Nee Lowlands ga ik zoiezo elk jaar heen....traditie!quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Had je naar Pukkelpop moeten gaan
stond jij trouwens ook in het rechtervak voor in bij Ministry met je vriendje?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:39 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb heimwee en nu ga ik mijn tosti eten en vervolgens 5 uur lang weken in de badkuip.
Muse deed mij weer helemaal niks, maar goed - ook niet echt mijn type band.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:37 schreef T1andonly het volgende:
Muse was weer verschrikkelijk goed en dat heb ik moeten missen.
Welke band vond jij er dan bovenuit steken?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:47 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Muse deed mij weer helemaal niks, maar goed - ook niet echt mijn type band.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:48 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Welke band vond jij er dan bovenuit steken?
Bloc Party, Massive Attack, Broken Social Scene en !!!, dus.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:33 schreef Grobbel het volgende:
Mew, Razorlight, Fun Lovin' Criminals, Bloc Party, DJ Shadow, Hard-Fi, Never Mind the British (DJ-Set), Urban Dance Squad, Be Your Own Pet, Raconteurs, Dirty Pretty Things, Massive Attack, 90s Now (DJ Set), Nizlopi, iForward Russia!, Johan, Broken Social Scene, The Kooks, !!!, Yeah Yeah Yeahs, Wir Sind Helden, Belle and Sebastian, Muse. Dat was zo ongeveer mijn weekend (hoogtepunten zijn dikgedrukt).
Oordopjes, de beste uitvinding sinds gesneden brood. Serieus, vorig jaar deed ik ook geen oog dicht, maar dit jaar heb ik zelfs prima geslapen op nachten dat er drie tenten verderop een stel malloten (m/v) van 3 uur 's nachts tot 9 uur 's ochtends onafgebroken liedjes over piemels en tieten zaten te schreeuwen, begeleid op toeters, trommels en gitaar.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:54 schreef lienelien het volgende:
verlost van de kutherrie tot 2u 's nachts en vanaf 7u 's ochtends weer
Nee, niet volledig (scheelt een kwartiertje of zo). iForward Russia! heb ik de eerste paar nummers van meegekregen en vervolgens zijn we doorgelopen naar Johan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:55 schreef ScottTracy het volgende:
Hoe kun je Forward Russia EN Johan hebben gezien?Die overlapten elkaar volledig of niet?
Ja klopt, in de zondagkrant.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:01 schreef Sade het volgende:
Ben thuis, terug van mijn eerste keer lowlands en heb maar besloten dat ik volgend jaar gewoon weer terug kom
Vraagje omdat ik nogal twijfel aan mijn helderheid op dat moment: Ik las gisteren in het krantje dat daar uitgedeeld werd dat Muse in November in de Brabanthallen een concert geeft en dat vanaf vandaag de kaarten te koop zijn. Maar als ik op internet kijk, vind ik niets.
Is er iemand die dat krantje nog heeft en mij duidelijkheid kan geven?
Ja, ik weet 't.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:59 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Oordopjes, de beste uitvinding sinds gesneden brood. Serieus, vorig jaar deed ik ook geen oog dicht, maar dit jaar heb ik zelfs prima geslapen op nachten dat er drie tenten verderop een stel malloten (m/v) van 3 uur 's nachts tot 9 uur 's ochtends onafgebroken liedjes over piemels en tieten zaten te schreeuwen, begeleid op toeters, trommels en gitaar.
Super, bedankt!quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja klopt, in de zondagkrant.
Ze staan op 28 Nov. in de Brabanthallen inb Den Bosch. De voorverkoop begint zaterdag 26 Augustus om 10:00 uur.
Jullie stonden vlakbij de sloot? Oi - geen wonder dat alles zo nat was.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, ik weet 't.
Ik had van die gele foamdingen bij, maar die hielpen niet. En wat ook niet helpt is dat m'n tent in een looppad stond. En dat de afgebroken partytent van de buren over mijn tentje heen de sloot in werd gegooid, om 5u vannacht![]()
Ben je dan niet naar de Kevers geweest? Dat was gewoon echt leuk, Beatles nummers in het nederlands meeblèrenquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:11 schreef Vitalogy het volgende:
Dieptepunt was een groep semi-intellectuelen in Juliet die 4 epistels over de Beatles aan het opvoeren waren, afgewisseld met Nederlandse uitvoeringen van Beatles' nummers. Dat laatste was op zich niet zo verkeerd (ondanks dat een nummer van Bob Dylan was) maar die epistels waren zo ongelooflijk langdradig en slecht en druipend van de eigengeilerij argh....
Gewoon pijnlijk om naar te luisteren.
Was dat niet gewoon Store Bought Bones? Ik kan me de volgorde van de nummers niet echt meer voor de geest halen. Heb nog even naar wat oudere setlists van the Raconteurs gegoogled, maar daar kom ik ook niet echt iets tegen wat het zou kunnen zijn. Of misschien Broken Boy Soldier (fonetisch gezien wel mogelijk), maar dat is voor zover ik weet ook geen cover.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:15 schreef lienelien het volgende:
Oja, The Raconteurs speelden vrij aan het begin (nog voor Bang Bang van Nancy) een nummer wat me best bekend klonk, en de titel was iets met 'Soul'. Iemand enig idee hoe dat nummer heet?
Hmm, ik dacht dat het een nummer was wat ik ergens anders van kende.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:24 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon Store Bought Bones? Ik kan me de volgorde van de nummers niet echt meer voor de geest halen. Heb nog even naar wat oudere setlists van the Raconteurs gegoogled, maar daar kom ik ook niet echt iets tegen wat het zou kunnen zijn.
Ik heb mijn vorige post nog even ge-edit; het zou natuurlijk ook Broken Boy Soldier kunnen zijn, daar zit dat "soul"-gedeelte fonetisch gezien ook wel in.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht dat het een nummer was wat ik ergens anders van kende.
Al heb ik de laatste tijd veel te veel bands door elkaar geluisterd, dus je kan best eens gelijk hebben, ik ga het eens luisteren![]()
Ik stond zelfs op watjes camping 7 dit jaarquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:16 schreef peaceman het volgende:
Dit deed mij nou deugd om te lezen...![]()
[..]
Daar kwamen we vorig jaar ook achter.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik stond zelfs op watjes camping 7 dit jaar![]()
Wat een ruimte, wat een rust.....'t lijkt wel zo'n familiecamping in Zuid-Frankrijk![]()
Nee die speelden in Bravo zo te zien. Dit was in Juliet.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ben je dan niet naar de Kevers geweest? Dat was gewoon echt leuk, Beatles nummers in het nederlands meeblèren
D'r stond gewoon een normaal badhuis met voldoende wastafels en wc's. En 't was altijd rustig, dus ik heb amper hoeven wachten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Daar kwamen we vorig jaar ook achter.Hadden jullie op camping 7 dit keer wel fatsoenlijke faciliteiten of stond er dit keer weer zo'n klein hok met 3 wastafels en 10 wc's in totaal?
Ik ook jaquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wat een ruimte, wat een rust.....'t lijkt wel zo'n familiecamping in Zuid-Frankrijk![]()
Ahh... *sluit gammel downloadesque-programma af en pakt mp3speler*quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik heb mijn vorige post nog even ge-edit; het zou natuurlijk ook Broken Boy Soldier kunnen zijn, daar zit dat "soul"-gedeelte fonetisch gezien ook wel in.
Het duurde even voordat ze loskwamen (en in het begin was het ook gewoon een galmbak), maar dat maakten ze later in het concert toch ruimschoots goed wat mij betreft.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:40 schreef Ripley het volgende:
Dieptepunt: het eerste deel van het optreden van Massive Attack.
camping 7 was idd okquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:42 schreef Aoristus het volgende:
camping 7 was okee![]()
Alleen heb ik wel een aantal keer de naburige brabo-lallers en dat felle licht op het pleehuisje vervloekt
Vergat ik toch bijna Guillemots nog.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:33 schreef Grobbel het volgende:
Mew, Razorlight, Fun Lovin' Criminals, Bloc Party, DJ Shadow, Hard-Fi, Never Mind the British (DJ-Set), Urban Dance Squad, Be Your Own Pet, Raconteurs, Dirty Pretty Things, Massive Attack, 90s Now (DJ Set), Nizlopi, iForward Russia!, Johan, Broken Social Scene, The Kooks, !!!, Yeah Yeah Yeahs, Wir Sind Helden, Belle and Sebastian, Muse. Dat was zo ongeveer mijn weekend (hoogtepunten zijn dikgedrukt). Later meer, nu even rustig aan doen.
Een beetje verliefdquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
camping 7 was idd ok
je bent niet lastig gevallen door iemand die wilde weten hoe een hazesliedje heette? iets met "ik zat op een kruk"
Nee, want ik had wel geweten dat het "ik zat naast een lege kruk" was en "een beetje verliefd" heette.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
camping 7 was idd ok
je bent niet lastig gevallen door iemand die wilde weten hoe een hazesliedje heette? iets met "ik zat op een kruk"
een vriend van me kon er niet opkomen en die ging het aan mensen vragenquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, want ik had wel geweten dat het "ik zat naast een lege kruk" was en "een beetje verliefd" heette.
Uhuh.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:41 schreef Aoristus het volgende:
[..]
stond jij trouwens ook in het rechtervak voor in bij Ministry met je vriendje?
Live versie gevonden op m'n mp3speler, maar die was het nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik heb mijn vorige post nog even ge-edit; het zou natuurlijk ook Broken Boy Soldier kunnen zijn, daar zit dat "soul"-gedeelte fonetisch gezien ook wel in.
Daar stonden wij ook, vlak achter het toiletgebouw. Lekker rustig...quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
owja! ministryquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn top 5:
Ministry
Ministry
Ministry
Gorefest
Opeth
Ik zal zo even een programmaboekje erbij pakken en een lijstje maken met wat ik zoal gezien heb en wat ik ervan vond.
Ah, vandaar... ik dacht al.... Enfin, dan moeten we volgend jaar maar een biertje gaan drinkenquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik kon je niet terugbellen/smsen want m'n telfortnetwerk was overbezet.
Dat heb ik met Lima. Had ik helemaal niks te zoeken. Ik ben nog wel een halve minuut bij die verantwoorde-eet-tentjes geweest, maar het regende en die hele "de aarde is lief" en "wij knuffelen met dieren"-sfeer daar was niet echt mijn ding.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb m'n traditie weer volgehouden, geen stap in de Bravo tent gezet
Er werd wel gefilmd... maar ik kon nauwelijks wat zien bij Iggy, wat was het daar druk zeg... pff.quote:
Eigen schuld dus dat je !!! hebt gemist.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb m'n traditie weer volgehouden, geen stap in de Bravo tent gezet
Enquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:31 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Eigen schuld dus dat je !!! hebt gemist.![]()
Kut was dat, ik kon ook niemand bereiken daardoor.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik kon je niet terugbellen/smsen want m'n telfortnetwerk was overbezet.
Ik ben overal links vooraan gaan staan, vreemd genoeg had je daar altijd nog plek en zag je alles super goed. Werkte bij Iggy, bij Massive Attack, bij de Yeahyeahyeahs etc.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Er werd wel gefilmd... maar ik kon nauwelijks wat zien bij Iggy, wat was het daar druk zeg... pff.
bij Opeth in de grolsch ook helemaal vooraan ja. aan de "verre kant" van de tent links van het podium af gezienquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben overal links vooraan gaan staan, vreemd genoeg had je daar altijd nog plek en zag je alles super goed. Werkte bij Iggy, bij Massive Attack, bij de Yeahyeahyeahs etc.
Alleen bij arctic monkeys was er geen doorkomen aan
Ik denk dat de meeste mensen zich laten afschrikken door de drukte meer achterin of zo
die nokia meisjes hadden trouwens ook leuke pakjes en pruikjesquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:37 schreef Grobbel het volgende:
Oh, en bij de oplaadpunten bleken ze geen opladers te hebben voor LG-toestellen, wat niet opschoot met mijn veel te snel leeglopende GSM. Heb het halve weekend zonder telefoon gezeten, niet echt handig om dingen af te spreken en zo.
Zelfde probleem had ik ook jaquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:37 schreef Grobbel het volgende:
Oh, en bij de oplaadpunten bleken ze geen opladers te hebben voor LG-toestellen, wat niet opschoot met mijn veel te snel leeglopende GSM. Heb het halve weekend zonder telefoon gezeten, niet echt handig om dingen af te spreken en zo.
cool, ik heb volgens mij een filmpje waar je deels op staat. Je laarsjes deden me twijfelenquote:
Daar kan Debitel niets aan doen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:44 schreef ComebackKid het volgende:
Nevernooit geen abbo meer bij debitel dus.
Volgens mij is Debitel opzich ook helemaal geen netwerk maar een tussenpersoon die verschillende providers aanbied.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:57 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Telfort is tegenwoordig eigendom van KPN inderdaad.
Dat was vette shit jaquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:03 schreef SKa_BoSS het volgende:
Xavier Rudd: Eveneens geniaal! Eenmansband, doet het altijd goed. 3 digeridoo's, een drumstel, een slideguitar, een mondharmonica, etc. etc... en dat allemaal tegelijkertijd!
Idd leuke interactie met het publiek! Er werd ook lekker gegooid!quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:58 schreef crossover het volgende:
[..]
Verder nog Less Than Jake, vette muziek en leuke interactie met publiek.
Zien! Mijn laarsjes, beste idee ooit om die te kopen. Geen pijn aan m'n voeten, geen natte voeten, geen koude voeten. Heerlijk!quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:45 schreef Aoristus het volgende:
[..]
cool, ik heb volgens mij een filmpje waar je deels op staat. Je laarsjes deden me twijfelen
Damn dat is jammer..quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:02 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Zien! Mijn laarsjes, beste idee ooit om die te kopen. Geen pijn aan m'n voeten, geen natte voeten, geen koude voeten. Heerlijk!
Muse is goddelijk. Ik stond in het 1e vak te genieten.
Verhaal
Je stond echt vlak achter me.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:45 schreef Aoristus het volgende:
[..]
cool, ik heb volgens mij een filmpje waar je deels op staat. Je laarsjes deden me twijfelen
Voor die gozer van wie ik z'n joint kreeg bij Massive Attack:quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:11 schreef mrcool het volgende:
Lekker in de regen op de heuvel met een jointje en een biertje luisteren naar Massive Attack!![]()
Hahaha, ook mooi toen ze die mensen op het podium van hun kleren ging ontdoen! Gek wijf!quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Morningwood (fijne over-the-top show)
eerst naast me zelfs. Ik dacht, dat fragiele meisje trekt het niet als ze een S&G complimentje irl krijgtquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:13 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Je stond echt vlak achter me.![]()
Dat waren er bij ons wel iets meer!quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:14 schreef Roellio het volgende:
Ik heb overigens welgeteld 1 jointje gerookt op Lowlands.
iszo.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:16 schreef Aoristus het volgende:
[..]
eerst naast me zelfs. Ik dacht, dat fragiele meisje trekt het niet als ze een S&G complimentje irl krijgt
Dat gaat helaas niet zo simpel...quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:20 schreef ComebackKid het volgende:
Toch maar zo snel mogelijk van het abbo afkomen
Ha! En mijn creatie nog wel!quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:14 schreef Roellio het volgende:
Ik heb overigens welgeteld 1 jointje gerookt op Lowlands.
Whehe! Jammer dat ik niet weer hoe jullie er uit zagen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:00 schreef Roellio het volgende:
Whehe, ik kwam vanmorgen Rubbereend nog tegen toen ik omstreeks 08:30 u. de 24-uurs tent uit kwam stuiteren!
guilty as charged your mod-nessquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:27 schreef Aventura het volgende:
Ben nu pas thuis
Anyway, geweldige tijd gehad. Ondanks het kutweer van gisteren was het weer toch beter dan ik dacht. Ik heb geen zin om een verslag te maken, ik heb zoals elk jaar weer te weinig gezien. Teleurstellingen: HIM en Danko Jones, ik had van beide optredens meer verwacht. Wel mooi: Muse en Iggy en Gogol Bordello. Verder heb ik ook een bad trip gehad, we hadden herbal ecstasy en afgezien van een kaleidoscopisch effect werd ik er ook benauwd en misselijk van en met mij de hele groep
Oh, wie was de jongen die mijn zus aansprak met 'hey Cinnamongirl'?
Hehe. Ze had je niet herkend blijkbaarquote:
Ik was met christine, die was er ook bij toen ik je zus zag en verder nog liefie_ gespot..quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hehe. Ze had je niet herkend blijkbaar
Kwa Fokkers ben ik Ripley tegengekomen en heb ik Jogy ook gespot
Luilakquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:45 schreef MaJo het volgende:
Ben ook weer wakker (om half 4) maar moet nog even eten en in bad. Daarna een verslag
![]()
Ah, was jij dat...quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:47 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb alleen de lui die op de meet waren gespot, en daar herkende ik al bijna niemand van. Voor de rest niemand gezien (thank god, ik was er bang voor), maar ik liep dan ook de godganse dag in 'verstand-op-nul-blik-op-oneindig'-modus.
Ik heb daar ettelijke uren zeer plezant gedanst!quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:48 schreef Ripley het volgende:
Is er overigens iemand in de X-ray geweet? Ik werd namelijk ietwat angstig van d eoorverdovende knallen die daar uitkwamen. Kan me niet voorstellen dat je die decibellen zou overleven als je binnenstond
heb daar Piere Bastian ofzoiets, de mecadoman, een geweldige presentatie van zijn muziekinstrument zien geven. Hij had een machine dat muziek maakte van mecado gemaakt, is er al mee bezig vanaf 1968 en het gaf een spetterend resultaat. Gaaf om even gezien te hebbenquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:48 schreef Ripley het volgende:
Is er overigens iemand in de X-ray geweet? Ik werd namelijk ietwat angstig van d eoorverdovende knallen die daar uitkwamen. Kan me niet voorstellen dat je die decibellen zou overleven als je binnenstond
highfive! Cobra Killerquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:50 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik heb daar ettelijke uren zeer plezant gedanst!
De X-Ray was fijnquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:48 schreef Ripley het volgende:
Ik herken 't ook nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:45 schreef Roellio het volgende:
Ik herken de mentaliteit ook absoluut niet. Ik heb alleen maar heel veel leuke, sociale en attente mensen ontmoet, dit weekend. Daarnaast heb ik liever een tent vol mensen die fijn staan te spacen en uit hun dak gaan dan een tent vol dronkelappen.
Eens. Eens. Eens.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:45 schreef Roellio het volgende:
Ik herken de mentaliteit ook absoluut niet. Ik heb alleen maar heel veel leuke, sociale en attente mensen ontmoet, dit weekend. Daarnaast heb ik liever een tent vol mensen die fijn staan te spacen en uit hun dak gaan dan een tent vol dronkelappen.
Ook al eens! Rotte appels heb je altijd, maar overwegendquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:45 schreef Roellio het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |