abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:22:52 #26
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_41035315
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Als je van klap mee, zing mee, zwaai mee, preek, klap mee, zing mee, zwaai mee, preek houdt zat je helemaal goed
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:23:39 #27
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_41035340
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Als je van 'klap mee, zing mee, zwaai mee, preek, klap mee, zing mee, zwaai mee, preek en herhaal' houdt zat je helemaal goed
Overdrijven is ook een vak
pi_41035349
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:20 schreef Aoristus het volgende:
die deurcontrole was ook nagenoeg ruk.. Je had zo vanalles mee kunnen nemen zonder dat iemand er ook maar een probleem mee zou hebben.

Jammer dat ik spearhead gemist heb trouwens, dat was de moeite waard hoorde ik op het festival en lees ik hier ook weer..
nou op dag 3 hebben ze 2 keer mn tas haast binneste-buiten gekeert
en ik zie er nog wel zo lieflijk uit vond ik zelf
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_41035355
Ik heb geen idee wat ik allemaal gezien en gehoord heb.
pi_41035405
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:20 schreef Aoristus het volgende:
die deurcontrole was ook nagenoeg ruk.. Je had zo vanalles mee kunnen nemen zonder dat iemand er ook maar een probleem mee zou hebben.

Jammer dat ik spearhead gemist heb trouwens, dat was de moeite waard hoorde ik op het festival en lees ik hier ook weer..
Ja daar is ook geen kunst aan.. ben vaak met mn tas gewoon er tussendoor geglipt.
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En ik ga niet nog eens m'n verslag dumpen. Lees maar lekker het vorige deel. Samenvatting:

Cool [afbeelding] :
1. Ministry
Ik kan wat hebben, maar wat een bak vage herrie was dat. Ze hadden wel vette stukjes, maar het grootste gedeelte kon ik er niet uithalen wat er nou precies gespeeld werd. De drummer zat ook maar als een zoutzak te spelen.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_41035407
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:23 schreef peaceman het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak
Mijn twee-delig gezelschap was zelfstandig ook al tot dezelfde conclussie gekomen.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_41035427

Weet iemand toevallig wie die meid is ??
PS4 online: micro_nl
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:27:20 #33
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_41035463
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:20 schreef Svensational het volgende:
Everzwijnhammetjes ! !
Ik werkte bij die toko!
pi_41035475
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:25 schreef crossover het volgende:
Ik kan wat hebben, maar wat een bak vage herrie was dat. Ze hadden wel vette stukjes, maar het grootste gedeelte kon ik er niet uithalen wat er nou precies gespeeld werd. De drummer zat ook maar als een zoutzak te spelen.
Ministry is gewoon geniaal. Punt.

* Ga snel cd'tjes aanschaffen en luisteren. Volgende keer zul je ze aanbidden.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:27:42 #35
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_41035487
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding]

Weet iemand toevallig wie die meid is ??
Die was vanochtend om 8 uur ook nog in de 24u tent, volgens mij.
Aan de andere kant lijken alle blonde dreadlockers tijdens zo'n weekend op elkaar.
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:28:36 #36
13973 ranja
image means nothing
pi_41035521
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik geloof dat ik gisteren ranja nog even gespot heb..als 'ie een 4ad shirt aanhad..
Natuurlijk was ik dat
pi_41035534
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:27 schreef pfaf het volgende:

[..]

Die was vanochtend om 8 uur ook nog in de 24u tent, volgens mij.
Aan de andere kant lijken alle blonde dreadlockers tijdens zo'n weekend op elkaar.
Ze lijken idd allemaal op elkaar
En hou op over de 24 uurs tent

PS4 online: micro_nl
pi_41035542
Ik vond Corvus Corax ook heel erg jawdropping... Echt ik beweeg altijd maar dat was gewoon kijken, genieten en het hele concert rillen van de mooiheid enzo...

* Baserunner luistert nu terug
pi_41035571
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:28 schreef ranja het volgende:

[..]

Natuurlijk was ik dat
Waarom weet het hele triviakliekje van elkaar hoe ze eruit zien? Behalve ik?

ow ja, jullie weten dan ook weer niet hoe ik eruit zie. op newbie na
pi_41035578
Ik ben afgezien van de do/vr-nacht geen enkele keer eerder dan 08:30 u. uit de 24h. tent gekomen.

Vooral vrijdag- op zaterdagnacht was uitermate puik!
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:30:42 #41
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_41035592
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Mijn twee-delig gezelschap was zelfstandig ook al tot dezelfde conclussie gekomen.
De conclusie dat je overdreef?
pi_41035634
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:30 schreef peaceman het volgende:

[..]

De conclusie dat je overdreef?
Nee: de conclusie dat ie geen seconde optrad zonder dat het publiek moest zingen, zwaaien en/of klappen
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:31:50 #43
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_41035639
De reizen waren trouwens perfect. 2,5 uur van 't Harde tot tent opgezet op camping en in een uur was ik vandaag terug.
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:32:14 #44
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_41035652
* SKa_BoSS is er ook weer!

Vrijdag:
Wolfmother: Erg vette show! Lekkere opener. Vooral bij "Woman" ging de tent goed los
Klein stukje CKY: Niet mijn ding en véél te druk... Ik zag nog een kerel naar buiten gedragen worden door z'n maten, die gaf bijna licht!
Culcha Candela: in mijn favo tent van dit jaar: de Lima! HÉÉL ERG VET! Lekkere beat, goed dansbaar en ze hadden de tent goed mee. Een genot voor oog en oor.
Fun Lovin' Criminals: wel aardig. Lekker om effe op te chillen in de alpha. Dat gedoe met die enorme joint had van mij dan weer niet gehoeven, maar het zal wel stoer zijn ofzo...
Blue Grass Boogiemen: GENIAAL! 6 man, onversterkt, 2 microfoons en een tent die helemaal los gaat. Show werd leuk aan elkaar gepraat en de mannen stonden duidelijk te genieten op het podium. Top!
Xavier Rudd: Eveneens geniaal! Eenmansband, doet het altijd goed. 3 digeridoo's, een drumstel, een slideguitar, een mondharmonica, etc. etc... en dat allemaal tegelijkertijd!
Anouk: Toch effe checken. Kwam moeilijk op gang, maar toen ze eenmaal een beetje contact ging zoeken met 't publiek kwam de stemming er al snel in.
Luie Hond: Je kan altijd nog met je poes in de playboooy... Vette shizzle! Lachen ook met de jeugd van tegenwoordig er nog even bij.
A Night of Comedy: wel aardig. Paar leuke comedians, maar het overgrote deel was maar zo zo...

Zaterdag:
Gekeken bij Tai Chi. Leuk om te zien
De Kevers: mwah... Misschien kwam het omdat ik maar een klein stukje gezien heb, maar echt denderend klonk het allemaal niet. De verschillende gastoptredens waren wel grappig.
Urban Dance Squad: Wat een bak met kutherrie...
The Phantom Four: gevolgd van buiten de tent. Ondertussen lekker op je gat in 't gras bij de lima. Goed te doen!
Michael Franti: Vette show! Heel erg goed.
Nomades Et Skaetra: Vet!
Iggi & The Stooges: My personal favorite of this year. Geniaal optreden! I wanna be your dog!
Gogol Bordello: We voeren het tempo nog een stukje op! Helemaal los! Een vloedgolf van geluid. Fijne show om de dag mee af te sluiten...
90's Now: Lekker, maar véél te druk! Vroeg me gelijk af of dit niet in de Alpha gekunt had... Jammer dat ik van die moeie voeten had én te weinig dansruimte...

Zondag:
Lefties Soul Connection: Klonk lekker van buiten de tent!
Amsterdam Klezmer Band: Klonk lekker van buiten de tent... Niet heel erg veel van mee gekregen vanwege het uitermate relaxte bankstel / de zitzak / de kussens bij Mister Motley
Pennywise: Vet! Veel nummers die ik nog kende, daar stond ik eigenlijk wel van te kijken. Toch al een jaar of 5, 6 geleden dat ik die cd's gedraait heb denk ik...
Danko Jones: Goeie show, as always... Veel humor ook dit keer!
Muse: vanaf de helling bij de Alpha gevolgt. Vet om de tent uit zijn naad te zien gaan. Ik werd er zelf niet echt warm van... Wel koud! Brrrr... Je zit daar vervelend op de wind als je een tikje nat bent.
Kees van Hondt & Co: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Geniale shizzle!

En verder:

++ : Eten, publiek, sfeer, weer, Lima, bandenschommel, zaterdagnacht effe douchen, goed georganiseerde uittocht van de festivalgangers...

+/- : Regen

-- : Organisatie bij aankomst op 't Harde, Blubberrrrrrrrr, muntjes en de prijs daarvan!
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:33:19 #45
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_41035684
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Nee: de conclusie dat ie geen seconde optrad zonder dat het publiek moet zingen, zwaaien en/of klappen
Ach beter dat dan een standbeeld of iemand die schijnt te zingen, maar niemand weet wat
pi_41035771
ik vond joan as police woman trouwens erg gaaf!
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:36:13 #47
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_41035794
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:23 schreef liefie_ het volgende:

[..]

nou op dag 3 hebben ze 2 keer mn tas haast binneste-buiten gekeert
en ik zie er nog wel zo lieflijk uit vond ik zelf
Misschien kennen ze je van Fok!
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:36:14 #48
78500 Strijkplank
Houd je vuurwerk in de hand!
pi_41035795
Ruim 2 uur!!! RUIM 2 UUR hebben we er over gedaan om de parkeerplaats af te komen...

Maar verder geweldig weekend!!
Sommige dingen zijn moeilijk te voorspellen, met name de toekomst..
http://youtube.com/watch?v=DUf32hm8FRM
http://icecast.freeteam.nl:8000/repo
  Moderator maandag 21 augustus 2006 @ 17:36:19 #49
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41035798
Donderdagavond laat aangekomen omdat mijn tentje al opgezet was Precies op tijd voor de Fok meet die voor het eerst slaagde Even staan kletsen met Roellio, Newbie, Rubbereend en die gast die het bord omhoog hield maar niet van Fok was De andere namen ben ik vergeten (sorry ) Misschien kunnen we nog een immer slagend meet topic openen?

Vrijdag begonnen met Matisyahu. Vond het een erg leuk optreden. Helaas stonden we redelijk ver weg waardoor ik er niet helemaal in kwam, maar ik vond dat hij het erg goed deed. Daarna Razorlight. Klonk een stuk lekkerder dan ik had verwacht, had eerder wat nummers gehoord die ik saai vond maar live klonk het super. Alleen jammer dat ik de nummers niet echt kende, daarom er ook niet helemaal in kunnen komen. Meteen na Razorlight doorgerend naar Dead 60's om hun hit Riot Radio te kunnen horen. Eerst speelde ze nog wat andere nummers die ook lekker klonken. Het lijkt allemaal wel op elkaar maar dat maakt niet uit als het goed klinkt Na Riot Radio snel weer weggegaan voor the Magic Numbers. Wat een geweldige band is dat toch Ze zijn zo ontzettend dankbaar, echt liev Kippenvel tijdens Forever Lost, prachtig nummer. Halverwege weggegaan om snel wat te eten en een goede plek voor Bloc Party te bemachtigen. We stonden iets te goed want de mensen om ons heen stonden als een gek te moshen dus toen zijn we maar snel wat naar achter gegaan. Goed optreden weggegeven met een paar lekkere nummers, She's hearing voices, Banquet en This Modern Love. Maar het is wel erg veel van hetzelfde. Na een tijdje had ik het wel weer gehad en zijn we buiten gaan zitten. Volgende stop was Snow Patrol. Net als bij the Magic Numbers vind ik de zanger hier ook erg dankbaar. Toen iedereen de aanstekers verlichtte tijdens Run was hij even te emotioneel om verder te zingen. Zo schattig Ik vond het een goed optreden, ze gingen er helemaal in op. Helaas kende ik behalve You are all that I have geen een nummer Ga gauw de cd maar eens aanschaffen Na Snow Patrol door naar Hard-Fi, de grootste tegenvaller van de dag. De zanger zong vals, kwam agressief over en speelde niet geïnspireerd. De cover van Seven Nation Army duurde veel te lang. Hun nummers blijf ik goed vinden maar ik vond het live maar niks. Erg jammer... De dag afgesloten met Never mind the British waar ik tot in de kleine uurtjes heb staan dansen op alle leuke indie muziek

Zaterdag wilde ik beginnen met Urban Dance Squad maar daar ben ik snel weer weggegaan, wat een herrie Door naar Guillemots maar daar stond het zo vol dat ik alleen wat buiten de tent heb kunnen horen. Klonk wel goed Vlak daarna zaten de bandleden van Dirty Pretty Things te signeren dus ik heb de cd maar gelijk aangeschaft en laten signeren. Coole gasten Op tijd naar Infadels, mijn favoriete band van het moment, gegaan om daar een goed plekje te bemachtigen. Ik stond redelijk vooraan, rechts van het podium. Wat een heerlijk optreden was het! Die gasten hebben zoveel energie, geweldig. Het beste optreden wat ik tot nu toe van ze gezien heb. Bnann zong gelukkig Steady as she Goes, als voorproefje op the Raconteurs. Omdat ik graag bij de signeersessie van Infadels wilde zijn ben ik snel naar the Raconteurs gerend, waar ik 2 nummers heb meegepikt, waaronder goddank Steady as she Goes. Ik moest het nummer gewoon horen Wel grappig om binnen een half uur twee uitvoeringen er van te horen, beiden super Daarna dus naar de signeersessie van Infadels, waar we op een haartje na nog handtekeningen konden bemachtigen. Net voor ons werd er gezegd dat ze weg moesten en dat geen handtekeningen meer konden krijgen. Gelukkig zijn ze zelf erg sociaal en heeft de gitarist onze cd's bij de bandleden rond laten gaan om te laten signeren. Foto's komen nog Daarna was het tijd voor Dirty Pretty Things, één van de bands waar ik het meest benieuwd naar was. Ik kende alleen Bang Bang you're Dead, maar de rest klonk ook erg goed. Ik zal zo de cd eens opzetten.
De dag afgesloten met Massive Attack, waar we op de heuvel buiten zijn gaan zitten omdat mijn voeten echt dood waren. Tijdens Tear Drop en Angel onder mijn regenponcho in trance zitten luisteren, echt schitterend Daarna in de Grolsch gedanst op foute hits uit de jaren negentig tijdens 90's now.

Zondag door de regen een stuk later op het festival terrein dan gehoopt. Hierdoor heb ik Forward Russia! moeten missen Naar Panic! at the Disco gegaan die al begonnen waren. Het leek vol te staan maar middenin was het helemaal niet opgepropt. Goed plekje kunnen bemachtigen. Vond het een leuke show! Klonk goed live en het stond als een huis. Door een inschattingsfout te laat bij The Kooks (ik dacht dat ze om half 5 begonnen in plaats van klaar waren ) hierdoor twee of drie nummers gemist. Het was zo onzettend druk achteraan, iedereen probeerde door de regen naar binnen te komen. Ik stond dus vast tussen allemaal mensen achterin, had geen mogelijkheid om me te bewegen De nummers klonken lekker maar misten wel een beetje inspiratie. Ik zal ze nog wel een keer ergens anders goed gaan bekijken. Daarna door naar Pennywise, was vooral benieuwd naar Bro Hymn. Wat een herrie was dat zeg Echt totaal niet mijn ding. Toch tot het eind gebleven (want niks anders wat ik wilde zien, en nou wilde ik Bro Hymn horen ook ) en het was wel mooi om het hele publiek het nummer te horen meezingen. Kippevelmomentje Daarna door de gietende regen naar de signeersessie van the Kooks gegaan, 20 minuten lopen. Daar aangekomen bleken de mannen afgezegd te hebben Beetje heel erg jammer. Toen maar wat eerder naar Arctic Monkeys gegaan waar we goed stonden (niet te veel vooraan want dat is echt chaos). Wat een strakke show gaven de mannen weer, de nummers stonden als een huis en ik ging helemaal uit mijn dak. Het beste optreden wat ik van ze gezien heb.

Ik heb me dus goed vermaakt op Lowlands

Hoogtepunten: Infadels, Arctic Monkeys, Massive Attack's Tear Drop, Snow Patrol, Magic Numbers, de pannenkoeken , de gezelligheid op de camping, dansen op indie en later op jaren negentig muziek, de gezelligheid en relaxedheid van de mensen op Lowlands.

Minpunten: Hard Fi en Pennywise, de arrogante mannen van the Kooks , de regen, de modder (!!!)

Zo, en nu ga ik in bad
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_41035836
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:31 schreef pfaf het volgende:
De reizen waren trouwens perfect. 2,5 uur van 't Harde tot tent opgezet op camping en in een uur was ik vandaag terug.
Ik niet, vertrok om kwart voor 11 van de camping, en om half 1 zat ik pas in een bus, ben om kwart voor vier thuis gekomen (Hoogeveen).
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')