Ik snap dat dat zijn act is maar ik vind het dan wel een kut-act.quote:
Onze spullen in gezet totdat we gingen, daarna gilde Liek 'Wie wil er een mooie rode teeeeent??!!'quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Cheers
Uit pure interesse: wat hebben jullie er vanochtend mee gedaan?
En Jesus built my hotrod ontbrak helaas.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:24 schreef Aoristus het volgende:
N.W.O was een beetje crap van Ministry, maar Psalm 69 was dan wel weer goed
Dat mag niet.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:28 schreef mrcool het volgende:
Mijn tent heb ik achtergelaten.
Zeer irritante act ja. Langdradig macho-gelul om niets.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat is zijn act
Ik kan er wel om lachen, zolang hij maar lekker rauwe rocknummers als Dance en The Cross blijft maken
Ja was erg vet (zie mijn eerdere post). De twee zangers kunnen amper Engels, waren de hele tijd naar woorden aan het zoeken. Ik vind de vergelijking met Sergent Garcia gepast, beetje reggae/ska/dancehall in een modern jasje.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:27 schreef SKa_BoSS het volgende:
Iemand trouwens nog naar Macaco geweest? Had ik graag naar toe gewilt, maar was helaas te laat terug op het terrein... Waardoor ik dus de hele show gemist heb
Die beelden waren inderdaad mooi. Veel schokkende waarheden bevattend.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En Jesus built my hotrod ontbrak helaas.
De beelden die erbij vertoont werden waren dat wel weer goed gekozen. Weer eens iets anders dan de band erop laten zien. Iedereen kon toch ver genoeg naar voren om het te kunnen zijn, want het was belachelijk rustig in de tent voor een band als Ministry.
huh? beelden, het was een breed podium weet ik nog en die zanger had een soort van home-trainer als microphoonquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En Jesus built my hotrod ontbrak helaas.
De beelden die erbij vertoont werden waren dat wel weer goed gekozen. Weer eens iets anders dan de band erop laten zien. Iedereen kon toch ver genoeg naar voren om het te kunnen zijn, want het was belachelijk rustig in de tent voor een band als Ministry.
Shh, dat was geen drugs dat was een voedingssupplement! Staat op de verpakking! *kijkt scheel*quote:
Als je een beetje nuchter was geweest, was je misschien opgevallen dat er grote schermen in de Alpha hingen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
huh? beelden, het was een breed podium weet ik nog en die zanger had een soort van home-trainer als microphoon![]()
[url=Your Download-Link #1: openen]http://rapidshare.de/files/30240697/VIDEO_00003.mp4.html]openen met mediaplayer classic[/url]
Wheheh dr staat (tegenwoordig) nooit echte rock bands in de Bravo.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:31 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Die beelden waren inderdaad mooi. Veel schokkende waarheden bevattend.
De massa is helemaal niet bekend met Ministry, dat is de reden dat de tent niet helemaal vol stond. Wil je de Alpha helemaal vol hebben, dan zal de massa je moeten kennen. Misschien was de Beta achteraf gezien wel geschikter voor Ministry.
Ik heb ze moeten missenquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:36 schreef stefmans het volgende:
Ben ik de enige die naar de Lost Prophets is geweest?![]()
Camping 3 was wel heel gezellig, vrienden van ons hadden plek vrij gehouden tot we daar waren om half 2 s'nachts![]()
die hometrainer was veel te intrigerendquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als je een beetje nuchter was geweest, was je misschien opgevallen dat er grote schermen in de Alpha hingen.
Ik heb ze ook gedeeltelijk gezien, maar vond er niet veel aan en ging dus weer naar de Grolsch tent voor Pennywise. Niet dat ik de Grolsch binnen kwam, want er kwamen net weer wat flinke buien aan dus hij stond goed vol.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:36 schreef stefmans het volgende:
Ben ik de enige die naar de Lost Prophets is geweest?![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:38 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Nog medemensen die ook op Camping 3 stonden in buurt van de bomen (achter de toiletten) stonden en medelijden hadden met die 2 engelse meiden en in ingestorte tent (die ze gratis gekregen hadden omdat hun vorige tent door de aanbieder van de huidige hun vorige gemold had)
Ze stond half in sloot en als ze in de tent zaten zag je die kopies tegen het tentzeil aan.
Dan heb je echt iets gemist, heel veel van mijn vrienden wilden naar the kooksquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Wheheh dr staat (tegenwoordig) nooit echte rock bands in de Bravo.
Green Day heeft er wel eens gestaan, maar al een tijd terug.
[..]
Ik heb ze moeten missen
Ja, daar kon je heerlijk pissenquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:41 schreef BloodyLotte het volgende:
Onder de bomen staan op camping 3 is trouwens heul prettig. Geen ondergelopen tentje en lekker in de schaduw (toen de zon nog scheen).
Dus bij deze moon ik jullie allemaal met jullie pruttentjes in de grote plassen water.
pfffff sorry voor de quote van mijn eigen post, editten werkt nogal goed met alcohol in het bloedquote:
Z heb je Blocparty ook gezien?quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:49 schreef Z het volgende:
Ik heb me ook prima vermaakt, muzikaal waren er niet echte uitschieters vond ik, maar ik vond het vooral erg gezellig. Hoogtepunten waren Iggy, Joan As A Policewoman (voor het eerst in de Julliet geweest), BSS en Belle And Sebastian. Wij moesten nog door een traktor losgetrokken worden, dat was ook wel grappig, gelukkig ging dat vrij snel (na wat 'diplomatie' van mij).
Ik heb dit alles niet meegekregen, maar heb er vast vlakbij gestaanquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:38 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Nog medemensen die ook op Camping 3 stonden in buurt van de bomen (achter de toiletten) stonden en medelijden hadden met die 2 engelse meiden en in ingestorte tent (die ze gratis gekregen hadden om de hun vorige tent door de aanbieder van de huidige hun vorige gemold had)
Ze stond half in sloot en als ze in de tent zaten zag je die kopies tegen het tentzeil aan.
hmmmmmmm ok dan waren jij en je vriend waarschijnlijk degen die mij bekend voorkwamen (is je vriend blond met half lang haar)quote:
Wij hadden een privepleintje, afgebakend met touw en een nederlandse vlag, geen hond die er kwam. Maar in de sloot werd wat afgepist ja.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:41 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, daar kon je heerlijk pissen
stond zelf 2 tenten verder ook aan de sloot, (we zaten hele dagen op lage stoeltjes/op de weg) te genieten van gras en bierquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:43 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik heb dit alles niet meegekregen, maar heb er vast vlakbij gestaan![]()
het nummer is trouwens Fear (is big business) van het laatste album, Rio Grande Bloodquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
huh? beelden, het was een breed podium weet ik nog en die zanger had een soort van home-trainer als microphoon![]()
openen met mediaplayer classic
he die tent, das waar iedereen langs heen banjerde om bij de toiletten te komenquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:45 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Wij hadden een privepleintje, afgebakend met touw en een nederlandse vlag, geen hond die er kwam. Maar in de sloot werd wat afgepist ja.
http://fotoboek.fok.nl/metalbazzz. 't Is iets langer nu. Wie was jij dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:43 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
hmmmmmmm ok dan waren jij en je vriend waarschijnlijk degen die mij bekend voorkwamen (is je vriend blond met half lang haar)
de tent van een kameraad van me is nog getaged(gespuitbust) door iemand, iemand dat nog toevallig zien gebeuren?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:48 schreef SanyaN het volgende:
haha Camping3 was lache ja, ik zag nog een of andere kerel op een bus mayonaise springen waarna een hele tent onder mayo zatik vond het wel lache maar vond het wel erg lullig voor de eigenaar.
Camping 3 rulez!
Dat zag ik ook ja, dat is wel en kutstreekquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:48 schreef SanyaN het volgende:
haha Camping3 was lache ja, ik zag nog een of andere kerel op een bus mayonaise springen waarna een hele tent onder mayo zatik vond het wel lache maar vond het wel erg lullig voor de eigenaar.
Camping 3 rulez!
haha nee gelukkig niet dat waren onze overburenquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:49 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/metalbazzz. 't Is iets langer nu. Wie was jij dan?
Toch niet een van die pipo's die steeds "Wat een lekker dinggg bende giiiij! En ge hebt zo'n lekkerrr kuuuntjeeeeeeh!" zongen naar elke chick die voorbijliep?
Was JIJ dat? "Heeeee kaplaarsmeisje KAPLAAAAARSMEISJEEEEEE JOEHOE!"quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:46 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
stond zelf 2 tenten verder ook aan de sloot, (we zaten hele dagen op lage stoeltjes/op de weg) te genieten van gras en bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |