Je hebt zeker teruggeschreven dat wij ons hetzelfde voelen met betrekking tot hen??quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:15 schreef Allan24 het volgende:
Die Finse schrijft trouwens: "Man, there's a lot of you Dutch postcrossers!" -- no shit!
Vloeistof! In een flesje! Uit Amerika!quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:02 schreef Fannetje het volgende:
Ik kreeg een setje nagellak uit Amerika, kan ik mn zusje vast heel blij mee maken
Verder is mijn kaart naar Frankrijk aangekomen, die naar Hongarije nog steeds onderweg en mag ik een nieuwe kaart sturen naar Ibiza
Ja, nu je het zegtquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:32 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Vloeistof! In een flesje! Uit Amerika!Bomb alert!!
![]()
![]()
P. A aanmeldformulier?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:45 schreef Allan24 het volgende:
*overhandigt het P.A. aanmeldformulier alvast aan Shirley en Dandilion
Postcrossers Anonymous...DE praatgroep voor verslaafde postcrossers.quote:
zo tofquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:34 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe was't?
Als ik dan ook maar eens bijzondere terug krijgquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:14 schreef Klonk het volgende:
2 bijzondere gelijk, Wit Rusland en Bulgarije
Finlandquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ik dan ook maar eens bijzondere terug krijg![]()
.
ga daar maar van uitquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
.
Die zal vast wel eens kunnen komen ja, strakkies.
Dat ziet er netjes uit!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:53 schreef Allan24 het volgende:
Als er ruimte is? Ik maak gewoon ruimte
[afbeelding]
Dat heb ik ook wel eens gehadquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:12 schreef Nicole22 het volgende:
grmbl....nog steeds mijn bestelde postzegels niet binnen!
![]()
(zaterdag 12-08 besteld)
Klantenservice!quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:52 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehadeven een mailtje naar de klantenservice van de online winkel doet wonderen
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:00 schreef Allan24 het volgende:
O ja! Suf!![]()
Ga ik naar de brievenbus om een kaart te posten, stop ik 'm niet in de brievenbus maar in de glasbak!
Kan ik godver weer naar huis om een nieuwe kaart te schrijven
hoe krijg je het voor elkaarquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:00 schreef Allan24 het volgende:
O ja! Suf!![]()
Ga ik naar de brievenbus om een kaart te posten, stop ik 'm niet in de brievenbus maar in de glasbak!
O ja! Suf!![]()
begrijp ik het nou goed krijg je die dingetjes via andere postcrossers?? Ik ben een groentje dus als iemand me wilt uitleggen wat tags enzovoorts betekenen thanks!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:02 schreef Fannetje het volgende:
Ik had vandaag weer veel post, twee officiele kaartjes uit Amerika, een gezichtsmasker uit Duistland en een flesje bodylotion uit Engeland (heel vreemd... zonder kaartje, briefje of afzender... kan ik natuurlijk wel achterhalen, maar toch... je stopt er toch iets bij..!)
Mijn kaartje naar Portugal is aangekomen. Kaart naar Hongarije nu 50 dagen onderweg (), kaart naar Amerika 21 dagen (PM gestuurd).
Nieuwe kaart mag naar... Iran...![]()
via het zgn taggenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:48 schreef ijsmeis het volgende:
Maar hoe kun je er 20 op de bus doen terwijl je maar 5 adressen krijgt toegewezen?
Je doet het dan dus niet op de officiele manier?
Er is een forum bij postcrossing. Op dat forum kun je in topics zoals deze kaarten en andere dingetjes aanbieden, ruilen, vragen of meedoen aan de zgn. tags, waarin je iemand "tikt". Het kan zijn dat je dan iets naar diegene moet sturen en zelf iets moet aanbieden, of dat je van diegene iets aanneemt en vervolgens zelf iets moet aanbieden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:20 schreef Dandilion het volgende:
[..]
begrijp ik het nou goed krijg je die dingetjes via andere postcrossers?? Ik ben een groentje dus als iemand me wilt uitleggen wat tags enzovoorts betekenen thanks!
ik bedoelde meer ik ben net lid, is er een bepaald tijdbestek aan de orde voor wanneer je aan de beurt bent.
O ja! Suf!![]()
Euhm, tja, elders zeg maarquote:
Je probeerde de flessen in de brievenbus te doen?quote:
Pakketpostquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:00 schreef Vava het volgende:
[..]
Je probeerde de flessen in de brievenbus te doen?
nee, alleen uit andere landenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:10 schreef Dandilion het volgende:
Krijgen jullie ook kaarten/adressen uit eigen land? ik heb mijn 2e adres aangebraagd, een jongen in Duitsland. vanavond schrijven en versturen.
niks mis mee hoorquote:Wat is er mis met een priority zegel? Daar las ik op een vorige blz over.
Ik gebruik die altijd voor post naar het buitenland.
ik verstuur ze heel af en toe, maar ik heb een waslijn in mijn kamer vol met grappige kaarten. misschien leuk om ze daar tussen te hangenquote:Wie van jullie gebruikt er "boomerang" kaarten om te versturen? ik heb er nog een hoop uit de oude doos, en ik spaar ze niet meer zo fanatiek dus ik dacht laat ik die maar opgebruiken, zulke leuke met allemaal delftsblauwe tafereeltjes over NL en de europese grondwet.
Hee hoe kom je aan dat kaartje? Ik zie dat bij mij nergens staanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:24 schreef Allan24 het volgende:
You have sent 69 postcards, received 60 and have 6 travelling (sent).
Travelling: VS (105 dagen, expired), Iran (15 dagen), Singapore (3), Nieuw-Zeeland (3), Brazilië (2) en Finland (1).
En dat ziet er dan zo uit:
[afbeelding]
3 dagenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:48 schreef ijsmeis het volgende:
Hoe lang duurt een kaartje van Nederland naar Finland trouwens? Ongeveer?
Hee bedankt!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:12 schreef Klonk het volgende:
inloggen op de postcrossing site en dan: My history map aan klikken
Dan zou ie vandaag ongeveer aan moeten komenquote:
Je krijgt een mailtje! Vaak zet de ontvanger daar dan ook een leuk bedankje bij!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan zou ie vandaag ongeveer aan moeten komen.
Krijg je daar trouwens mail van? Of moet je het zelf gewoon dagelijks checken op de website?
krijg je een mailtje vanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan zou ie vandaag ongeveer aan moeten komen.
Krijg je daar trouwens mail van? Of moet je het zelf gewoon dagelijks checken op de website?
wel ff melden in je profiel dat je op vakantie gaat, wel zo netjes voor de mensen die jou een kaartje sturen en zich afvragen waarom je niets registreerdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:29 schreef Dandilion het volgende:
bedankt voor de reacties.
Vandaag naar USa, Texas en Duitsland kaart op de bus gedaan. Ga nou zelf 3 weken met vak. dus ik ben benieuwd als ik terug kom wat ik in me brievenbus aantref. Concept postcrossing is echt leuk! Ik woon pas opmezelf en me brievenbus is nog een beetje leeg, leuke manier om aan post te komen, nou maar hopen dat ik gauw wat krijg:-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |