Het werkt inderdaad verbazingwekkend inspirerend. Als ik zie hoe vlotjes MMAch te werk gaat, dan vraag ik me serieus af waarom ik al zo lang tegen die verlepte muren aan zit te kijken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:01 schreef Walrik het volgende:
MMAch, je hebt me zo geinspireerd, dat ik gister een zijkamer ben gaan verven.
Ik vind dit dus echt een superidee!quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:52 schreef MMach het volgende:
Trouwens, als er iemand binnen x aantal jaar die vloer weer beslist uit te breken komt die dit tegen:
[afbeelding]
![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:26 schreef Cyan het volgende:
[..]
Smurfenland?Je kijkt er niet echt enthousiast bij. Vrijwillige keuze of werd je gedwongen?
![]()
Ah kijk, nét mijn lichaam, dus het zou me nog staan ook!quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:26 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Er zijn ook al wat pitt-ige vrouwtjes mee gespot:
[afbeelding]
ja!quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:41 schreef twentemeisje het volgende:
Kunnen we geen MMach fantopic starten?
Nu nog je plinten en het ziet er nog uber uit!quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:16 schreef MMach het volgende:
Zo, dat werd tijd
[afbeelding]
Met de zeer gewaardeerde hulp van mijn achterbuur de rest van de vloer gelegd. En hijs goed![]()
mischien als tip. de overloop ofzo voorzien van matras? :-Dquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:21 schreef Light het volgende:
Damn, jij bent rap. Nu nog even plinten plaatsen en die radiator rechthangen. Ow, en de vloer nog even beitsen natuurlijk. Die kamer is onherkenbaar getransformeerd, en er gaat straks iemand stijl achterover vallen van verbazing
Was benieuwd naar de videos. alleen deden die het bij mij niet. Wel geluid, geen beeld.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:24 schreef MMach het volgende:
Eerst gaan eten, buur trakteren, dat heeft ie verdiend.
De vloer heb ik eerlijk gezegd onderschat van tijdsduur, maar hij is toch nog on schedule klaar.
Subiet lees ik de rest van de reacties hier ook es.
Dan nog even het houtwerk schilderen. De buren gaan blij zijn dat het stil is![]()
http://media.putfile.com/Vloertjah
Hij heeft juist die ouwe vloer eruit getrokken, omdat 'ie die te donker vondquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:49 schreef bleiblei het volgende:
Ikzelf zou het donker beitsen ofzo denk ik.
Zaagafval ?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:53 schreef Reese het volgende:
[..]
Hij heeft juist die ouwe vloer eruit getrokken, omdat 'ie die te donker vond
Puik werk weer Mmach! Maar wat ligt er nou op de vloer aan het begin van het filmpje?![]()
Aanvulling: ik wil ook zo'n shirt![]()
bij iedere nieuwe postquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:13 schreef B.A.Trix het volgende:
Even een vraagje aan de lurkers onder ons.. Hoe vaak kijken jullie op een dag in dit topic om te kijken hoe ver MMach al is.. ?? Ik misschien wel 5 keer..![]()
Ja allemaal al vast mijn excusesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:17 schreef X-fi het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik hier kom. Dankzij Dude
O wacht, de eerste mannen gaan zich al onzeker voelenquote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:10 schreef HailStorm het volgende:
[..]
Zaagafval ?
Maar inderdaad netjes MMach. Sommige dames hier doen wel iets overdreven over een kamertje behangen, schilderen en een vloertje leggen (ik krijg de indruk dat dat ook verder gaat dan alleen maar complimentjes) maar niet te min respect voor de snelheid waar je het mee doet
(en nog meer respect voor je overige verbouwingen
Succes. Je zus zal blij zijn![]()
Je moet het natuurlijk wel even filmen wanneer ze voor het eerst binnenkomt he
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O wacht, de eerste mannen gaan zich al onzeker voelen![]()
[..]
Tja, je hebt het of je hebt het niet. Ik kan dan wel een vloer leggen, maar niet met zo'n tempo en zo netjes.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:27 schreef nein het volgende:
Wow..hoe relaxed, zelf op vakantie gaan en een broer die even alles voor je voor elkaar klust
Ik wilde nog niet gaan slapen, ik had dit topic tenslotte al zeker 6 uur niet gecheckt.. Maar nu kan ik met een gerust hart naar bed, en morgen weer f5'enquote:
Ik ben al op google aan het zoeken hoe je snel sneller kunt wordenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:30 schreef Reese het volgende:
Nou, mannen, dat wordt voortaan pas een topic openen als de hele klus gedaan is.
Vervolgens post je in een tijdsbestek van een dag of drie alle foto's. En doe je alsof je de broer van Mmach bent![]()
De afweging zal ik nog even online blijven voor het geval er een update komt, of ga ik slapen en dromen van hele snelle super klussers?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:33 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik wilde nog niet gaan slapen, ik had dit topic tenslotte al zeker 6 uur niet gecheckt.. Maar nu kan ik met een gerust hart naar bed, en morgen weer f5'en.
Denk je wel aan jezelf, en alle users die je nu uit bed houdt in afwachting van je update...?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:41 schreef MMach het volgende:
Ja er komt nog een update, maar pas laat wss. Ik ben nu aan het afplakken.
Hehe. Dan kijk ik morgen als ik thuis kom van mijn werk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:41 schreef MMach het volgende:
Ja er komt nog een update, maar pas laat wss. Ik ben nu aan het afplakken.
Ja he? kwam ik tegen op GoTquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:02 schreef X-fi het volgende:
Leuke nummerplaten Cybersijp :
'Nu' als in 'morgen na een gezonde nachtrust' mag ik hopenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:10 schreef MMach het volgende:
Nu nog de rest afplakken, licht opschuren, ontvetten en schilderen denk ik.
Leuk, die linkjes. Alleen bij putfile is men er niet gelukkig mee als je gaat deeplinken naar filmpjes. Als ik rechtsklik op 1 van die eerder genoemde pagina's krijg ik de volgende melding:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:47 schreef dvr het volgende:
Bij mij crasht IE ook op Putfile, maar ik heb wel al een aantal filmpjes kunnen afspelen door hun URL's in Mediaplayer Classic te gooien. Misschien werkt het met de gewone Mediaplayer ook. Voor wie het wil proberen is hier een aantal linkjes uit de gallery van onze Vlaamse reus:
quote:Right click is disabled.
Direct linking to media is not permitted, doing so will result in a ban and removal of all media.
Please link to the media page provided, e.g. media.putfile.com/videos12.
Thank you.
Ik heb respect voor alles wat je doet, tussen mijn eigen klusperikelen door kijk ik hier wel een aantal maal per dag.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:18 schreef MMach het volgende:
En die fanclub enzo,man, vroeger werd ik altijd uitgelachen maar sinds een paar jaar niet meer
Buiten dat je er een paar vergeet die er nog langer, of minstens net zo lang, over doen snap ik niet waarom het genant is. Sommige mensen werken overdag om zo een verbouwing te kunnen betalen, en hebben dus alleen 's avonds misschien 2-3 uurtjes de tijd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:30 schreef Reese het volgende:
Nou, mannen, dat wordt voortaan pas een topic openen als de hele klus gedaan is.
Vervolgens post je in een tijdsbestek van een dag of drie alle foto's. En doe je alsof je de broer van Mmach bent![]()
Ik bedoel, dit soort topics worden toch een beetje genant inmiddels:
AR's eerste huisje [4], geklooi en geklus
Dude's & Arty's Parkplatz - Teil Sex: Heisse Spass im Schnee
Mijn grote, en eerste, verbouwing
Vouwgordijnen zelf maken?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:55 schreef sanger het volgende:
<snip-snap>
Buiten dat je er een paar vergeet die er nog langer over doen
Onder anderequote:
Volgens mij was de PI over het eerste deel. Oftewel het doen alsof je snel bent door alle foto's pas achteraf te postenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:15 schreef Brighteyes het volgende:Niet zo op de teentjes getrapt doen!
Volgens mij was de opmerking van Reese met een dikke vette knipoog bedoelt...
Check de PI!
Gun die jongen nou ook zijn 15 topics of fame!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:23 schreef Duderinnetje het volgende:
O wacht, de eerste mannen gaan zich al onzeker voelen![]()
Zal proberen vrolijk te doen vanaf nuquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:23 schreef Marsepein het volgende:
Hee sanger, het was duidelijk als grap hoor. Niet zo zuur doen joh. Relax enzo.![]()
Eerlijk gezegd had ik hem wel al verwachtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:30 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Hee, laat die man die tot midden in de nacht door stoeft (Wat een woord) ff rusten.![]()
Om 5 u zat hij hier nog, mag die gast ook ff slapen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:11 schreef Frank79 het volgende:
Anders nu toch al wel?
Ik ben een vrouw en zoals je waarschijnlijk wel begrijpt was mijn stukje bedoeld met eenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:57 schreef Tan het volgende:
Fijn beeld heb jij van vrouwen Cyan![]()
(Zou bij ons thuis trouwens eerder andersom gaan denk ik, hoewel de meeste klussen wel eerlijk zijn verdeeld: Ik schuur, verf, sluit elektriciteit aan, doe de inrichting; hij zaagt, bouwt en timmert)
hahahahhaaaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:53 schreef Cyan het volgende:
Ik voorspel dat het voortaan zo gaat in de meeste relaties:
Vrouw: "Schat je zou toch dat muurtje nog verven? En je zou toch ook de kozijnen nog schuren en aflakken?"
Man: "Ja ja dat komt wel."
Vrouw: "Wanneer dan?"
Man: "Morgen"
Vrouw: "Morgen? Waarom niet nu?
Man: "Ik heb er nu geen zin in. Weet je wel hoeveel werk dat is?"
Vrouw: "Mmach renoveert een hele kamer in een paar dagen! Waarom heb ik van alle mannen uitgerekend degene gekozen die te lui is om een muurtje te verven?!"
Man: "Ga jij lekker op Fok zitten kwijlen op Mmach zijn klus en renovatie projecten. Dan kan ik tenminste voetbal kijken zonder dat eeuwige gezeik van je"
Vrouw: *Zucht* en belt vriendin om te klagen over haar verschrikkelijk luie vent
Volgens mij komen daar ook de plinten nog bijquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:08 schreef Cyan het volgende:
Mmach als ik het goed heb gelezen ga je de vloer nog lakken en de ramen krijgen nog een laagje evenals de deur toch? En dan ben je in principe toch klaar?
IK begin afkickverschijnselen te krijgen..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:48 schreef twentemeisje het volgende:
Ik begin me een beetje zorgen te maken om onze klusvriend.... MMach, where art thou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |