onbenullig... kom op zeg.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:56 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Omdat we allemaal hopen dat niemand zoiets onbenulligs de moeite waard vindt ivm de drukte
Ik kom voor Iggy en Ministry, de rest is bijzaakquote:
Ik hoop dat er veel hipsters en kinderen zijn die nog nooit van deze mannen hebben gehoord en dus ook niet aanwezig zullen zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:02 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik kom voor Iggy en Ministry, de rest is bijzaak
Gewoon de eerste dag gelijk een hele sloot munten pinnen. Alleen wat geld meenemen voor als je nog kleding en cd's ofzo wil gaan kopen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:09 schreef MissPeppertje het volgende:
Trouwens was raden jullie aan;
- van te voren veel geld pinnen
- op lowlands pinnen
?
Dat zei ik toch alquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:06 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Ik hoop dat er veel hipsters en kinderen zijn die nog nooit van deze mannen hebben gehoord en dus ook niet aanwezig zullen zijn.
damn, neem je daar ook een speciale rugtas voor mee ofzo?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:18 schreef FRaGMaN het volgende:
ik haal meteen voor 150 euro muntjes. hoef ik daar voorlopig niet naar uit te kijken.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:54 schreef MaJo het volgende:
Iedereen is al weg zeker?Ik ga er nu ook vandoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |