Die knakker kon me inderdaad niet snel genoeg weggaan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:50 schreef Z het volgende:
Oh en ik vond DJ Shadow waardeloos, het begin was ok, maar dat gedoe met die zanger vond ik wanstaltig, waar was de Hip Hop..?
lekker ding inderdaadquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand toevallig wie die meid is ??
Jij bent de gitaarkerel! Lol! Die gast die net zo dom naast de 24-uurs tent (daar waar de meeste herrie is de hele dag door) gitaar liep te spelen xD. Ik hoorde bij de gasten die vlak achter jullie stonden, partytent met hamkaas erop etc.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ze lijken idd allemaal op elkaar
En hou op over de 24 uurs tent
[afbeelding]
Dude, wij (mensen zonder pet) waren zwaar in de minderheid. ik ben blij dat ik er geen heb, wat een pinkpop-petjes-perikelen krijg je zo.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:09 schreef Svensational het volgende:
Oh, en ik vind het kut dat ik geen koffiewekker-pet heb kunnen bemachtigen. Gistermorgen waren ze op. En het slaat ook nergens op dat ze het alleen op camping 2 & 3 doen.
Ik heb verdomme geen enkele keer koffie bij de tent gehad.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:11 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Dude, wij (mensen zonder pet) waren zwaar in de minderheid. ik ben blij dat ik er geen heb, wat een pinkpop-petjes-perikelen krijg je zo.
Ze zijn niet veel groter dan deze versie, en met 'n 2mp gsm gemaakt, maar ik zal ze zo even doorsturen. 't Zijn deze 2 ook maar als ik me niet vergisquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:19 schreef pfaf het volgende:
[..]Heb je die online of digitaal ( mail naar m'n @fok adres ).
Ze lagen trouwens allemaal voor 3 uur in bed, vanwege te zere ogen van de modder.
dude, dan prikken ze in je zak of je portemonnaie. Ik vond die andersbegaafden bij het inwisselstation interessant, kon je samen bekertjes tellen enzoquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:11 schreef Strijkplank het volgende:
Wie vond ook dat die muntjes zo lekker braken!?![]()
Nee, die klootzakken liepen niet eens rondquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb verdomme geen enkele keer koffie bij de tent gehad.
Ik sprak een jongen die op zaterdagavond mensen aansprak die van het terrein weggingen naar huis of hij hun bandje mocht hebben. En dat mochtquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:01 schreef Mar10Segovia het volgende:
Overigens nog een opmerking voor mensen die geen kaartje hadden of er eentje voor veel te veel centjes hebben gekocht...
Wij hebben voor een achtergebleven vriend nog een kaartje gehaald bij de kassa, voor de ingang/kaartcontrole. Daar bleken savonds gereserveerde kaarten te worden verkocht voor de normale prijs omdat mensen deze niet zijn komen afhalen. Dus wij hadden tegen 11 uur savonds prijs.
Dat u het eventjes weet voor een volgende keer
quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:10 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Jij bent de gitaarkerel! Lol! Die gast die net zo dom naast de 24-uurs tent (daar waar de meeste herrie is de hele dag door) gitaar liep te spelen xD. Ik hoorde bij de gasten die vlak achter jullie stonden, partytent met hamkaas erop etc.
Haha, ja.. dat was ook een mooie show. Die lui wisten niet wat ze overkwam, wat een enthousiasme. Ook die opmerkingen tussendoor waren echt mooi!quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:54 schreef Grumpey het volgende:
Nog mensen naar Blue grass boogiemen geweest? Hoe uniek was dat6 mannen onversterkt met vioolen, contrabas en banjo's in pak. En wat een enthousiasme van de mensen in de zaal
Ja gelijk, wat een misser was dat. Shadow was geen schim van wat ie in 2002 wasquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:50 schreef Z het volgende:
Oh en ik vond DJ Shadow waardeloos, het begin was ok, maar dat gedoe met die zanger vond ik wanstaltig, waar was de Hip Hop..?
Tof! Was vast gezellig.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:18 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
!!
Wel een aandachts trekker die gitaar
http://veertje.nl.server1(...)4/P1010337.sized.jpg
http://veertje.nl.server1(...)4/P1010417.sized.jpg
http://veertje.nl.server1(...)4/P1010421.sized.jpg
Als je nou gewoon even last dan snap je dat ie verslagen van Lowlands bedoeld...quote:
Helemaal handig als je iemand in de groep hebt die al een persbandje heeft. Die gasten aan de ingang geven dan doodleuk een normaal bandje als je er om vraagt, waardoor hij 5 keer richting huis kon bellen om iemand gratis en voor niets uit te nodigen...quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik sprak een jongen die op zaterdagavond mensen aansprak die van het terrein weggingen naar huis of hij hun bandje mocht hebben. En dat mochtals je alleen de zondag wil gaan een geoie optie denk ik
Zo zit ik nu ook te denken, nog zoveel maanden wachtenquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:31 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat was het zeker, heb echt een super tof weekend gehad.
Nog 360 dagen![]()
![]()
Ja dat was lief van je, bedanktquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:33 schreef nixxx het volgende:
ik heb trouwens ook nog heel lief een meisje die sloot naast de alpha overgedragenmensen die geen kisten ofzo aandoen naar een festival
Als je iets van deze dingen mist heb je ook geen geslaagde Lowlandsquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb crappy geslapen, mijn voeten doen pijn, mijn schouders doen pijn, ik heb geen stem meer over, kan nauwelijks meer lopen maar mên wat was het geweldig
Ik moet die dingen echt gaan kopen!!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:33 schreef nixxx het volgende:
ik heb trouwens ook nog heel lief een meisje die sloot naast de alpha overgedragenmensen die geen kisten ofzo aandoen naar een festival
Inderdaad jaquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:35 schreef Dogbreath het volgende:
[..]
Als je iets van deze dingen mist heb je ook geen geslaagde Lowlands![]()
Pendulum was feesten! Die MC ging soms wat over the top, helemaal daar ik hem toch nauwlijks kon verstaan. Maar dat mocht de pret niet drukken. En die gek in de top van de tent natuurlijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:37 schreef XxxPimxxX het volgende:
1. Muse
2. Opgezwolle
3. Infadels
4. the Streets
5. Massive Attack
6. Tiga
Ik vond Pendulum trouwens erg tegenvallen. Die MC moest echt z'n bek houden en de hele tijd de beat wegdraaien, beter niet.
ow ik bedoelde een lief meisje.. niet dat ik lief een meisje had overgezetquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja dat was lief van je, bedankt.
ik zat dus op de grond toen ze de eerste keer aan kwamen rennenquote:
Ik vond die set daarvoor beter. Die knalde gewoon lekker door. Alhoewel de nummers van Pendulum zelf natuulrijk meesterlijk blijven.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Pendulum was feesten! Die MC ging soms wat over the top, helemaal daar ik hem toch nauwlijks kon verstaan. Maar dat mocht de pret niet drukken. En die gek in de top van de tent natuurlijk.![]()
Alsnog was het wel lief van je toch?quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
ow ik bedoelde een lief meisje.. niet dat ik lief een meisje had overgezetsorry, dat was dus iemand anders..
Kut, pendulum gemist.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:45 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Ik vond die set daarvoor beter. Die knalde gewoon lekker door. Alhoewel de nummers van Pendulum zelf natuulrijk meesterlijk blijven.
Die gast in de mast
Dat is het type humor wat ik juist niet kan waarderen. Goedkoop scoren ten koste van anderen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:13 schreef Baserunner het volgende:
Wat vonden jullie van die baas met die hengel? Ik kan daar echt uuuuuuuuuuuren naar blijven kijken
Kleine toelichting: een kerel met een zonnebril en pokerface heeft een hengel in zijn hand met daaraan een zooitje bekertjes. Deze werpt de beste man uit, vervolgens wacht hij op sneue bekerrapertjes en pakt dan zijn kans om de lachkick van zijn leven te krijgen. Zeer hilarisch om te zien hoe dom mensen zijn om erin te trappen
Feauteau:
[afbeelding]
Marky is ook stukken beter. HIj ging ook lekker veel scratchen!quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:45 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Ik vond die set daarvoor beter. Die knalde gewoon lekker door. Alhoewel de nummers van Pendulum zelf natuulrijk meesterlijk blijven.
Neejoh, bekertjeshippies die de bekers zelf nog uit 20cm drek vissen, da's pas humorquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:47 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Dat is het type humor wat ik juist niet kan waarderen. Goedkoop scoren ten koste van anderen.
Bong-Ra heb ik alleen van buiten X-Ray kunnen zien, het was afgeladen vol in die loods! Hij klapte er wel ff op die Bong-Ra zeg!quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Kut, pendulum gemist.. Bong Ra ook al.
.
Als je het nou gewoon even las dan snap je dat dat geen correct engels is.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je nou gewoon even last dan snap je dat ie verslagen van Lowlands bedoeld...
Ik kan het juist extra waarderen. Prachtig om die schooiers in verlegenheid te brengen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:47 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Dat is het type humor wat ik juist niet kan waarderen. Goedkoop scoren ten koste van anderen.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:52 schreef search64 het volgende:
[..]
Als je het nou gewoon even las dan snap je dat dat geen correct engels is.
En Engels moet met een hoofdletter, grammaticaslet.
Leuk verslag specquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:41 schreef Spec87 het volgende:
-knip- lang verhaal
Mijn eerste keer, een groot suc6. Lowlands 2007, here I come!
Oeh een typefout boehoe. Je snapt toch wat hij bedoeld? Keep 'em coming (oh even voor de duidelijkheid: keep them coming)quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:52 schreef search64 het volgende:
[..]
Als je het nou gewoon even las dan snap je dat dat geen correct engels is.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh een typefout boehoe. Je snapt toch wat hij bedoeld? Keep 'em coming (oh even voor de duidelijkheid: keep them coming)
Ik heb weer goed om hem kunnen lachen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:53 schreef mrcool het volgende:
Danko Jones denkt dat ie God is volgens mij, wat een opgeblazen ego heeft die dude zeg!
quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Lieve mannen op camping 3 die mij 'het vrolijkst geklede meisje van Lowlands' en 'hun droomvrouw' noemden en zelfs even met mijn moeder aan de telefoon hebben gesproken,
drugs are bad, mmkay?
Groetjes,
Lotte
Ik ben ben niet eens op de Mexicaanse helft van de Americano geweestquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:59 schreef Aoristus het volgende:
ey Sack, dat manwijf die redelijk snel daarnaast bij de Mexicaanse knalbonensectie stond te serveren, was ook niet te versmaden
In het begin kon ik er wel ff om lachen maar na een tijdje had ik toch wel genoeg van zijn zelfgeilerij.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb weer goed om hem kunnen lachen.
Cheersquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:01 schreef lienelien het volgende:
De tent van MaJo en Asmodian was trouwens een geweldige opslagplaats voor (natte) spullen de laatste nacht, toen ze naar huis toe waren, thnx![]()
Ik denk niet dat ik je gezien heb, en denk dat ik het me zeker zou herinneren als ik je moeder zou hebben gesproken. (wat hebben die gasten tegen je arme mams gezegd dan?) Heel misschien dat ik je wakker gehouden heb met random geschal rond camping 3 - maar volgens mij was de helft van de camping bezig om de andere helft wakker te houdenquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Lieve mannen op camping 3 die mij 'het vrolijkst geklede meisje van Lowlands' en 'hun droomvrouw' noemden en zelfs even met mijn moeder aan de telefoon hebben gesproken,
drugs are bad, mmkay?
Groetjes,
Lotte
Dat is zijn actquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:21 schreef Rubber_Soul het volgende:
Ff met wat poep gooien:
Wat is die Danko Jones een verschrikkelijke om niets schreeuwende zelfingenomen zielige zak hooi met stukjes zeg!
Zo, dat moest gezegt worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |