Die groene ruitjes zijn tof, die gaat hij er toch hopelijk niet uithalen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:35 schreef Cyan het volgende:
1600 tredes?! Ik neem aan dat de boeken in de kelder blijven? Wat ga je nu met die groene ruitjes doen? Je kan er natuurlijk ook nog altijd plexiglas achter zetten met een lampje zoals je als een eerder hebt gedaan
Ik geloof dat ie dat wel van plan was.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die groene ruitjes zijn tof, die gaat hij er toch hopelijk niet uithalen?
Zou een wel beetje zonde zijn van dat groene catedraalglas. Al was geel wel is mooier geweest. Groen is een wat lastige kleur. (Tamelijk duur glas ook ovg)quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:38 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie dat wel van plan was.![]()
Bar-Bibliotheek, paar lekkere luie stoelen, goed licht.quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:47 schreef dvr het volgende:
Wat zou het mooi zijn geweest als er in die kast een oud briefje lag: "Meent ge dat nou echt dat ge mijnen kast opengebroken hebt en leeggehaald? Enig idee hoeveel tijd daarin gekropen is??"
Ik denk dat hij meer met het idee van een ombouw om de radiatoren speeltquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:14 schreef DeeCruise het volgende:
Ga je die kachel/radiator inbouwen in de kast dan? Hou er dan wel rekening mee dat je het waarschijnlijk niet gaat voorkomen dat de ruitjes gaan beslaan...Ondanks een ventilatierooster. Koude/warme lucht levert condens op...
Dom! Nu je t zegt...Ach jah, laten we het maar op niet wakker houden enzo...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:17 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer met het idee van een ombouw om de radiatoren speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |