abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40691022
Je gaat echt snel! What's next? Verven? Vloer? Plafond?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  donderdag 10 augustus 2006 @ 21:22:09 #52
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_40691342
Jij gaat voortvarend te werk!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje QuendaŠ of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_40691901
Wauw, weer een topic van de superklusser MMach. Ik wou dat ik ook zo'n handige broer had

Oh, Marsepein en Conflict, deze meneer kan alvast op de nominatielijst voor de Klusawards!
Eeuwig vijfentwintig
  donderdag 10 augustus 2006 @ 22:27:59 #54
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_40693323
Zo, net gedaan met behangen. Op 1 dag (van 6u30 tot 22u30, met een 3 tal uur pauze in totaal) heb ik evenveel gedaan als ik normaal doe op 3 dagen in een kamer die half zo groot is (zoals de bar enzo, dat plamuren en behangen duurde in totaal 3 dagen), dat is dus positief te noemen. Ik ben ook zeer tevreden over het behangwerk want er zijn geen bubbels en de naden zijn strak.
Nu moet ik wel even stoppen want de lijm moet 12u drogen.

http://media.putfile.com/Behangen
pi_40693802
Vaag fimpje MMach maar wel leuk. En erug snel hoor!!!!!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 23:18:09 #56
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_40695169
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:48 schreef Cyan het volgende:
Ik heb zonet al je andere projecten bekeken! Geweldig!

Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat van dit project! Woon je samen met je zus en je broer in 1 huis? En wat vinden zij van je projecten?

En heb je misschien ook foto's van het huis? Het klinkt namelijk als een heel lief en schattig oud huisje?
Nu heb ik even tijd om hierop te reageren.
Ik woon idd samen met mijn broer (Xavier) en mijn jongste zus (Dorothée) in dat huis. De oudste zus (Virginie) woont in Lille met haar vrien en is hier dus nooit. De middelste zus (Sandrine) werkt nu met haar vriend in Oostenrijk. Zij is hier maar af en toe.
Wat zij van mijn projecten vinden? helaas heel wat minder dan de doorsnee reactie hier
Mijn broer is totaal niet into DHZ zaken en toont dan ook nauwelijks interesse voor mijn projecten. Hij is trouwens tegen dit soort topics omdat hij vindt dat ik er teveel mee stoef (terwijl ik er energie uit put om verder te doen)
Dorothée vindt het allemaal best leuk enzo maar ook zij is niet echt geinteresseerd in dat soort zaken.
De enigste die echt altijd vol lof is en mij aanmoedigt is mijn oudste zus, maar die is er dus bijna nooit .

Het huis ziet er nu zo uit:
Voorgevel:

(best wel *slik* idd. Maar interieur is eigenlijk prioriteit)
Achtergevel @2003

Achtergevel @2005 (heb ik samen met Sandrine onder handen genomen)

En je ziet telkens de beginstaat van de kamers, zo ziet ongeveer elke kamer er uit. Maar ik doe mijn best.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 23:20:51 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40695265
Nou, van mij mag je stoefen wat je wil! Ik vind het echt onwijs leuk om te zien. Je bent een inspiratiebron voor anderen. Uit jouw topic haal je overduidelijk dat je ook rampzalige projecten tot iets heel moois kan maken!
pi_40695500
Heeft je zus nog een vacature open voor een vriendje
OT: super zoals je bezig bent, gaat er top uitzien
pi_40695818
Zo te zien is de voorgevel een nog aan te kondigen project.
Scheren is voor schapen!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 23:47:01 #60
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_40696237
En nog een noot terzijde die niks met fok of de reacties hier heeft te maken, wees gerust.
Waar ik het van krijg zijn van die mensen die als ze binnenkomen direct beginnen afgeven op de staat van het huis, maar dan op een manier die ons met de vinger wijst, alsof wij de schuldige zijn.
Ik kan foto's tonen uit '99 die echt 10tallen keren erger zijn dan de ergste foto's die hier staan.
Je moet denken dat wij 5 jaar nodig gehad hebben om brol uit dit huis af te voeren naar het stort, elk weekend met de golf variant en de laatste 2 jaar de volkswagen transporter. No kidding.
Ikzelf vind het niet zo erg dat het huis er nu zo uit ziet want 'we' doen er iets aan. Mensen die die fout durven maken smijt ik stante pede buiten
En oh ja: dit soort huizen is ook in België een uitzondering Voor jullie het idee krijgen dat het wel zeer erg met België is gesteld

[ Bericht 16% gewijzigd door MMach op 10-08-2006 23:52:19 ]
pi_40696478
Wat een huis! Intresse in en ruil actie
pi_40696705
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 23:47 schreef MMach het volgende:
En nog een noot terzijde die niks met fok of de reacties hier heeft te maken, wees gerust.
Waar ik het van krijg zijn van die mensen die als ze binnenkomen direct beginnen afgeven op de staat van het huis, maar dan op een manier die ons met de vinger wijst, alsof wij de schuldige zijn.
Ik kan foto's tonen uit '99 die echt 10tallen keren erger zijn dan de ergste foto's die hier staan.
Je moet denken dat wij 5 jaar nodig gehad hebben om brol uit dit huis af te voeren naar het stort, elk weekend met de golf variant en de laatste 2 jaar de volkswagen transporter. No kidding.
Ikzelf vind het niet zo erg dat het huis er nu zo uit ziet want 'we' doen er iets aan. Mensen die die fout durven maken smijt ik stante pede buiten
En oh ja: dit soort huizen is ook in België een uitzondering Voor jullie het idee krijgen dat het wel zeer erg met België is gesteld
Ik vind het een geweldig huis!

Tuurlijk heeft het aan de buitenkant nog wat onderhoud nodig maar het ziet er uit zoals ik het me had voorgesteld. Lief en een huis met een verhaal.

Ga je na deze kamer nog meer grote klusprojecten doen? En is het heel erg ongepast als ik uit pure nieuwsgierigheid vraag waar je ouders zijn?

Ga je trouwens nog iets met die boekenkast doen? Andere glaspaneeltjes erin? En wat is stoefen? Zo iets als uhm ... wat is het woord ook alweer ... pochen? Wat een vragen he!
pi_40696751
Stoef er maar meer hoor! Al vind ik het helemaal geen stoef(v)en (grappig woord trouwens )

Het is echt superleuk om jou projecten te volgen. Om te zien wat je ervan maakt en hoe de kamers transformeren van lelijk eendje naar mooie zwaan
pi_40696946
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 23:58 schreef Cyan het volgende:
Ga je na deze kamer nog meer grote klusprojecten doen? En is het heel erg ongepast als ik uit pure nieuwsgierigheid vraag waar je ouders zijn?
MMach schreef eerder in dit topic dat jammer genoeg zijn ouders allebei al zijn overleden.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 00:06:56 #65
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_40697018
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 23:58 schreef Cyan het volgende:

[..]

Ik vind het een geweldig huis!

Tuurlijk heeft het aan de buitenkant nog wat onderhoud nodig maar het ziet er uit zoals ik het me had voorgesteld. Lief en een huis met een verhaal.

Ga je trouwens nog iets met die boekenkast doen? Andere glaspaneeltjes erin? En wat is stoefen? Zo iets als uhm ... wat is het woord ook alweer ... pochen? Wat een vragen he!
Stoeffen is inderdaad pochen in het nederlands geloof ik. Het is dus (overdreven?) te koop lopen met een bezitting/activiteit.
Na deze kamer werk ik mijn zetel verder af en tegen dan is de vakantie voorbij en begint de studietijd weer. Vermoedelijk dus geen grote prjecten meer.
En nee, dat van mijn ouders is niet ongepast, maar een spijtige zaak
Mijn moeder is in 1992 overleden aan borstkanker (ik was toen 5 of zo dus veel weet ik er niet van)
Mijn vader is in 1999 overleden aan een hartaanval (uitgelokt door een asmatische aanval), hier thuis, beneden, in de armen van mijn broer en ik.
Dat feit heeft een spijtige kant; het wees zijn, obviously, maar ik aarzel niet om te zeggen dat ik er veel en veel sterker ben door geworden. Het was vanaf 13 jaar bittere ernst (niet alleen voor mij natuurlijk, maar ik kan alleen voor mezelf spreken). Met de attitude van een mietje hou je het niet lang vol dus je krijgt vanzelf een ijzeren wil en doorzettingsvermogen omdat het gewoon niet anders kan.
Was ik geen wees geweest dan was ik in geen geval zoals ik nu ben. Ik zou ook nooit toelating gekregen hebben om zulke grootse projecten op mijn relatief jonge leeftijd even te proberen, dus dat is een positieve kant i guess.
Tis me nogal een leven maar echt spijt dat alles zo is gelopen heb ik niet.
pi_40697027
Trouwens, ik vind het echt knap van je dat je de moeite neemt om jullie huis zo geweldig op te knappen. Voor de meeste mensen zou dit hell zijn maar ik krijg het idee dat jij er echt plezier in hebt! Je zou mee moeten doen aan "Het Blok"!

Jouw projecten zijn typische gevalletjes van Extreme Make over! Ik denk dat je zus heel erg blij is als ze straks thuiskomt!
pi_40697118
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 00:06 schreef MMach het volgende:

[..]

Stoeffen is inderdaad pochen in het nederlands geloof ik. Het is dus (overdreven?) te koop lopen met een bezitting/activiteit.
En nee, dat van mijn ouders is niet ongepast, maar een spijtige zaak
Mijn moeder is in 1992 overleden aan borstkanker (ik was toen 5 of zo dus veel weet ik er niet van)
Mijn vader is in 1999 overleden aan een hartaanval (uitgelokt door een asmatische aanval), hier thuis, beneden, in de armen van mijn broer en ik.
Dat feit heeft een spijtige kant; het wees zijn, obviously, maar ik aarzel niet om te zeggen dat ik er veel en veel sterker ben door geworden. Het was vanaf 13 jaar bittere ernst (niet alleen voor mij natuurlijk, maar ik kan alleen voor mezelf spreken). Met de attitude van een mietje hou je het niet lang vol dus je krijgt vanzelf een ijzeren wil en doorzettingsvermogen omdat het gewoon niet anders kan.
Was ik geen wees geweest dan was ik in geen geval zoals ik nu ben. Ik zou ook nooit toelating gekregen hebben om zulke grootse projecten op mijn relatief jonge leeftijd even te proberen, dus dat is een positieve kant i guess.
Tis me nogal een leven maar echt spijt dat alles zo is gelopen heb ik niet.
Sorry dat wist ik niet! Het heeft je in ieder geval veel positieve energie gegeven! Het is een mooie gedachte dat je het huis waar je met je ouders hebt gewoond zo'n extreme make over kan geven!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 00:12:21 #68
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_40697245
Het begint hier mss offtopic te gaan, maar bon
Ik heb er inderdaad écht plezier in. Niet alleen dat, voor mij is het meer dan wat werken alleen. Het is een manier om ernstige kopzorgen te overpeinzen. Ik ben alleen, niemand die me stoort, muziekje op de archtergrond en nuttig bezig zijn. Vooruitgang zien en weten dat jij ervor hebt gezorgd, dat geeft ook enorm veel voldoening.
pi_40697305
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 00:12 schreef MMach het volgende:
Het begint hier mss offtopic te gaan, maar bon
Ik heb er inderdaad écht plezier in. Niet alleen dat, voor mij is het meer dan wat werken alleen. Het is een manier om ernstige kopzorgen te overpeinzen. Ik ben alleen, niemand die me stoort, muziekje op de archtergrond en nuttig bezig zijn. Vooruitgang zien en weten dat jij ervor hebt gezorgd, dat geeft ook enorm veel voldoening.
Oke dan gaan we weer ontopic Ga je nog een andere vloer leggen? Of iets speciaals doen qua inrichting of foto's?

Je budget is ¤300 euro toch? Vind het knap dat je van dat geld zo'n enorme make over kan realiseren!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 00:17:58 #70
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_40697417
Jep, 300¤ is zeker krap. Nu is er al 100¤ verdwenen naar het behang enzo. Daar moet nog dure verf vanaf en nog wat kleinigheden. Met dat geld zijn geen speciale dingen te doen, dus het zal blijven bij een gewone prpere kamer.
Onder het tapijt blijkt een donkerbruin geverfde plankenvloer te liggen. Volgens mij nog in goede staat voor zover ik kan zien. Alleen zal donkerbruin die kamer erg donker maken, zeker met die antieke kastgevallen, dus vloerverf? Maar dat kost weer een pak waarschijnlijk en ik heb geen idee wat voor soort verf dat is.
pi_40697559
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 00:17 schreef MMach het volgende:
Jep, 300¤ is zeker krap. Nu is er al 100¤ verdwenen naar het behang enzo. Daar moet nog dure verf vanaf en nog wat kleinigheden. Met dat geld zijn geen speciale dingen te doen, dus het zal blijven bij een gewone prpere kamer.
Onder het tapijt blijkt een donkerbruin geverfde plankenvloer te liggen. Volgens mij nog in goede staat voor zover ik kan zien. Alleen zal donkerbruin die kamer erg donker maken, zeker met die antieke kastgevallen, dus vloerverf? Maar dat kost weer een pak waarschijnlijk en ik heb geen idee wat voor soort verf dat is.
Kan je de vloer niet schuren en aflakken? Alhoewel daar ook weer veel tijd in gaat zitten natuurlijk. Maar je gaat de muren zowieso een lichte kleur geven dus misschien valt het wel mee met donkere.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 00:24:02 #72
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_40697616
Dat is inderdaad een optie. Maar ik ga wachten met de vloer tot na de schilderwerken (die komen er snel aan) omdat ik dan niet moet letten op vlekken op de vloer. Vlekken op het tapijt zijn niet erg omdat het toch weg moet.
pi_40697685
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 00:24 schreef MMach het volgende:
Dat is inderdaad een optie. Maar ik ga wachten met de vloer tot na de schilderwerken (die komen er snel aan) omdat ik dan niet moet letten op vlekken op de vloer. Vlekken op het tapijt zijn niet erg omdat het toch weg moet.
True!

Ik kom morgen weer even kijken naar een eventuele update! Klus ze morgen!
pi_40697813
Gaaf project... vooral om te volgen!

Succes verder ermee!
pi_40698085
MMach,

petje af kerel! en stoef maar een end heen, het houd je wel op de been.... (althans dat heb ik met de "casa" als er niet zo enthousiast gereageerd zou zijn, was het best mogelijk geweest dat ook ik een klusdipje zou hebben gehad

Chapeau dus !!
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_40698097
Kan goed werken hoor een donkere houten vloer bij die meubels en die lichte kleur muren. Maar idd eerst de muren verven!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 00:57:54 #77
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_40698699
Ik wilde zeggen dat je een leuke zus hebt, maar dat is niet origineel meer zie ik

Dus ga ik het maar weer over jou hebben .
Damn wat werk jij goed en snel ik beb 2 linkse handen, maar vergelijken met jou is mijn handige oom nog een slome duikelaar

tvp dus
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:04:46 #78
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_40704232
Mmach, stoef hier maar lekker door!!! Niet alleen jij wordt erdoor geīnspireerd, ook ik wil mijn gereedschap weer uit de schuur halen.

Wat mij betreft ben je nu al favoriet voor de K&W awards!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje QuendaŠ of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:40:01 #79
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_40705236
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 00:38 schreef Cybersijp het volgende:
MMach,

petje af kerel! en stoef maar een end heen, het houd je wel op de been.... (althans dat heb ik met de "casa" als er niet zo enthousiast gereageerd zou zijn, was het best mogelijk geweest dat ook ik een klusdipje zou hebben gehad

Chapeau dus !!
Wat hij zegt! Ik post echt nooit in K&W, heb het de afgelopen maand in de verveelde uurtjes op mn stage pas ontdekt, moet zeggen dat ik wel echt onder de indruk ben van je projecten hoewel niet alles mijn smaak is , ziet er puik uit!
Nulla verba sed acta
pi_40705615
TVP
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:45:39 #81
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_40708753
Ondertussen heb ik niet stilgezeten, maar dan niet in de kamer :p. Internet besloot even uit te vallen deze morgen. Ik heb intussen wel mijn witte fixeerverf en afplaktape en de 12u zijn deftig voorbij dus subiet kan het primeren beginnen (het is eigenlijk geen primeren maar de eerste laag op glasvlies moet gewone acrylaatverf zijn om die glasvezel te fixeren.)
pi_40709469
he, niet alleen ben je een geweldige klusser, je foto's zijn ook zeker niet verkeerd! Wil je daar in de toekomst meer mee gaan doen, of is het gewoon een hobby?
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:52:12 #83
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_40710664
Ook dat is een hobby
Ik hou echt van fotografie, als ik er tijd voor heb. Kvind het dan ook een shame dat ik hier van die doorsnee foto's zet, maar goed, dat zijn van die vastleggende foto's zonder ander nut

Afplakken is net gedaan
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:32:39 #84
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_40714149
Plafond ontvetten (1/2 liter amonniak op 2 liter water)

Eerste muur is geschilderd, de linkse dus daar. Het verfverbruik is uitzonderlijk hoog (dat is nu eenmaal de karakteristiek van die ondergrond)

En natuurlijk schilder je jezelf ook mee
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:57:57 #85
91683 Blackhouse
Only in Kenya...
pi_40716759
Je ziet eruit alsof je vlektyfus hebt, maar het gaat lekker! Succes!
Oscar Mike Golf Whiskey Tango Foxtrot Bravo Bravo Quebec
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:00:26 #86
215 misterDre
Paint it black!
pi_40716821
Je gaat weer hartstikke goed gozer!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:21:49 #87
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_40717448
Crisis wat ben jij gaaf bezig, leuke projecten, mooie afwerking. Je broer(s) & zus(sen) mogen iemand bovenin wel op hun blote knietjes bedanken dat jij zoveel energie kan opbrengen om elke keer weer aan de slag te gaan.Ben heel benieuwd naar het eindresultaat van dit project.

btw, je zusje is erg jummie.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 18:05:40 #88
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_40718611
ty
Amai, ik zit ziek ver (een dag of 4 :-D ) voor op schema .
Al 3/4 geschilderd in de eerste laag.
http://media.putfile.com/Wit
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 18:16:04 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40718891
Wat maken egale muren al een enorm verschil he!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:28:43 #90
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_40720941
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 18:05 schreef MMach het volgende:
ty
Amai, ik zit ziek ver (een dag of 4 :-D ) voor op schema .
Al 3/4 geschilderd in de eerste laag.
http://media.putfile.com/Wit
Whoehoeeeeee

Ziet er al netjes uit he!! Gezellig muziekje heb je trouwens opstaan...
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:38:07 #91
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_40721222
Intussen zit de eerste laag verf erop:

Vrij strak, al zeg ik het zelf

(ja er zit wat verf in mijn haar)

Doelstellingen nog voor vandaag:
-plafond 1ste laag
-muren 2de laag
-plafond 2de laag (dat is dan al af)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:41:35 #92
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40721324
Ziet er goed uit zeg, je hebt het tempo er lekker in! En de verf ook
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_40721898
Jeumig, doe mij zo'n broer.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 20:12:32 #94
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_40722306
Als jij mee zou doen aan Het Blok zou je zeker winnen ben ik bang voor de andere kandidaten
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_40722490
Kan ik je niet adopteren?!
pi_40722627
Ik zit al een tijdje te lurken in jouw topics, maar djiezus nu wordt het toch tijd dat ik even mijn bewondering voor je ga posten, bij deze:

* twentemeisje kruipt terug in lurkstand
pi_40722636
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 20:18 schreef Cyan het volgende:
Kan ik je niet adopteren?!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 20:32:19 #98
153023 spk2go
like.no.other
pi_40722915
Ik post niet veel hier, maar lees meer, en doe inspiratie op voor mijn eigen volgende kamer, maar dit...

Je bent namelijk echt geweldig bezig. Niet alleen voor je zus, ook voor jezelf. Ten eerste geeft dit een ontzettende waardeboost aan jullie huis (van 'bouwval' tot mooi huis, ookal is het met beperkte middelen), waardoor je het op termijn voor veel meer geld kunt verkopen als eerst. Dat is al 1 hele grote drive om door te gaan, de euro´s vliegen er zo aan.

Daarnaast geef je hier een behoorlijk visitekaartje mee af voor bedrijven. Je bewijst hier namelijk mee niet iemand te zijn die snel opgeeft, en (keihard) door kan werken. Dat vinden ze belangrijk!

Een paar kleine ideetjes:

1: Je zou de kast eruit kunnen halen, en 1 plank op zithoogte kunnen laten zitten. Hier kun je dan kussens op leggen, waardoor je een heel erg leuk zithoekje krijgt.

2. Ik heb niet het idee dat de vensterbanken nog heel mooi zijn. Misschien kun je met dun (4mm) multiplex een nieuwe venterbank eromheen bouwen, zodat het weer mooi wordt? Evt (is wel meer werk) de vensterbank eruit slopen.

3. Die vloer is ontzettend handig! Het staat chique, en blijft goedkoop (nieuw zeil is ook prijzig). Het is niet gek veel duurder dan grondverf ( bron ) En het maakt het toch af. Aangezien je ook voor loopt op schema, kun je het ook netjes afschuren met een nette schuurmachine. Maak je niet druk om eventuele butsjes, en als het niet helemaal netjes loopt, dat hoort bij een oude vloer, en je zus zal het ongetwijfeld erg mooi vinden.
Third Day roelt!
pi_40723316
Wow Nogmaals Ik ga je andere projecten morgen bekijken

Goed bezig
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:03:07 #100
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_40723807
Thnx voor de reacties
(en dat adopteren )
Dat over die kast uitbreken en er een zithoek van maken is natuurlijk een zeer tof idee, alleen is de kast uitbreken geen optie. Ik zou me er zeer slecht bij voelen om een kast die mijn pa zeer mooi heeft gemaakt zomaar in stukken te smijten. Dus eerder om persoonlijke redenen dan creatieve.
Van de vloer zal het inderdaad iets in die zin moeten worden. Of het mogelijk is, dat zien we na de schilderwerken. En dat is ...morgen al

Ondertussen is de 1ste laag al op het plafond, dit is zo'n beetje halverwege:

En gedaan:

(de vlekkerigheid gaat wel weg eens het droog is na de 2de laag)
En voor wie denkt dat verfrollen niet intens kan zijn:

Die blaasjes zijn enkel van het verfrollen. Dat komt vooral omdat je zeker bij de eerste laag vrij hard moet drukken op de roller om de gaatjes wat te vullen.
Maar natuurlijk, een kniesoor die daarop let, we hebben nog wat werk voor de boeg.

[ Bericht 22% gewijzigd door MMach op 11-08-2006 21:14:29 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')