abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41034589
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006 / 18 + 19 + 20 augustus / evenenemententerrein Walibi World - Biddinghuizen - Nederland

* Welkom bij het negen-en-twintigste grote naprettopic van Lowlands 2006 *

Houd voor nieuwtjes en geruchten dit topic, de Lowlandssite, Graz en Festivalinfo in de gaten!

't Is weer voorbij die mooie Lowlands. Hier kun je verder ouwehoeren tot dat iemand in november ofzo alweer het eerste topic voor 2007 opent. Nagenieten en dingen terugkijken en terugluisteren kan op 3 Voor 12. En alle Daily Paradise's kun je nog eens nalezen bij Live XS. Foto's vind je oa: Hier

En nu gofderdegofer foto's en verslagen posten allemaal !!!

VOORGAANDE DELEN:
Lowlands 2006 deeltje 1
Lowlands 2006 deeltje 2
A Campingflight To Lowlands Paradise 2006 deel 3.
A Campingflight To Lowlands Paradise 2006 deel 4
A Campingflight To Lowlands Paradise 2006 deel 5
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel 6
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel #7
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel #8
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel # 9
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel 10
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel 11
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel 12
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, deel 13
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel 14
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel 15
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel 16
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel 17
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel 18
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel 19
A Campingflight to Blowlands Paradise 2006, Deel 20
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel 21
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel 22
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel 23
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel 24
A Campingflight to Lowlands Paradise2006, Deel 25
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel 26
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel 27
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel 28

LAATSTE DEEL VAN VORIG JAAR:
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Deel 16

DE IMMER FALENDE FOK! LOWLANDSMEET
Lowlands-Meet!
Lowlands meet 2!

LEUKE LINKS ENZO
Lowlands 2006 op VPRO's 3voor12
Terugblik Lowlands 2005 op VPRO's 3voor12
De lama's op Lowlands 2005
Harry de Helikopterman
Lowlands de Powlands
Afleveringen LTV 2001 t/m 2005
Lowlands Merchandise op Thanx.nl
De Lowlands CD
Koffie Wekker
Last.fm Lowlands 2006 Tagradio
Lowlog

ANDERE LOWLANDS-ACHTIGE TOPICS:
De elende van Lowlands
Ik ga naar Lowlands en ik neem mee
Ik ga naar Lowlands en ik neem mee [deel 2]
Bands wishlist voor Lowlands 2006
Dance @ Lowlands 18 t/m 20-08-2006

(tot en met 05 Uit Da hopman's administratie)
93 - 75,- 7500 bezoekers (cap. was 15000) wit plastic bandje met paarse letters
94 - 95,- 12500 bezoekers geel touwtje
95 - 115,- 20000 bezoekers (bier 2,50) rood/zwart lintje
96 - 140,- 31000 (uitverkocht) zwart/geel lintje
97 - 145,- 40000 roze/rood lintje
98 - 150,- 50000 (uitverkocht) roze/oranje lintje
99 - 160,- 57500 (uitverkocht) blauw/wit lintje (vind ik de mooiste tot nu toe)
00 - 175,- 57500 (uitverkocht) groen/paars lintje
01 - 195,- 57500 (uitverkocht) blauw/paarzig lintje (incl. kliko)
02 - 97,50 60000 (uitverkocht) roze/geel lintje (incl. beter bevestigde kliko)
03 - 105,- 60.000 (uitverkocht) paars/wit lintje met goede kliko
04 - 115,- - 50.000 (niet uitverkocht) oranje/zwart lintje, wederom met kliko
05 - 115,- - 55.000 (niet uitverkocht?) geel/blauw stof , die werd gesealed

OP
klik en geef hier gelijk aan dat je ook van de partij was. Dan hoef je dat niet meer in dit topic te doen. Want dat vinden wij niet leuk

Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:01:24 #2
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_41034656
Donderdag om 4 uur stond de tent op camping 3. Perfecte plaats, dicht bij boskage voor de sanitaire behoefte en (naar later een blijkt ) een vrij hoog gelegen, droge plaats. Heerlijke weer, heerlijk helder Grolsch en een uitermate goede sfeer maakten het tot een lange, zwoele eerste LL-nacht.

Vrijdag

Met veel pijn en moeite van 3 nachten zonder slaap, stappen we vol goede moed naar Matisyahu. De Joodse reggeahiphoppers hebben de enorme eer het muzikale Lowlands voor mij te openen. Een wijs gezegde gaat dat een slechte generale een goede voorstelling betekend. Dit gold ook ook voor Matisyahu, wat de slechste act van het weekend bleek. De beste man had geen interactie met het publiek, de nummers waren lauw en na 4 a 5 nummers rende ik op m'n vlugst naar Spinvis.
Dit bleek gelukkig en zoals te verwachten wél een succes. Door de rijke live-instrumentatie en uitermate goede VJ, was het een zeer aangenaam optreden en baalde ik er van niet meteen naar m'n gevoel en wel naar m'n vrienden heb geluisterd.
Met de grootste Fun Lovin' Criminal fan van NEderland als vriend, was het na spinvis meteen naar de Alpha om een goede plek te veroveren. Hoewel ik geen groot fan ben kon het optreden en met name het tweede deel mij wel bekoren. Tweede deel wil zeggen, na Scooby Snack toen de pan echt in de vlam sloeg. De hele alpha op en neer op dat nummer is één van de tofste momenten van het weekend gebleken.
Dan maar weer eens naar Opgezwolle. Voor de inmiddels 6e keer een optreden, maar het blijft boeien. Met de hele relevante Zwolse hiphop-scene op bezoek was het weer vertrouwd schreeuwen en hossen geblazen.
Na een heerlijk everzwijn-hammetje, (er zouden nog vele volgen ) naar DJ Shadow, wat gewoonweg geniaal was. De set was nagenoeg perfect, de sfeer in de Bravo was tof en vele kippenvelmomenten waren het gevolg. Waarom hij z'n vriend, de zanger op drie nummers de boel liet verzieken was mij echter een raadsel. Dat plus het slechte geluid in de Bravo waren jammerlijke smetjes. Edoch thumbs up for the master of Beats.
Omdat we er toch waren, bleven we maar bij de Bravo voor The Knife. Onbekend, maar nu niet meer onbemind. De voorstelling was onwerkelijk, surreel, visueel ontiegelijk spannend en erg fashinerend. Een lichte psychedelische trip had het volmaakt kunnen maken, maar de nep-drug die The Knife heet, leek er al licht op.
Om de nacht goed te beginnen meteen maar stampen op Tiga, welke alle verwachtingen inloste. Erg gezellig en liters bier verzweet. Om 1 uur zijn we richting de India gegaan om op Never mind the British ook nog wat gitaarmuziek te bedansen. Om een uurtje of 3 zat de eerste muziekdag er op, en kon het derde deel van de dag beginnen, waar we wverder zijn gegaan waar de ochtend aan begonnen waren; op de campings drinken, zuipen, schreewen, rennen radslagen, skippeybalvoetballen, rennen, vliegen, heel veel schreeuwen en een jaar lang Studiefinanciering aan Grolsch doneren.

Zaterdag
Toen om 9 uur de 24 uurstent, een groep naast me en een kater in m'n tent mij wakker deden zijn, was het tijd voor dag 2 ( al leek het eerder week 2 ). Bier drinken, stoned worden en zeuren waren het credo, tot iemand opmerkte dat er muziek te beleven was op het festival terrein. Oh ja! Het geplande Urban Dance Squad was van de 'to-do-list' geschrapt en op naar de Lima voor de Guillemots. Zenuwachtig, klamme handjes, kloppen in de keel, druk van m'n erg sceptisch vrienden die ik al weken vertel dat dit hét hoogtepunt van LL moet worden. Maar die waren na de aanvankelijke geluidsproblemen met één de mond gesnoerd! Wát een optreden, wát een energie, wát een creativiteit, wát een gekte ( boormachine op de gitaar ). Ik vreesde aanvankelijk nog dat het zou gaan kabbelen, maar dankzij de perfecte setlist en geniale stel gekken op het podium was het fenomenaal, mijn leven was volmaakt na de laatste toon van Guillemots. Een perfect optreden, punt.
Dan naar een optreden die een vriend op de lijst van artiesten die we moesten inleveren had gezet. Micheal Franti. Het begon wat flauwtjes, ook omdat reggea niet helemaal mijn ding was, maar toen het optreden steeds steviger werd, werd alles beter. Rasperformer Franti kreeg de héle Alpha op de hand. Als hij om een collectieve zelfmoord had gevraagd, had iedereen dat zonder vragen gedaan. Wát een held. Love is in the air!
Helaas heb ik the Raconteurs gemist en was het Iggy zo druk dat het niet leuk meer was. Toch heb ik laatst genoemde mogen aanschouwen en dat is toch leuk om aan je kleinkinderen te vertellen. Dat kunnen enkele leden van Guillemots ook zeggen, die ik plotseling tegenkwam ver buiten de Alpha in het gedrang.
3 Nummers van Scissor Sisters waren erg grappig, het geblaat van de 'dames' ook, maar het Abba-gehalte was iets te hoog. Toen viel ons oog op Gogol Bordello, en dat was dus letterlijk een dronken teringbende. Forget spinning, joggen, mountainbiken, GB is dé perfecte workout. Zonder pauze hebben we een uur staan springen, schreeuwen én crowdsurfen (!!!). De Gipsypunk was eigenlijk weinig boeiend, maar het gehos was geniaal.
Vól adrenaline terug naar de partytent, om daar nog even moed in te drinken voor MSTRKRFT. Als letterlijke opwarmer werd nog een half uurtje Alexander Kowalski meegepakt, maar het echte werk kwam toch van de Master. Erg geslaagd en dansbaar!

Zaterdag
Zonder stem begon ik aan de slotdag, gelukkig had ik besloten wat eerder naar Johan te gaan, want ik was nog niet binnne of de eerste grasvernietigende hoosbui had zich aangedaan. Helaas sloeg het weer ook op over op de tent, want het viel flink tegen. De muziek was uiteraard Johans mooi, maar een cd opzetten kan ik thuis ook wel. Gelukkig kon live geniale Here nog een zoet nasmaakje geven.
Omdat de India toch om de hoek was, maar even Broken Social Scene getsjekt. Gelukkig, het begon wat lauwtjes, maar de erg interessante band wist me flink te boeien. Helaas stond Pete Philly op het lijstje van m'n vrienden dus dat was de volgende halte. De New Generation Big Band was een leuk idee, maar het optreden zakte kats door de mand. Op een zonnige dag was het wellicht gelukt, maar de trage, saaie muziek van Pete maakte me chagrijnig. Snel weg.
Op het tv-scherm naast de Bravo zag ik in een flits Mark Lenagan voorbij komen, te gast bij de nalatenschap van Afghan Wings, dus snel naar de India. Onbekend met de naam van de band wist ik niet dat The Twilight Singers zo groot waren. Het optreden was aardig, soms goed, soms monotoom en saai, een typisch zesje dus.
Wir Sind Helden was een kort opwarmertje voor het moment van de dag. De nummers die ik gezien heb en de hele sfeer waren goed, maar lang kon ik niet blijven plakken want BELLE AND SEBASTIAN kwamen er aan. Om eerste rang te staan werd een vroege tocht naar Grolsch ingezet. Alleen want mijn vrienden zaten zo in de zuipflow dat ze de camping wilden afbreken, alleen dus. Maar alleen was ik zeker niet, want we waren één grote familie! ( ) Stuart was zooooo grappig, de setlist was zooooooo goed, de sfeer was zoooooooo lekker, ik was zooooooooo gelukkig! Damn, wat goed. Ik krijg nu al weer kippenvel als ik aan de hele happening denk!
In de zevende hemel werd de gang naar de India gemaakt. Met DJ Marky, vervolgens Planet Pendulum en als afsluiter het meesterlijk Black Sun Empire, stond er een erg feestelijke ( en goed opgebouwd) vooravond op het programma. Eerst genoemde was vet, de tweede was meer dan vet. De tent stond op z'n kop en terecht, want PP rockte! ( figuurlijk ) Maar de vermoeidheid sloeg toe en wat de perfecte climax moest worden werd afgebroken, helaas moest de hardcore van BSE gemist worden, om bij de tent zittend weer been-energie en alcohol-power opgedaan te krijgen. Deze werden hervonden en om een uurtje of 7 kon de gang naar de 24h tent ingezet worden. Hier werd besmeurd met modder een perfect weekend afgelsoten. Toen om 9 uur de laatste tonen uit de tent kwamen zat LL er toch echt op. Met schitterende concerten, schitterend weer een schitterende sfeer een weekend van je - van - het. Met een tas vol modder, 2 nachten zonder slaap en 4 met maar 2 a 3 uurtjes een kop met meer wal dan wang en een buik vol everzwijnhammetjes ga ik zo in bad om vervolgens 3 dagen niet meer wakker te worden.
Houdoe!
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:01:46 #3
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_41034666
En toen was het alweer voorbij... Lowlands 2006 is passé, maar we kunnen natuurlijk niet zonder een minuscuul verslagje...

Het is donderdag. We vertrekken naar Lelystad om daar te overnachten. Niet alleen die avond, maar alle avonden, want wij zijn watjes

's ochtends op ons gemak ontbeten, voor we de overtoch naar Lowlands maakten. Het weer is goed, het humeur is goed.
We zijn als vanouds aan de late kant binnen, maar toch nog op tijd voor een stukje Mew, wat zeker niet slecht klonk, maar aangezien mijn vriendin toch ook een kijkje wilde nemen bij Matisyahu ook daar snel naartoe geweest. We hebben buiten de tent geluisterd en het klonk niet slecht, maar zeker ook weer niet overtuigend.
Niettemin een prima begin van de dag.
Orson speelde in een hallf lege Alpha niet overtuigend en het is me ook een groot raadsel waarom zulke bands in de Alpha gezet worden. Vervolgens Razorlight gemist, omdat we ff wat zaten te eten... Moet ook zeggen dat het eten weer uitstekend was. Op tijd naar Grolsch voor The Magic Numbers... tijd om het festivalgevoel echt los te laten komen bij deze enorm aanstekelijke zomermuziek... heeeeeeeeeeerlijk! Net als afgelopen voorjaar in Tivoli overtuigen ze enorm.
Er kan volgens mij niemand humeurig uit die tent gekomen, echt top!
Newbie net als verleden jaar bij hun optreden op het Charlie-podium getroffen... Je was geen steek veranderd Ook Majo en Asmodian gesproken en die zie ik vast volgende week weer..
Bloc Party was wederom groots al wordt het niet door iedereen begrepen heb ik het idee. Topband, waarbij ik zeker uitkijk naar het nieuwe album. Klein stukje DJ shadow meegekregen wat ik erg goed vond klinken, maar helaas dacht mijn gade daar iets anders over.
Terug naar Grolsch voor Snow Patrol. Tja we hadden dus toch beter naar Luie Hond kunnen gaan, want ik vond het uitermate vlak wat de heren brachten. Nog wel de laatste 2 nummers van Luie Hond mee kunnen pakken en gebaald dat we niet eerder die kant op zijn gekomen.
Tot slot stukje Hard-Fi meegekregen, maar ook dat was bepaald niet overtuigend.

Conclusies dag 1:

Top:
Magic Numbers
Bloc Party
Mew

Flop:
Orson
Snow Patrol
Hard-Fi
Het ontbreken van de schermen bij de Grolschtent!

Dag 2.
Na een wederom uiterst ontspannen ontbijt richting Biddinghuizen gereden. Aangezien we uiteraard weer aan de late kant zijn missen we Coolpolitics. We besluiten naar UDS te gaan. Helaas een verkeerde keus, want het was niet best... Voor mij is het helaas vergane glorie met weliswaar 1 verzachtende omstandigheid, namelijk het feit dat ik het van buiten beleefd heb.
Op naar Ziggi, geinig optreden. Niks mis mee, maar ook niet super. Veel kunnen we er ook niet van zien, want we willen op tijd zijn voor Guillemots. Zullen ze net als op Motel Mozaique de boel op zijn kop zetten? JA!, magistraal optreden, waarbij ook 2 vrienden, die nog niets van ze kenden, overtuigd zijn. Waarom stonden zij nu weer in die kleine Lima??
Na wat slenteren en liggen in het nog droge gras een kwartiertje meegepikt van Be your own pet wat een nog veel slechter optreden was dan op Motel Mozaique en er gaat dus een definitieve streep door hun naam.
Bij Michael Franti staan we in het voorste vak en wat een feest is het.... Natuurlijk je moet wat vaker aanhoren hoe slecht het wel niet gaat in de wereld, wat af en toe wat overdone is, maar buiten dat niks mis mee. We gaan uit ons dak en mijn shirt is dan ook doorweekt na afloop...
Stukje Raconteurs meegekregen wat bepaald niet slecht klonk, maar niet echt goed meegekregen door een stampvolle tent en het ontbreken van het scherm....
Dan is Iggy aan de beurt.... Ik ken het werk van The Stooges eigenlijk te minimaal om een goed oordeel te vellen over het optreden, maar toch vond ik het erg fraai.... Wat een podiumbeest!
We zien echter niet de gehele set, want we willen ook een stukje Scissor Sisters meepikken Blijkbaar is dit de lowlands van de foute keuzes, want wat we horen is niet overtuigend en we zijn dus ook weer snel weg. Gogol Bordello van een afstandje meegemaakt en het leek een fraai feestje te zijn daarbinnen

Conclussies dag 2:

Top:
Guillemots
Michael Franti
Iggy Pop

Flop:
Urban Dance Squad
Scissor Sisters
Be your own pet

Dag 3.
Later dan laat zijn we op het terrein, omdat het kloteweer is , Johan gemist
We beginnen vandaag met Broken Social Scene, wat erg goed klinkt. Helaas maken we een verkeerde keuze door ook Panic At the Disco te willen zien en dat was matig. De cover van Karma Police was niet slecht, maar verder kan het optreden me niet overtuigen. De hype is wat mij betreft niet terecht.
Op naar Opeth. Niet echt mijn muziek, maar buiten de zang vond ik het erg fraai klinken.
Vervolgens willen we naar The Twilight Singers, maar door niet goed lezen komen we in de Lima terecht, waar Kelley Polar een wonderschoon optreden verzorgt. Toch gaan we naar India, in de stromende regen , terwijl het optreden nog niet voorbij is. Niet slecht, maar het doet me ook weinig daar in India, maar wellicht speelt het mee dat mijn schoenen inmiddels klotsten...
Terug naar Lima om buiten de tent een impressie te krijgen van Pannonia Allstars Ska Orchestra. Klinkt aardig, maar overtuigd niet voldoende.
Op naar Grolsch om nog wat mee te pakken van Yeah Yeah Yeahs. Ook hier is het aardig, maar mis ik de klik...
Toch besloten om naar DE Hype te gaan, maar voor we in de tent staan wordt onze aandacht getrokken door de Mud-Sliders op de rechterheuvel. Zeer leuk om te zien en vast beter dan de Apies, al heb ik begrepen dat ze niet slecht waren. De 10 die ze krijgen van 3voor12 is het zeker niet, zoveel had ik nog wel meegekregen...
Op dan naar B&S, wat vooral het hoogtepunt zou moeten worden. (wel Wir Sind Helden moeten missen helaas) We staan vooraan in het voorste vak. Prima plek, voor een zeer goed optreden. Leuke humor tussendoor, Stuart is in een goede bui, zoveel is zeker. Helaas geen State I am in, maar het is ze vergeven..... Nog een klein stukje Muse van afstand meegepikt en toen naar de auto, waar we vast in de modder komen te zitten en met dank aan 2 andere gasten gelukkig uitkomen. Bedankt nog!

conclussies dag 3:

Top:
B&S
Kelley Polar
Broken Social Scene

Flop:
Het Weer (een buitje oke.. maar dit ging te ver )

Conclussies overall:

- Charlie moet terug.
- Het scherm bij de Grolsch moet terug.
- Duidelijk een minder programma dan vorig jaar.
- Lima mag wat mij betreft terug naar de plek van vorig jaar.
- Hou de goede bands zoveel mogelijk uit Alpha, dat bevalt uitstekend!!!!!!

Top 9

1. Guillemots
2. Belle & Sebastian
3. Michael Frant
4. Magic Numbers
5. Iggy Pop
6. Kelley Polar
7. Bloc Party
8. Broken Social Scene
9. Mew
pi_41034694
Niemand die de man(nen) op de door mij geplaatste pics herkent?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_41034765
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:42 schreef nixxx het volgende:

[..]

Ik was met christine, die was er ook bij toen ik je zus zag en verder nog liefie_ gespot..
ik was wel ff in de war hoor haha ik ben nog nooit gespot haha
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:05:35 #6
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_41034776
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ken wel de mannen die bij Danko Jones van de wal naast Alpha gleden en de boel op de kop zetten.
pi_41034826
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
ja, dat was die kerel die ineens op de rij bij Muse ingleed waar ik ook in stond
geen idee wie het is overigens
pi_41034833
[arrogantie] Ik vind trouwens wel dat ik zaterdag het allerleukste jurkje van heel Lowlands aanhad, toevallig. . Elk jaar neem ik me voor toffe kleren aan te doen op LL, en elk jaar zie ik er toch weer uit als een verlepte dweil. Nu was dat gister wel het geval in die regen, maar zaterdag was ik wel helemaal de shizzle. [/arrogantie]
pi_41034920
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:07 schreef BloodyLotte het volgende:
[arrogantie] Ik vind trouwens wel dat ik zaterdag het allerleukste jurkje van heel Lowlands aanhad, toevallig. . Elk jaar neem ik me voor toffe kleren aan te doen op LL, en elk jaar zie ik er toch weer uit als een verlepte dweil. Nu was dat gister wel het geval in die regen, maar zaterdag was ik wel helemaal de shizzle. [/arrogantie]
pics dan maar he, dan kunnen we beslissen
pi_41035022
Ik heb heimwee
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_41035040
De gozer die zaterdagmiddag in een roze jurkje met doodshoofdjes erop naast ons kwam zitten op de Alpha heuvel wint het met vlag en wimpel!
pi_41035046
Wat vonden jullie van die baas met die hengel? Ik kan daar echt uuuuuuuuuuuren naar blijven kijken

Kleine toelichting: een kerel met een zonnebril en pokerface heeft een hengel in zijn hand met daaraan een zooitje bekertjes. Deze werpt de beste man uit, vervolgens wacht hij op sneue bekerrapertjes en pakt dan zijn kans om de lachkick van zijn leven te krijgen. Zeer hilarisch om te zien hoe dom mensen zijn om erin te trappen

Feauteau:

pi_41035060
Allemachtig......ik wil terug......

Toppers: The Magic Numbers, Bloc Party, Less Than Jake, Wir Sind Helden, maar Lowlands werd echt geweldig afgesloten in de Lima met Kees de Hondt & Co, wat was dat onwijs gezellig daar!

Voor de rest ook alleen maar leuke mensen ontmoet (waaronder 1 HELE leuke :p) en vond de sfeer super! Kan me ook niet herinneren dat ik me vaker elke avond tot minstens 5 uur heb vermaakt!
pi_41035093
Die vent was inderdaad goed bezig!

Ik zag nog dat anderen hem d.m.v. een soort afleidingsmaneuvre snel z'n bekers afhandig maakten. Toen werd 'ie boos en ging er achteraan rennen.
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:15:56 #15
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_41035095
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:13 schreef Baserunner het volgende:
Wat vonden jullie van die baas met die hengel? Ik kan daar echt uuuuuuuuuuuren naar blijven kijken

Kleine toelichting: een kerel met een zonnebril en pokerface heeft een hengel in zijn hand met daaraan een zooitje bekertjes. Deze werpt de beste man uit, vervolgens wacht hij op sneue bekerrapertjes en pakt dan zijn kans om de lachkick van zijn leven te krijgen. Zeer hilarisch om te zien hoe dom mensen zijn om erin te trappen

Feauteau:

[afbeelding]
Lachen was dat ja. Ook lachen: Een stapel bekers op de rand van een plas leggen en op het moment dat zo'n bekerpakker bukt om de bekers te pakken vol in de plas springen.
pi_41035112
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:05 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik ken wel de mannen die bij Danko Jones van de wal naast Alpha gleden en de boel op de kop zetten.
Dit was tijdens Danko Jones ja, we stonden met z'n tweetjes bij de hekken te schuilen tegen de regen en in 'n mum van tijd stond er aan twee kanten van de baan 'n rij mensen de mannen aan te moedigen. Toen dat heerschap z'n broek ook nog uit deed vond ik 't tijd om 't op de gevoelige plaat vast te leggen
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_41035149
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:13 schreef Roellio het volgende:
De gozer die zaterdagmiddag in een roze jurkje met doodshoofdjes erop naast ons kwam zitten op de Alpha heuvel wint het met vlag en wimpel!
Dat was inderdaad een leuk jurkje. Maar ik denk dat ie BL een stuk beter had gestaan
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_41035151
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:14 schreef LaSalle het volgende:
maar Lowlands werd echt geweldig afgesloten in de Lima met Kees de Hondt & Co, wat was dat onwijs gezellig daar!
knetterstoned in die polonaise
Schitterende gast die Kees
pi_41035170
Top 5:
1. Muse. . Fantastisch om ze weer te zien, dit keer met een nog betere setlist dan op Werchter (hallo Showbiz en Citizen Erased). Hoogtepunt na hoogtepunt. Hallo Brabanthallen, here I come!
2. Yeah Yeah Yeahs. . Karen O is cool en de Yeah Yeah Yeahs rocken. Jammer dat de Grolsch net te groot was.
3. Scissor Sisters. . Een groot feest van begin tot end.
4. Zero 7. . Ondanks Sia's rare vertoning toch een heel erg mooi optreden. De muziek was live net iets opwindender dan op CD, Sia zingt fantastisch en Jose Gonzalez paste er ook leuk bij.
5. The Veils. . Het nieuwe album is erg fijn en van Lavinia krijg ik iedere keer weer kippenvel.
Met een eervolle vermelding voor Be Your Own PET en de Noisettes.

Panic! at the Disco is de enige band die ik heb gezien waarvan ik eigenlijk wist dat het optreden kut zou zijn. En dat was het ook. Maar ja, ik wou het toch gezien hebben. En dat was dus een grote vergissing, want die Karma Police verkrachting was nog vervelender dan Hard-Fi's Seven Nation Army (dat ik niet op Lowlands heb gezien, maar in de Melkweg, van je fouten leer je).
pi_41035186
En ik ga niet nog eens m'n verslag dumpen. Lees maar lekker het vorige deel. Samenvatting:

Cool :
1. Ministry
2. Motor
3. Massive Attack
4. de Kevers
5. Nid & Sancy
6. Klaas
7. Xavier Rudd
8. Balkan Beats
9. Melon

Medium cool / :
1. Muse
2. Hot Chip

Niet zo cool :
1. Fun Loving Criminals
2. Michael Franti & Spearhead
3. Placebo
4. Postman
5. Modder in je oor
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:19:51 #21
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_41035209
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:16 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Dit was tijdens Danko Jones ja, we stonden met z'n tweetjes bij de hekken te schuilen tegen de regen en in 'n mum van tijd stond er aan twee kanten van de baan 'n rij mensen de mannen aan te moedigen. Toen dat heerschap z'n broek ook nog uit deed vond ik 't tijd om 't op de gevoelige plaat vast te leggen
Heb je die online of digitaal ( mail naar m'n @fok adres ).
Ze lagen trouwens allemaal voor 3 uur in bed, vanwege te zere ogen van de modder.
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:20:03 #22
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41035220
die deurcontrole was ook nagenoeg ruk.. Je had zo vanalles mee kunnen nemen zonder dat iemand er ook maar een probleem mee zou hebben.

Jammer dat ik spearhead gemist heb trouwens, dat was de moeite waard hoorde ik op het festival en lees ik hier ook weer..
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_41035248
Everzwijnhammetjes ! !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:21:49 #24
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41035278
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:13 schreef Baserunner het volgende:

Feauteau:

[afbeelding]

Ik zou daar ook blijven plakken eigenlijk
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_41035291
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:20 schreef Aoristus het volgende:
Jammer dat ik spearhead gemist heb trouwens, dat was de moeite waard hoorde ik op het festival en lees ik hier ook weer..
Als je van 'klap mee, zing mee, zwaai mee, preek, klap mee, zing mee, zwaai mee, preek en herhaal' houdt zat je helemaal goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')