Je bent goed op de hoogte.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moeder vroeg gestorven en vader aantal jaar geleden,
Woont er nu met 1 zus en 1 broer. Zijn 2de zus woont en werkt in oostenrijk.
Je hebt recht op minimaal 4/5.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:53 schreef MMach het volgende:
en de 3de zus woont in lille met haar vriend.
Als dit ooit verkocht wordt zal ik toch geen genoegen nemen met mijn 1/5 deel van de waarde hoor
Damn, je zal maar geen ouders meer hebben zeg op zo'n leeftijd!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moeder vroeg gestorven en vader aantal jaar geleden,
Woont er nu met 1 zus en 1 broer. Zijn 2de zus woont en werkt in oostenrijk.
Xenos heeft toffe kroonluchters voor erg weinig geld.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:56 schreef dvr het volgende:
Deze kamer is eigenlijk niet compleet voordat die spaarlamp door een sjieke kroonluchter vervangen is. Heb je er niet nog een in de kelder of op zolder staan?
Ah dankquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:00 schreef MMach het volgende:
Ik heb die uitleg al es gedaan:
Renovatie kamer zus, de marathon editie.
for your enlightment
De kamer is een beetje laag voor een kroonluchter. Ik wou gaan voor een chromen vierkant met 4 spotjes, maar aangezien dat 82¤ kost wacht ik tot al de rest gedaan is om te zien of het er nog af kan.
In de post hieronder vertelt TS over de kleuren:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:07 schreef Heidi- het volgende:
Het zal vast wel ergens zijn genoemd maar uhm, welke kleuren heb je allemaal gebruikt voor die kamer? ik ben helemaal verliefd op die kleuren combinatie![]()
ik ga verhuizen naar zuid limburg en dan dus mijn nieuwe kamer opknappen![]()
Heb even gegoogled en kwam op de volgende website:quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:15 schreef MMach het volgende:
De kleur heeft zij gekozen (lichtbeige en bruin van colores del mundo)
(Soft en Pure dacht ik)
Die komt zeker wetenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:52 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
wel respect voor mmach he! :-D
(als t zo door gaat wordt er strax nog een deel 3 geboren)
U roept, wij draaienquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:45 schreef Heidi- het volgende:
thanks maar woeps echt dom van mij, vergeten erbij te zeggen dat het om andere kamer gaat! (oranje muur en nog een lichte muur) ik weet dat dit topic over kamer van je zus gaat maar ik denk je bent hier zo actief dus dan zie je het eerder
my mistake![]()
![]()
Als je even klikt op de blauwe datum (donderdag 18 mei) dan kom je in dat topic terecht. En dan weet je of het over de juiste kamer gaatquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:52 schreef MMach het volgende:
Zow, deze morgen op de valreep in de winkel mijn kleurkeuze bepaald. Het wordt 2 muren herfstoranje en 2 muren café au lait. Beide van Dulux, het kost een pak maar dan heb je ook wat.
De muren in herfstoranje zijn nu af, al denk ik dat er beter nog een laagje overkan. Remember, de verf is nog nat, dus de kleur zal een paar tinten donkerder worden.
Het is de goeie, sorry dat ik zo lui ben, en thanks!!! secretaressequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:56 schreef Reese het volgende:
[..]
U roept, wij draaien![]()
[..]
Als je even klikt op de blauwe datum (donderdag 18 mei) dan kom je in dat topic terecht. En dan weet je of het over de juiste kamer gaat
ook maar ff doorgelezen .. tis wel offtopic maar wat ongelooflijk mooi allemaal! respect!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:56 schreef Reese het volgende:
[..]
U roept, wij draaien![]()
[..]
Als je even klikt op de blauwe datum (donderdag 18 mei) dan kom je in dat topic terecht. En dan weet je of het over de juiste kamer gaat
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:52 schreef Ou-Tannu het volgende:
wel respect voor mmach he! :-D
Mind the PI, mensen!!quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:10 schreef MMach het volgende:
*duwt op knopje van de intercom*
"Reeske, kunt gij nekeer zien in mijn planning of ik nog een gaatje vrij heb om wat te verven?"
![]()
Ik ga dus nekeer een 2de laagje gaan leggen zie.
een keer/ enen keerquote:
vind ergens dat jij een deel 3 moet schrapenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:37 schreef Reese het volgende:
Eerste resultaat op Google Images op 'nekeer'
[afbeelding]
Nou, voor nekeer is er wel een gaatje in de planning, hoor! Laten we gewoon dit topic weer stijlvol dichtposten met bier, dan kan Mmach vast een deel drie klaarzetten. Hoeft u zich ook niet meer te vervelen!
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:10 schreef MMach het volgende:
*duwt op knopje van de intercom*
"Reeske, kunt gij nekeer zien in mijn planning of ik nog een gaatje vrij heb om wat te verven?"
![]()
Ik ga dus nekeer een 2de laagje gaan leggen zie.
En tnimble, mes excuses, maar de vriendin heeft het finale beslissingsrechtquote:De vriendin heeft 2de zit en zit zelf in Leuven waar marktrock vollenbak aan de gang is en ze dus geen bal kan leren. Ze wil er blijven om de schijn hoog te houden.
Vriendelijke groeten en neen ik wil ze wilt geen fleur de lis motiefje op de ingekaste radiator.
* Ou-Tannu Denk aan malibu reclame met neger en telefoon aan hoofd gebondenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:12 schreef MMach het volgende:
Numero uno:
[afbeelding]
Zéér sweet in het echt, op foto wat minder. Kheb wat naast de afplaktape geverfd maar das maar een kleine moeite om te retoucheren.
Btw, ik ben at this very moment aan het bellen, maar ik wil tergelijkertijd verder schilderen...
Ik heb geen headset maar wel afplaktape, ge wilt niet zien hoe ik nu rondloop(gelukkig ben ik alleen thuis
)
Ik stel voor dat je een foto maakt van je afplakheadset!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:12 schreef MMach het volgende:
Numero uno:
[afbeelding]
Zéér sweet in het echt, op foto wat minder. Kheb wat naast de afplaktape geverfd maar das maar een kleine moeite om te retoucheren.
Btw, ik ben at this very moment aan het bellen, maar ik wil tergelijkertijd verder schilderen...
Ik heb geen headset maar wel afplaktape, ge wilt niet zien hoe ik nu rondloop(gelukkig ben ik alleen thuis
)
Ik quote mijn vriendin, letterlijk, op dit moment:
[..]
En tnimble, mes excuses, maar de vriendin heeft het finale beslissingsrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |