het volgende:
Ik heb idd ook wel APPELSAP! gehoord![]()
Maar vooral toch 'PORNO!' en 'BROEK UIT!!', en natuurlijk Newbie's "IMPREGNEREN!!"
Dang daarvoor waren die dingen bedoelt, en wij maar steeds op het asfalt zittenquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:14 schreef weerdo het volgende:
Beste dingen van Lowlands:
- Skippyballen! Voor het eerst in jaren echt lekker op de camping gezeten.
Wij hadden er 2 ons eigen gemaakt om op te zitten, maar wat irritant was dat mensen er mee richting tenten etc gingen gooien waardoor er wel en paar tenten zijn gesneuveldquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:14 schreef weerdo het volgende:
Beste dingen van Lowlands:
- Luie Hond! Vooral het acoustische miniconcert was briljant. Ik denk dat de cd van Luie Hond na het eerste concert binnen 10 minuten uitverkocht was.
Geniaal inderdaad dat ik vrienden had die zo gek waren om naar Walibi te gaan zodat we voor bijna iedereen een skippybal haddenquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:14 schreef weerdo het volgende:
Ja, best lekker die Jezuskomkommers.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:19 schreef Aoristus het volgende:
Heeft iemand trouwens gristenen gezien met fruit? Nee zeker
Ja die stonden op camping 1, moest ik elke ochtend langs, ideaalquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:19 schreef Aoristus het volgende:
O ja! die stonden naast me op camping 1. Toffe kerelsquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:19 schreef Aoristus het volgende:
Ik hou het altijd alleen bij wiet op een festival, daarom zaten wij al heel vroeg aan de waterpijp in de ochtendquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:22 schreef Basp1 het volgende:
Ik ben ook weer terug van LL.
Naar de fok meet geweest en nog enkele fokkers tegen gekomen.
Ik zat op camping 3 wat waren die ufo geluiden die opeens kwamen over vliegen op zaterdagnacht ?
Verder was het weer een vanouds LL veel bier+wiet, en weinig slaap.
Het is zondag even gestopt met regenen dankzij de anti-regen dans van die jongen die schaars gekleed buiten op de tafels stond te dansen bij de Groove Tubequote:Op maandag 21 augustus 2006 20:22 schreef Aoristus het volgende:
Autodidact wees met net op het flevo festival
Misschien waren ze aan het bidden voor mooi weer ofzo en zijn ze de zondag vergeten
neuh, ik dacht dat het tai chi de regendans was eigenlijk, met z'n kraanvogel en de adelaarquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het is zondag even gestopt met regenen dankzij de anti-regen dans van die jongen die schaars gekleed buiten op de tafels stond te dansen bij de Groove Tube
Iemand dat nog gezien?
Heb je uberhaubt nog wat anders dan gitaar spelen? Telkens als ik er langs liep zat je met je gitaar dan wel buiten de tent of in je tentquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:29 schreef guitarist.nl het volgende:
*knip*
idd!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:27 schreef Agiath het volgende:
Wolfmother was echt mijn verrassing, wat een vette sound, Led Zeppelin meets AC/DC
Zaterdagavond (meen ik) was er een soort van menselijke ketting aan de gang tussen de rode muren. Mensen 2 aan 2 tegenover elkaar, tunnel maken met armen, anderen er onderdoor rennen en wie aan het eind was sloot aan, zodat die tunnel almaar langer werd. Geinig om te zien. Een kwartier later was het weer verdwenen.quote:
Ah, jij was degene die ik voor paarse_paashaas aanzag?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:22 schreef Basp1 het volgende:
Ik ben ook weer terug van LL.
Naar de fok meet geweest en nog enkele fokkers tegen gekomen.
Ik zat op camping 3 wat waren die ufo geluiden die opeens kwamen over vliegen op zaterdagnacht ?
Verder was het weer een vanouds LL veel bier+wiet, en weinig slaap.
Geen dankquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:01 schreef lienelien het volgende:
De tent van MaJo en Asmodian was trouwens een geweldige opslagplaats voor (natte) spullen de laatste nacht, toen ze naar huis toe waren, thnx![]()
Ik snap hem helemaal, alleen je had let 'em coming staan in plaats van keep 'em coming, daar viel die gast overquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:02 schreef pfaf het volgende:
[..]bedankt.
Was overigens geen typefout, er staat een apostrof na de n, duidende op een afkorting.
Ohja dat zag ik ook toen ze daar net mee begonnen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:29 schreef JDude het volgende:
Zaterdagavond (meen ik) was er een soort van menselijke ketting aan de gang tussen de rode muren. Mensen 2 aan 2 tegenover elkaar, tunnel maken met armen, anderen er onderdoor rennen en wie aan het eind was sloot aan, zodat die tunnel almaar langer werd. Geinig om te zien. Een kwartier later was het weer verdwenen.
Hoe was je bad?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap hem helemaal, alleen je had let 'em coming staan in plaats van keep 'em coming, daar viel die gast over
ik ben 'm nu aan het luisteren, ik denk dat het wel tof was geweestquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Tering, heb me computer op me stereo ingeplugt, bas vol open gezet en nu staat de subwoofer door de kamer te dansen met de 3voor12 stream van Motor. Wat hebben jullie allemaal iets gemist. Zo vet!!!!!
Ben ik echt de enige die dat heeft gezien? (De Bravo was zo goed als leeg, dus dat zal best)
He jij, jij was ook op de meet. Het stelde trouwens bar weinig voor.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding]
Echt zeker mooi, gewoon een soort gevoel van saamhorigheid.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Zaterdagavond (meen ik) was er een soort van menselijke ketting aan de gang tussen de rode muren. Mensen 2 aan 2 tegenover elkaar, tunnel maken met armen, anderen er onderdoor rennen en wie aan het eind was sloot aan, zodat die tunnel almaar langer werd. Geinig om te zien. Een kwartier later was het weer verdwenen.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:10 schreef Asmodian het volgende:
Ik heb idd ook wel APPELSAP! gehoord![]()
Maar vooral toch 'PORNO!' en 'BROEK UIT!!', en natuurlijk Newbie's "IMPREGNEREN!!"
Wat?quote:
het originele festival in de jaren 60 heette flight to.... en nu met camping, thats it :pquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:41 schreef Omkron het volgende:
Waarom noemen ze het eigenlijk een campingflight? Klinkt erg special.. maar stelt niets voor? een camping..? :S
die presentator was zoooo schraalquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:40 schreef maniack28 het volgende:
Trouwens.. waar kan ik de live-uitzendingen van 3voor12 vindenLukt me niet echt om die tevoorschijn te toveren
Helemaal geweldigquote:
Waar was sowieso de Hiphop dit weekend?quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:50 schreef Z het volgende:
niet bepaald gezellig die clownsquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Ohja dat zag ik ook toen ze daar net mee begonnen.
Ik vond die depressieve rokende clowns vetop ongeveer dezelfde plek.
Doodzonde inderdaad.....quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helemaal geweldigHeb er 1,5 uur ingelegen om alle zooi eruit te weken
Ben trouwens gister niet meer naar Belle and Sebastian geweest omdat ik om 10 uur opgehaald werd. Vond het wel jammer
Gelukkig wel jaquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Doodzonde inderdaad.....![]()
Gelukkig nog wat in het verschiet volgende week
quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gelukkig wel jaZo goed waren ze vast niet
Is ook wat.... Neleos woont praktisch naast ons en jij kent m wel en wij hem nietquote:Heeft iemand op camping 3 's nachts nog een stelletje maloten Eisbär horen zingen? Dat waren Asmodian, Neloes en ik![]()
's nachts, overdag, 's middags... In een tent, bij de tenten, vanuit de tenten naar elkaar toe gezongen, lopend... Ja, we hebben zeker ons best gedaanquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gelukkig wel jaZo goed waren ze vast niet
Heeft iemand op camping 3 's nachts nog een stelletje maloten Eisbär horen zingen? Dat waren Asmodian, Neloes en ik![]()
Daar had hij het al overquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:51 schreef peaceman het volgende:
Is ook wat.... Neleos woont praktisch naast ons en jij kent m wel en wij hem niet![]()
Ah kijk eens aan.....dan stonden jullie naast ons op de camping......quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hier stond iets over porno, broek uit, impregneren und so weiter
![]()
![]()
Leg 'ns uit waar jullie zaten, danquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:54 schreef LaSalle het volgende:
[..]
Ah kijk eens aan.....dan stonden jullie naast ons op de camping......Wij zaten volgens mij in jullie route naar het pad
Hij weet mijn mailadres....(als t goed is...)quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:54 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Daar had hij het al over. Hij is een gezellige kerel: je zou er eens verandering in kunnen brengen
Daar stonden we vlakbijquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:56 schreef LaSalle het volgende:
Rechtsachter op camping 3 schuin achter de bocht naast die partytent met de Alkmaarse vlag erop
Viel best tegen hoorquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar stonden we vlakbijWij riepen inderdaad steeds Porno en Broek uit!
![]()
Vervangen door reggae in mijn geval. Elk jaar Opgezwolle en aanverwanten, ik wordt daar goed ziek van. Wel mis ik een grote naam a la Jurassic 5, Blackalicious o.i.d.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:45 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Waar was sowieso de Hiphop dit weekend?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:54 schreef LaSalle het volgende:
[..]
Ah kijk eens aan.....dan stonden jullie naast ons op de camping......Wij zaten volgens mij in jullie route naar het pad
Hey rubbereend!quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:10 schreef rubbereend het volgende:
en oja houtsnippers zijn verradelijktot 4 keer toe in een diepe plas gestapt omdat ik dacht dat er alleen houtsnippers lagen
Zoveel Reggae en Ska was er toch niet?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:09 schreef Dogbreath het volgende:
[..]
Vervangen door reggae in mijn geval. Elk jaar Opgezwolle en aanverwanten, ik wordt daar goed ziek van. Wel mis ik een grote naam a la Jurassic 5, Blackalicious o.i.d.
ik vond ze een beetje engquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:12 schreef ruud_fr het volgende:
gelachen om die skippyballen trouwens (onder aanmoediging ging een van onze overburen skippy-en en de ander probeerde de bal er onder uit te trappen waardoor ie op z'n bek ging, en het voetballen met de skippy's bij camping 3)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |