Ik welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:59 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zou ook geen kaartje van jou registreren.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:00 schreef Jaguarized het volgende:
Allan24 gefeliciteerd met je 28e verjaardag.![]()
![]()
![]()
![]()
Het is wel het Postcrossing topic he... appelKaart wordt het danquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:00 schreef Vava het volgende:![]()
![]()
GEFELICITEERD
![]()
![]()
![]()
nu ben je bijna net zo groot als ik![]()
* Vava eet een stukje appeltaart, gebakken door Allan24![]()
Dank je wel!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:13 schreef Nicole22 het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag, Allan24!![]()
Woei! Ik stuur zo mogelijk ook altijd een u2u als ik een kaart ontvangquote:Vandaag weer post gekregen, 8 kaarten
5 uit Finland![]()
1 uit Duitsland
1 uit België
1 uit Nederland
Wat is trouwens jullie ervaring met taggen, krijgen jullie nog een bevestiging van de ontvanger? Dat valt bij mij tot nu toe erg tegen, slechts enkele sturen een U2U met een berichtje dat mijn kaart is aangekomen. Ik doe het altijd wel, dat vind ik wel zo netjes.
Ik ook niet! Ik vind het niet leuk meer hoor... Heb verdorie al 7 kaarten op de bus gedaan, heb er pas 1 teruggekregen!quote:
dat komt vanzelf goed, zeker in het begin liggen de verhoudingen wat scheef, trekt bij tot meestal een verschil van 5 a 6 tussen verzonden en ontvangenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ook niet! Ik vind het niet leuk meer hoor... Heb verdorie al 7 kaarten op de bus gedaan, heb er pas 1 teruggekregen!
Hm..ik had ook wel onderhand verwacht dat m'n kaart naar Amerika aangekomen zou zijn, die is nu al anderhalve week weg....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat komt vanzelf goed, zeker in het begin liggen de verhoudingen wat scheef, trekt bij tot meestal een verschil van 5 a 6 tussen verzonden en ontvangen
Een kaart naar de USA is soms wel ruim 2 weken onderweg.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:56 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hm..ik had ook wel onderhand verwacht dat m'n kaart naar Amerika aangekomen zou zijn, die is nu al anderhalve week weg....
Alvast een goede reis en veel plezierquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:28 schreef Jaguarized het volgende:
Geen post.![]()
Morgen wel naar Parijs.
Dankje.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:46 schreef Vava het volgende:
[..]
Alvast een goede reis en veel pleziervanaf waar vertrek je met de Thalys?
US Postal Service
![]()
Ik kreeg een kaart uit Amerika, blijkbaar kapot gegaan in de sorteermachine want hij was in 3 stukken maar ze hebben hem aan elkaar geplakt, supernetjes en in een envelop gedaan met een excuusbrief erbij![]()
Lekker dicht bij het restauratierijtuig! Ik zat in 18, heen en terugquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dankje.Morgen vanaf Amsterdam CS, trein van 12.55, voiture 15.
![]()
Dat restauratierijtuig is ook vooral heel belangrijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:32 schreef Vava het volgende:
[..]
Lekker dicht bij het restauratierijtuig! Ik zat in 18, heen en terug
Ik heb er op de heenweg een kopje koffie gehaaldquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat restauratierijtuig is ook vooral heel belangrijk.![]()
Ik heb er een hele brief bijgeduwdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:50 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn nieuwe mag uiteraard naar Finland!
Dat snapte ik nog, dus ik antwoord:quote:Hi there!
I would love to know if you have received my card? I sent it in, but until now I did not have news... Do you can say me if he arrived or when to arrive?
Warm wishes & happy postcrossing!
En daarop kreeg ik dit terug:quote:Hello Julia!
I'm sorry to say, as far as I can see, it hasn't arrived yetwhat tag/trade was it for again?
All the best
Allan24
WTF?quote:No problem!
we trade an exchange in July...
We sees in the tag-forum!
Take care!
dubbele kaarten zijn toch ook geen ramp? ik stuur ze weleens hoor...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:49 schreef Nicole22 het volgende:
Gisteren weer drie kaartjes ontvangenUit Canada, Portugal en Finland.
En nu stromen ook de U2U's binnen, gelukkig. Want het is wel fijn om te weten of m'n kaarten binnengekomen zijn!![]()
Ik ga dit weekend weer op zoek naar kaarten. Ik vind het aanbod zo tegenvallen, daar had ik nooit op gelet voor ik met Postcrossing begon. Of ze zijn mooi maar gruwelijk duur of gewoon niet te krijgen. Hoopvol bij de goedkope boekwinkels gekeken, alleen maar goedkope leuke dubbele kaarten met envelop![]()
Iemand nog tips voor goedkope ansichtkaarten in Rotterdam?
ik ben jaloersquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:43 schreef Sonja27 het volgende:
Woeiiii ik mag een kaartje sturen naar Zuid Afrika.
Dat is heel snel!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:22 schreef .Muis het volgende:
Wow! mijn postcard richting portugal is in 2 dagen aangekomen! Dat is snel!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |