En aangepast! Tof gedaan Allan24quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:12 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb voor de OP een wiki aangemaakt: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Postcrossingdan issie door iedereen aan te passen
Voor zover ik begrepen heb, tot maximaal 90 dagen nadat de geadresseerde voor het laatst is aangemeld geweest (te zien in het profiel van <betreffende user>). Mijn kaart is verzonden op 3 mei, laatste login van de geadresseerde was 3 juni, en de expired kaart zal dus uit mijn lijst vallen ergens rond 3 september.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:26 schreef Jaguarized het volgende:
Hoelang blijven die expired er in staan?![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:56 schreef Allan24 het volgende:![]()
!! Zie ik net in My Active Topics:
[afbeelding]
Ansichtkaarten in je Vava?
Ow..ik dacht dat ze in de brievenbus moesten...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:56 schreef Allan24 het volgende:![]()
!! Zie ik net in My Active Topics:
[afbeelding]
Ansichtkaarten in je Vava?
daar heb ik er eens heen moeten sturen!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:14 schreef QTPi het volgende:
[..]
Jij komt nog eens ergens!![]()
Ik had vandaag een officiële uit Christchurch NZ![]()
Dan zal ik dat eens veranderenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:54 schreef Jaguarized het volgende:
Geboortedatum: 1978-08-24
Geboortedatum: 1976-00-00
Hmm, beiden zijn single. Ik zie koppelmogelijkheden.
Mooi ze zijn aangekomen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:06 schreef Sonja27 het volgende:
Ik ben zooooooooooooooooo happy. Vandaag 5 Disneyworld Florida kaartjes ontvangen!!!!!!!! Me so happy!!!!!!!
Ja, maar ik bedoel dus die velletjes voor binnen en buiten Europa?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:49 schreef Jaguarized het volgende:
Postzegels kan je ook bij de AH kopen ja.![]()
Die ook.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:18 schreef Nicole22 het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel dus die velletjes voor binnen en buiten Europa?
Toeval bestaat nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:57 schreef Fannetje het volgende:
Vandaag weer geen post...
Maar wel iets grappigsIk had iemand getagged in een topic en ik had nét haar adres gekregen via u2u toen ik een nieuwe kaart aanvroeg... driemaal raden naar wie die mag... Juist!
Grappig, toch?
Yeap! Je hebt je u2u inmiddels al gelezen!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:16 schreef Nicole22 het volgende:
[..]
Mooi ze zijn aangekomen?
(Suzanne1978)![]()
Leuk !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
Hoeveel verzonden kaarten zijn er al geregistreerd?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:58 schreef Shirley het volgende:
Nog geen kaartjes ontvangen hier! En de kaart naar Amerika is ook alweer een paar dagen onderweg....
Hopelijk krijg je snel kaartenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:58 schreef Shirley het volgende:
Nog geen kaartjes ontvangen hier! En de kaart naar Amerika is ook alweer een paar dagen onderweg....
3quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:03 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Hoeveel verzonden kaarten zijn er al geregistreerd?
Whehe...handige manier om je overgebleven stukjes zeep weg te werken als je ze toch niet meer gebruikt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:08 schreef Vava het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je snel kaartenDie tag waar ik een rood cadeau van kreeg, de persoon waar ik wat naartoe moest sturen wilde groen
ik had een paar groene dingen in de envelop gedaan waaronder twee stukjes groenkleurige zeep van Lush
![]()
Dan kan het nooit lang durenquote:
Of als je een overschot hebtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:10 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whehe...handige manier om je overgebleven stukjes zeep weg te werken als je ze toch niet meer gebruikt.
Zou het?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Woei!Ik ben zo benieuwd! Ik denk dat er minimaal 1 uit Finland komt!
Ja wel tof zo, die kaart! Weinig kaarten van en naar Zuid Afrika! Leuk als je dan een officiele kaart uit Zuid Afrika krijgt!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:17 schreef Shirley het volgende:!
Alle verzonden kaarten uitgetekend!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:57 schreef Allan24 het volgende:
Вы могли бы хотеть послать карту на русском языке, я уверен, что приемник хотел бы это много!Да прекрасная идея. Я приложу все усилияSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar gaat je kaarje naartoe?quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:18 schreef QTPi het volgende:
[..]
Да прекрасная идея. Я приложу все усилияFinland. En ik heb meteen een 2e adres aangevraagd en die gaat naar Nieuw Zeeland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Waar gaat je kaarje naartoe?
Welkom bij de postcrossersclubquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Finland. En ik heb meteen een 2e adres aangevraagd en die gaat naar Nieuw Zeeland.
Barpappa was wel ff de jeugdheld van deez ouwe lulquote:
Dat waren bij mij de Turtles.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
Barpappa was wel ff de jeugdheld van deez ouwe lul![]()
ik heb een beetje een standaardverhaaltje, over Belfeld (waar ik woon), dat het dichtbij duitsland ligt en in Limburg enzo, bla blaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:38 schreef ijsmeis het volgende:
Wat zetten jullie eigenlijk zoal op een kaartje?
Okayquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb een beetje een standaardverhaaltje, over Belfeld (waar ik woon), dat het dichtbij duitsland ligt en in Limburg enzo, bla bla
Ik laat de mijne straks wel eens zien, voor de gein. Ik vind ze bijna te leuk om weg te doenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:43 schreef Klonk het volgende:
nah, ik heb standaard ansichtkaartjes, ik doe niet aan speciale verzoeken, ik koop die kaartjes voor 35 cent per stuk, het houd de hobby betaalbaar zodat ik nog geld over heb voor een andere hobby.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
Barpappa was wel ff de jeugdheld van deez ouwe lul![]()
Generatiekloof.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat waren bij mij de Turtles.![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik laat de mijne straks wel eens zien, voor de gein. Ik vind ze bijna te leuk om weg te doen![]()
![]()
.
quote:
Ja, misschien dat ik het ouderwetse ansichkaartje wel blijf sturen en deze gewoon zelf houdquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:27 schreef Klonk het volgende:
ik ben erachter gekomen dat de meeste een ouderwetsche ansicht het leukste vinden, je komt er vanzelf achter dat er gekken zijn die alleen kaartjes van een bepaald iets willen hebben, dat soort figuren kunnen me echt vierkant de boom in.
Dan is het wel te doen jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:55 schreef Klonk het volgende:
het zorgt er gewoon voor dat het niet al te gek word, ik heb nu 73 kaarten verstuurd, da's dus 73 x 36 cent (27 euro) en laten we zeggen 30 euro aan postzegels, tja dan valt het reuze mee voor de 4 maanden dat ik aan het postcrossen ben.
Ik wil niet eens weten wat het gekost heeftquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:24 schreef Allan24 het volgende:
Ik ga niet eens uitrekenen wat Postcrossing tot nu toe heeft gekosteen poos geleden was ik zo aan het taggen dat ik in 4 weken tijd zo'n 80 kaarten kreeg... op dat moment realiseer je je dat je er ook 80 in korte tijd verstuurd hebt en dan is het niet grappig meer
Ja zo is het!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:39 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten wat het gekost heeftnouja, het is leuk en zo lang ik het leuk vind blijf ik het doen
![]()
Ik houd het ook maar op het gegeven dat elke hobby geld kostquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:45 schreef QTPi het volgende:
[..]
Ja zo is het!En elke hobby kost tenslotte geld.
Ik was vandaag even in Museum Hilversum, dat is het oude raadhuis. Daar zit ook het VVV bij in en dus heb ik weer wat kaartjes en koelkastmagneten gekocht. Was ¤16,20 kwijt...
Je hebt zeker teruggeschreven dat wij ons hetzelfde voelen met betrekking tot hen??quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:15 schreef Allan24 het volgende:
Die Finse schrijft trouwens: "Man, there's a lot of you Dutch postcrossers!" -- no shit!
Vloeistof! In een flesje! Uit Amerika!quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:02 schreef Fannetje het volgende:
Ik kreeg een setje nagellak uit Amerika, kan ik mn zusje vast heel blij mee maken
Verder is mijn kaart naar Frankrijk aangekomen, die naar Hongarije nog steeds onderweg en mag ik een nieuwe kaart sturen naar Ibiza
Ja, nu je het zegtquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:32 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Vloeistof! In een flesje! Uit Amerika!Bomb alert!!
![]()
![]()
P. A aanmeldformulier?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:45 schreef Allan24 het volgende:
*overhandigt het P.A. aanmeldformulier alvast aan Shirley en Dandilion
Postcrossers Anonymous...DE praatgroep voor verslaafde postcrossers.quote:
zo tofquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:34 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe was't?
Als ik dan ook maar eens bijzondere terug krijgquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:14 schreef Klonk het volgende:
2 bijzondere gelijk, Wit Rusland en Bulgarije
Finlandquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ik dan ook maar eens bijzondere terug krijg![]()
.
ga daar maar van uitquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
.
Die zal vast wel eens kunnen komen ja, strakkies.
Dat ziet er netjes uit!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:53 schreef Allan24 het volgende:
Als er ruimte is? Ik maak gewoon ruimte
[afbeelding]
Dat heb ik ook wel eens gehadquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:12 schreef Nicole22 het volgende:
grmbl....nog steeds mijn bestelde postzegels niet binnen!
![]()
(zaterdag 12-08 besteld)
Klantenservice!quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:52 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehadeven een mailtje naar de klantenservice van de online winkel doet wonderen
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:00 schreef Allan24 het volgende:
O ja! Suf!![]()
Ga ik naar de brievenbus om een kaart te posten, stop ik 'm niet in de brievenbus maar in de glasbak!
Kan ik godver weer naar huis om een nieuwe kaart te schrijven
hoe krijg je het voor elkaarquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:00 schreef Allan24 het volgende:
O ja! Suf!![]()
Ga ik naar de brievenbus om een kaart te posten, stop ik 'm niet in de brievenbus maar in de glasbak!
O ja! Suf!![]()
begrijp ik het nou goed krijg je die dingetjes via andere postcrossers?? Ik ben een groentje dus als iemand me wilt uitleggen wat tags enzovoorts betekenen thanks!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:02 schreef Fannetje het volgende:
Ik had vandaag weer veel post, twee officiele kaartjes uit Amerika, een gezichtsmasker uit Duistland en een flesje bodylotion uit Engeland (heel vreemd... zonder kaartje, briefje of afzender... kan ik natuurlijk wel achterhalen, maar toch... je stopt er toch iets bij..!)
Mijn kaartje naar Portugal is aangekomen. Kaart naar Hongarije nu 50 dagen onderweg (), kaart naar Amerika 21 dagen (PM gestuurd).
Nieuwe kaart mag naar... Iran...![]()
via het zgn taggenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:48 schreef ijsmeis het volgende:
Maar hoe kun je er 20 op de bus doen terwijl je maar 5 adressen krijgt toegewezen?
Je doet het dan dus niet op de officiele manier?
Er is een forum bij postcrossing. Op dat forum kun je in topics zoals deze kaarten en andere dingetjes aanbieden, ruilen, vragen of meedoen aan de zgn. tags, waarin je iemand "tikt". Het kan zijn dat je dan iets naar diegene moet sturen en zelf iets moet aanbieden, of dat je van diegene iets aanneemt en vervolgens zelf iets moet aanbieden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:20 schreef Dandilion het volgende:
[..]
begrijp ik het nou goed krijg je die dingetjes via andere postcrossers?? Ik ben een groentje dus als iemand me wilt uitleggen wat tags enzovoorts betekenen thanks!
ik bedoelde meer ik ben net lid, is er een bepaald tijdbestek aan de orde voor wanneer je aan de beurt bent.
O ja! Suf!![]()
Euhm, tja, elders zeg maarquote:
Je probeerde de flessen in de brievenbus te doen?quote:
Pakketpostquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:00 schreef Vava het volgende:
[..]
Je probeerde de flessen in de brievenbus te doen?
nee, alleen uit andere landenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:10 schreef Dandilion het volgende:
Krijgen jullie ook kaarten/adressen uit eigen land? ik heb mijn 2e adres aangebraagd, een jongen in Duitsland. vanavond schrijven en versturen.
niks mis mee hoorquote:Wat is er mis met een priority zegel? Daar las ik op een vorige blz over.
Ik gebruik die altijd voor post naar het buitenland.
ik verstuur ze heel af en toe, maar ik heb een waslijn in mijn kamer vol met grappige kaarten. misschien leuk om ze daar tussen te hangenquote:Wie van jullie gebruikt er "boomerang" kaarten om te versturen? ik heb er nog een hoop uit de oude doos, en ik spaar ze niet meer zo fanatiek dus ik dacht laat ik die maar opgebruiken, zulke leuke met allemaal delftsblauwe tafereeltjes over NL en de europese grondwet.
Hee hoe kom je aan dat kaartje? Ik zie dat bij mij nergens staanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:24 schreef Allan24 het volgende:
You have sent 69 postcards, received 60 and have 6 travelling (sent).
Travelling: VS (105 dagen, expired), Iran (15 dagen), Singapore (3), Nieuw-Zeeland (3), Brazilië (2) en Finland (1).
En dat ziet er dan zo uit:
[afbeelding]
3 dagenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:48 schreef ijsmeis het volgende:
Hoe lang duurt een kaartje van Nederland naar Finland trouwens? Ongeveer?
Hee bedankt!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:12 schreef Klonk het volgende:
inloggen op de postcrossing site en dan: My history map aan klikken
Dan zou ie vandaag ongeveer aan moeten komenquote:
Je krijgt een mailtje! Vaak zet de ontvanger daar dan ook een leuk bedankje bij!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan zou ie vandaag ongeveer aan moeten komen.
Krijg je daar trouwens mail van? Of moet je het zelf gewoon dagelijks checken op de website?
krijg je een mailtje vanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan zou ie vandaag ongeveer aan moeten komen.
Krijg je daar trouwens mail van? Of moet je het zelf gewoon dagelijks checken op de website?
wel ff melden in je profiel dat je op vakantie gaat, wel zo netjes voor de mensen die jou een kaartje sturen en zich afvragen waarom je niets registreerdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:29 schreef Dandilion het volgende:
bedankt voor de reacties.
Vandaag naar USa, Texas en Duitsland kaart op de bus gedaan. Ga nou zelf 3 weken met vak. dus ik ben benieuwd als ik terug kom wat ik in me brievenbus aantref. Concept postcrossing is echt leuk! Ik woon pas opmezelf en me brievenbus is nog een beetje leeg, leuke manier om aan post te komen, nou maar hopen dat ik gauw wat krijg:-)
Ik welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:59 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zou ook geen kaartje van jou registreren.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:00 schreef Jaguarized het volgende:
Allan24 gefeliciteerd met je 28e verjaardag.![]()
![]()
![]()
![]()
Het is wel het Postcrossing topic he... appelKaart wordt het danquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:00 schreef Vava het volgende:![]()
![]()
GEFELICITEERD
![]()
![]()
![]()
nu ben je bijna net zo groot als ik![]()
* Vava eet een stukje appeltaart, gebakken door Allan24![]()
Dank je wel!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:13 schreef Nicole22 het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag, Allan24!![]()
Woei! Ik stuur zo mogelijk ook altijd een u2u als ik een kaart ontvangquote:Vandaag weer post gekregen, 8 kaarten
5 uit Finland![]()
1 uit Duitsland
1 uit België
1 uit Nederland
Wat is trouwens jullie ervaring met taggen, krijgen jullie nog een bevestiging van de ontvanger? Dat valt bij mij tot nu toe erg tegen, slechts enkele sturen een U2U met een berichtje dat mijn kaart is aangekomen. Ik doe het altijd wel, dat vind ik wel zo netjes.
Ik ook niet! Ik vind het niet leuk meer hoor... Heb verdorie al 7 kaarten op de bus gedaan, heb er pas 1 teruggekregen!quote:
dat komt vanzelf goed, zeker in het begin liggen de verhoudingen wat scheef, trekt bij tot meestal een verschil van 5 a 6 tussen verzonden en ontvangenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ook niet! Ik vind het niet leuk meer hoor... Heb verdorie al 7 kaarten op de bus gedaan, heb er pas 1 teruggekregen!
Hm..ik had ook wel onderhand verwacht dat m'n kaart naar Amerika aangekomen zou zijn, die is nu al anderhalve week weg....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat komt vanzelf goed, zeker in het begin liggen de verhoudingen wat scheef, trekt bij tot meestal een verschil van 5 a 6 tussen verzonden en ontvangen
Een kaart naar de USA is soms wel ruim 2 weken onderweg.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:56 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hm..ik had ook wel onderhand verwacht dat m'n kaart naar Amerika aangekomen zou zijn, die is nu al anderhalve week weg....
Alvast een goede reis en veel plezierquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:28 schreef Jaguarized het volgende:
Geen post.![]()
Morgen wel naar Parijs.
Dankje.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:46 schreef Vava het volgende:
[..]
Alvast een goede reis en veel pleziervanaf waar vertrek je met de Thalys?
US Postal Service
![]()
Ik kreeg een kaart uit Amerika, blijkbaar kapot gegaan in de sorteermachine want hij was in 3 stukken maar ze hebben hem aan elkaar geplakt, supernetjes en in een envelop gedaan met een excuusbrief erbij![]()
Lekker dicht bij het restauratierijtuig! Ik zat in 18, heen en terugquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dankje.Morgen vanaf Amsterdam CS, trein van 12.55, voiture 15.
![]()
Dat restauratierijtuig is ook vooral heel belangrijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:32 schreef Vava het volgende:
[..]
Lekker dicht bij het restauratierijtuig! Ik zat in 18, heen en terug
Ik heb er op de heenweg een kopje koffie gehaaldquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat restauratierijtuig is ook vooral heel belangrijk.![]()
Ik heb er een hele brief bijgeduwdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:50 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn nieuwe mag uiteraard naar Finland!
Dat snapte ik nog, dus ik antwoord:quote:Hi there!
I would love to know if you have received my card? I sent it in, but until now I did not have news... Do you can say me if he arrived or when to arrive?
Warm wishes & happy postcrossing!
En daarop kreeg ik dit terug:quote:Hello Julia!
I'm sorry to say, as far as I can see, it hasn't arrived yetwhat tag/trade was it for again?
All the best
Allan24
WTF?quote:No problem!
we trade an exchange in July...
We sees in the tag-forum!
Take care!
dubbele kaarten zijn toch ook geen ramp? ik stuur ze weleens hoor...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:49 schreef Nicole22 het volgende:
Gisteren weer drie kaartjes ontvangenUit Canada, Portugal en Finland.
En nu stromen ook de U2U's binnen, gelukkig. Want het is wel fijn om te weten of m'n kaarten binnengekomen zijn!![]()
Ik ga dit weekend weer op zoek naar kaarten. Ik vind het aanbod zo tegenvallen, daar had ik nooit op gelet voor ik met Postcrossing begon. Of ze zijn mooi maar gruwelijk duur of gewoon niet te krijgen. Hoopvol bij de goedkope boekwinkels gekeken, alleen maar goedkope leuke dubbele kaarten met envelop![]()
Iemand nog tips voor goedkope ansichtkaarten in Rotterdam?
ik ben jaloersquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:43 schreef Sonja27 het volgende:
Woeiiii ik mag een kaartje sturen naar Zuid Afrika.
Dat is heel snel!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:22 schreef .Muis het volgende:
Wow! mijn postcard richting portugal is in 2 dagen aangekomen! Dat is snel!![]()
Ah gevonden, thanks!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:01 schreef Vava het volgende:
Als je inlogt staat er een rijtje linkjes, een daarvan is "my history map"
Jammer ja, dat er zo weinig op een kaart gezet wordt, het is toch niet zo moeilijk om iets over het plaatje op de kaart te schrijven
Juist! Dat heb ik nog geen één keer gehad.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:13 schreef Vava het volgende:
Schitterend hoorgoed begin
Ik vind het zelf ook het leukst om een kaart van een plaats te krijgen en dat er dan iets over die plaats geschreven wordt dus zelf doe ik dat ook
Hmm.... moet je gaan taggenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Juist! Dat heb ik nog geen één keer gehad.
Nee joh, wil het wel zo goedkoop mogelijk houden allemaal hé. Anders kan ik m'n Lushverslaving niet meer bekostigen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:18 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmm.... moet je gaan taggencityviewtag enz..
![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:37 schreef Knoekie het volgende:
Hmm vandaag zag ik dit topic in een fokker zijn signature staan, Even aangemeld, en ik ga hier ook fanatiek aan meedoen (Dat ik dit niet eerder wist) Meteen al 5 adressen aangevraagd:
Finland
Slovenia
Estonia
Mexico
Sweden
Geloof het of niet maar ééntje wil alleen maar kaarten krijgen van konijnen en een andere van vrachtauto's![]()
![]()
Viel me al op dat er heel veel verstuurd werden naar Finland ja. Morgen even kaartje kopenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:48 schreef Shirley het volgende:
[..]!
Wat een toffe landen heb je er tussen zitten. En maar één uit Finland!
Whehe...dat wordt dus konijnen en vrachtauto kaarten kopen
Gelijk vijf hé. En postzegels erbij... leuk tekstje erop, en dan wachten tot jij ooit een kaart krijgt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:50 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Viel me al op dat er heel veel verstuurd werden naar Finland ja. Morgen even kaartje kopen![]()
De sig van Klonk zekerquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:37 schreef Knoekie het volgende:
Hmm vandaag zag ik dit topic in een fokker zijn signature staan, Even aangemeld, en ik ga hier ook fanatiek aan meedoen (Dat ik dit niet eerder wist) Meteen al 5 adressen aangevraagd:
Finland
Slovenia
Estonia
Mexico
Sweden
Geloof het of niet maar ééntje wil alleen maar kaarten krijgen van konijnen en een andere van vrachtauto's![]()
![]()
Postzegels had ik al bij AH gekocht, meteen vragen wat ik ermee ging doenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Gelijk vijf hé. En postzegels erbij... leuk tekstje erop, en dan wachten tot jij ooit een kaart krijgt.
Jepquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:59 schreef Vava het volgende:
[..]
De sig van Klonk zekertoffe landen! Maar wat bezielt iemand om alleen maar kaarten van konijnen te willen
![]()
quote:I collect everything with rabbits, so it would be great to get a postcard with rabbit! But it is no rule of course :
Ik bestel ze meestal via www.tpgpost.nl, boven de 15 euro worden ze gratis bezorgdquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:06 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Postzegels had ik al bij AH gekocht, meteen vragen wat ik ermee ging doen![]()
Een goede tipquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:10 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik bestel ze meestal via www.tpgpost.nl, boven de 15 euro worden ze gratis bezorgd![]()
Mijn ervaring is dat dat wisselt. Soms heb je ze binnen 2 dagen, maar ook een dikke week is me al eens gebeurd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:23 schreef Smittend het volgende:
[..]
Een goede tipik heb nu ook postzegels besteld.
Hoe lang duurt het voor ik ze heb?
Bij het postkantoor snapten ze ook al niet dat ik zónder priority wilde hebben. Ik heb ze uiteindelijk wel gekregenquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:24 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat dat wisselt. Soms heb je ze binnen 2 dagen, maar ook een dikke week is me al eens gebeurd.
Let er overigens wel even op dat je de juiste bestelt; er zijn namelijk ook nog priority zegels van ¤0,81 maar dat is het oude tarief -- je moet ze van ¤0,69 (binnen Europa) en ¤0,85 (buiten Europa) hebben.
Pfft je liet me schrikken !quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:24 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Let er overigens wel even op dat je de juiste bestelt; er zijn namelijk ook nog priority zegels van ¤0,81 maar dat is het oude tarief -- je moet ze van ¤0,69 (binnen Europa) en ¤0,85 (buiten Europa) hebben.
Ach moest toch bij de AH zijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:10 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik bestel ze meestal via www.tpgpost.nl, boven de 15 euro worden ze gratis bezorgd![]()
Ik heb nog geen enkel kaartje dus niet zeurenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:19 schreef Klonk het volgende:
gisteren kaartjesloos, ik ben zielig.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:26 schreef Knoekie het volgende:
Is het trouwens echt zo erg met die landen?
Finland is een laten we zeggen een populair land, ze zitten nu al dik over de card 50.000quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:29 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Nou dat je vooral uit Finland krijgt![]()
Oh, daarop moet iemand anders antwoord gevenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:29 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Nou dat je vooral uit Finland krijgt![]()
dat deed ik net alquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh, daarop moet iemand anders antwoord geven![]()
.
Ik heb wel al 2 kaarten naar Finland moeten sturen van de 6.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je had even moeten wachten op mijn reactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |