Niks lui. We zijn intussen aan het verhuizen en twee maal per dag kijk ik met belangstelling in dit topic.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:52 schreef dvr het volgende:
Ik begin een beetje medelijden te krijgen met Mmach, die staat zich maar in het zweet te werken terwijl honderden luie donders (=wij) lekker toekijken vanachter hun peeceetjes.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:24 schreef MMach het volgende:
De filmpjes zijn verkleind met een 'speciaal' formaat. DivX heet dat. Meestal heeft iedereen dat wel op zijn pc, zoniet moet je als je wilt even de codec hier downloaden http://www.divx.com/divx/windows/
En het timelapsje:
http://media.putfile.com/Maandag-97
Woo hoo woo hoo hoo![]()
Tis 10MB, dus even geduld hebben bij het laden
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:52 schreef MMach het volgende:
Trouwens, als er iemand binnen x aantal jaar die vloer weer beslist uit te breken komt die dit tegen:
[afbeelding]
![]()
Geniaalquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:52 schreef MMach het volgende:
Trouwens, als er iemand binnen x aantal jaar die vloer weer beslist uit te breken komt die dit tegen:
[afbeelding]
![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:52 schreef dvr het volgende:
Ik begin een beetje medelijden te krijgen met Mmach, die staat zich maar in het zweet te werken terwijl honderden luie donders (=wij) lekker toekijken vanachter hun peeceetjes. Als ik in de buurt woonde was ik graag een handje komen helpen. Ik heb nooit geklust, maar een plank op maat zagen of een roller op en neer duwen kan niet al te ingewikkeld zijn.
Smurfenland?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:25 schreef Tan het volgende:
Dat briefje is humor
Voel me ook niet aangesproken tot lui(krabt verf van de vingers) heb zojuist de keuken omgetoverd tot smurfenland
Ga zo de deur voorzien van schoolbordverf, ben al anderhalve week druk met verven in het hele huis.
Alleen doe ik het niet voor mijn jongere zus (vind ik echt super trouwens!) En ook zonder tijdsdruk.
Wat Sanne zegtquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:38 schreef Sanne het volgende:
Dat briefje onder de vloer!!!
Jeez man wat ben jij toch goed bezig, en dan ook nog eens zo'n supercute foto met konijn!
Ik ben echt fan van je, zodra ik online kom check ik je topic.
Ja daar lijkt het idd wel op (al weet ik wel wat plesantere dingen met MMach te doenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:37 schreef twentemeisje het volgende:
Dit lijkt intussen wel een 'kiss MMach's ass'-topic, but boy you deserve it! Echt niet meer normaal dit
Goed bezig is'ie zekerquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:38 schreef Sanne het volgende:
Dat briefje onder de vloer!!!
Jeez man wat ben jij toch goed bezig, en dan ook nog eens zo'n supercute foto met konijn!
Ah, daarom post je hier.quote:Ik ben echt fan van je, zodra ik online kom check ik je topic.
Een avondje klussen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:44 schreef tnimble het volgende:
(al weet ik wel wat plesantere dingen met MMach te doen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |