Ah gevonden, thanks!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:01 schreef Vava het volgende:
Als je inlogt staat er een rijtje linkjes, een daarvan is "my history map"
Jammer ja, dat er zo weinig op een kaart gezet wordt, het is toch niet zo moeilijk om iets over het plaatje op de kaart te schrijven
Juist! Dat heb ik nog geen één keer gehad.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:13 schreef Vava het volgende:
Schitterend hoorgoed begin
Ik vind het zelf ook het leukst om een kaart van een plaats te krijgen en dat er dan iets over die plaats geschreven wordt dus zelf doe ik dat ook
Hmm.... moet je gaan taggenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Juist! Dat heb ik nog geen één keer gehad.
Nee joh, wil het wel zo goedkoop mogelijk houden allemaal hé. Anders kan ik m'n Lushverslaving niet meer bekostigen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:18 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmm.... moet je gaan taggencityviewtag enz..
![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:37 schreef Knoekie het volgende:
Hmm vandaag zag ik dit topic in een fokker zijn signature staan, Even aangemeld, en ik ga hier ook fanatiek aan meedoen (Dat ik dit niet eerder wist) Meteen al 5 adressen aangevraagd:
Finland
Slovenia
Estonia
Mexico
Sweden
Geloof het of niet maar ééntje wil alleen maar kaarten krijgen van konijnen en een andere van vrachtauto's![]()
![]()
Viel me al op dat er heel veel verstuurd werden naar Finland ja. Morgen even kaartje kopenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:48 schreef Shirley het volgende:
[..]!
Wat een toffe landen heb je er tussen zitten. En maar één uit Finland!
Whehe...dat wordt dus konijnen en vrachtauto kaarten kopen
Gelijk vijf hé. En postzegels erbij... leuk tekstje erop, en dan wachten tot jij ooit een kaart krijgt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:50 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Viel me al op dat er heel veel verstuurd werden naar Finland ja. Morgen even kaartje kopen![]()
De sig van Klonk zekerquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:37 schreef Knoekie het volgende:
Hmm vandaag zag ik dit topic in een fokker zijn signature staan, Even aangemeld, en ik ga hier ook fanatiek aan meedoen (Dat ik dit niet eerder wist) Meteen al 5 adressen aangevraagd:
Finland
Slovenia
Estonia
Mexico
Sweden
Geloof het of niet maar ééntje wil alleen maar kaarten krijgen van konijnen en een andere van vrachtauto's![]()
![]()
Postzegels had ik al bij AH gekocht, meteen vragen wat ik ermee ging doenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Gelijk vijf hé. En postzegels erbij... leuk tekstje erop, en dan wachten tot jij ooit een kaart krijgt.
Jepquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:59 schreef Vava het volgende:
[..]
De sig van Klonk zekertoffe landen! Maar wat bezielt iemand om alleen maar kaarten van konijnen te willen
![]()
quote:I collect everything with rabbits, so it would be great to get a postcard with rabbit! But it is no rule of course :
Ik bestel ze meestal via www.tpgpost.nl, boven de 15 euro worden ze gratis bezorgdquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:06 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Postzegels had ik al bij AH gekocht, meteen vragen wat ik ermee ging doen![]()
Een goede tipquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:10 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik bestel ze meestal via www.tpgpost.nl, boven de 15 euro worden ze gratis bezorgd![]()
Mijn ervaring is dat dat wisselt. Soms heb je ze binnen 2 dagen, maar ook een dikke week is me al eens gebeurd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:23 schreef Smittend het volgende:
[..]
Een goede tipik heb nu ook postzegels besteld.
Hoe lang duurt het voor ik ze heb?
Bij het postkantoor snapten ze ook al niet dat ik zónder priority wilde hebben. Ik heb ze uiteindelijk wel gekregenquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:24 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat dat wisselt. Soms heb je ze binnen 2 dagen, maar ook een dikke week is me al eens gebeurd.
Let er overigens wel even op dat je de juiste bestelt; er zijn namelijk ook nog priority zegels van ¤0,81 maar dat is het oude tarief -- je moet ze van ¤0,69 (binnen Europa) en ¤0,85 (buiten Europa) hebben.
Pfft je liet me schrikken !quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:24 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Let er overigens wel even op dat je de juiste bestelt; er zijn namelijk ook nog priority zegels van ¤0,81 maar dat is het oude tarief -- je moet ze van ¤0,69 (binnen Europa) en ¤0,85 (buiten Europa) hebben.
Ach moest toch bij de AH zijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:10 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik bestel ze meestal via www.tpgpost.nl, boven de 15 euro worden ze gratis bezorgd![]()
Ik heb nog geen enkel kaartje dus niet zeurenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:19 schreef Klonk het volgende:
gisteren kaartjesloos, ik ben zielig.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:26 schreef Knoekie het volgende:
Is het trouwens echt zo erg met die landen?
Finland is een laten we zeggen een populair land, ze zitten nu al dik over de card 50.000quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:29 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Nou dat je vooral uit Finland krijgt![]()
Oh, daarop moet iemand anders antwoord gevenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:29 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Nou dat je vooral uit Finland krijgt![]()
dat deed ik net alquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh, daarop moet iemand anders antwoord geven![]()
.
Ik heb wel al 2 kaarten naar Finland moeten sturen van de 6.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je had even moeten wachten op mijn reactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |