Ik ken hetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:39 schreef Doodmetaal het volgende:
Ik verveel me en ik moet wachten op een gast die nog wat moet doen voordat we kunnen.
Hoe laat ga jij ervan door morgen Sack?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik moet nog tot morgenochtend wachten. Had net zo goed kunnen gaan werken vandaag![]()
Weet ik niet, we krijgen een lift, maar ik weet nog niet hoe laat diegene gaat rijden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:45 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Hoe laat ga jij ervan door morgen Sack?
quote:Weet jij of de pendelbussen vanaf 7u rijden toevallig Lowlands master
Vast wel dusquote:OM DE HOEVEEL TIJD RIJDEN DE PENDELBUSSEN?
Minimaal één keer per uur maar bij drukte veel vaker.
Komt m'n vriendin beter uitquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:50 schreef lubje25 het volgende:
sack, waarom ga je vandaag nog niet als je niet hoeft te werken?
haha, daarom moest je nog de stad in om een tandenborstel te kopen: je zit onder de plakquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Komt m'n vriendin beter uit
Omdat we allemaal hopen dat niemand zoiets onbenulligs de moeite waard vindt ivm de druktequote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:51 schreef Doodmetaal het volgende:
waarom heeft niemand het over de legende iggy & the stooges.
onbenullig... kom op zeg.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:56 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Omdat we allemaal hopen dat niemand zoiets onbenulligs de moeite waard vindt ivm de drukte
Ik kom voor Iggy en Ministry, de rest is bijzaakquote:
Ik hoop dat er veel hipsters en kinderen zijn die nog nooit van deze mannen hebben gehoord en dus ook niet aanwezig zullen zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:02 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik kom voor Iggy en Ministry, de rest is bijzaak
Gewoon de eerste dag gelijk een hele sloot munten pinnen. Alleen wat geld meenemen voor als je nog kleding en cd's ofzo wil gaan kopen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:09 schreef MissPeppertje het volgende:
Trouwens was raden jullie aan;
- van te voren veel geld pinnen
- op lowlands pinnen
?
Dat zei ik toch alquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:06 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Ik hoop dat er veel hipsters en kinderen zijn die nog nooit van deze mannen hebben gehoord en dus ook niet aanwezig zullen zijn.
damn, neem je daar ook een speciale rugtas voor mee ofzo?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:18 schreef FRaGMaN het volgende:
ik haal meteen voor 150 euro muntjes. hoef ik daar voorlopig niet naar uit te kijken.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:54 schreef MaJo het volgende:
Iedereen is al weg zeker?Ik ga er nu ook vandoor
* Eraser127 gaat ook morgen ochtend met broertje en vriendquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:13 schreef Tourniquet het volgende:
* Tourniquet gaat morgenochtend pas![]()
Dat is idd geen overbodige luxe.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:16 schreef Tourniquet het volgende:
Ik hoop dat ik morgenochtend iig m'n tentje nog droog kan opzetten!
http://www.bravia-advert.com/quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:29 schreef Forumpi het volgende:
Ik hoorde net het nummer van José Gonzalez - Heartbeats (geschreven door The Knife). Waar ken ik dit nummer van? Van een film of een reclame ofzo?![]()
http://www.bravia-advert.com/quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:29 schreef Forumpi het volgende:
Ik hoorde net het nummer van José Gonzalez - Heartbeats (geschreven door The Knife). Waar ken ik dit nummer van? Van een film of een reclame ofzo?![]()
Thanks, nu weet ik hem weer.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
http://www.bravia-advert.com/
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:49 schreef Twinkeltwin het volgende:
Morgenavond trouwens op Ned3 van 23:15-00:50 wel een live verslag met oa: Iggy en the stooges,Massive Atack en Muse![]()
Spelen die trouwens allemaal vrijdag al eigelijk? anders kan t nooit een live verslag zijn bedenk ik me nu![]()
wat vaag dat ze bij de omschrijving van t programma dan Live verslag erbij zetten!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee die spelen alledrie zaterdag of zondag.
![]()
Muse heeft trouwens geen goedkeuring gegeven voor opname, zie ik net op 3voor12.
Heb ik ook altijd, ik heb net toch nog maar even een lange mouwen shirt en een trui in m'n tas gestopt. Anders is 't 's avonds bij de tent zo koud in alleen een t-shirt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:19 schreef Aventura het volgende:
Net tas ingepakt, ik dacht helemaal klaar te zijn.
Trek ik later de kast open waar mijn handdoeken in liggen. Oops, een stel handdoeken meenemen is wellicht handig
quote:Nu of nooit...
Er is al 600 euro geboden op marktplaats....
Ik vraag 500, sms je bod naar 06-11454609 en de hoogste krijgt morgenochtend het kaartje...
Laatste kans om er bij te zijn....
quote:
I know....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:51 schreef whosvegas het volgende:
waarom heeft diegene dan niet eerder bedacht dat je naar Lowlands wou
wij hebben het kaartje een maand geleden gehaald, gewoon bij ticketservice
quote:NO LOVE
Liefde volop op Lowlands, alleen helaas geen Larrikin Love. De Engelse boefjes hebben moeten cancellen - en geloof ons, we hebben drie dagen ons best gedaan om hen over te halen toch te komen. Het mocht niet baten... Een vervanger hebben we ook al: de Amsterdam Klezmer Band. Ga het meemaken, op zondag om 14:50 in de Lima.
ik heb nog 2 dagen voor heel 2006. En de rest waarmee ik ga (en ook de kaartjes voor heb) moesten ook allemaal werken.quote:
Op de radio noemde ze het 'een grote modderpoel'.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:00 schreef NewBeatle het volgende:
Volgens mij regent het nu behoorlijk op Lowlands..
quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:33 schreef Rocho het volgende:
Patatje Metal was echt geweldig!!!
[afbeelding]
Ik vond het een goed optreden.... niks mis mee.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:48 schreef Eikelpiercing het volgende:
Hoe waren de yeah yeah yeahs? Ik had ze gisteren namelijk gezien op Pukkelpop, en dat was echt te goed voor woordenKan me wel voorstellen dat Karen O. na zo'n optreden moe is!
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo, iets eerder terug maar het was fantastisch!!!
Vrijdag:
Wolfmother was fantastisch! Hoogtepunt voor mij van deze Lowlands gelijk de CD gekocht! Daarna Fun Lovin' Criminals. Leuke band om vanaf de zijkant op het gras te bekijken. Toen HIM...wat een schijtband. Echt wijvenrock. De zanger had meer oog voor z'n sigaretten dan voor het publiekDaarna Anouk wat ik een goed optreden, ze blijft een prachtige krachtige stem hebben. Placebo niet gezien, had geen zin om depressief te worden...
Zaterdag:
Dit was voor mij de dag van niks boeiends qua bands. Heel veel op de camping gezeten. Heb alleen even bij Iggy gekeken en dat vond ik wel grappig.
Zondag:
Begonnen met Corvus Corax, goed optreden alleen niks voor Lowlands vind ik. Meer iets voor in een Theater...
Daarna naar Panic! at the Disco, was wel gaaf alleen de bands faalde technisch nogal...Toen nog een stuk Pennywise en dat vond ik gewoon bagger. Wat een herrie....stond er eigenlijk alleen voor Bro Hymn Tribute...
Daarna richting huis gegaan aangezien ik me heel het Festival al niet lekker voelde en met een maatje mee kon rijden......mis nu wel Arctic Monkeys en Muse maar kan er niet echt wakker van liggen....okey de Aapjes had ik wel graag willen zien!
Tot slot ben ik op vrijdag bij de Alpha DJ's in de Grolsch Tent geweest en zaterdag in Alpha, dat was echt fantastischPerfecte manier om je dag af te sluiten!
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:56 schreef Aoristus het volgende:
[..]
HIM is loverock.. vond je het niet vertederend om Chris Isaacs' - Wicked Dreams..
![]()
Ik lag trouwens dubbel bij Gorefest, dat was vet vaag..
Vast niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:00 schreef Aoristus het volgende:
Heeft er nog iemand mee gedaan met Tai Chi ?
Kom maar snel naar huis dan kun je alles vertellen aan het skype clubjequote:Op maandag 21 augustus 2006 01:13 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik ben er ook weer!!
Mijn hoogtepunt, The Magic Numbers
jajaja ik ook ik ook, ik heb in totaal zaterdag 5 uurtjes gewerkt daarna 1,5 dag lekker gratis festival bezoeker gespeeld met alle mogelijkheden om backstage te gaan!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:11 schreef annoylikethewind het volgende:
*gaat alsnog naar Biddinghuizen*
Effe een dagje werken op Lowlands en dan kijken of ik nog wat van bandjes mee kan pikken
Ik ben thuis hoorquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kom maar snel naar huis dan kun je alles vertellen aan het skype clubje![]()
Zaterdagavond 00:30 in Julliet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:34 schreef annoylikethewind het volgende:
Dat ziet er lekker fout uitWaar stonden die?
Ik vind Snow Patrol verschrikkelijk en een 13 in een dozijn bandje!quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:20 schreef prolsd het volgende:
Mijn hoogtepunt was toch echt Snow Patrol. Ik heb het gewoon via de stream gevolgd (kon niet meer aan kaarten komen), had nog nooit van de band gehoord. Goed spul!
Volgend jaar zeker bij zijn.
Die waren vet, dat nr van Nancy Sinatra was ook goed.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:05 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Mijn hoogtepunt: The Raconteurs met een snoeiharde versie van "Send me a postcard darling"
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat een watje ben ik eigenlijk
quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:57 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
Opeth vond ik ronduit saai, kende ze niet. Maar die band klonk zo vlak vond het helemaal niets....
Lachwekkendquote:Bezoekers Lowlands krijgen lolly met bijbeltekst
BIDDINGHUIZEN - Als een kleine Gideonsbende zijn ze op Lowlands aanwezig. Zo’n 50 overwegend jonge mensen willen te midden van de bijna 55.000 bezoekers van het driedaagse house- en dancefeest een christelijk getuigenis laten horen. Door het geven van praktische hulp, het aanbieden van een ontbijt of lunch en het uitdelen van lolly’s met bijbelteksten proberen ze met het publiek in gesprek te komen.
Lowlands, zaterdag kort na middernacht. Vanaf verschillende podia dreunt housemuziek over het festivalterrein. Hier treden groepen op met namen als ”Death from above”, ”Bad religion” en ”Buiten Westen”. Lichtflitsen en rookpluimen bepalen behalve flinke decibellen mede de sfeer. Boven op een grote feesttent valt een beeld van boeddha op.
Op het terrein, bezaaid met plastic afval, loopt een overwegend jong publiek. Een jongen met een rode hanenkam snelt naar een muziekpodium. Hij botst bijna op tegen een man met lang haar, geheel in het zwart gestoken, die wezenloos voor zich uit kijkt. In de menigte vallen verschillende T-shirts met doodskoppen op.
„Laat je niet overweldigen door de massa, maar richt je op het individu”, zegt Caroline Govers, initiator van het evangelisatiewerk op Lowlands. Ze stapt af op een jonge vrouw, die met een biertje in de hand staat te wachten op een mobiel bellende vriendin. „Ken je Jezus?” vraagt Caroline. De vrouw antwoordt bevestigend. „Kent Hij jou ook?” „Nee, het lukt me niet Hem toe te laten in mijn hart.”
Er ontstaat een geanimeerd gesprek met de 20-jarige Ilse, die voor de vijfde keer op Lowlands is. De Bijbel is haar niet vreemd; ze heeft op een christelijke school gezeten. Caroline wijst haar op de Heere Jezus, Die de Weg en de Waarheid en het Leven is. „Ik blijf het moeilijk vinden, maar ik denk er zeker over na”, zegt Ilse.
Rebellie
Contacten met bezoekers zijn snel gelegd, is de ervaring van Caroline. „Ik heb veel jongeren gesproken die het programma niet eens kennen. Ze komen voor de sfeer. Intussen beseffen ze niet dat hier een geest van rebellie en onreinheid heerst. Bij de ingang worden condooms uitgedeeld. Daarmee is de norm aangegeven.”
Op Camping 1 -veel festivalgangers kamperen op Lowlands- staan honderden tenten op een kluit. ”Iedereen is gek behalve wij” luidt de tekst op een zwart-wit geblokte vlag die boven een boogtentje uitsteekt. Ergens halverwege het looppad valt een groene legertent op, de uitvalsbasis voor het evangelisatiewerk. Links voor de ingang staat een houten kruis. Rechts staat een rood spandoek met het opschrift: ”HELP!… is on the Way”.
De slogan is volgens Caroline bewust gekozen. „We wilden niet heel confronterend te werk gaan. Je moet de grond ploegen met liefde, voordat je kunt zaaien. Jezus at met Farizeeën en tollenaars. Wij bieden de bezoekers van Lowlands aan bij ons te komen ontbijten of lunchen of gewoon een kopje koffie te drinken. We willen in alle opzichten hulp bieden: emotioneel, geestelijk maar ook praktisch. Uiteindelijk hebben we allemaal de hulp nodig van Jezus, Die de Weg is. Daarom hebben we Way met een hoofdletter geschreven.”
Op het pad deelt Dirk-Jan Boerman uit Nieuwerkerk aan den IJssel -gestoken in een rood T-shirt met dezelfde slogan als die op het spandoek- lolly’s uit aan voorbijgangers. Aan elk stokje is een kleurig kaartje met een bijbeltekst bevestigd. In totaal worden 38 verschillende bijbelwoorden onder de bezoekers verspreid.
Een meisje neemt welwillend een lolly aan, maar heeft geen behoefte aan een gesprek. „Ik heb m’n eigen visie op het geloof en ik heb geen zin om te gaan discussiëren. Anders zijn we over twee dagen nog bezig.” Als ze verder loopt, zegt Dirk-Jan dat ze altijd welkom is voor een kop koffie of thee.
Een jongen met het opschrift ”Death” op zijn zwarte T-shirt loopt aarzelend richting de legertent. „Hebben jullie twee kaarsen voor me?” vraagt hij. Terwijl Caroline ernaar op zoek gaat, vraagt de bezoeker aan Dirk-Jan: „Wat doen jullie hier eigenlijk?” „Wij willen iets laten zien van de liefde van Jezus”, reageert de student van de TU Delft, die ook regelmatig evangelisatiewerk doet voor de stichting Naar House.
Twee andere vrijwilligers, Stefan en Suzanne Meijer uit Capelle aan den IJssel, komen net terug van een rondgang over de camping. „We willen graag iets van Jezus laten zien door te dienen”, zegt Stefan. „Artiesten roepen hier op tot zelfmoord, agressie en seks. Doe waar je zin in hebt. Maar te midden van veel duisternis en drugs ontmoet je hier jongeren met wie je goed kunt praten.”
Provocatie
Terwijl de christelijke jongeren evangeliseren, zijn in het gebouw van christengemeente Shekinah in Dronten mensen uit verschillende kerken bijeen om voor het werk te bidden. Hoewel Lowlands al dertien jaar op het grondgebied van de gemeente Dronten plaatsheeft, hebben de plaatselijke kerken er eerder geen aandacht aan besteed, zegt Carla Kwakkel van de gebedsgroep.
Dit jaar werden verschillende mensen wakker geschud toen ze een aankondiging lazen van een optreden van Marilyn Manson, die zich „de belichaming van de antichrist” noemt, op Lowlands 2005. „In de aankondiging stond een regel uit Psalm 100. Dat hebben we als een duidelijke provocatie ervaren”, zegt Carla Kwakkel.
De gebedsgroep en het evangelisatieteam werken tijdens Lowlands nauw samen. Caroline Govers: „Het kleinste dorp in Nederland heeft een kerk en een kroeg. Op Lowlands zijn tientallen kroegen, maar is er geen kerk. Wij willen laten zien dat de kerk in Nederland niet dood is.”
In de vroege zaterdagochtend spreekt Caroline op het festivalterrein een man en een vrouw aan, gekleed in gothic-stijl. Aan het eind van een langdurig gesprek laat ze hen een lolly uitkiezen. Ze wijst op de tekst die eraan vast zit. „Wil je die voorlezen?” Te midden van het muzikale kabaal leest de man: „Bidt, en u zal gegeven worden; zoekt, en gij zult vinden; klopt, en u zal opengedaan worden.” Voordat hij afscheid neemt van Caroline, stopt hij de tekst zorgvuldig in zijn portemonnee.
Even verderop ligt een man met dichte ogen op zijn rug in het gras. Caroline gaat even door de knieën. Ze krijgt geen contact, maar laat wel iets bij hem achter. Als de man vroeg of laat zijn ogen open doet, zal hij tussen z’n vingers een lolly met een bijbeltekst aantreffen.
Bron: Reformatorisch Dagblad (22 augustus 2005)
quote:Rebellie
Contacten met bezoekers zijn snel gelegd, is de ervaring van Caroline. „Ik heb veel jongeren gesproken die het programma niet eens kennen. Ze komen voor de sfeer. Intussen beseffen ze niet dat hier een geest van rebellie en onreinheid heerst. Bij de ingang worden condooms uitgedeeld. Daarmee is de norm aangegeven
Wellicht, maar het objectief beoordelen van een optreden is natuurlijk moeilijk als die band helemaal jou ding isquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]Opeth is de meest progressieve metalband ooit... geweldig brute harde gitaarstukken, afgewisseld met langzamere stukken.. die zanger kan en geweldig zingen en grunten.. en dan ga je zeggen dat ze vlak klinken
Ik denk dat het aan jou ligt
in het fotokrantje van zondag staat iemand met een fok! bordje . Was jij dat?quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:06 schreef MaJo het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat de immer falende fok meet deze keer niet gefaald is![]()
Je zit in het verkeerde topic... dit is namelijk het lowlands topicquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:32 schreef maniack28 het volgende:
lang verhaal over PUKKELPOP
Wellicht kwam het door het weer en de drukte ja, maar ik vond er niet veel aan. Ik had er meer van verwacht en vond ze eigenlijk vrij "standaard" spelen. Ik vond ze niet slecht ofzo, maar bij lange na niet zo goed als ik had verwacht.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:36 schreef Grobbel het volgende:
The Kooks vielen tegen? Ik ben er ook heen gegaan en alhoewel ik er niet echt veel mee heb stond ik toch redelijk van voren, maar het geluid was verder prima en ze speelden gewoon een nette set binnen het verwachtingspatroon. Wat precies viel er tegen? Het pestweer buiten wellicht waardoor iedereen totaal op elkaar gepakt binnen stond te schuilen?
Huh wat? Welke vooroordelen? Het is gewoon een conclusie van een weekend pukkelpop.. waarvan veel bands ook op Lowlands stonden en ik geef gewoon aan wat ik beter vind aan Pukkel en aan Lowlandsquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic... dit is namelijk het lowlands topic![]()
(en dan zal ik maar niks zeggen over de vooroordelen die je uit)
Das heel vaak.. zo was er een keer die Amadou Amanogwat in de Alpha.. best leuk, beetje swingen enzo, maar omdat Korn daarna was stond het helemaal vol met Kornfansquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:40 schreef Grobbel het volgende:
Ik vind trouwens die hele mentaliteit van "als ik nou gewoon 2 uur van te voren al voor in de zaal sta, dan sta ik zeker ook vooraan bij mijn favoriete band!" helemaal niks trouwens. Broken Social Scene had echt een fantastisch optreden afgeleverd, maar het leek wel dat er achterin de zaal harder werd geapplaudiseerd dan helemaal vooraan, waar de Kooks-groupies verveeld om zich heen stonden te kijken en te wachten tot die rare Canadezen van BSS eindelijk eens opgehoepeld waren.![]()
De X-ray was idd erg gaaf!! De duistere dubstep-set van loefah was m'n hoogtepunt van deze lowlands, op de voet gevolgd door de 3 uurs set van ame op zaterdag in de Lima en het optreden van Jawat (dat veel beter was dan dat van opgezwolle IMHO.)quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:33 schreef Christine het volgende:
The Kooks vond ik trouwens enorm tegen vallen en ik heb Hard-Fi gemist. De enige band die ik gemist heb die ik écht graag had willen zien.
Oja, en de X-Ray tent was geweldig, leuk publiek kwam er..
Ach, hetzelfde kan gezegd worden van zoveel van die Britse hypebandjes - Hard-Fi was erg wisselvallig (die White Stripes-cover was zachtjes uitgedrukt een "beetje jammer"), Arctic Monkeys hadden volgens een vriend van mij ook een hele veilige set gespeeld, Dirty Pretty Things waren ook niet echt opzienbarend en Razorlight vond ik zelfs ronduit kut, maar dat was meer een combinatie van het matige songmateriaal, de lege hype en de arrogante zanger.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Wellicht kwam het door het weer en de drukte ja, maar ik vond er niet veel aan. Ik had er meer van verwacht en vond ze eigenlijk vrij "standaard" spelen. Ik vond ze niet slecht ofzo, maar bij lange na niet zo goed als ik had verwacht.
Er worden wat mensen geaardheid aangemeten, waarvan ik me afvraag of je dit ook geverifieerd hebt....quote:
Met dat laatste had je dus kunnen volstaanquote:Het is gewoon een conclusie van een weekend pukkelpop.. waarvan veel bands ook op Lowlands stonden en ik geef gewoon aan wat ik beter vind aan Pukkel en aan Lowlands
Veel te veel Britse troep op Lowlands helaas, The Kooks, Razorlight, Bloc Party, Hard-Fi, e.a. blabla allemaal standaard bandjes....wanneer worden er weer eens echt vernieuwende bands gehaald...of bands die zich allang bewezen hebben...quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:43 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ach, hetzelfde kan gezegd worden van zoveel van die Britse hypebandjes. In principe kwamen die altijd op hetzelfde neer - de vrouwelijke 1m50 lange fans staan al uren van te voren te wachten tot ze beginnen, maar zo gauw de eerste de beste tonen van het eerste opzwepende nummer worden gespeeld beuken de overagressieve Britse fans zich toch wel weer een weg naar voren, om daar vervolgens een pit te beginnen - of de band nu echt goed speelt of niet.
Kan het zijn dat ik vrijdag naast jou zat in de bus naar Lowlands vanaf 't Harde?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Veel te veel Britse troep op Lowlands helaas, The Kooks, Razorlight, Bloc Party, Hard-Fi, e.a. blabla allemaal standaard bandjes....wanneer worden er weer eens echt vernieuwende bands gehaald...of bands die zich allang bewezen hebben...
Te klein behuisd?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:26 schreef ranja het volgende:
Ondanks dat toch maar tot het eind gebleven en daarna richting Raconteurs gelopen. Die waren dus veel te klein behuisd in de Grolsch tent.
Nee, ik zat in een niet Lowlands bus...en was er al op donderdag...quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ik vrijdag naast jou zat in de bus naar Lowlands vanaf 't Harde?
Ik vond sowieso de planning een beetje raar; overal speelde eigenlijk vanalles. In plaats van dat ze "dezelfde soort" muziek steeds in dezelfde tenten hadden gepland... bijvoorbeeld al die metal/gothic shit had best in één (liefst heel erg ver afgelegen) tentje gekund. En dan één tent voor alle mainstream-muziek, één tent voor indie/rock/pop enzovoorts. Maargoed, dat was wellicht te lastig plannen, geen idee hoe zoiets werkt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:59 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Te klein behuisd?Het viel toch best mee met de drukte eigenlijk, in ieder geval voor zover ik dat kon oordelen. Ze mogen dan wel Jack White in de gelederen hebben, maar met hun staat van dienst had ik hen eerder in India verwacht of zo, en pakweg The Kooks daarvoor in de plaats in de Grolschtent.
Welk Pukkelpoptopicquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er worden wat mensen geaardheid aangemeten, waarvan ik me afvraag of je dit ook geverifieerd hebt....![]()
[..]
Met dat laatste had je dus kunnen volstaan![]()
En het verslag van Pukkelpop had mooi in het Pukkelpop topic gekund![]()
Had je naar Pukkelpop moeten gaanquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Veel te veel Britse troep op Lowlands helaas, The Kooks, Razorlight, Bloc Party, Hard-Fi, e.a. blabla allemaal standaard bandjes....wanneer worden er weer eens echt vernieuwende bands gehaald...of bands die zich allang bewezen hebben...
Nee Lowlands ga ik zoiezo elk jaar heen....traditie!quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Had je naar Pukkelpop moeten gaan
stond jij trouwens ook in het rechtervak voor in bij Ministry met je vriendje?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:39 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb heimwee en nu ga ik mijn tosti eten en vervolgens 5 uur lang weken in de badkuip.
Muse deed mij weer helemaal niks, maar goed - ook niet echt mijn type band.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:37 schreef T1andonly het volgende:
Muse was weer verschrikkelijk goed en dat heb ik moeten missen.
Welke band vond jij er dan bovenuit steken?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:47 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Muse deed mij weer helemaal niks, maar goed - ook niet echt mijn type band.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:48 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Welke band vond jij er dan bovenuit steken?
Bloc Party, Massive Attack, Broken Social Scene en !!!, dus.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:33 schreef Grobbel het volgende:
Mew, Razorlight, Fun Lovin' Criminals, Bloc Party, DJ Shadow, Hard-Fi, Never Mind the British (DJ-Set), Urban Dance Squad, Be Your Own Pet, Raconteurs, Dirty Pretty Things, Massive Attack, 90s Now (DJ Set), Nizlopi, iForward Russia!, Johan, Broken Social Scene, The Kooks, !!!, Yeah Yeah Yeahs, Wir Sind Helden, Belle and Sebastian, Muse. Dat was zo ongeveer mijn weekend (hoogtepunten zijn dikgedrukt).
Oordopjes, de beste uitvinding sinds gesneden brood. Serieus, vorig jaar deed ik ook geen oog dicht, maar dit jaar heb ik zelfs prima geslapen op nachten dat er drie tenten verderop een stel malloten (m/v) van 3 uur 's nachts tot 9 uur 's ochtends onafgebroken liedjes over piemels en tieten zaten te schreeuwen, begeleid op toeters, trommels en gitaar.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:54 schreef lienelien het volgende:
verlost van de kutherrie tot 2u 's nachts en vanaf 7u 's ochtends weer
Nee, niet volledig (scheelt een kwartiertje of zo). iForward Russia! heb ik de eerste paar nummers van meegekregen en vervolgens zijn we doorgelopen naar Johan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:55 schreef ScottTracy het volgende:
Hoe kun je Forward Russia EN Johan hebben gezien?Die overlapten elkaar volledig of niet?
Ja klopt, in de zondagkrant.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:01 schreef Sade het volgende:
Ben thuis, terug van mijn eerste keer lowlands en heb maar besloten dat ik volgend jaar gewoon weer terug kom
Vraagje omdat ik nogal twijfel aan mijn helderheid op dat moment: Ik las gisteren in het krantje dat daar uitgedeeld werd dat Muse in November in de Brabanthallen een concert geeft en dat vanaf vandaag de kaarten te koop zijn. Maar als ik op internet kijk, vind ik niets.
Is er iemand die dat krantje nog heeft en mij duidelijkheid kan geven?
Ja, ik weet 't.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:59 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Oordopjes, de beste uitvinding sinds gesneden brood. Serieus, vorig jaar deed ik ook geen oog dicht, maar dit jaar heb ik zelfs prima geslapen op nachten dat er drie tenten verderop een stel malloten (m/v) van 3 uur 's nachts tot 9 uur 's ochtends onafgebroken liedjes over piemels en tieten zaten te schreeuwen, begeleid op toeters, trommels en gitaar.
Super, bedankt!quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja klopt, in de zondagkrant.
Ze staan op 28 Nov. in de Brabanthallen inb Den Bosch. De voorverkoop begint zaterdag 26 Augustus om 10:00 uur.
Jullie stonden vlakbij de sloot? Oi - geen wonder dat alles zo nat was.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, ik weet 't.
Ik had van die gele foamdingen bij, maar die hielpen niet. En wat ook niet helpt is dat m'n tent in een looppad stond. En dat de afgebroken partytent van de buren over mijn tentje heen de sloot in werd gegooid, om 5u vannacht![]()
Ben je dan niet naar de Kevers geweest? Dat was gewoon echt leuk, Beatles nummers in het nederlands meeblèrenquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:11 schreef Vitalogy het volgende:
Dieptepunt was een groep semi-intellectuelen in Juliet die 4 epistels over de Beatles aan het opvoeren waren, afgewisseld met Nederlandse uitvoeringen van Beatles' nummers. Dat laatste was op zich niet zo verkeerd (ondanks dat een nummer van Bob Dylan was) maar die epistels waren zo ongelooflijk langdradig en slecht en druipend van de eigengeilerij argh....
Gewoon pijnlijk om naar te luisteren.
Was dat niet gewoon Store Bought Bones? Ik kan me de volgorde van de nummers niet echt meer voor de geest halen. Heb nog even naar wat oudere setlists van the Raconteurs gegoogled, maar daar kom ik ook niet echt iets tegen wat het zou kunnen zijn. Of misschien Broken Boy Soldier (fonetisch gezien wel mogelijk), maar dat is voor zover ik weet ook geen cover.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:15 schreef lienelien het volgende:
Oja, The Raconteurs speelden vrij aan het begin (nog voor Bang Bang van Nancy) een nummer wat me best bekend klonk, en de titel was iets met 'Soul'. Iemand enig idee hoe dat nummer heet?
Hmm, ik dacht dat het een nummer was wat ik ergens anders van kende.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:24 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon Store Bought Bones? Ik kan me de volgorde van de nummers niet echt meer voor de geest halen. Heb nog even naar wat oudere setlists van the Raconteurs gegoogled, maar daar kom ik ook niet echt iets tegen wat het zou kunnen zijn.
Ik heb mijn vorige post nog even ge-edit; het zou natuurlijk ook Broken Boy Soldier kunnen zijn, daar zit dat "soul"-gedeelte fonetisch gezien ook wel in.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht dat het een nummer was wat ik ergens anders van kende.
Al heb ik de laatste tijd veel te veel bands door elkaar geluisterd, dus je kan best eens gelijk hebben, ik ga het eens luisteren![]()
Ik stond zelfs op watjes camping 7 dit jaarquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:16 schreef peaceman het volgende:
Dit deed mij nou deugd om te lezen...![]()
[..]
Daar kwamen we vorig jaar ook achter.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik stond zelfs op watjes camping 7 dit jaar![]()
Wat een ruimte, wat een rust.....'t lijkt wel zo'n familiecamping in Zuid-Frankrijk![]()
Nee die speelden in Bravo zo te zien. Dit was in Juliet.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ben je dan niet naar de Kevers geweest? Dat was gewoon echt leuk, Beatles nummers in het nederlands meeblèren
D'r stond gewoon een normaal badhuis met voldoende wastafels en wc's. En 't was altijd rustig, dus ik heb amper hoeven wachten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Daar kwamen we vorig jaar ook achter.Hadden jullie op camping 7 dit keer wel fatsoenlijke faciliteiten of stond er dit keer weer zo'n klein hok met 3 wastafels en 10 wc's in totaal?
Ik ook jaquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wat een ruimte, wat een rust.....'t lijkt wel zo'n familiecamping in Zuid-Frankrijk![]()
Ahh... *sluit gammel downloadesque-programma af en pakt mp3speler*quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik heb mijn vorige post nog even ge-edit; het zou natuurlijk ook Broken Boy Soldier kunnen zijn, daar zit dat "soul"-gedeelte fonetisch gezien ook wel in.
Het duurde even voordat ze loskwamen (en in het begin was het ook gewoon een galmbak), maar dat maakten ze later in het concert toch ruimschoots goed wat mij betreft.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:40 schreef Ripley het volgende:
Dieptepunt: het eerste deel van het optreden van Massive Attack.
camping 7 was idd okquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:42 schreef Aoristus het volgende:
camping 7 was okee![]()
Alleen heb ik wel een aantal keer de naburige brabo-lallers en dat felle licht op het pleehuisje vervloekt
Vergat ik toch bijna Guillemots nog.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:33 schreef Grobbel het volgende:
Mew, Razorlight, Fun Lovin' Criminals, Bloc Party, DJ Shadow, Hard-Fi, Never Mind the British (DJ-Set), Urban Dance Squad, Be Your Own Pet, Raconteurs, Dirty Pretty Things, Massive Attack, 90s Now (DJ Set), Nizlopi, iForward Russia!, Johan, Broken Social Scene, The Kooks, !!!, Yeah Yeah Yeahs, Wir Sind Helden, Belle and Sebastian, Muse. Dat was zo ongeveer mijn weekend (hoogtepunten zijn dikgedrukt). Later meer, nu even rustig aan doen.
Een beetje verliefdquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
camping 7 was idd ok
je bent niet lastig gevallen door iemand die wilde weten hoe een hazesliedje heette? iets met "ik zat op een kruk"
Nee, want ik had wel geweten dat het "ik zat naast een lege kruk" was en "een beetje verliefd" heette.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
camping 7 was idd ok
je bent niet lastig gevallen door iemand die wilde weten hoe een hazesliedje heette? iets met "ik zat op een kruk"
een vriend van me kon er niet opkomen en die ging het aan mensen vragenquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, want ik had wel geweten dat het "ik zat naast een lege kruk" was en "een beetje verliefd" heette.
Uhuh.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:41 schreef Aoristus het volgende:
[..]
stond jij trouwens ook in het rechtervak voor in bij Ministry met je vriendje?
Live versie gevonden op m'n mp3speler, maar die was het nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik heb mijn vorige post nog even ge-edit; het zou natuurlijk ook Broken Boy Soldier kunnen zijn, daar zit dat "soul"-gedeelte fonetisch gezien ook wel in.
Daar stonden wij ook, vlak achter het toiletgebouw. Lekker rustig...quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
owja! ministryquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn top 5:
Ministry
Ministry
Ministry
Gorefest
Opeth
Ik zal zo even een programmaboekje erbij pakken en een lijstje maken met wat ik zoal gezien heb en wat ik ervan vond.
Ah, vandaar... ik dacht al.... Enfin, dan moeten we volgend jaar maar een biertje gaan drinkenquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik kon je niet terugbellen/smsen want m'n telfortnetwerk was overbezet.
Dat heb ik met Lima. Had ik helemaal niks te zoeken. Ik ben nog wel een halve minuut bij die verantwoorde-eet-tentjes geweest, maar het regende en die hele "de aarde is lief" en "wij knuffelen met dieren"-sfeer daar was niet echt mijn ding.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb m'n traditie weer volgehouden, geen stap in de Bravo tent gezet
Er werd wel gefilmd... maar ik kon nauwelijks wat zien bij Iggy, wat was het daar druk zeg... pff.quote:
Eigen schuld dus dat je !!! hebt gemist.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb m'n traditie weer volgehouden, geen stap in de Bravo tent gezet
Enquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:31 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Eigen schuld dus dat je !!! hebt gemist.![]()
Kut was dat, ik kon ook niemand bereiken daardoor.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik kon je niet terugbellen/smsen want m'n telfortnetwerk was overbezet.
Ik ben overal links vooraan gaan staan, vreemd genoeg had je daar altijd nog plek en zag je alles super goed. Werkte bij Iggy, bij Massive Attack, bij de Yeahyeahyeahs etc.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Er werd wel gefilmd... maar ik kon nauwelijks wat zien bij Iggy, wat was het daar druk zeg... pff.
bij Opeth in de grolsch ook helemaal vooraan ja. aan de "verre kant" van de tent links van het podium af gezienquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben overal links vooraan gaan staan, vreemd genoeg had je daar altijd nog plek en zag je alles super goed. Werkte bij Iggy, bij Massive Attack, bij de Yeahyeahyeahs etc.
Alleen bij arctic monkeys was er geen doorkomen aan
Ik denk dat de meeste mensen zich laten afschrikken door de drukte meer achterin of zo
die nokia meisjes hadden trouwens ook leuke pakjes en pruikjesquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:37 schreef Grobbel het volgende:
Oh, en bij de oplaadpunten bleken ze geen opladers te hebben voor LG-toestellen, wat niet opschoot met mijn veel te snel leeglopende GSM. Heb het halve weekend zonder telefoon gezeten, niet echt handig om dingen af te spreken en zo.
Zelfde probleem had ik ook jaquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:37 schreef Grobbel het volgende:
Oh, en bij de oplaadpunten bleken ze geen opladers te hebben voor LG-toestellen, wat niet opschoot met mijn veel te snel leeglopende GSM. Heb het halve weekend zonder telefoon gezeten, niet echt handig om dingen af te spreken en zo.
cool, ik heb volgens mij een filmpje waar je deels op staat. Je laarsjes deden me twijfelenquote:
Daar kan Debitel niets aan doen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:44 schreef ComebackKid het volgende:
Nevernooit geen abbo meer bij debitel dus.
Volgens mij is Debitel opzich ook helemaal geen netwerk maar een tussenpersoon die verschillende providers aanbied.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:57 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Telfort is tegenwoordig eigendom van KPN inderdaad.
Dat was vette shit jaquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:03 schreef SKa_BoSS het volgende:
Xavier Rudd: Eveneens geniaal! Eenmansband, doet het altijd goed. 3 digeridoo's, een drumstel, een slideguitar, een mondharmonica, etc. etc... en dat allemaal tegelijkertijd!
Idd leuke interactie met het publiek! Er werd ook lekker gegooid!quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:58 schreef crossover het volgende:
[..]
Verder nog Less Than Jake, vette muziek en leuke interactie met publiek.
Zien! Mijn laarsjes, beste idee ooit om die te kopen. Geen pijn aan m'n voeten, geen natte voeten, geen koude voeten. Heerlijk!quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:45 schreef Aoristus het volgende:
[..]
cool, ik heb volgens mij een filmpje waar je deels op staat. Je laarsjes deden me twijfelen
Damn dat is jammer..quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:02 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Zien! Mijn laarsjes, beste idee ooit om die te kopen. Geen pijn aan m'n voeten, geen natte voeten, geen koude voeten. Heerlijk!
Muse is goddelijk. Ik stond in het 1e vak te genieten.
Verhaal
Je stond echt vlak achter me.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:45 schreef Aoristus het volgende:
[..]
cool, ik heb volgens mij een filmpje waar je deels op staat. Je laarsjes deden me twijfelen
Voor die gozer van wie ik z'n joint kreeg bij Massive Attack:quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:11 schreef mrcool het volgende:
Lekker in de regen op de heuvel met een jointje en een biertje luisteren naar Massive Attack!![]()
Hahaha, ook mooi toen ze die mensen op het podium van hun kleren ging ontdoen! Gek wijf!quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Morningwood (fijne over-the-top show)
eerst naast me zelfs. Ik dacht, dat fragiele meisje trekt het niet als ze een S&G complimentje irl krijgtquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:13 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Je stond echt vlak achter me.![]()
Dat waren er bij ons wel iets meer!quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:14 schreef Roellio het volgende:
Ik heb overigens welgeteld 1 jointje gerookt op Lowlands.
iszo.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:16 schreef Aoristus het volgende:
[..]
eerst naast me zelfs. Ik dacht, dat fragiele meisje trekt het niet als ze een S&G complimentje irl krijgt
Dat gaat helaas niet zo simpel...quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:20 schreef ComebackKid het volgende:
Toch maar zo snel mogelijk van het abbo afkomen
Ha! En mijn creatie nog wel!quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:14 schreef Roellio het volgende:
Ik heb overigens welgeteld 1 jointje gerookt op Lowlands.
Whehe! Jammer dat ik niet weer hoe jullie er uit zagen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:00 schreef Roellio het volgende:
Whehe, ik kwam vanmorgen Rubbereend nog tegen toen ik omstreeks 08:30 u. de 24-uurs tent uit kwam stuiteren!
guilty as charged your mod-nessquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:27 schreef Aventura het volgende:
Ben nu pas thuis
Anyway, geweldige tijd gehad. Ondanks het kutweer van gisteren was het weer toch beter dan ik dacht. Ik heb geen zin om een verslag te maken, ik heb zoals elk jaar weer te weinig gezien. Teleurstellingen: HIM en Danko Jones, ik had van beide optredens meer verwacht. Wel mooi: Muse en Iggy en Gogol Bordello. Verder heb ik ook een bad trip gehad, we hadden herbal ecstasy en afgezien van een kaleidoscopisch effect werd ik er ook benauwd en misselijk van en met mij de hele groep
Oh, wie was de jongen die mijn zus aansprak met 'hey Cinnamongirl'?
Hehe. Ze had je niet herkend blijkbaarquote:
Ik was met christine, die was er ook bij toen ik je zus zag en verder nog liefie_ gespot..quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hehe. Ze had je niet herkend blijkbaar
Kwa Fokkers ben ik Ripley tegengekomen en heb ik Jogy ook gespot
Luilakquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:45 schreef MaJo het volgende:
Ben ook weer wakker (om half 4) maar moet nog even eten en in bad. Daarna een verslag
![]()
Ah, was jij dat...quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:47 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb alleen de lui die op de meet waren gespot, en daar herkende ik al bijna niemand van. Voor de rest niemand gezien (thank god, ik was er bang voor), maar ik liep dan ook de godganse dag in 'verstand-op-nul-blik-op-oneindig'-modus.
Ik heb daar ettelijke uren zeer plezant gedanst!quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:48 schreef Ripley het volgende:
Is er overigens iemand in de X-ray geweet? Ik werd namelijk ietwat angstig van d eoorverdovende knallen die daar uitkwamen. Kan me niet voorstellen dat je die decibellen zou overleven als je binnenstond
heb daar Piere Bastian ofzoiets, de mecadoman, een geweldige presentatie van zijn muziekinstrument zien geven. Hij had een machine dat muziek maakte van mecado gemaakt, is er al mee bezig vanaf 1968 en het gaf een spetterend resultaat. Gaaf om even gezien te hebbenquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:48 schreef Ripley het volgende:
Is er overigens iemand in de X-ray geweet? Ik werd namelijk ietwat angstig van d eoorverdovende knallen die daar uitkwamen. Kan me niet voorstellen dat je die decibellen zou overleven als je binnenstond
highfive! Cobra Killerquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:50 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik heb daar ettelijke uren zeer plezant gedanst!
De X-Ray was fijnquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:48 schreef Ripley het volgende:
Ik herken 't ook nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:45 schreef Roellio het volgende:
Ik herken de mentaliteit ook absoluut niet. Ik heb alleen maar heel veel leuke, sociale en attente mensen ontmoet, dit weekend. Daarnaast heb ik liever een tent vol mensen die fijn staan te spacen en uit hun dak gaan dan een tent vol dronkelappen.
Eens. Eens. Eens.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:45 schreef Roellio het volgende:
Ik herken de mentaliteit ook absoluut niet. Ik heb alleen maar heel veel leuke, sociale en attente mensen ontmoet, dit weekend. Daarnaast heb ik liever een tent vol mensen die fijn staan te spacen en uit hun dak gaan dan een tent vol dronkelappen.
Ook al eens! Rotte appels heb je altijd, maar overwegendquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:45 schreef Roellio het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |