abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 21 augustus 2006 @ 18:25:31 #101
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41037096
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:23 schreef search64 het volgende:

[..]

Wat?
Als je nou gewoon even last dan snap je dat ie verslagen van Lowlands bedoeld...
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:25:37 #102
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_41037099
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:17 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik sprak een jongen die op zaterdagavond mensen aansprak die van het terrein weggingen naar huis of hij hun bandje mocht hebben. En dat mocht als je alleen de zondag wil gaan een geoie optie denk ik
Helemaal handig als je iemand in de groep hebt die al een persbandje heeft. Die gasten aan de ingang geven dan doodleuk een normaal bandje als je er om vraagt, waardoor hij 5 keer richting huis kon bellen om iemand gratis en voor niets uit te nodigen...
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:30:30 #103
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_41037233
Het is vast een hele domme vraag hoor, maar wie waren nou al die mensen die bij Iggy op het podium stonden te dansen, halverwege de show? Het podium stond vol .
pi_41037266
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:21 schreef crossover het volgende:

[..]

Tof! Was vast gezellig.
Dat was het zeker, heb echt een super tof weekend gehad.

Nog 360 dagen
PS4 online: micro_nl
  Moderator maandag 21 augustus 2006 @ 18:33:13 #105
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41037322
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:31 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

Dat was het zeker, heb echt een super tof weekend gehad.

Nog 360 dagen
Zo zit ik nu ook te denken, nog zoveel maanden wachten Ik heb crappy geslapen, mijn voeten doen pijn, mijn schouders doen pijn, ik heb geen stem meer over, kan nauwelijks meer lopen maar mên wat was het geweldig
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:33:53 #106
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_41037339
ik heb trouwens ook nog heel lief een meisje die sloot naast de alpha overgedragen
mensen die geen kisten ofzo aandoen naar een festival
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:34:16 #107
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41037352
volgende keer wil ik weer voor 50 euri
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:34:32 #108
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_41037362
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:33 schreef nixxx het volgende:
ik heb trouwens ook nog heel lief een meisje die sloot naast de alpha overgedragen
Ja dat was lief van je, bedankt .
pi_41037400
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:33 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik heb crappy geslapen, mijn voeten doen pijn, mijn schouders doen pijn, ik heb geen stem meer over, kan nauwelijks meer lopen maar mên wat was het geweldig
Als je iets van deze dingen mist heb je ook geen geslaagde Lowlands
pi_41037438
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:33 schreef nixxx het volgende:
Ik moet die dingen echt gaan kopen!!!
Ben op de rug van mn vriendin daar naar de overkant gegaan
Maar wel zelf terug
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_41037442
Stelletje mafkezen:
PS4 online: micro_nl
  Moderator maandag 21 augustus 2006 @ 18:37:01 #112
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41037449
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:35 schreef Dogbreath het volgende:

[..]

Als je iets van deze dingen mist heb je ook geen geslaagde Lowlands
Inderdaad ja Ik vergeet trouwens nog de stortregen en de modder tot je enkels (dat laatste vond ik dan wel weer wat minder ) Voor de rest, Lowlands is
pi_41037466
1. Muse
2. Opgezwolle
3. Infadels
4. the Streets
5. Massive Attack
6. Tiga

Ik vond Pendulum trouwens erg tegenvallen. Die MC moest echt z'n bek houden en de hele tijd de beat wegdraaien, beter niet.
// Last.fm
pi_41037485
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:36 schreef guitarist.nl het volgende:
Stelletje mafkezen:
[afbeelding]
Kameraad van mij deed daar ook aan mee .
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:39:38 #115
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41037531
en die gasten dan die een beetje gingen schieten met skippyballen. Ik had de angst van m'n leven, stel je voor dat m'n biertje op de grond zou vallen en ik er naast
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:39:56 #116
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_41037539
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:37 schreef XxxPimxxX het volgende:
1. Muse
2. Opgezwolle
3. Infadels
4. the Streets
5. Massive Attack
6. Tiga

Ik vond Pendulum trouwens erg tegenvallen. Die MC moest echt z'n bek houden en de hele tijd de beat wegdraaien, beter niet.
Pendulum was feesten! Die MC ging soms wat over the top, helemaal daar ik hem toch nauwlijks kon verstaan. Maar dat mocht de pret niet drukken. En die gek in de top van de tent natuurlijk.
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:41:14 #117
100137 Spec87
Love lights up the world
pi_41037585
Oké, ik ben ook weer terug! Verslagje dan maar?

Donderdag met ongelovelijke snelheid gerezen. 1u vertrokken, om 2u op station 't Harde, om 4u in de bus naar Lowlands, en om half 7 binnen! Fijn dat de hekken al eerder open waren. Tentje stond om haf 10, mooie plek op camping 2. Ik was even kort bij the meet, en daarna was het al m'n vrienden (die verspreid stonden over 3 campings) langs gaan en bier scoren.

Vrijdag:
Hoe begin je een goed festival? Met een goede band! En Wolfmother was echt de band bij uitstek. Een beetje overdreven 70's, maar wel gewoon hard rocken. Leuk ook hoe dat orgeltje het hele podium over ging. Gewoon goed optreden. Na afloop rustig naar de Grolsch om daar Razorlight te zien. Leuk bandje, vrolijke muziek, goed van genoten. Maar toch maar wat eerder weg, want ik wilde wel een hapje eten voordat ik doorging naar The Dead 60's. Lekker uit m'n dak gegaan op de ska-rock van ze, maar ook daar net voor het einde weg om... The Magic Numbers te zien. Ik wist dat het geweldig zou worden, en het was ook geweldig. Ze speelde hun nummers met veel overtuiging en de zaal kon er wel mee meekomen. Achteraf een momentje pauze, om daarna Bloc Party te kunnen zien. Bloc Party speelde echt onwijs goed, het geluid was alleen behoorlijk schel in het begin, en het duurde even voordat dit was bijgesteld. De setlist was goed gebalanceerd, met ook een paar nieuwe nummers erbij. Jammer alleen dat niemand de zanger had verteld dat ie niet kon filmen Gebleven voor Snow Patrol die ook gewoon een goed optreden gaven. Het aansteker momentje heb ik moeten laten schieten om nog een beetje een goede plek te hebben bij Placebo. Van Placebo had ik meer show verwacht, maar ze speelde verder wel gewoon goed en ook de cover van Kate Bush kwam erg goed op me over. En het scheelt wel, die extra muzikanten on stage. Door gegaan naar Tiga, omdat ik zijn CD erg tof vind. Zijn DJ kunsten was ik minder van onder de indruk, en ik was ook al weer snel terug naar me tentje. Daar aangekomen bleken maten wel in te zijn voor een avondje doorhalen in de 24-uurs-tent, en zo geschiedde het. Lekker veel Britse muziek. Ook echt bizar, op een gegeven moment wilde ik Paranoid aanvragen, zette ze 'm, op voordat ik er uberhaupt was! Toeval? Een uur later overkwam met met The Cure precies hetzelfde! Zeker cool

Zaterdag:
s'Ochtends was ik, zoals te verwachten, nogal brak. Dus een beetje koffie gedronken en rond 1u alvast richting India om bij a balladeer vooraan te kunnen staan. Dit bleek een eitje, en ik heb werkelijk heerlijk genoten van de popmuziek van eigen bodem. Echt een pareltje, groot gelijk dat ze in het totaal 3x op Lowlands te horen waren dit jaar. Jammer dat de rest van het publiek meer bezig was met anderen dingen dan met meezingen/klappen. Desondanks een van mijn hoogtepunten! Achteraf even bij Guillemots gekeken, kende het niet maar ik vond het erg leuk. Mijn dagmaatje dacht er anders over, en toen gingen we maar naar The Frames. En die waren me een partij goed! Ik wist dat het Iers was en had vergelijkingen met Snow Patrol gehoord, dus de verwachting was aardig hoog. Maar ze wisten het ruimschoots te overtreffen! Prachtige emotionele pop/rock/indie, en ook tussendoor wisten ze het publiek te blijven boeien. De verassing van 2006 voor mij. Snel nog even een paar nummer Infadels meegepakt (leuk, alleen de tent was nogal dood waar ik stond, en dan is het toch minder) om vervolgens maar weer een plek te claimen in de India. Daar speelde eerst The Noisettes. Dit gaf me een beetje een dubbelgevoel. Muzikaal zat het goed in elkaar, maar ik ergerde me mateloos aan de rare act van de zangeres, en ook aan haar stem. Maar dat maakte allemaal niet uit, want ik stond daar immers om een plek te bemachtigen voor Dirty Pretty Things! De nieuwe libertines, maar dan zonder (en het doet me pijn dit te zeggen) junkie Pete. Maar ook zonder hem maken ze nog goede muziek, dat hebben ze ruimschoots bewezen. De pit was een enorme chaos, met crowd surfers all the time, verkleed als superman en een of andere geflipte gast met een SM masker op. Ja, de britten waren er weer flink bij! 45 minuten en 5 liter zweet later was het tijd om even uit te blazen. Helaas was ik door problemen met m'n telefoon genoodzaakt Iggy te laten schieten. Nog wel buiten Gogol Bordello gevolgt. Leuke show, maar muzikaal echt niet mijn ding. Eventjes langs de camping, om daarna knetterstoned uit me dak te gaan bij eerst Josh Wink en daarna Alexander Kowalski. Ik ben normaal niet zo'n dance-type, maar Kowalski doet het toch altijd bij mij. En op Lowlands niet anders, geweldige set! Daarna een naborrel bij de tent en slapen.

Zondag:
Oh nee! Wat een begin! Ik had me verslapen, waardoor ik Nizlopi miste. Nouja, dan maar meteen naar Johan. Johan was wat ik ervan verwachtte, goede popmuziek om mee te beginnen. Leuk dat ze ook de video's lieten zien. Daarna door naar Panic! At The Disco
wat erg tegen viel. Dus daar na 15 minuutjes weg om eventjes wat te eten, want ontbij is ook wel handig. Dat het toen al 3 uur was geweest maakte me weinig uit. We kwamen halverwege Lostprophets binnen in het voorste vak, alvast voor Danko Jones. Ik kende de singels van ze wel, verder niet. Het viel me allerzins mee. Ik had meer P!ATD verwacht, maar het klonk een stuk volwassener. Zeker van genoten. Daarna kwam Danko Jones. Muzikaal deed ie het geweldig, maar iemand moet die gast een keer goed voor z'n bek rammen want hij heeft echt een té grote ego. Oop het publiek geilen en jezelf masturberen, dat is leuk. Roepen dat wereldpolitiek niks is, dat laat ie wel over aan U2 en consorten, oké, dat kan nog. Maar roepen dat je op de top van een berg staat met het hoofd van Syd in je hand, dat gaat te ver Ik was ook blij toen hij eindelijk z'n mond hield en weer gewoon speelde, elk nummer weer. Arctic Monkeys speelde strak en goed, alleen waren ze weer zenuwachtig als de pest. Totaal geen contact met het publiek en veel gemompel. Toen de zaal juichde voor de modder-buikschuivers die op de schermen te zien waren leek de hele band wel door de vloer te zakken. Achja, volgende tour beter! En natuulijk, als afsluiter, de enige echte bombastische spacerock band; Muse! In een woord, GEWELDIG! Prachtige setlist, goede balans tussen harde en zachte nummer. De zaal ging ook echt uit z'n dak. Geweldige encore ook, viel gewoon niks op aan te merken! Samen met a balladeer en Dirty Pretty Things mijn top 3! Bij de tentjes ging het feestje nog lang duur, een uurtje slaap, en daarna afbreken en terugkeren.

Mijn eerste keer, een groot suc6. Lowlands 2007, here I come!
pi_41037595
Nachtelijk rondje over camping 2:
vriendin: 'Hé, is dat die gitaarhomo van vakantie?'
ik: 'Nee, die heeft ander haar'
Vriendin: 'Oh, dan is het een andere gitaarhomo'

Op de terugweg op de zelfde locatie komen we het gitaarpersoon weer tegen
ik: *botst bijna tegen 'gitaarhomo' op* *herkenning* 'Heeee, dat is guitarist.nl!'

Jawel, ik heb (behalve Newbie, Neleos, MaJo en Asmo) een fok!er in het wild gespot

niets tegen gitaarhomo's, trouwens
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:41:39 #119
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_41037601
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:34 schreef Christine het volgende:

[..]

Ja dat was lief van je, bedankt .
ow ik bedoelde een lief meisje.. niet dat ik lief een meisje had overgezet sorry, dat was dus iemand anders..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_41037616
Weekendje Lowlands

Donderdagochtend met de trein richting lelystad, en met de taxi naar Lowlands. Rond 12 uur (middag) aangekomen.
We zijn bewust bij de pendelbus ingang gaan staan, aangezien je daar toch altijd eerder in mag als de Park en ride Vooraan in de rij en alle plek op camping 3 om te staan
Tentje opgezet enzo, stond om half 3 al

MIjn hoogtepunten:
De kevers! op de jeugd van tegenwordig na
Luie hond
Artic monkey's
Pennywise

pi_41037691
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:36 schreef guitarist.nl het volgende:
Stelletje mafkezen:
[afbeelding]
ik zat dus op de grond toen ze de eerste keer aan kwamen rennen
ik kon net op tijd wegkruipen op handen en voeten
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_41037695
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:39 schreef pfaf het volgende:

[..]

Pendulum was feesten! Die MC ging soms wat over the top, helemaal daar ik hem toch nauwlijks kon verstaan. Maar dat mocht de pret niet drukken. En die gek in de top van de tent natuurlijk.
Ik vond die set daarvoor beter. Die knalde gewoon lekker door. Alhoewel de nummers van Pendulum zelf natuulrijk meesterlijk blijven.

Die gast in de mast
// Last.fm
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:45:45 #123
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_41037708
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:41 schreef nixxx het volgende:

[..]

ow ik bedoelde een lief meisje.. niet dat ik lief een meisje had overgezet sorry, dat was dus iemand anders..
Alsnog was het wel lief van je toch? .
Mijn voeten zijn nog steeds blij dat ik al bijna de hele dag zit. .
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:46:32 #124
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_41037728
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:45 schreef XxxPimxxX het volgende:

[..]

Ik vond die set daarvoor beter. Die knalde gewoon lekker door. Alhoewel de nummers van Pendulum zelf natuulrijk meesterlijk blijven.

Die gast in de mast
Kut, pendulum gemist. . Bong Ra ook al. .
Maarja, je kan niet alles zien op zo'n festival he...
pi_41037760
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:13 schreef Baserunner het volgende:
Wat vonden jullie van die baas met die hengel? Ik kan daar echt uuuuuuuuuuuren naar blijven kijken

Kleine toelichting: een kerel met een zonnebril en pokerface heeft een hengel in zijn hand met daaraan een zooitje bekertjes. Deze werpt de beste man uit, vervolgens wacht hij op sneue bekerrapertjes en pakt dan zijn kans om de lachkick van zijn leven te krijgen. Zeer hilarisch om te zien hoe dom mensen zijn om erin te trappen

Feauteau:

[afbeelding]
Dat is het type humor wat ik juist niet kan waarderen. Goedkoop scoren ten koste van anderen.
pi_41037775
ik vind het wel echt knap dat jullie allemaal nog zo goed weten wat je gedaan hebt
ik weet al haast niet meer hoe ik vanmorgen die camping af ben gekomen maja

mn roze laarsjes waren trouwens wel ideaaaaaal!!
pi_41037798
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:45 schreef XxxPimxxX het volgende:

[..]

Marky is ook stukken beter. HIj ging ook lekker veel scratchen!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:48:59 #128
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_41037807
Mijn top 5:

1. Morningwood
2. Wir sind Helden
3. Spinvis
4. Belle & Sebastian
5. Pete Philly + big band

Zoiets
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_41037812
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:47 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Dat is het type humor wat ik juist niet kan waarderen. Goedkoop scoren ten koste van anderen.
Neejoh, bekertjeshippies die de bekers zelf nog uit 20cm drek vissen, da's pas humor
pi_41037840
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:46 schreef Christine het volgende:

[..]

Kut, pendulum gemist. . Bong Ra ook al. .
Bong-Ra heb ik alleen van buiten X-Ray kunnen zien, het was afgeladen vol in die loods! Hij klapte er wel ff op die Bong-Ra zeg!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:52:10 #131
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_41037905
MIjn hoogtepunten

Bloc party
Mastodon
Lost Prophets (geweldig)
Danko Jones zoals altijd
Muse viel zwaar tegen
The Raconteurs

De sfeer was top, het sanitair was geweldig, en het eten was lekker dus zeker vet
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:52:58 #132
24054 search64
Avec le grande
pi_41037927
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:25 schreef MaJo het volgende:

[..]

Als je nou gewoon even last dan snap je dat ie verslagen van Lowlands bedoeld...
Als je het nou gewoon even las dan snap je dat dat geen correct engels is.
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:53:24 #133
147235 Bombardier
The artillery man
pi_41037934
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:47 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Ik kan het juist extra waarderen. Prachtig om die schooiers in verlegenheid te brengen.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_41037947
Ah heerlijk, mijn eigen bier
Dat grolsch was echt ranzig... de blikken vielen nog wel mee, maar op het festival... damn daar moest ik me echt doorheen worstelen op sommige momenten.
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_41037951
Danko Jones denkt dat ie God is volgens mij, wat een opgeblazen ego heeft die dude zeg!
pi_41037998
Al die mensen ook die die bekers gaan lopen verzamelen! Vannacht zag ik zelfs iemand bekers uit de modder langs de Dixie's vissen, en jij en ik weten waar die modder uit bestond!
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:56:56 #137
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_41038029
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:52 schreef search64 het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we hier een bekertjes-raper.
Arme jij.

En Engels moet met een hoofdletter, grammaticaslet.
  Moderator maandag 21 augustus 2006 @ 18:57:05 #138
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41038033
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:41 schreef Spec87 het volgende:
-knip- lang verhaal
Mijn eerste keer, een groot suc6. Lowlands 2007, here I come!
Leuk verslag spec We hebben best veel hetzelfde gezien Heb je op de meet ook nog even gesproken, de naam zei me niets maar heb het wel onthouden

Volgend jaar ben ik er ook zeker weer bij!
pi_41038037
Mag ik trouwens nog even een bedankje richten aan de Surinamer in de Amerinoco-loods?

Lieve Surinamers in de Americano,

Bedankt voor al het heerlijke eten . Volgend jaar kom ik weer bij jullie ontbijten, lunchen en dineren.

I LLOV YOU

Sack.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:59:47 #140
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41038094
ey Sack, dat manwijf die redelijk snel daarnaast bij de Mexicaanse knalbonensectie stond te serveren, was ook niet te versmaden
  Moderator maandag 21 augustus 2006 @ 18:59:59 #141
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41038099
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:52 schreef search64 het volgende:

[..]

Oeh een typefout boehoe. Je snapt toch wat hij bedoeld? Keep 'em coming (oh even voor de duidelijkheid: keep them coming)
pi_41038136
De tent van MaJo en Asmodian was trouwens een geweldige opslagplaats voor (natte) spullen de laatste nacht, toen ze naar huis toe waren, thnx
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:02:12 #143
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41038151
ik kan er nog steeds niet over uit dat Erik Corton, (die lul van 3voor12 ja), een publieksparticipatiemoment wilde inlassen bij het lowlandslied zo rond 3.00 's nachts

Eerlijk waar, het waren zijn woorden...

Je zag iedereen zo'n beetje denken, .. er zit er altijd wel ééntje tussen hè
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:02:14 #144
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_41038153
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:59 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oeh een typefout boehoe. Je snapt toch wat hij bedoeld? Keep 'em coming (oh even voor de duidelijkheid: keep them coming)
bedankt.

Was overigens geen typefout, er staat een apostrof na de n, duidende op een afkorting.
pi_41038211
oeh heeft iemand trouwens mijn geweldig verzonnen verzuchting gezien
pi_41038215
Lieve mannen op camping 3 die mij 'het vrolijkst geklede meisje van Lowlands' en 'hun droomvrouw' noemden en zelfs even met mijn moeder aan de telefoon hebben gesproken,

drugs are bad, mmkay?

Groetjes,
Lotte
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:05:59 #147
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_41038245
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:53 schreef mrcool het volgende:
Danko Jones denkt dat ie God is volgens mij, wat een opgeblazen ego heeft die dude zeg!
Ik heb weer goed om hem kunnen lachen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:11:30 #148
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_41038326
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Lieve mannen op camping 3 die mij 'het vrolijkst geklede meisje van Lowlands' en 'hun droomvrouw' noemden en zelfs even met mijn moeder aan de telefoon hebben gesproken,

drugs are bad, mmkay?

Groetjes,
Lotte

en jij kan het weten he huilie
pi_41038346
Gezien:
VR:
- Wolfmother (zij het voor een half nummer). Live net zo kut als op cd.
- toen naar Mew. Werd saai na 20 minuten.
- Toch maar wezen kijken bij Matisyahu. Wel relaxed, in het zonnetje, net buiten de Grolsch.
- Daar blijven hangen voor Razorlight. Wel oké, maar niet oké genoeg...
- Dus op naar Zero 7. 't was Goed, lekker meedeinen op de muziek.
- Terug naar Grolsch, voor de Magic Numbers. Net zo erg goed als vorig jaar én in Paradiso. Alleen was het concert precies hetzelfde als op LL en in Amsterdam...
- Door naar The Veils. Érg goed, mooie stem ook.
- Toen naar DJ Shadow. Veel verwachtingen van, maar viel erg tegen. Nog nooit meegemaakt ook dat een artiest vooraf vertellen wat 'ie ging doen. Na twee nummers vertrokken.
- Even via Gorefest gelopen om naar Snow Patrol te gaan. Was grappig om eens te zien,
zoiets.
- Snow Patrol ging uiteindelijk niet door, want Nid & Sancy in de X-Ray (wat een coole tent!) riepen. Te laat kwam ik daar achter, want het was érg lekker en dansbaar.
- Door naar Placebo, maar net zo saai als een paar jaar geleden.
- Dus maar naar The Knife. Dé ontdekking van Lowlands voor mij! Wat énorm gaaf was dat!.
- Blijven hangen in de Bravo voor Tiga. Dansen, dansen, dansen!. (alleen jammer van al die lopende mensen).

ZA
- Vroeg begonnen met Charlie Dée. Goede stem, goede muziek, lekker voor bij de koffie.
- Toen naar De Kevers. Even leuk, maar niet voor lang.
- Natuurlijk naar Urban Dance Squad. Nu kan ik ze afvinken, hehe... Op zich best nog wel te pruimen, maar buiten in de zon liggen was óók goed.
- de Lima was vol bij Guillemots. Jammer, kon ze alleen maar horen.
- The Frames waren ronduit saai.
- Dus naar Be your own PET. Erg leuk, maar alwéér voor eventjes...
- Dat gold ook voor de Infadels. Na Bevrijdingsfestival in Zwolle heb ik er wel weer genoeg van...
- De Raconteurs daarentegen konden mij erg bekoren. Jammer van het slechte geluid aan het begin, maar dat kon de pret niet drukken.
- Bij Grolsch blijven hangen om een glimp op te vangen van Iggy & The Stooges. Afgevinkt.
- Via Elitechnique in de X-Ray naar de Alpha. Lang genoeg blijven hangen om het leuk te vinden...
- Massive Attack!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Teardrop!!!!!!
- Na MA terug naar de X-Ray voor wat disco van Donald & Bjorn. Lekkerlekkerlekker.

ZO
- Nizlopi was stom en saai
- Johan dan weer niet, dat was gewoon goed.
- Pete Philly & Perquisite zijn wel te pruimen.
- Te laat voor de Kooks, dus in de poncho in de regen toekijken. 't Klonk wel goed.
- Daarna een paar uurtjes Bravo. !!! was gááf! Ronduit
- DJ Sandeman draaide ook érg fijn!
- Het kleine stukje Hot Chip dat ik zag was ook érg goed.
- Maar ja, Morningwood riep. Wat een wijf zeg! Geweldig!
- Blijven hangen voor Wir Sind Helden. Hét beste van Lowlands 2006. En ik zag ze niet eens voor het eerst. Goedgoedgoed.
- Belle & Sebastian wisselde tussen saai en érg leuk! Doe mij maar The Life Pursuit.
- Muse. Stukje van gezien (van veraf). Goed, maar routineus.

Top-6:
1. Wir Sind Helden
2. The Knife
3. Massive Attack
4. !!!
5. The Raconteurs
6. Charlie Dée
pi_41038352
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:59 schreef Aoristus het volgende:
ey Sack, dat manwijf die redelijk snel daarnaast bij de Mexicaanse knalbonensectie stond te serveren, was ook niet te versmaden
Ik ben ben niet eens op de Mexicaanse helft van de Americano geweest
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_41038381
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ik heb weer goed om hem kunnen lachen.
In het begin kon ik er wel ff om lachen maar na een tijdje had ik toch wel genoeg van zijn zelfgeilerij.
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:19:58 #152
105263 Litso
Interlectueel.
pi_41038500
Wow, waar ik vorige jaren gestressed van tent naar tent heb gerend heb ik dit jaar echt ontzettend relaxed rondgewandeld en vrijdag zelfs een middagdutje in mijn tent gedaan
De zondag was een aaneenschakeling van goede bands waar ik állemaal heen wilde, maar ik heb op de helft van de dag besloten dat ik geen zin had in stress en ben voor de 2e keer bij Dolf Jansen in de rij gaan staan Dan maar geen Yeah Yeah Yeahs, Wir Sind Helden en Belle & Sebastian
Ik heb sowieso amper concerten echt goed gezien, vooral rondgelopen en gehangen, beetje kijken en luisteren en weer verder kuieren...

Mijn toppers dit jaar:
Met kop en schouders: Ministry!
Verder niks toe te voegen, gewoon 'wow'

Pennywise, niet omdat het concert zo goed was maar omdat ik me een uur lang in de pit heb vermaakt Een van de betere pits die ik heb meegamaakt, beetje links van het midden achter de voorste vakken. Tevens de kleinste cirkelpit waar ik ooit in ben geweest

gelijkspel voor Muse, Placebo en Massive Attack
Geen van allen de hele tijd in de tent gestaan, maar gewoon wat gekeken en geluisterd, ergens gaan zitten, en als ik het zat was weer verder gewandeld

Jammer dat ik ze niet of maar weinig heb gezien: Be Your Own PET, Danko Jones, HIM
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:21:43 #153
104233 Rubber_Soul
Vulva in de gloria
pi_41038523
Ff met wat poep gooien:

Wat is die Danko Jones een verschrikkelijke om niets schreeuwende zelfingenomen zielige zak hooi met stukjes zeg!

Zo, dat moest gezegt worden
pi_41038533
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:01 schreef lienelien het volgende:
De tent van MaJo en Asmodian was trouwens een geweldige opslagplaats voor (natte) spullen de laatste nacht, toen ze naar huis toe waren, thnx
Cheers

Uit pure interesse: wat hebben jullie er vanochtend mee gedaan?
Sorry jongens, tegen Tazmanian Devil kan niemand op :D -MaJo
Iedereen weet gewoon dat de Asmoclopedie niet is in te halen -Daffodil31LE
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:22:42 #155
147235 Bombardier
The artillery man
pi_41038549
Morningwood speelde leuk en energiek. Zangeres acteerde een beetje à la Blondie op het podium. Is ze vast ook door geïnspireerd. Vermakelijk bandje, veel interactie.

Wolfmother is vooral veel Black Sabbath, Deep Purple (dat orgel) en Led Zeppelin (vocals/looks). Leuk om die trend te setten vandaag de dag, maar je kunt als fan natuurlijk veel beter wat van het originele werk proberen.

Spinvis deed precies wat hij op z'n normale optredens ook doet. Alleen "hallo Lowlands" was het verschil. Is meer een zaaltjes-band/act. De charmes van Spinvis kwamen in de Beta niet echt tot z'n recht.

DJ Shadow is een vakman, dat bleek "live" zelfs. De man heeft niet alleen ijzersterke producties op z'n naam, maar laat door een fenomenale turntable-drumcomp-beheersing ook nog eens zien dat aan muziek uit dat genre live iets toe te voegen is.

Ministry. Eigenlijk een grote, invloedrijke band want ze heten ze grondlegger van de industrial metal te zijn. Helaas bestaat een groot deel van die muziek uit samples, waardoor er live veel wegvalt. Drums waren o.a. continu samples (drumstel was dichtgebouwd en onbelicht zodat het publiek het minder opvalt), bepaalde gitaarriffs ook. Desalniettemin leuk om ze een keer live gezien te hebben, al hadden ze Jesus Built My Hotrod even moeten "spelen". Opvallend genoeg speelde deze band in haar beginjaren pure new wave.

Hot Chip zijn 5 passieve nerds op een podium. Drie bebrilde exemplaren ervan staan te kijken achter een kleine synth of drumcomputer en doen direct denken aan de bekende film revenge of the nerds. Hot Chip zal dan ook wel betrekking hebben op een computeronderdeel. Ik zou me beperken tot 2 mensen on stage, als ik hen was. Verder wel wat leuke hitjes, maar geen live-act.

Muse is een knaller. Band met een zeer geschikt live-repertoire. Speelden divers, amusant en geroutineerd. Jammer dat er geen interactie met het publiek was. Speelden wèl maar liefst 20 minuten gratis door. Erg vermakelijk optreden met een voor-elk-wat-wils-geluid.

Iggy Pop. Ik ben zeer positief verrast door deze dorpsgek. Waar haalt die oude man in Godsnaam alle energie vandaan. Als er iemand zín in had, dan was het Iggy wel. Opvallendste incidenten waren de stagedive van Iggy, het omgooien van z'n eigen gitarist, het half naakt zijn, het onbehouwen slingeren van z'n microfoon standaard, het lastigvallen van de cameraman, het publiek op het podium (mogelijk deel van de act), het dubbel spelen van I wanna be your dog. Zeer de moeite waard geweest en voor mij het meest memorabele Lowlands moment.

Wir Sind Helden heeft een paar leuke hits, maar verder stelt het niet zo heel veel voor. Aandoenlijk bandje, wat een bescheiden of zelfs onderdanige indruk maakt (zangeres excuseerde zich o.a. een aantal keer). Zat niks van sterallures, verwaandheid of excentriek gedrag bij. Vond het zonde dat ze het publiek in het Engels toesprak, want de meeste Nederlanders verstaan uitstekend Duits. Ik denk dat Wir Sind Helden heel goed bij Nederland past in haar bescheidenheid.

Massive Attack is een grootheid. Zeker weten, heb ook alle albums van ze. Geen echt bijzonder optreden, want dat is heel moeilijk bij hoofdzakelijk electronische muziek. Wel leuk dat ze alle bekende nummers speelden (herkenning ís succes) en een dijk van een zangeres hadden.

Heb nog veel meer gezien, maar de inspiratie en energie is op.

Oh en hadden jullie ook van die kleine kikkertjes in- en om de tent?
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:23:31 #156
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_41038571
De vriend waar ik een kaartje voor zocht, was donderdagavond al van de partij. Wij waren zonder hem vertrokken omdat hij nog geen kaartje had, hij zou nog wel laten weten of en wanneer hij zou komen. We reden net over de dijk (Enkhuizen - Lelystad) toen hij belde dat hij een kaartje had, voor de kostprijs gekocht van iemand die op Lowlands ging werken en zijn kaartje dus niet nodig had.

Al met al heeft hij dus weer eens gigantisch mazzel gehad.
pi_41038625
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:04 schreef BloodyLotte het volgende:

drugs are bad, mmkay?

Groetjes,
Lotte
Ik denk niet dat ik je gezien heb, en denk dat ik het me zeker zou herinneren als ik je moeder zou hebben gesproken. (wat hebben die gasten tegen je arme mams gezegd dan?) Heel misschien dat ik je wakker gehouden heb met random geschal rond camping 3 - maar volgens mij was de helft van de camping bezig om de andere helft wakker te houden - Volgend jaar weer
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:24:59 #158
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41038626
N.W.O was een beetje crap van Ministry, maar Psalm 69 was dan wel weer goed
pi_41038644
kort verslagje: (ik ga badderen)

Luke Pritchard is een kwal, Gary Lightbuddy is een geweldige man en heeft mijn shirt+cd gesigneerd, Carl(os) Barat is een schatje, en moet niet meer met z'n dronke hoofdje vallen zodat gitaarspelen auw doet, de blubber was kut, net zoals Bloc Party. Jack White is een genie met 'n gitaar, Snow Patrol was een geweldig optreden, bij Dirty Pretty Things heb ik me al helemaal vermaakt, Razorlight was ware liefde en heeft m'n regenlaars volgekladderd, Tiga klonk een beetje raar, de meneer van Mew moet niet zo verlegen en super geconcentreerd doen, en de Arctic Monkeys moeten eens een normale show leren neerzetten. En MaJo, ook live is Alex niet-sexy. De 2 fok!ers die een eindje verderop stonden bij The Raconteurs en het presteerden niet te klappen, juichen, swingen en meegillen: schande. En nogmaals, Razorlight en Dirty Pretty Things waren geweldige optredens, en The Kooks sucken hard live. Die kwallen kwamen niet eens naar hun signeersessie, sta je daar, als voormalige kwijlgroupie

Verder weet ik even niets te melden, ik ga nu al het opgelopen vuil uit m'n porieën weken
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:26:41 #160
105263 Litso
Interlectueel.
pi_41038674
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:21 schreef Rubber_Soul het volgende:
Ff met wat poep gooien:

Wat is die Danko Jones een verschrikkelijke om niets schreeuwende zelfingenomen zielige zak hooi met stukjes zeg!

Zo, dat moest gezegt worden
Dat is zijn act
Ik kan er wel om lachen, zolang hij maar lekker rauwe rocknummers als Dance en The Cross blijft maken
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_41038698
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:26 schreef Litso het volgende:

[..]

Dat is zijn act
Ik snap dat dat zijn act is maar ik vind het dan wel een kut-act.
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:27:53 #162
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_41038715
Iemand trouwens nog naar Macaco geweest? Had ik graag naar toe gewilt, maar was helaas te laat terug op het terrein... Waardoor ik dus de hele show gemist heb
pi_41038722
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:22 schreef Asmodian het volgende:

[..]

Cheers

Uit pure interesse: wat hebben jullie er vanochtend mee gedaan?
Onze spullen in gezet totdat we gingen, daarna gilde Liek 'Wie wil er een mooie rode teeeeent??!!'
Toen kwam Frank aan met z'n duffe hoofd: 'Laten jullie die staan dan? Dan neem ik hem mee!'
'Coole tent, die is tenminste nog heel, dan laat ik die van mij hier, en neem ik die rooie mee!'

Hij was er wel blij mee dus
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:28:40 #164
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_41038742
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:24 schreef Aoristus het volgende:
N.W.O was een beetje crap van Ministry, maar Psalm 69 was dan wel weer goed
En Jesus built my hotrod ontbrak helaas.

De beelden die erbij vertoont werden waren dat wel weer goed gekozen. Weer eens iets anders dan de band erop laten zien. Iedereen kon toch ver genoeg naar voren om het te kunnen zijn, want het was belachelijk rustig in de tent voor een band als Ministry.
pi_41038751
Mijn tent heb ik achtergelaten.
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:30:32 #166
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_41038810
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:28 schreef mrcool het volgende:
Mijn tent heb ik achtergelaten.
Dat mag niet.

Ik ook, hij was lek.
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:31:18 #167
104233 Rubber_Soul
Vulva in de gloria
pi_41038832
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:26 schreef Litso het volgende:

[..]

Dat is zijn act
Ik kan er wel om lachen, zolang hij maar lekker rauwe rocknummers als Dance en The Cross blijft maken
Zeer irritante act ja. Langdradig macho-gelul om niets.
Als ik schreeuwende machomannen wil zien die zichzelf helemaal geweldig vinden dan ga ik hier wel in de plaatselijke brabantse skihutkroeg zitten.
pi_41038838
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:27 schreef SKa_BoSS het volgende:
Iemand trouwens nog naar Macaco geweest? Had ik graag naar toe gewilt, maar was helaas te laat terug op het terrein... Waardoor ik dus de hele show gemist heb
Ja was erg vet (zie mijn eerdere post). De twee zangers kunnen amper Engels, waren de hele tijd naar woorden aan het zoeken. Ik vind de vergelijking met Sergent Garcia gepast, beetje reggae/ska/dancehall in een modern jasje.
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:31:35 #169
147235 Bombardier
The artillery man
pi_41038840
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

De beelden die erbij vertoont werden waren dat wel weer goed gekozen. Weer eens iets anders dan de band erop laten zien. Iedereen kon toch ver genoeg naar voren om het te kunnen zijn, want het was belachelijk rustig in de tent voor een band als Ministry.
Die beelden waren inderdaad mooi. Veel schokkende waarheden bevattend.

De massa is helemaal niet bekend met Ministry, dat is de reden dat de tent niet helemaal vol stond. Wil je de Alpha helemaal vol hebben, dan zal de massa je moeten kennen. Misschien was de Beta achteraf gezien wel geschikter voor Ministry.
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:31:39 #170
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41038842
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

huh? beelden, het was een breed podium weet ik nog en die zanger had een soort van home-trainer als microphoon

openen met mediaplayer classic
pi_41038879
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:11 schreef nixxx het volgende:

[..]

en jij kan het weten he huilie
Shh, dat was geen drugs dat was een voedingssupplement! Staat op de verpakking! *kijkt scheel*
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:35:07 #172
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_41038922
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:31 schreef Aoristus het volgende:

[..]

huh? beelden, het was een breed podium weet ik nog en die zanger had een soort van home-trainer als microphoon

[url=Your Download-Link #1: openen]http://rapidshare.de/files/30240697/VIDEO_00003.mp4.html]openen met mediaplayer classic[/url]
Als je een beetje nuchter was geweest, was je misschien opgevallen dat er grote schermen in de Alpha hingen.
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:36:08 #173
125053 stefmans
pi_41038954
Ben ik de enige die naar de Lost Prophets is geweest?

Camping 3 was wel heel gezellig, vrienden van ons hadden plek vrij gehouden tot we daar waren om half 2 s'nachts
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_41038961
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:31 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Die beelden waren inderdaad mooi. Veel schokkende waarheden bevattend.

De massa is helemaal niet bekend met Ministry, dat is de reden dat de tent niet helemaal vol stond. Wil je de Alpha helemaal vol hebben, dan zal de massa je moeten kennen. Misschien was de Beta achteraf gezien wel geschikter voor Ministry.
Wheheh dr staat (tegenwoordig) nooit echte rock bands in de Bravo.
Green Day heeft er wel eens gestaan, maar al een tijd terug.
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:36 schreef stefmans het volgende:

Camping 3 was wel heel gezellig, vrienden van ons hadden plek vrij gehouden tot we daar waren om half 2 s'nachts
Ik heb ze moeten missen
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:38:14 #175
104233 Rubber_Soul
Vulva in de gloria
pi_41039027
Een ode aan camping 3 redelijk-noord-west:

Aan m'n kekke bolle kontje niet!!!
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:38:40 #176
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41039041
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Als je een beetje nuchter was geweest, was je misschien opgevallen dat er grote schermen in de Alpha hingen.
die hometrainer was veel te intrigerend
pi_41039045
Nog medemensen die ook op Camping 3 stonden in buurt van de bomen (achter de toiletten) stonden en medelijden hadden met die 2 engelse meiden en in ingestorte tent (die ze gratis gekregen hadden om de hun vorige tent door de aanbieder van de huidige hun vorige gemold had)
Ze stond half in sloot en als ze in de tent zaten zag je die kopies tegen het tentzeil aan.
pi_41039048
Vanochtend kwam ik aan op Lelystad CS... Vol met Lowland-terugkomers... oh shit.
Stonk behoorlijk in de overvolle trein.
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:40:00 #179
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_41039076
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:36 schreef stefmans het volgende:
Ik heb ze ook gedeeltelijk gezien, maar vond er niet veel aan en ging dus weer naar de Grolsch tent voor Pennywise. Niet dat ik de Grolsch binnen kwam, want er kwamen net weer wat flinke buien aan dus hij stond goed vol.
pi_41039091
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:38 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Nog medemensen die ook op Camping 3 stonden in buurt van de bomen (achter de toiletten) stonden en medelijden hadden met die 2 engelse meiden en in ingestorte tent (die ze gratis gekregen hadden omdat hun vorige tent door de aanbieder van de huidige hun vorige gemold had)
Ze stond half in sloot en als ze in de tent zaten zag je die kopies tegen het tentzeil aan.
pi_41039100
Onder de bomen staan op camping 3 is trouwens heul prettig. Geen ondergelopen tentje en lekker in de schaduw (toen de zon nog scheen).

Dus bij deze moon ik jullie allemaal met jullie pruttentjes in de grote plassen water.
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:41:15 #182
125053 stefmans
pi_41039108
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:36 schreef crossover het volgende:

[..]

Wheheh dr staat (tegenwoordig) nooit echte rock bands in de Bravo.
Green Day heeft er wel eens gestaan, maar al een tijd terug.
[..]

Ik heb ze moeten missen
Dan heb je echt iets gemist, heel veel van mijn vrienden wilden naar the kooks .
pi_41039123
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:40 schreef Ender_Wiggin het volgende:

[..]
Daar stond ik naast.
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:41:48 #184
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41039130
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:41 schreef BloodyLotte het volgende:
Onder de bomen staan op camping 3 is trouwens heul prettig. Geen ondergelopen tentje en lekker in de schaduw (toen de zon nog scheen).

Dus bij deze moon ik jullie allemaal met jullie pruttentjes in de grote plassen water.
Ja, daar kon je heerlijk pissen
pi_41039144
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:40 schreef Ender_Wiggin het volgende:

[..]
pfffff sorry voor de quote van mijn eigen post, editten werkt nogal goed met alcohol in het bloed
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:42:46 #186
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_41039159
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:49 schreef Z het volgende:
Ik heb me ook prima vermaakt, muzikaal waren er niet echte uitschieters vond ik, maar ik vond het vooral erg gezellig. Hoogtepunten waren Iggy, Joan As A Policewoman (voor het eerst in de Julliet geweest), BSS en Belle And Sebastian. Wij moesten nog door een traktor losgetrokken worden, dat was ook wel grappig, gelukkig ging dat vrij snel (na wat 'diplomatie' van mij).
Z heb je Blocparty ook gezien?

Wij stonden ook vast op de voorste parkeerplaats maar er kwam maar geen tractor toen hebben 2 jongens ons geholpen met duwen en ging het gelukkig goed.
Make love, not war ☮
pi_41039184
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:38 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Nog medemensen die ook op Camping 3 stonden in buurt van de bomen (achter de toiletten) stonden en medelijden hadden met die 2 engelse meiden en in ingestorte tent (die ze gratis gekregen hadden om de hun vorige tent door de aanbieder van de huidige hun vorige gemold had)
Ik heb dit alles niet meegekregen, maar heb er vast vlakbij gestaan
pi_41039188
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:41 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Daar stond ik naast.
hmmmmmmm ok dan waren jij en je vriend waarschijnlijk degen die mij bekend voorkwamen (is je vriend blond met half lang haar)
pi_41039256
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:41 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ja, daar kon je heerlijk pissen
Wij hadden een privepleintje, afgebakend met touw en een nederlandse vlag, geen hond die er kwam. Maar in de sloot werd wat afgepist ja.
pi_41039283
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:43 schreef Asmodian het volgende:

[..]

Ik heb dit alles niet meegekregen, maar heb er vast vlakbij gestaan
stond zelf 2 tenten verder ook aan de sloot, (we zaten hele dagen op lage stoeltjes/op de weg) te genieten van gras en bier
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:47:19 #191
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41039305
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:31 schreef Aoristus het volgende:

[..]

openen met mediaplayer classic
het nummer is trouwens Fear (is big business) van het laatste album, Rio Grande Blood
pi_41039326
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:45 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Wij hadden een privepleintje, afgebakend met touw en een nederlandse vlag, geen hond die er kwam. Maar in de sloot werd wat afgepist ja.
he die tent, das waar iedereen langs heen banjerde om bij de toiletten te komen
gelukkig was mijn tent niet geraakt door de slootplassers
pi_41039367
haha Camping3 was lache ja, ik zag nog een of andere kerel op een bus mayonaise springen waarna een hele tent onder mayo zat ik vond het wel lache maar vond het wel erg lullig voor de eigenaar.
Camping 3 rulez!
People are strange , When you are a stranger.....
pi_41039384
Camping 4 was vrij saai, en we hadden kutplekken .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:49:25 #195
125053 stefmans
pi_41039392
Mensen die hun tent langs de sloot zetten
pi_41039396
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:43 schreef Ender_Wiggin het volgende:

[..]

hmmmmmmm ok dan waren jij en je vriend waarschijnlijk degen die mij bekend voorkwamen (is je vriend blond met half lang haar)
http://fotoboek.fok.nl/metalbazzz. 't Is iets langer nu. Wie was jij dan?
Toch niet een van die pipo's die steeds "Wat een lekker dinggg bende giiiij! En ge hebt zo'n lekkerrr kuuuntjeeeeeeh!" zongen naar elke chick die voorbijliep?
pi_41039419
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:48 schreef SanyaN het volgende:
haha Camping3 was lache ja, ik zag nog een of andere kerel op een bus mayonaise springen waarna een hele tent onder mayo zat ik vond het wel lache maar vond het wel erg lullig voor de eigenaar.
Camping 3 rulez!
de tent van een kameraad van me is nog getaged(gespuitbust) door iemand, iemand dat nog toevallig zien gebeuren?
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:50:15 #198
125053 stefmans
pi_41039420
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:48 schreef SanyaN het volgende:
Camping 3 rulez!
Dat zag ik ook ja, dat is wel en kutstreek
pi_41039493
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:49 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

http://fotoboek.fok.nl/metalbazzz. 't Is iets langer nu. Wie was jij dan?
Toch niet een van die pipo's die steeds "Wat een lekker dinggg bende giiiij! En ge hebt zo'n lekkerrr kuuuntjeeeeeeh!" zongen naar elke chick die voorbijliep?
haha nee gelukkig niet dat waren onze overburen waar ook wij ons gruwelijk aan ergerden. Wij zater of rustig bij de tent te genieten van en bier of we waren op terein (slechts met ons 3'en)
pi_41039527
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:46 schreef Ender_Wiggin het volgende:

[..]

stond zelf 2 tenten verder ook aan de sloot, (we zaten hele dagen op lage stoeltjes/op de weg) te genieten van gras en bier
Was JIJ dat? "Heeeee kaplaarsmeisje KAPLAAAAARSMEISJEEEEEE JOEHOE!"

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')