* Eraser127 gaat ook morgen ochtend met broertje en vriendquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:13 schreef Tourniquet het volgende:
* Tourniquet gaat morgenochtend pas![]()
Dat is idd geen overbodige luxe.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:16 schreef Tourniquet het volgende:
Ik hoop dat ik morgenochtend iig m'n tentje nog droog kan opzetten!
http://www.bravia-advert.com/quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:29 schreef Forumpi het volgende:
Ik hoorde net het nummer van José Gonzalez - Heartbeats (geschreven door The Knife). Waar ken ik dit nummer van? Van een film of een reclame ofzo?![]()
http://www.bravia-advert.com/quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:29 schreef Forumpi het volgende:
Ik hoorde net het nummer van José Gonzalez - Heartbeats (geschreven door The Knife). Waar ken ik dit nummer van? Van een film of een reclame ofzo?![]()
Thanks, nu weet ik hem weer.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
http://www.bravia-advert.com/
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:49 schreef Twinkeltwin het volgende:
Morgenavond trouwens op Ned3 van 23:15-00:50 wel een live verslag met oa: Iggy en the stooges,Massive Atack en Muse![]()
Spelen die trouwens allemaal vrijdag al eigelijk? anders kan t nooit een live verslag zijn bedenk ik me nu![]()
wat vaag dat ze bij de omschrijving van t programma dan Live verslag erbij zetten!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee die spelen alledrie zaterdag of zondag.
![]()
Muse heeft trouwens geen goedkeuring gegeven voor opname, zie ik net op 3voor12.
Heb ik ook altijd, ik heb net toch nog maar even een lange mouwen shirt en een trui in m'n tas gestopt. Anders is 't 's avonds bij de tent zo koud in alleen een t-shirt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:19 schreef Aventura het volgende:
Net tas ingepakt, ik dacht helemaal klaar te zijn.
Trek ik later de kast open waar mijn handdoeken in liggen. Oops, een stel handdoeken meenemen is wellicht handig
quote:Nu of nooit...
Er is al 600 euro geboden op marktplaats....
Ik vraag 500, sms je bod naar 06-11454609 en de hoogste krijgt morgenochtend het kaartje...
Laatste kans om er bij te zijn....
quote:
I know....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:51 schreef whosvegas het volgende:
waarom heeft diegene dan niet eerder bedacht dat je naar Lowlands wou
wij hebben het kaartje een maand geleden gehaald, gewoon bij ticketservice
quote:NO LOVE
Liefde volop op Lowlands, alleen helaas geen Larrikin Love. De Engelse boefjes hebben moeten cancellen - en geloof ons, we hebben drie dagen ons best gedaan om hen over te halen toch te komen. Het mocht niet baten... Een vervanger hebben we ook al: de Amsterdam Klezmer Band. Ga het meemaken, op zondag om 14:50 in de Lima.
ik heb nog 2 dagen voor heel 2006. En de rest waarmee ik ga (en ook de kaartjes voor heb) moesten ook allemaal werken.quote:
Op de radio noemde ze het 'een grote modderpoel'.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:00 schreef NewBeatle het volgende:
Volgens mij regent het nu behoorlijk op Lowlands..
quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:33 schreef Rocho het volgende:
Patatje Metal was echt geweldig!!!
[afbeelding]
Ik vond het een goed optreden.... niks mis mee.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:48 schreef Eikelpiercing het volgende:
Hoe waren de yeah yeah yeahs? Ik had ze gisteren namelijk gezien op Pukkelpop, en dat was echt te goed voor woordenKan me wel voorstellen dat Karen O. na zo'n optreden moe is!
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo, iets eerder terug maar het was fantastisch!!!
Vrijdag:
Wolfmother was fantastisch! Hoogtepunt voor mij van deze Lowlands gelijk de CD gekocht! Daarna Fun Lovin' Criminals. Leuke band om vanaf de zijkant op het gras te bekijken. Toen HIM...wat een schijtband. Echt wijvenrock. De zanger had meer oog voor z'n sigaretten dan voor het publiekDaarna Anouk wat ik een goed optreden, ze blijft een prachtige krachtige stem hebben. Placebo niet gezien, had geen zin om depressief te worden...
Zaterdag:
Dit was voor mij de dag van niks boeiends qua bands. Heel veel op de camping gezeten. Heb alleen even bij Iggy gekeken en dat vond ik wel grappig.
Zondag:
Begonnen met Corvus Corax, goed optreden alleen niks voor Lowlands vind ik. Meer iets voor in een Theater...
Daarna naar Panic! at the Disco, was wel gaaf alleen de bands faalde technisch nogal...Toen nog een stuk Pennywise en dat vond ik gewoon bagger. Wat een herrie....stond er eigenlijk alleen voor Bro Hymn Tribute...
Daarna richting huis gegaan aangezien ik me heel het Festival al niet lekker voelde en met een maatje mee kon rijden......mis nu wel Arctic Monkeys en Muse maar kan er niet echt wakker van liggen....okey de Aapjes had ik wel graag willen zien!
Tot slot ben ik op vrijdag bij de Alpha DJ's in de Grolsch Tent geweest en zaterdag in Alpha, dat was echt fantastischPerfecte manier om je dag af te sluiten!
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:56 schreef Aoristus het volgende:
[..]
HIM is loverock.. vond je het niet vertederend om Chris Isaacs' - Wicked Dreams..
![]()
Ik lag trouwens dubbel bij Gorefest, dat was vet vaag..
Vast niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:00 schreef Aoristus het volgende:
Heeft er nog iemand mee gedaan met Tai Chi ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |