heb je daar niet nog meer foto's van?quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:28 schreef MMach het volgende:
Dorothee, de zus.
http://www.deviantart.com/deviation/29391661/?qo=3&q=dorothee
uiteraard niet beschikbaar. Zij weet niet dat haar kamer al in zo'n vergevorderde staat is en is zich niet bewust van dit topic. Wat een soap.
Nog 2 uurtjesquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:45 schreef MMach het volgende:
Ik heb het gemerkt. Nu toch echt weer poberen slapen, morgen om 9 of 10u op. Dus slaapwel en werk daar nog ze
![]()
en nog 1 broerquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:52 schreef dvr het volgende:
www.photobucket.com zal ze graag accomoderen. Doe de Mrs er dan ook bij, en nog wat van die Sandrine, die wel iets heeft van Beatrice Dalle in haar betere jaren.
Bewonen jij en je zus dat hele huis met z'n tweetjes? En zo ja, wat doe je dan met alle andere kamers? Als ik vragen mag hoor.
Nou, ik vind het super wat je doet en OMG wat werk jij snelquote:De reacties hier geven zeker weten de moed om aan hoog tempo verder te doen.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:25 schreef MMach het volgende:
Vielen dank. De smskes worden al wat teleurgestelder
[afbeelding]
[afbeelding]
en nu zo die link van dit topic terug sturen
Inderdaad, ik zou helemaal niks sturen maar met de camera klaarstaan als ze terug komtquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:27 schreef qu63 het volgende:
als ze dit topic al leest is de lol er vanaf
nee, gewoon een webcam ophangen en er zelf niet bij zijnquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou helemaal niks sturen maar met de camera klaarstaan als ze terug komt
hopen dat ze op haar vakantie adres nu niet de hele dag zit te balenquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:26 schreef Rewimo het volgende:
Hihihi, je bent haar lekker aan het opfokken
Ik denk dat MMach zelf wel het beste kan inschatten in hoeverre hij haar in onwetendheid kan laten! Hij kent haar tenslotte het beste!quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:42 schreef Ieneminie het volgende:
nou, liever een tipje van de sluier oplichten dan dat ze een k*t vakantie heeft omdat ze elke keer over die kamer zit te piekeren... dat krijg je anders driedubbel terug!
Dat had je kunnen verwachten.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:48 schreef Ireth het volgende:
Stuur ik vol goede hoop de link naar mijn broertje... krijg ik een "ja zo'n broer zou wel handig zijn..." reactie retour![]()
Denk je er wel om dat je d'r niet dood bij neervalt?quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:13 schreef MMach het volgende:
Nu goed, to do voor vandaag: vloer af (voor 16u) en het houtwerk schilderen (voor 3u).
Eerst wat voedingsstoffen vergaren en dan begin ik weer met de vlam in de pijp.
hoe goed ben je met dieren joh?quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:36 schreef MMach het volgende:
Die kast hoort niet bij het echte werk en daar kijk ik pas naar als Dorothee terug is. Tenslotte zal zij op die foto moeten kijken. En glasverf zal denk ik niet mooi worden op dat groen.
Ondertussen gaat de vloer vooruit.
http://media.putfile.com/VloerDeels
En intussen ook nog een smske
[afbeelding]
Dank u Xavier, again![]()
Wat lief!quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:49 schreef MMach het volgende:
Niet bijzonder slecht of zo hoorMaar ze zit nogal in met de konijnen. Ik heb toen ik klein was (10 jaar of zo) wel al eens een goudhamster van haar per ongeluk de dood in gejaagd. Dat beestje vond boter lekker, dus ik 'ah, als die da lekker vindt, dan geef ik hem nog wat, die zal wel stoppen als hij genoeg heeft', niet dus
. Die bleef maar boter eten en de volgende dag was hij niet meer.
Maar het is trouwens enkel bij mij dat de konijnen op hun gemak zijn![]()
[afbeelding], en nee ik steek geen vieze dingen uit met konijnen
Konijn is gedrogeerd, kijk maar naar die ogenquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat lief!
Met dat konijn gaat het zeker goed, want als ze zó op hun gemak liggen, zijn ze prima in hun hum.
Niks lui. We zijn intussen aan het verhuizen en twee maal per dag kijk ik met belangstelling in dit topic.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:52 schreef dvr het volgende:
Ik begin een beetje medelijden te krijgen met Mmach, die staat zich maar in het zweet te werken terwijl honderden luie donders (=wij) lekker toekijken vanachter hun peeceetjes.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:24 schreef MMach het volgende:
De filmpjes zijn verkleind met een 'speciaal' formaat. DivX heet dat. Meestal heeft iedereen dat wel op zijn pc, zoniet moet je als je wilt even de codec hier downloaden http://www.divx.com/divx/windows/
En het timelapsje:
http://media.putfile.com/Maandag-97
Woo hoo woo hoo hoo![]()
Tis 10MB, dus even geduld hebben bij het laden
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:52 schreef MMach het volgende:
Trouwens, als er iemand binnen x aantal jaar die vloer weer beslist uit te breken komt die dit tegen:
[afbeelding]
![]()
Geniaalquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:52 schreef MMach het volgende:
Trouwens, als er iemand binnen x aantal jaar die vloer weer beslist uit te breken komt die dit tegen:
[afbeelding]
![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:52 schreef dvr het volgende:
Ik begin een beetje medelijden te krijgen met Mmach, die staat zich maar in het zweet te werken terwijl honderden luie donders (=wij) lekker toekijken vanachter hun peeceetjes. Als ik in de buurt woonde was ik graag een handje komen helpen. Ik heb nooit geklust, maar een plank op maat zagen of een roller op en neer duwen kan niet al te ingewikkeld zijn.
Smurfenland?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:25 schreef Tan het volgende:
Dat briefje is humor
Voel me ook niet aangesproken tot lui(krabt verf van de vingers) heb zojuist de keuken omgetoverd tot smurfenland
Ga zo de deur voorzien van schoolbordverf, ben al anderhalve week druk met verven in het hele huis.
Alleen doe ik het niet voor mijn jongere zus (vind ik echt super trouwens!) En ook zonder tijdsdruk.
Wat Sanne zegtquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:38 schreef Sanne het volgende:
Dat briefje onder de vloer!!!
Jeez man wat ben jij toch goed bezig, en dan ook nog eens zo'n supercute foto met konijn!
Ik ben echt fan van je, zodra ik online kom check ik je topic.
Ja daar lijkt het idd wel op (al weet ik wel wat plesantere dingen met MMach te doenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:37 schreef twentemeisje het volgende:
Dit lijkt intussen wel een 'kiss MMach's ass'-topic, but boy you deserve it! Echt niet meer normaal dit
Goed bezig is'ie zekerquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:38 schreef Sanne het volgende:
Dat briefje onder de vloer!!!
Jeez man wat ben jij toch goed bezig, en dan ook nog eens zo'n supercute foto met konijn!
Ah, daarom post je hier.quote:Ik ben echt fan van je, zodra ik online kom check ik je topic.
Een avondje klussen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:44 schreef tnimble het volgende:
(al weet ik wel wat plesantere dingen met MMach te doen)
Het werkt inderdaad verbazingwekkend inspirerend. Als ik zie hoe vlotjes MMAch te werk gaat, dan vraag ik me serieus af waarom ik al zo lang tegen die verlepte muren aan zit te kijken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:01 schreef Walrik het volgende:
MMAch, je hebt me zo geinspireerd, dat ik gister een zijkamer ben gaan verven.
Ik vind dit dus echt een superidee!quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:52 schreef MMach het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:26 schreef Cyan het volgende:
[..]
Smurfenland?Je kijkt er niet echt enthousiast bij. Vrijwillige keuze of werd je gedwongen?
![]()
Ah kijk, nét mijn lichaam, dus het zou me nog staan ook!quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:26 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Er zijn ook al wat pitt-ige vrouwtjes mee gespot:
[afbeelding]
ja!quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:41 schreef twentemeisje het volgende:
Kunnen we geen MMach fantopic starten?
Nu nog je plinten en het ziet er nog uber uit!quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:16 schreef MMach het volgende:
Zo, dat werd tijd
[afbeelding]
Met de zeer gewaardeerde hulp van mijn achterbuur de rest van de vloer gelegd. En hijs goed![]()
mischien als tip. de overloop ofzo voorzien van matras? :-Dquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:21 schreef Light het volgende:
Damn, jij bent rap. Nu nog even plinten plaatsen en die radiator rechthangen. Ow, en de vloer nog even beitsen natuurlijk. Die kamer is onherkenbaar getransformeerd, en er gaat straks iemand stijl achterover vallen van verbazing
Was benieuwd naar de videos. alleen deden die het bij mij niet. Wel geluid, geen beeld.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:24 schreef MMach het volgende:
Eerst gaan eten, buur trakteren, dat heeft ie verdiend.
De vloer heb ik eerlijk gezegd onderschat van tijdsduur, maar hij is toch nog on schedule klaar.
Subiet lees ik de rest van de reacties hier ook es.
Dan nog even het houtwerk schilderen. De buren gaan blij zijn dat het stil is![]()
http://media.putfile.com/Vloertjah
Hij heeft juist die ouwe vloer eruit getrokken, omdat 'ie die te donker vondquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:49 schreef bleiblei het volgende:
Ikzelf zou het donker beitsen ofzo denk ik.
Zaagafval ?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:53 schreef Reese het volgende:
[..]
Hij heeft juist die ouwe vloer eruit getrokken, omdat 'ie die te donker vond
Puik werk weer Mmach! Maar wat ligt er nou op de vloer aan het begin van het filmpje?![]()
Aanvulling: ik wil ook zo'n shirt![]()
bij iedere nieuwe postquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:13 schreef B.A.Trix het volgende:
Even een vraagje aan de lurkers onder ons.. Hoe vaak kijken jullie op een dag in dit topic om te kijken hoe ver MMach al is.. ?? Ik misschien wel 5 keer..![]()
Ja allemaal al vast mijn excusesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:17 schreef X-fi het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik hier kom. Dankzij Dude
O wacht, de eerste mannen gaan zich al onzeker voelenquote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:10 schreef HailStorm het volgende:
[..]
Zaagafval ?
Maar inderdaad netjes MMach. Sommige dames hier doen wel iets overdreven over een kamertje behangen, schilderen en een vloertje leggen (ik krijg de indruk dat dat ook verder gaat dan alleen maar complimentjes) maar niet te min respect voor de snelheid waar je het mee doet
(en nog meer respect voor je overige verbouwingen
Succes. Je zus zal blij zijn![]()
Je moet het natuurlijk wel even filmen wanneer ze voor het eerst binnenkomt he
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O wacht, de eerste mannen gaan zich al onzeker voelen![]()
[..]
Tja, je hebt het of je hebt het niet. Ik kan dan wel een vloer leggen, maar niet met zo'n tempo en zo netjes.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:27 schreef nein het volgende:
Wow..hoe relaxed, zelf op vakantie gaan en een broer die even alles voor je voor elkaar klust
Ik wilde nog niet gaan slapen, ik had dit topic tenslotte al zeker 6 uur niet gecheckt.. Maar nu kan ik met een gerust hart naar bed, en morgen weer f5'enquote:
Ik ben al op google aan het zoeken hoe je snel sneller kunt wordenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:30 schreef Reese het volgende:
Nou, mannen, dat wordt voortaan pas een topic openen als de hele klus gedaan is.
Vervolgens post je in een tijdsbestek van een dag of drie alle foto's. En doe je alsof je de broer van Mmach bent![]()
De afweging zal ik nog even online blijven voor het geval er een update komt, of ga ik slapen en dromen van hele snelle super klussers?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:33 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik wilde nog niet gaan slapen, ik had dit topic tenslotte al zeker 6 uur niet gecheckt.. Maar nu kan ik met een gerust hart naar bed, en morgen weer f5'en.
Denk je wel aan jezelf, en alle users die je nu uit bed houdt in afwachting van je update...?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:41 schreef MMach het volgende:
Ja er komt nog een update, maar pas laat wss. Ik ben nu aan het afplakken.
Hehe. Dan kijk ik morgen als ik thuis kom van mijn werk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:41 schreef MMach het volgende:
Ja er komt nog een update, maar pas laat wss. Ik ben nu aan het afplakken.
Ja he? kwam ik tegen op GoTquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:02 schreef X-fi het volgende:
Leuke nummerplaten Cybersijp :
'Nu' als in 'morgen na een gezonde nachtrust' mag ik hopenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:10 schreef MMach het volgende:
Nu nog de rest afplakken, licht opschuren, ontvetten en schilderen denk ik.
Leuk, die linkjes. Alleen bij putfile is men er niet gelukkig mee als je gaat deeplinken naar filmpjes. Als ik rechtsklik op 1 van die eerder genoemde pagina's krijg ik de volgende melding:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:47 schreef dvr het volgende:
Bij mij crasht IE ook op Putfile, maar ik heb wel al een aantal filmpjes kunnen afspelen door hun URL's in Mediaplayer Classic te gooien. Misschien werkt het met de gewone Mediaplayer ook. Voor wie het wil proberen is hier een aantal linkjes uit de gallery van onze Vlaamse reus:
quote:Right click is disabled.
Direct linking to media is not permitted, doing so will result in a ban and removal of all media.
Please link to the media page provided, e.g. media.putfile.com/videos12.
Thank you.
Ik heb respect voor alles wat je doet, tussen mijn eigen klusperikelen door kijk ik hier wel een aantal maal per dag.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:18 schreef MMach het volgende:
En die fanclub enzo,man, vroeger werd ik altijd uitgelachen maar sinds een paar jaar niet meer
Buiten dat je er een paar vergeet die er nog langer, of minstens net zo lang, over doen snap ik niet waarom het genant is. Sommige mensen werken overdag om zo een verbouwing te kunnen betalen, en hebben dus alleen 's avonds misschien 2-3 uurtjes de tijd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:30 schreef Reese het volgende:
Nou, mannen, dat wordt voortaan pas een topic openen als de hele klus gedaan is.
Vervolgens post je in een tijdsbestek van een dag of drie alle foto's. En doe je alsof je de broer van Mmach bent![]()
Ik bedoel, dit soort topics worden toch een beetje genant inmiddels:
AR's eerste huisje [4], geklooi en geklus
Dude's & Arty's Parkplatz - Teil Sex: Heisse Spass im Schnee
Mijn grote, en eerste, verbouwing
Vouwgordijnen zelf maken?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:55 schreef sanger het volgende:
<snip-snap>
Buiten dat je er een paar vergeet die er nog langer over doen
Onder anderequote:
Volgens mij was de PI over het eerste deel. Oftewel het doen alsof je snel bent door alle foto's pas achteraf te postenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:15 schreef Brighteyes het volgende:Niet zo op de teentjes getrapt doen!
Volgens mij was de opmerking van Reese met een dikke vette knipoog bedoelt...
Check de PI!
Gun die jongen nou ook zijn 15 topics of fame!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:23 schreef Duderinnetje het volgende:
O wacht, de eerste mannen gaan zich al onzeker voelen![]()
Zal proberen vrolijk te doen vanaf nuquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:23 schreef Marsepein het volgende:
Hee sanger, het was duidelijk als grap hoor. Niet zo zuur doen joh. Relax enzo.![]()
Eerlijk gezegd had ik hem wel al verwachtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:30 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Hee, laat die man die tot midden in de nacht door stoeft (Wat een woord) ff rusten.![]()
Om 5 u zat hij hier nog, mag die gast ook ff slapen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:11 schreef Frank79 het volgende:
Anders nu toch al wel?
Ik ben een vrouw en zoals je waarschijnlijk wel begrijpt was mijn stukje bedoeld met eenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:57 schreef Tan het volgende:
Fijn beeld heb jij van vrouwen Cyan![]()
(Zou bij ons thuis trouwens eerder andersom gaan denk ik, hoewel de meeste klussen wel eerlijk zijn verdeeld: Ik schuur, verf, sluit elektriciteit aan, doe de inrichting; hij zaagt, bouwt en timmert)
hahahahhaaaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:53 schreef Cyan het volgende:
Ik voorspel dat het voortaan zo gaat in de meeste relaties:
Vrouw: "Schat je zou toch dat muurtje nog verven? En je zou toch ook de kozijnen nog schuren en aflakken?"
Man: "Ja ja dat komt wel."
Vrouw: "Wanneer dan?"
Man: "Morgen"
Vrouw: "Morgen? Waarom niet nu?
Man: "Ik heb er nu geen zin in. Weet je wel hoeveel werk dat is?"
Vrouw: "Mmach renoveert een hele kamer in een paar dagen! Waarom heb ik van alle mannen uitgerekend degene gekozen die te lui is om een muurtje te verven?!"
Man: "Ga jij lekker op Fok zitten kwijlen op Mmach zijn klus en renovatie projecten. Dan kan ik tenminste voetbal kijken zonder dat eeuwige gezeik van je"
Vrouw: *Zucht* en belt vriendin om te klagen over haar verschrikkelijk luie vent
Volgens mij komen daar ook de plinten nog bijquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:08 schreef Cyan het volgende:
Mmach als ik het goed heb gelezen ga je de vloer nog lakken en de ramen krijgen nog een laagje evenals de deur toch? En dan ben je in principe toch klaar?
IK begin afkickverschijnselen te krijgen..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:48 schreef twentemeisje het volgende:
Ik begin me een beetje zorgen te maken om onze klusvriend.... MMach, where art thou?
Had in de slowchat al aangegeven dat ik misschien een beetje TE reageerde: K&W FAQ, SC, FB, de hele handel en nog meer zelfs, deel 10!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:52 schreef Reese het volgende:
He Sanger, was als grapje bedoeld, mên! Ik had er nog een PI bijgezet en ik had er zelfs nog bij willen zetten dat de topics volstrekt willekeurig gekozen waren.
Niet zo piepen, hoor, erg jammer. Ik lurk in bijna alle klustopics hier, ook in die van jou. Vaak met open mond van bewonderingDat ik toevallig deze topics eruit heb gepikt, komt alleen omdat ze redelijk bovenaan stonden. En wees blij, het topic van Cybersijb en Marsepein was al zó lang niet geupdate dat ze helemaal naar onderen gezakt waren.
(oh, en dat was grappig bedoeld, voor het geval ik de volgende op zijn tenen trap)
Oh Christ, zit ik me nog te verdedigen, ook.![]()
Bedankt voor de mail, BE en voor de 'verdediging'![]()
Ja pappa....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:09 schreef Marsepein het volgende:
Kusje allemaal, iedereen zijn zegje gedaan![]()
Vanaf nu weer over MMach en zijn tomeloze inzet en doorzettingvermogen.
En hij leeft nog! Mmach wat is je doel voor vandaag?quote:
Ik vermoed dat hij tot besluit nog een setje leuke vouwgordijntjes in elkaar zal naaien om in de kozijnen te hangen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:29 schreef Brighteyes het volgende:
Kom maar op met de foto's!![]()
Mooi contrast trouwens, met dat witte verfwerk!
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:00 schreef MMach het volgende:
btw twentemeisje, ideale avatar
http://users.telenet.be/MMach/screenie.jpg
Smiechtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:00 schreef MMach het volgende:
http://users.telenet.be/MMach/screenie.jpg
de kastdeur zat op de slot en de sleutel is foetsiequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:27 schreef Isegrim het volgende:
Die boekenkast is wel erg tof zeg. Hoe komt het dat hij niet open kon, en hoe lang stonden al die boeken er al in? Zat er nog wat interessants tussen?
Hmja okee, maar hoe lang was hij al op slot?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
de kastdeur zat op de slot en de sleutel is foetsie
Die groene ruitjes zijn tof, die gaat hij er toch hopelijk niet uithalen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:35 schreef Cyan het volgende:
1600 tredes?! Ik neem aan dat de boeken in de kelder blijven? Wat ga je nu met die groene ruitjes doen? Je kan er natuurlijk ook nog altijd plexiglas achter zetten met een lampje zoals je als een eerder hebt gedaan
Ik geloof dat ie dat wel van plan was.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die groene ruitjes zijn tof, die gaat hij er toch hopelijk niet uithalen?
Zou een wel beetje zonde zijn van dat groene catedraalglas. Al was geel wel is mooier geweest. Groen is een wat lastige kleur. (Tamelijk duur glas ook ovg)quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:38 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie dat wel van plan was.![]()
Bar-Bibliotheek, paar lekkere luie stoelen, goed licht.quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:47 schreef dvr het volgende:
Wat zou het mooi zijn geweest als er in die kast een oud briefje lag: "Meent ge dat nou echt dat ge mijnen kast opengebroken hebt en leeggehaald? Enig idee hoeveel tijd daarin gekropen is??"
Ik denk dat hij meer met het idee van een ombouw om de radiatoren speeltquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:14 schreef DeeCruise het volgende:
Ga je die kachel/radiator inbouwen in de kast dan? Hou er dan wel rekening mee dat je het waarschijnlijk niet gaat voorkomen dat de ruitjes gaan beslaan...Ondanks een ventilatierooster. Koude/warme lucht levert condens op...
Dom! Nu je t zegt...Ach jah, laten we het maar op niet wakker houden enzo...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:17 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer met het idee van een ombouw om de radiatoren speelt
Ik ook niet, maar het is een meisjeskamerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:27 schreef MMach het volgende:
Ik hou niet zo van vlechtwerk en webbing
Moeder vroeg gestorven en vader aantal jaar geleden,quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:48 schreef Isegrim het volgende:
Is het jullie eigen huis? Dan kunnen jullie op enig moment met dikke winst gaan verkopen als je zo doorgaat.
Hoe komt het eigenlijk dat jij daar woont met je zus(sen?) en (broer(s))? Geen ouders meer, of dit samen gekocht/gehuurd nadat jullie het huis uit gingen, of of of?
Je bent goed op de hoogte.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moeder vroeg gestorven en vader aantal jaar geleden,
Woont er nu met 1 zus en 1 broer. Zijn 2de zus woont en werkt in oostenrijk.
Je hebt recht op minimaal 4/5.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:53 schreef MMach het volgende:
en de 3de zus woont in lille met haar vriend.
Als dit ooit verkocht wordt zal ik toch geen genoegen nemen met mijn 1/5 deel van de waarde hoor
Damn, je zal maar geen ouders meer hebben zeg op zo'n leeftijd!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moeder vroeg gestorven en vader aantal jaar geleden,
Woont er nu met 1 zus en 1 broer. Zijn 2de zus woont en werkt in oostenrijk.
Xenos heeft toffe kroonluchters voor erg weinig geld.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:56 schreef dvr het volgende:
Deze kamer is eigenlijk niet compleet voordat die spaarlamp door een sjieke kroonluchter vervangen is. Heb je er niet nog een in de kelder of op zolder staan?
Ah dankquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:00 schreef MMach het volgende:
Ik heb die uitleg al es gedaan:
Renovatie kamer zus, de marathon editie.
for your enlightment
De kamer is een beetje laag voor een kroonluchter. Ik wou gaan voor een chromen vierkant met 4 spotjes, maar aangezien dat 82¤ kost wacht ik tot al de rest gedaan is om te zien of het er nog af kan.
In de post hieronder vertelt TS over de kleuren:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:07 schreef Heidi- het volgende:
Het zal vast wel ergens zijn genoemd maar uhm, welke kleuren heb je allemaal gebruikt voor die kamer? ik ben helemaal verliefd op die kleuren combinatie![]()
ik ga verhuizen naar zuid limburg en dan dus mijn nieuwe kamer opknappen![]()
Heb even gegoogled en kwam op de volgende website:quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:15 schreef MMach het volgende:
De kleur heeft zij gekozen (lichtbeige en bruin van colores del mundo)
(Soft en Pure dacht ik)
Die komt zeker wetenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:52 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
wel respect voor mmach he! :-D
(als t zo door gaat wordt er strax nog een deel 3 geboren)
U roept, wij draaienquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:45 schreef Heidi- het volgende:
thanks maar woeps echt dom van mij, vergeten erbij te zeggen dat het om andere kamer gaat! (oranje muur en nog een lichte muur) ik weet dat dit topic over kamer van je zus gaat maar ik denk je bent hier zo actief dus dan zie je het eerder
my mistake![]()
![]()
Als je even klikt op de blauwe datum (donderdag 18 mei) dan kom je in dat topic terecht. En dan weet je of het over de juiste kamer gaatquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:52 schreef MMach het volgende:
Zow, deze morgen op de valreep in de winkel mijn kleurkeuze bepaald. Het wordt 2 muren herfstoranje en 2 muren café au lait. Beide van Dulux, het kost een pak maar dan heb je ook wat.
De muren in herfstoranje zijn nu af, al denk ik dat er beter nog een laagje overkan. Remember, de verf is nog nat, dus de kleur zal een paar tinten donkerder worden.
Het is de goeie, sorry dat ik zo lui ben, en thanks!!! secretaressequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:56 schreef Reese het volgende:
[..]
U roept, wij draaien![]()
[..]
Als je even klikt op de blauwe datum (donderdag 18 mei) dan kom je in dat topic terecht. En dan weet je of het over de juiste kamer gaat
ook maar ff doorgelezen .. tis wel offtopic maar wat ongelooflijk mooi allemaal! respect!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:56 schreef Reese het volgende:
[..]
U roept, wij draaien![]()
[..]
Als je even klikt op de blauwe datum (donderdag 18 mei) dan kom je in dat topic terecht. En dan weet je of het over de juiste kamer gaat
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:52 schreef Ou-Tannu het volgende:
wel respect voor mmach he! :-D
Mind the PI, mensen!!quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:10 schreef MMach het volgende:
*duwt op knopje van de intercom*
"Reeske, kunt gij nekeer zien in mijn planning of ik nog een gaatje vrij heb om wat te verven?"
![]()
Ik ga dus nekeer een 2de laagje gaan leggen zie.
een keer/ enen keerquote:
vind ergens dat jij een deel 3 moet schrapenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:37 schreef Reese het volgende:
Eerste resultaat op Google Images op 'nekeer'
[afbeelding]
Nou, voor nekeer is er wel een gaatje in de planning, hoor! Laten we gewoon dit topic weer stijlvol dichtposten met bier, dan kan Mmach vast een deel drie klaarzetten. Hoeft u zich ook niet meer te vervelen!
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:10 schreef MMach het volgende:
*duwt op knopje van de intercom*
"Reeske, kunt gij nekeer zien in mijn planning of ik nog een gaatje vrij heb om wat te verven?"
![]()
Ik ga dus nekeer een 2de laagje gaan leggen zie.
En tnimble, mes excuses, maar de vriendin heeft het finale beslissingsrechtquote:De vriendin heeft 2de zit en zit zelf in Leuven waar marktrock vollenbak aan de gang is en ze dus geen bal kan leren. Ze wil er blijven om de schijn hoog te houden.
Vriendelijke groeten en neen ik wil ze wilt geen fleur de lis motiefje op de ingekaste radiator.
* Ou-Tannu Denk aan malibu reclame met neger en telefoon aan hoofd gebondenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:12 schreef MMach het volgende:
Numero uno:
[afbeelding]
Zéér sweet in het echt, op foto wat minder. Kheb wat naast de afplaktape geverfd maar das maar een kleine moeite om te retoucheren.
Btw, ik ben at this very moment aan het bellen, maar ik wil tergelijkertijd verder schilderen...
Ik heb geen headset maar wel afplaktape, ge wilt niet zien hoe ik nu rondloop(gelukkig ben ik alleen thuis
)
Ik stel voor dat je een foto maakt van je afplakheadset!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:12 schreef MMach het volgende:
Numero uno:
[afbeelding]
Zéér sweet in het echt, op foto wat minder. Kheb wat naast de afplaktape geverfd maar das maar een kleine moeite om te retoucheren.
Btw, ik ben at this very moment aan het bellen, maar ik wil tergelijkertijd verder schilderen...
Ik heb geen headset maar wel afplaktape, ge wilt niet zien hoe ik nu rondloop(gelukkig ben ik alleen thuis
)
Ik quote mijn vriendin, letterlijk, op dit moment:
[..]
En tnimble, mes excuses, maar de vriendin heeft het finale beslissingsrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |