abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:07:20 #81
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_41036593
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:50 schreef Z het volgende:
Oh en ik vond DJ Shadow waardeloos, het begin was ok, maar dat gedoe met die zanger vond ik wanstaltig, waar was de Hip Hop..?
Die knakker kon me inderdaad niet snel genoeg weggaan.

Maar daarna was het toch wel tof?
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:08:12 #82
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_41036617
Hello hello mensen,

Een kort verslagje van mijn kant

Dag 1:
Na uiteraard een wilde nacht met veel bier, creatief tent gezeik en andere shit met goede moed naar het festival terrein. Daar even MEW aanschouwd, begon best aardig maar op een gegeven moment had ik het wel gehoord met al het gegalm van zijn stem. Doorgelopen naar de Bravo voor Spinvis. Best wel aardig, maar komt toch beter tot zijn recht in kleinere zaaltjes waar ik hem eerder zag, even kijken en dan maar een biertje in de zon, want wat een fijn weer! Razorlight heel even geluisterd maar net als de vorige keer in de Melkweg, het nieuwe materiaal is gewoon een beetje saai Dus weer verder, lekker lopen met zijn allen Zero 7 was wel leuk om te horen, met Jose Gonzalez en het vrouwtje was het goed vertoeven, maar net op plaat af en toe en beetje te lief en loom. En dan de keuzes, ik wilde eigenlijk Magic Numbers, Opgezwolle en Veils allemaal zien, dus dan doe je een snelle ronde. Magic Numbers klonk mooi, hun stemmen zijn echt top, maar op den duur heb ik het wel gehoord, net als op de cd. Opgezwolle was rauw en goed, hun wereld mag ook wel de mijne zijn, jeweettoch? En The Veils was ook zeker goed te behappen! Bloc Party overgeslagen, helaas nu ik alle recensies zo eens nalees. DJ shadow begon goed tot dat hij er een zanger bij riep, hoofdpijn moment en snel er vandoor. Snow Patrol had wat geluidsproblemen als je achterin de tent stond, pas na een nummer of 4 klonk het goed. Daarvoor een heel dof en matig geluid. Placebo gaf een goede show weg, alleen de setlist viel me een klein beetje tegen. Na een break nog even dansen op 2000 and one en lauhaus, beetje soft maar wel aardig.

Dag 2:
Op het gemak naar het festival terrein gegaan, Psapp in de schaduw aangehoord en toen naar binnen geglipt voor Guillemots. En dat was absoluut een vroeg hoogtepunt, goede setlist, lekker ruig en met lef gespeeld, zo zie ik het graag. Op het gemak door naar The Frames, een goede liveband, de zanger heeft een dijk van een stem, alleen iets meer spelen en minder het publiek laten zingen! Infadels was een goed feestje, houdt dat tempo hoog en gaan! Voor de rest eigenlijk niks bezocht tot Massive Attack, had niet in de gaten dat Iggy als bezig was en dus helemaal gemist, verdomme! Zeker nu ik alles nalees. Massive attack was wel oké, maar bouwden eigenlijk weinig op, de zanger vond ik qua stemgeluid niet zo geweldig. Nog een beetje rondgedold en wat gedronken, even langs de danstenten gelopen maar vandaag waren de benen niet zo sterk.

Dag 3:
He, zei daar iemand regen? Een beetje maar gelukkig. Broken Social Scene was zeer vet, maar liever meer blazers en strijkers! Ik had af en toe een beetje last van het Nighttown-syndrome, zet het geluid maar flink hard met veel gitaren, dan klinkt het vast en zeker goed, voor mij een beetje overkill op den duur. Pete Philly en Perquisite en the new generation big band was swingen. Pete lulde als brugman, het was een geoliede machine die een vette show gaf. The kooks recentelijk in de rotown gezien dus ben voor de Kelly Polar - !!! combinatie gegaan. Kelly Polar was amusant en apart, maar voor mannen met bloemen in de haren ben ik gewoon een beetje huiverig . !!! was grappig, energiek en knallen maar er waren delicatere beslissingen te nemen.
Wij waren met een oude vouwwagen en grote bus, dus naar de camping gegaan om te checken naar de status van de wagen en het gras enzo. Besloten de te verwachten modder-ellende te vermijden en alsvast in te pakken en snachts te gaan rijden. Dat ging niet zo soepel als verwacht, na een zeiknatte vouwwagen (niet zo heel erg) kwamen we dus al vast te zitten met de wagen en bus. *(*&$*%&($#@_($ dus! Gelukkig reed er een wagentje rond om ons los te krijgen, dat duurde natuurlijk even want we waren niet de enige gestranden.
In ieder geval veel tijd verloren daardoor, geen Monkeys kunnen zien maar wel redelijk vooraan bij Belle & Sebastian. En daar heb ik met een grote glimlach gekeken en genoten! Na een lange set door naar Muse, en dat stond als een huis. Had een mooi plekje veroverd op een hek aan de buitenkant voor decent overzicht en geluid, vette bandafsluiter van het festival. En dan de drukte natuurlijk, dus even rustig wat eten, doorlopen naar de Bravo om iedereen weer te vinden,Joris Voorn en Miss Djax mijn dance moves laten zien Dit tot één van mijn vrienden het echt niet meer trok en we maar besloten naar huis te rijden, waar ik rond 5-en aankwam. Geen modder meer, gewoon mijn eigen bed! Mén, mooi was die tijd!
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:08:57 #83
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_41036636
Âme
Tiga
Placebo
Wolfmother
DJ Rush
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_41036648
Oh, en ik vind het kut dat ik geen koffiewekker-pet heb kunnen bemachtigen . Gistermorgen waren ze op. En het slaat ook nergens op dat ze het alleen op camping 2 & 3 doen.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:09:32 #85
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41036653
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding]

Weet iemand toevallig wie die meid is ??
lekker ding inderdaad
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_41036673
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:29 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

Ze lijken idd allemaal op elkaar
En hou op over de 24 uurs tent

[afbeelding]
Jij bent de gitaarkerel! Lol! Die gast die net zo dom naast de 24-uurs tent (daar waar de meeste herrie is de hele dag door) gitaar liep te spelen xD. Ik hoorde bij de gasten die vlak achter jullie stonden, partytent met hamkaas erop etc.
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:11:30 #87
78500 Strijkplank
Houd je vuurwerk in de hand!
pi_41036717
Wie vond ook dat die muntjes zo lekker braken!?
Sommige dingen zijn moeilijk te voorspellen, met name de toekomst..
http://youtube.com/watch?v=DUf32hm8FRM
http://icecast.freeteam.nl:8000/repo
pi_41036718
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:09 schreef Svensational het volgende:
Oh, en ik vind het kut dat ik geen koffiewekker-pet heb kunnen bemachtigen . Gistermorgen waren ze op. En het slaat ook nergens op dat ze het alleen op camping 2 & 3 doen.
Dude, wij (mensen zonder pet) waren zwaar in de minderheid. ik ben blij dat ik er geen heb, wat een pinkpop-petjes-perikelen krijg je zo.
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:12:54 #89
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_41036746
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:11 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Dude, wij (mensen zonder pet) waren zwaar in de minderheid. ik ben blij dat ik er geen heb, wat een pinkpop-petjes-perikelen krijg je zo.
Ik heb verdomme geen enkele keer koffie bij de tent gehad.
pi_41036760
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:19 schreef pfaf het volgende:

[..]

Heb je die online of digitaal ( mail naar m'n @fok adres ).
Ze lagen trouwens allemaal voor 3 uur in bed, vanwege te zere ogen van de modder.
Ze zijn niet veel groter dan deze versie, en met 'n 2mp gsm gemaakt, maar ik zal ze zo even doorsturen. 't Zijn deze 2 ook maar als ik me niet vergis
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:14:01 #91
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41036773
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:11 schreef Strijkplank het volgende:
Wie vond ook dat die muntjes zo lekker braken!?
dude, dan prikken ze in je zak of je portemonnaie. Ik vond die andersbegaafden bij het inwisselstation interessant, kon je samen bekertjes tellen enzo
pi_41036839
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:12 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik heb verdomme geen enkele keer koffie bij de tent gehad.
Nee, die klootzakken liepen niet eens rond
Lamballen.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_41036852
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:01 schreef Mar10Segovia het volgende:
Overigens nog een opmerking voor mensen die geen kaartje hadden of er eentje voor veel te veel centjes hebben gekocht...

Wij hebben voor een achtergebleven vriend nog een kaartje gehaald bij de kassa, voor de ingang/kaartcontrole. Daar bleken savonds gereserveerde kaarten te worden verkocht voor de normale prijs omdat mensen deze niet zijn komen afhalen. Dus wij hadden tegen 11 uur savonds prijs.

Dat u het eventjes weet voor een volgende keer
Ik sprak een jongen die op zaterdagavond mensen aansprak die van het terrein weggingen naar huis of hij hun bandje mocht hebben. En dat mocht als je alleen de zondag wil gaan een geoie optie denk ik
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_41036887
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:10 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Jij bent de gitaarkerel! Lol! Die gast die net zo dom naast de 24-uurs tent (daar waar de meeste herrie is de hele dag door) gitaar liep te spelen xD. Ik hoorde bij de gasten die vlak achter jullie stonden, partytent met hamkaas erop etc.
!!

Wel een aandachts trekker die gitaar
http://veertje.nl.server1(...)4/P1010337.sized.jpg
http://veertje.nl.server1(...)4/P1010417.sized.jpg
http://veertje.nl.server1(...)4/P1010421.sized.jpg
PS4 online: micro_nl
pi_41036895
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:54 schreef Grumpey het volgende:
Nog mensen naar Blue grass boogiemen geweest? Hoe uniek was dat 6 mannen onversterkt met vioolen, contrabas en banjo's in pak. En wat een enthousiasme van de mensen in de zaal
Haha, ja.. dat was ook een mooie show. Die lui wisten niet wat ze overkwam, wat een enthousiasme. Ook die opmerkingen tussendoor waren echt mooi!
www.myspace.com/olk2006
pi_41036939
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:50 schreef Z het volgende:
Oh en ik vond DJ Shadow waardeloos, het begin was ok, maar dat gedoe met die zanger vond ik wanstaltig, waar was de Hip Hop..?
Ja gelijk, wat een misser was dat. Shadow was geen schim van wat ie in 2002 was

Personal highlights::
The Stooges
Zero 7
Macaco

Maar als ik een favoriet moet kiezen: The Raconteurs. Aftrappen met een Nederlands nummer (send me a postcard van Shocking Blue) en alleen nog maar vetter worden. Go Jack White!
pi_41036974
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_41037035
Ik heb nog een stukje vuil van een snoetje van een leuk meissie afgeveegd, want ze kon het zelf niet (was overigens op zondag bij het inwisseltentje bij de grolsch)
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:23:48 #99
24054 search64
Avec le grande
pi_41037046
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:52 schreef pfaf het volgende:

[..]

Let 'em comin'
Wat?
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:25:00 #100
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  Moderator maandag 21 augustus 2006 @ 18:25:31 #101
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41037096
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:23 schreef search64 het volgende:

[..]

Wat?
Als je nou gewoon even last dan snap je dat ie verslagen van Lowlands bedoeld...
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:25:37 #102
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_41037099
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:17 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik sprak een jongen die op zaterdagavond mensen aansprak die van het terrein weggingen naar huis of hij hun bandje mocht hebben. En dat mocht als je alleen de zondag wil gaan een geoie optie denk ik
Helemaal handig als je iemand in de groep hebt die al een persbandje heeft. Die gasten aan de ingang geven dan doodleuk een normaal bandje als je er om vraagt, waardoor hij 5 keer richting huis kon bellen om iemand gratis en voor niets uit te nodigen...
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:30:30 #103
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_41037233
Het is vast een hele domme vraag hoor, maar wie waren nou al die mensen die bij Iggy op het podium stonden te dansen, halverwege de show? Het podium stond vol .
pi_41037266
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:21 schreef crossover het volgende:

[..]

Tof! Was vast gezellig.
Dat was het zeker, heb echt een super tof weekend gehad.

Nog 360 dagen
  Moderator maandag 21 augustus 2006 @ 18:33:13 #105
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41037322
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:31 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

Dat was het zeker, heb echt een super tof weekend gehad.

Nog 360 dagen
Zo zit ik nu ook te denken, nog zoveel maanden wachten Ik heb crappy geslapen, mijn voeten doen pijn, mijn schouders doen pijn, ik heb geen stem meer over, kan nauwelijks meer lopen maar mên wat was het geweldig
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:33:53 #106
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_41037339
ik heb trouwens ook nog heel lief een meisje die sloot naast de alpha overgedragen
mensen die geen kisten ofzo aandoen naar een festival
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:34:16 #107
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41037352
volgende keer wil ik weer voor 50 euri
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:34:32 #108
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_41037362
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:33 schreef nixxx het volgende:
ik heb trouwens ook nog heel lief een meisje die sloot naast de alpha overgedragen
Ja dat was lief van je, bedankt .
pi_41037400
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:33 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik heb crappy geslapen, mijn voeten doen pijn, mijn schouders doen pijn, ik heb geen stem meer over, kan nauwelijks meer lopen maar mên wat was het geweldig
Als je iets van deze dingen mist heb je ook geen geslaagde Lowlands
pi_41037438
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:33 schreef nixxx het volgende:
Ik moet die dingen echt gaan kopen!!!
Ben op de rug van mn vriendin daar naar de overkant gegaan
Maar wel zelf terug
pi_41037442
Stelletje mafkezen:
  Moderator maandag 21 augustus 2006 @ 18:37:01 #112
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41037449
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:35 schreef Dogbreath het volgende:

[..]

Als je iets van deze dingen mist heb je ook geen geslaagde Lowlands
Inderdaad ja Ik vergeet trouwens nog de stortregen en de modder tot je enkels (dat laatste vond ik dan wel weer wat minder ) Voor de rest, Lowlands is
pi_41037466
1. Muse
2. Opgezwolle
3. Infadels
4. the Streets
5. Massive Attack
6. Tiga

Ik vond Pendulum trouwens erg tegenvallen. Die MC moest echt z'n bek houden en de hele tijd de beat wegdraaien, beter niet.
// Last.fm
pi_41037485
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:36 schreef guitarist.nl het volgende:
Stelletje mafkezen:
[afbeelding]
Kameraad van mij deed daar ook aan mee .
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:39:38 #115
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41037531
en die gasten dan die een beetje gingen schieten met skippyballen. Ik had de angst van m'n leven, stel je voor dat m'n biertje op de grond zou vallen en ik er naast
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:39:56 #116
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_41037539
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:37 schreef XxxPimxxX het volgende:
1. Muse
2. Opgezwolle
3. Infadels
4. the Streets
5. Massive Attack
6. Tiga

Ik vond Pendulum trouwens erg tegenvallen. Die MC moest echt z'n bek houden en de hele tijd de beat wegdraaien, beter niet.
Pendulum was feesten! Die MC ging soms wat over the top, helemaal daar ik hem toch nauwlijks kon verstaan. Maar dat mocht de pret niet drukken. En die gek in de top van de tent natuurlijk.
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:41:14 #117
100137 Spec87
Love lights up the world
pi_41037585
Oké, ik ben ook weer terug! Verslagje dan maar?

Donderdag met ongelovelijke snelheid gerezen. 1u vertrokken, om 2u op station 't Harde, om 4u in de bus naar Lowlands, en om half 7 binnen! Fijn dat de hekken al eerder open waren. Tentje stond om haf 10, mooie plek op camping 2. Ik was even kort bij the meet, en daarna was het al m'n vrienden (die verspreid stonden over 3 campings) langs gaan en bier scoren.

Vrijdag:
Hoe begin je een goed festival? Met een goede band! En Wolfmother was echt de band bij uitstek. Een beetje overdreven 70's, maar wel gewoon hard rocken. Leuk ook hoe dat orgeltje het hele podium over ging. Gewoon goed optreden. Na afloop rustig naar de Grolsch om daar Razorlight te zien. Leuk bandje, vrolijke muziek, goed van genoten. Maar toch maar wat eerder weg, want ik wilde wel een hapje eten voordat ik doorging naar The Dead 60's. Lekker uit m'n dak gegaan op de ska-rock van ze, maar ook daar net voor het einde weg om... The Magic Numbers te zien. Ik wist dat het geweldig zou worden, en het was ook geweldig. Ze speelde hun nummers met veel overtuiging en de zaal kon er wel mee meekomen. Achteraf een momentje pauze, om daarna Bloc Party te kunnen zien. Bloc Party speelde echt onwijs goed, het geluid was alleen behoorlijk schel in het begin, en het duurde even voordat dit was bijgesteld. De setlist was goed gebalanceerd, met ook een paar nieuwe nummers erbij. Jammer alleen dat niemand de zanger had verteld dat ie niet kon filmen Gebleven voor Snow Patrol die ook gewoon een goed optreden gaven. Het aansteker momentje heb ik moeten laten schieten om nog een beetje een goede plek te hebben bij Placebo. Van Placebo had ik meer show verwacht, maar ze speelde verder wel gewoon goed en ook de cover van Kate Bush kwam erg goed op me over. En het scheelt wel, die extra muzikanten on stage. Door gegaan naar Tiga, omdat ik zijn CD erg tof vind. Zijn DJ kunsten was ik minder van onder de indruk, en ik was ook al weer snel terug naar me tentje. Daar aangekomen bleken maten wel in te zijn voor een avondje doorhalen in de 24-uurs-tent, en zo geschiedde het. Lekker veel Britse muziek. Ook echt bizar, op een gegeven moment wilde ik Paranoid aanvragen, zette ze 'm, op voordat ik er uberhaupt was! Toeval? Een uur later overkwam met met The Cure precies hetzelfde! Zeker cool

Zaterdag:
s'Ochtends was ik, zoals te verwachten, nogal brak. Dus een beetje koffie gedronken en rond 1u alvast richting India om bij a balladeer vooraan te kunnen staan. Dit bleek een eitje, en ik heb werkelijk heerlijk genoten van de popmuziek van eigen bodem. Echt een pareltje, groot gelijk dat ze in het totaal 3x op Lowlands te horen waren dit jaar. Jammer dat de rest van het publiek meer bezig was met anderen dingen dan met meezingen/klappen. Desondanks een van mijn hoogtepunten! Achteraf even bij Guillemots gekeken, kende het niet maar ik vond het erg leuk. Mijn dagmaatje dacht er anders over, en toen gingen we maar naar The Frames. En die waren me een partij goed! Ik wist dat het Iers was en had vergelijkingen met Snow Patrol gehoord, dus de verwachting was aardig hoog. Maar ze wisten het ruimschoots te overtreffen! Prachtige emotionele pop/rock/indie, en ook tussendoor wisten ze het publiek te blijven boeien. De verassing van 2006 voor mij. Snel nog even een paar nummer Infadels meegepakt (leuk, alleen de tent was nogal dood waar ik stond, en dan is het toch minder) om vervolgens maar weer een plek te claimen in de India. Daar speelde eerst The Noisettes. Dit gaf me een beetje een dubbelgevoel. Muzikaal zat het goed in elkaar, maar ik ergerde me mateloos aan de rare act van de zangeres, en ook aan haar stem. Maar dat maakte allemaal niet uit, want ik stond daar immers om een plek te bemachtigen voor Dirty Pretty Things! De nieuwe libertines, maar dan zonder (en het doet me pijn dit te zeggen) junkie Pete. Maar ook zonder hem maken ze nog goede muziek, dat hebben ze ruimschoots bewezen. De pit was een enorme chaos, met crowd surfers all the time, verkleed als superman en een of andere geflipte gast met een SM masker op. Ja, de britten waren er weer flink bij! 45 minuten en 5 liter zweet later was het tijd om even uit te blazen. Helaas was ik door problemen met m'n telefoon genoodzaakt Iggy te laten schieten. Nog wel buiten Gogol Bordello gevolgt. Leuke show, maar muzikaal echt niet mijn ding. Eventjes langs de camping, om daarna knetterstoned uit me dak te gaan bij eerst Josh Wink en daarna Alexander Kowalski. Ik ben normaal niet zo'n dance-type, maar Kowalski doet het toch altijd bij mij. En op Lowlands niet anders, geweldige set! Daarna een naborrel bij de tent en slapen.

Zondag:
Oh nee! Wat een begin! Ik had me verslapen, waardoor ik Nizlopi miste. Nouja, dan maar meteen naar Johan. Johan was wat ik ervan verwachtte, goede popmuziek om mee te beginnen. Leuk dat ze ook de video's lieten zien. Daarna door naar Panic! At The Disco
wat erg tegen viel. Dus daar na 15 minuutjes weg om eventjes wat te eten, want ontbij is ook wel handig. Dat het toen al 3 uur was geweest maakte me weinig uit. We kwamen halverwege Lostprophets binnen in het voorste vak, alvast voor Danko Jones. Ik kende de singels van ze wel, verder niet. Het viel me allerzins mee. Ik had meer P!ATD verwacht, maar het klonk een stuk volwassener. Zeker van genoten. Daarna kwam Danko Jones. Muzikaal deed ie het geweldig, maar iemand moet die gast een keer goed voor z'n bek rammen want hij heeft echt een té grote ego. Oop het publiek geilen en jezelf masturberen, dat is leuk. Roepen dat wereldpolitiek niks is, dat laat ie wel over aan U2 en consorten, oké, dat kan nog. Maar roepen dat je op de top van een berg staat met het hoofd van Syd in je hand, dat gaat te ver Ik was ook blij toen hij eindelijk z'n mond hield en weer gewoon speelde, elk nummer weer. Arctic Monkeys speelde strak en goed, alleen waren ze weer zenuwachtig als de pest. Totaal geen contact met het publiek en veel gemompel. Toen de zaal juichde voor de modder-buikschuivers die op de schermen te zien waren leek de hele band wel door de vloer te zakken. Achja, volgende tour beter! En natuulijk, als afsluiter, de enige echte bombastische spacerock band; Muse! In een woord, GEWELDIG! Prachtige setlist, goede balans tussen harde en zachte nummer. De zaal ging ook echt uit z'n dak. Geweldige encore ook, viel gewoon niks op aan te merken! Samen met a balladeer en Dirty Pretty Things mijn top 3! Bij de tentjes ging het feestje nog lang duur, een uurtje slaap, en daarna afbreken en terugkeren.

Mijn eerste keer, een groot suc6. Lowlands 2007, here I come!
pi_41037595
Nachtelijk rondje over camping 2:
vriendin: 'Hé, is dat die gitaarhomo van vakantie?'
ik: 'Nee, die heeft ander haar'
Vriendin: 'Oh, dan is het een andere gitaarhomo'

Op de terugweg op de zelfde locatie komen we het gitaarpersoon weer tegen
ik: *botst bijna tegen 'gitaarhomo' op* *herkenning* 'Heeee, dat is guitarist.nl!'

Jawel, ik heb (behalve Newbie, Neleos, MaJo en Asmo) een fok!er in het wild gespot

niets tegen gitaarhomo's, trouwens
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:41:39 #119
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_41037601
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:34 schreef Christine het volgende:

[..]

Ja dat was lief van je, bedankt .
ow ik bedoelde een lief meisje.. niet dat ik lief een meisje had overgezet sorry, dat was dus iemand anders..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_41037616
Weekendje Lowlands

Donderdagochtend met de trein richting lelystad, en met de taxi naar Lowlands. Rond 12 uur (middag) aangekomen.
We zijn bewust bij de pendelbus ingang gaan staan, aangezien je daar toch altijd eerder in mag als de Park en ride Vooraan in de rij en alle plek op camping 3 om te staan
Tentje opgezet enzo, stond om half 3 al

MIjn hoogtepunten:
De kevers! op de jeugd van tegenwordig na
Luie hond
Artic monkey's
Pennywise

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')