Het werkt inderdaad verbazingwekkend inspirerend. Als ik zie hoe vlotjes MMAch te werk gaat, dan vraag ik me serieus af waarom ik al zo lang tegen die verlepte muren aan zit te kijken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:01 schreef Walrik het volgende:
MMAch, je hebt me zo geinspireerd, dat ik gister een zijkamer ben gaan verven.
Ik vind dit dus echt een superidee!quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:52 schreef MMach het volgende:
Trouwens, als er iemand binnen x aantal jaar die vloer weer beslist uit te breken komt die dit tegen:
[afbeelding]
![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:26 schreef Cyan het volgende:
[..]
Smurfenland?Je kijkt er niet echt enthousiast bij. Vrijwillige keuze of werd je gedwongen?
![]()
Ah kijk, nét mijn lichaam, dus het zou me nog staan ook!quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:26 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Er zijn ook al wat pitt-ige vrouwtjes mee gespot:
[afbeelding]
ja!quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:41 schreef twentemeisje het volgende:
Kunnen we geen MMach fantopic starten?
Nu nog je plinten en het ziet er nog uber uit!quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:16 schreef MMach het volgende:
Zo, dat werd tijd
[afbeelding]
Met de zeer gewaardeerde hulp van mijn achterbuur de rest van de vloer gelegd. En hijs goed![]()
mischien als tip. de overloop ofzo voorzien van matras? :-Dquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:21 schreef Light het volgende:
Damn, jij bent rap. Nu nog even plinten plaatsen en die radiator rechthangen. Ow, en de vloer nog even beitsen natuurlijk. Die kamer is onherkenbaar getransformeerd, en er gaat straks iemand stijl achterover vallen van verbazing
Was benieuwd naar de videos. alleen deden die het bij mij niet. Wel geluid, geen beeld.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:24 schreef MMach het volgende:
Eerst gaan eten, buur trakteren, dat heeft ie verdiend.
De vloer heb ik eerlijk gezegd onderschat van tijdsduur, maar hij is toch nog on schedule klaar.
Subiet lees ik de rest van de reacties hier ook es.
Dan nog even het houtwerk schilderen. De buren gaan blij zijn dat het stil is![]()
http://media.putfile.com/Vloertjah
Hij heeft juist die ouwe vloer eruit getrokken, omdat 'ie die te donker vondquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:49 schreef bleiblei het volgende:
Ikzelf zou het donker beitsen ofzo denk ik.
Zaagafval ?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:53 schreef Reese het volgende:
[..]
Hij heeft juist die ouwe vloer eruit getrokken, omdat 'ie die te donker vond
Puik werk weer Mmach! Maar wat ligt er nou op de vloer aan het begin van het filmpje?![]()
Aanvulling: ik wil ook zo'n shirt![]()
bij iedere nieuwe postquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:13 schreef B.A.Trix het volgende:
Even een vraagje aan de lurkers onder ons.. Hoe vaak kijken jullie op een dag in dit topic om te kijken hoe ver MMach al is.. ?? Ik misschien wel 5 keer..![]()
Ja allemaal al vast mijn excusesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:17 schreef X-fi het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik hier kom. Dankzij Dude
O wacht, de eerste mannen gaan zich al onzeker voelenquote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:10 schreef HailStorm het volgende:
[..]
Zaagafval ?
Maar inderdaad netjes MMach. Sommige dames hier doen wel iets overdreven over een kamertje behangen, schilderen en een vloertje leggen (ik krijg de indruk dat dat ook verder gaat dan alleen maar complimentjes) maar niet te min respect voor de snelheid waar je het mee doet
(en nog meer respect voor je overige verbouwingen
Succes. Je zus zal blij zijn![]()
Je moet het natuurlijk wel even filmen wanneer ze voor het eerst binnenkomt he
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O wacht, de eerste mannen gaan zich al onzeker voelen![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |