quote:
mij zouden ze met 10 man er af moeten duwenquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:27 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ooit 1x in "wat-dat-durf-ik-niet-dat-zal-je-zien" bui en het was echt kei leuk
slaap lekkerquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:29 schreef nomen_nescio het volgende:
aangezien ik al deze spanning echt niet meer aankan, ben ik genoodzaakt m'n bed op te gaan zoeken.
En BB is nog niet eens begonnen, kan je nagaan hoe het straks wordt.quote:
Nee joh, wel een beetje positief blijven hequote:Op zondag 6 augustus 2006 09:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
En BB is nog niet eens begonnen, kan je nagaan hoe het straks wordt.
Leuk weetjequote:Op zondag 6 augustus 2006 11:46 schreef oYo het volgende:
Nou wat nieuws om de boel wakker te houden hier.
http://bigbrother.fok.nl/blog/1347
Gaan jullie tot die wonderschone XXL-blogbanner weer boven het forum hangt gewoon je linkjes in de SC spammen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:46 schreef oYo het volgende:
Nou wat nieuws om de boel wakker te houden hier.
http://bigbrother.fok.nl/blog/1347
Had jij vorig jaar nou nog een manier gevonden om dat opdringerige gedrocht uit te schakelen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:09 schreef Pinball het volgende:
Als dat een beetje werkt hebben we die banner misschien wel helemaal niet nodig!![]()
Was wel aanwezig Manu, op de achtergrondquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]jij ook weer hier
![]()
nog leuke recepten![]()
De banner komt er, wees niet bevreesdquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Gaan jullie tot die wonderschone XXL-blogbanner weer boven het forum hangt gewoon je linkjes in de SC spammen?
Als dat een beetje werkt hebben we die banner misschien wel helemaal niet nodig!![]()
Gadverdamme.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:52 schreef Annelies-G het volgende:
1 a 2 flessen slasaus
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Gadverdamme.![]()
Hoveel weeg jij, en hoeveel Rennies kauw je per dag weg?
weeg 78 kilo en ik kauw geen rennie's :pquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Gadverdamme.![]()
Hoveel weeg jij, en hoeveel Rennies kauw je per dag weg?
Leuk dat je err weer bent maar deze had ik al van je en is inderdaad lekkerquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:52 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Was wel aanwezig Manu, op de achtergrondmaar nu met BB6 in het vooruitzicht moet ik mijn neus ( tong ) toch ffies weer laten zien he?
Nope.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:27 schreef Gert het volgende:
Had jij vorig jaar nou nog een manier gevonden om dat opdringerige gedrocht uit te schakelen?
en ga je die blocklist ook nog bekend maken?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nope.
Ik voorzie hele groepen users van kleur en tag naar keuze, blokkeer webicons, heb blocklists voor zowel users als topics, heb een eigen search en maak stats, maar die verdomde blogbanner, ach en wee, het is mijn witte walvis.
Dat weet ik, maar dat geldt voor advertentie-banners.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:07 schreef Pinball het volgende:
Serieus Gert, banners blokkeren mag niet.
Is er al ergens een sneak-preview?quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:55 schreef rickmans het volgende:
De banner komt er, wees niet bevreesd.
Ik denk niet dat het aan ons users is om te bepalen of die vierkante meter desing-roadkill wel of niet op de witte/grijze/zwarte lijst staat. De ervaring leert dat de man met de knoppen niet altijd hetzelfde denkt over dingen als ik.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:45 schreef Gert het volgende:
Dat weet ik, maar dat geldt voor advertentie-banners.
Dat opdringerige, lelijke blog-waterhoofd boven het BB-forum verwijst slechts naar content elders op Fok, en valt m.i. niet onder de banner-oekaze.![]()
Als iemand een manier weet om dat gedrocht onzichtbaar te maken, wil ik dat risico wel nemen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het aan ons users is om te bepalen of die vierkante meter desing-roadkill wel of niet op de witte/grijze/zwarte lijst staat. De ervaring leert dat de man met de knoppen niet altijd hetzelfde denk over dingen als ik.
Misschien kan Bongie je wel helpen? Er staat me bij dat die wel handig was met computers.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:11 schreef Gert het volgende:
Als iemand een manier weet om dat gedrocht onzichtbaar te maken, wil ik dat risico wel nemen.
En als je zou moeten kiezen tussen de blogbanner en deze?quote:Overigens zou ik geen enkel probleem hebben met een bescheiden banner met een link naar de BB-blog. Het is het lompe, tot scrollen dwingende formaat waar ik moeite mee heb.
Wat een woonwagen-trashquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:28 schreef Pinball het volgende:
En als je zou moeten kiezen tussen de blogbanner en deze?![]()
[afbeelding]
edit: de frustratie is bekend.. maar zullen we dat nou maar niet doen?quote:
Peter..... doe us nietquote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:53 schreef Gert het volgende:
Ik wil wel weten wat cuall schreef om Peter op te naaien.![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:27 schreef cuall het volgende:
[..]
nieuwsgierig Gert
![]()
Ik kan er ook niks aan doen dat Teamlead met twee maten meet, ik heb geen geheimen![]()
Bongiequote:Op zondag 6 augustus 2006 22:23 schreef BONG4002 het volgende:
Zondagavond TVP
Ik ben dus weer terug!
Ja prima zelfsquote:
Ik ookquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:17 schreef Tamaartje het volgende:
Vind het zo leuk al die oude BB users weer terug te zien hier![]()
Ja dat klopt helemaalquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ook
WB trouwens! Kan me nog wel herinneren dat je vooral in het begin van BB5 veel postte
ik ook, de ouderwetse gezelligheid begint er al bijna in te komenquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:17 schreef Tamaartje het volgende:
Vind het zo leuk al die oude BB users weer terug te zien hier![]()
Je hebt eborn dus ontmoet via het BB forum?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:23 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja dat klopt helemaal![]()
Heb er weer helemaal zin in![]()
Vorig jaar aan het einde veel met eborn doorgekletst via msn enz.
Maar dit jaar kijken we samen![]()
Klopt jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je hebt eborn dus ontmoet via het BB forum?
ik nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:28 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Klopt ja![]()
Wie had dat ooit gedacht![]()
Dat zou goed kunnen ja, ik weet niet of je toen dezelfde username had, maar het komt me ook niet heel bekend voorquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik nietmaar volgens mij kwam ik ook pas binnen op het BB forum toen jij je werkterrein al verplaatst had naar msn
maar wel grappig
Hoi Manu, perfectquote:
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:44 schreef Knut het volgende:
De BBheader is deze keer minder groot dan "de eerste versie".
De 2e versie was vorig jaar trouwens ook al een stuk kleiner.
Doe je bestquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Maar er moet anyway een 'Rot op met die kutbanner van dat kutweblog dat niemand leest' topic komen.![]()
Oeh, die lijkt op mijn poezevriendinnetjequote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi Manu, perfect![]()
Heerlijk weer 30 tot 35 graden gehad 4 weken lang en met de nieuwe auto![]()
Je posts zijn altijd zo positiefquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Maar er moet anyway een 'Rot op met die kutbanner van dat kutweblog dat niemand leest' topic komen.![]()
Eerst even wachten tot dat gedrocht bovenaan de pagina geplaatst is.quote:
En die van jou vaak glijerig en verdekt vals.quote:
Voorkomen is beter dan genezenquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Eerst even wachten tot dat gedrocht bovenaan de pagina geplaatst is.
Ben niet verdekt vals, zeg gewoon wat ik denk, maar het zou kunnen dat ik me wat meer in probeer te houden dan jijquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
En die van jou vaak glijerig en verdekt vals.
Ik doe het liever open en bloot, zodat iedereen kan zien waar ik voor sta.
Ingehouden woedequote:Op maandag 7 augustus 2006 02:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben niet verdekt vals, zeg gewoon wat ik denk, maar het zou kunnen dat ik me wat meer in probeer te houden dan jij
...of je denkt wat minder.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:02 schreef Manu82 het volgende:
Ben niet verdekt vals, zeg gewoon wat ik denk, maar het zou kunnen dat ik me wat meer in probeer te houden dan jij
Truste Hobselquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:16 schreef MissHobje het volgende:
Bedoel nu al slapen.. is gewoon te gek voor woorden![]()
Anyway.. toch maar doen![]()
![]()
Klopt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:08 schreef Manu82 het volgende:heb nog niet zoveel levenservaring als jij
![]()
uiteraard, zijn het niet de bewoners waar we om lachen dan is het wel de kleinzieligheid van de mensen die de banner te vuur en te zwaard bestrijden die ons voorzien in het dagelijkse vermaak.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
zieligquote:Op maandag 7 augustus 2006 05:36 schreef rickmans het volgende:
[..]
uiteraard, zijn het niet de bewoners waar we om lachen dan is het wel de kleinzerigheid van de mensen die de banner te vuur en te zwaard bestrijden die ons voorzien in het dagelijkse vermaak.
kleinzerigheid = kleinzieligheidquote:
quote:
het ligt er aan met welk huis je het vergelijktquote:Anders doe je afbreuk aan je stelling, en dat zou jammer zijn want die staat als een huis![]()
Gewoon.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:41 schreef oYo het volgende:
Maar, ik mis echt argumenten waarom je die banner niet wil? Noem eens de onderbouwde argumenten?
Waarom zitten er allemaal verticale zwarte streepjes voor haar ogen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:09 schreef Bergie88 het volgende:
Net ff een niewe header voor mijn weblog gemaakt hier het resultaat:
[url=lange layoutverneuker[/url]
Met dat argument zou je ook een beeldvullende banner kunnen maken. Immers: je scrollt toch gewoon naar beneden?quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:41 schreef oYo het volgende:
Ik snap het hele gedoe niet om een banner. Je scrolt toch gewoon naar beneden?
TVP: uh gert, het zijn de ogen van bridget met het bigbrother logo er over heenquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom zitten er allemaal verticale zwarte streepjes voor haar ogen?
't Is dat je dat er bij vertelt. Wel een "vrije interpretatie" dan.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:31 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
TVP: uh gert, het zijn de ogen van bridget met het bigbrother logo er over heen
't logo dat ik gerbruikt heb, zal er wel één zijn van buitenlandse BB of zoiets. Met dit logo was makkelijker te werken. Dan dat blokken logoquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:39 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is dat je dat er bij vertelt. Wel een "vrije interpretatie" dan.
[afbeelding]
Wil best de hele dag gaanquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:33 schreef Bergie88 het volgende:
het is hier verder nog erg rustig, ik hoop dat tijdens bb er gewoon weer minstens twee posts per minuut binnen rollen, of meer natuurlijk
Heej Manuquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hey hoe is het? al weer klaar met werk?
moet je ff 0900-INFO bellenquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:57 schreef Tamaartje het volgende:
Hoi
Waar is iedereen..!?Ik wil info ...!
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:10 schreef Gladys het volgende:
[..]
Heej Manuja was om kwart voor 2 al klaar
Jij nog gewerkt vandaag???
Ik mag morgen weer om 7 uur beginnenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]had eigenlijk vanmiddag moeten werken maar geen zin, nu morgen om 8 uur beginnen
![]()
Das beterquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:29 schreef Gladys het volgende:
[..]
Ik mag morgen weer om 7 uur beginnen,maar vanaf donderdagmiddag uur of 2 heb ik weekend
![]()
![]()
Krijg je daar dan ook extra voor betaald,voor dat standby staanquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Das beterben eigenlijk de hele week vrij maar sta wel reserve dus kan elk moment gebeld worden om te komen werken
![]()
Nee, maar heb het geld gewoon nodig dus als ik tijd heb ga ik wel werken als ze bellen en als ik geen zin heb neem ik de telefoon niet opquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:34 schreef Gladys het volgende:
[..]
Krijg je daar dan ook extra voor betaald,voor dat standby staan
als je geen zin hebt,maak je maar zinquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, maar heb het geld gewoon nodig dus als ik tijd heb ga ik wel werken als ze bellen en als ik geen zin heb neem ik de telefoon niet op
Ik geloof het pas als het op het blog staat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Even leuk nieuwtje
Ze gaan komend weekend proefdraaien met bewoners die niet door de laatste screening heen kwamen en nu dus alsnog een weekend het huis mogen bewonen om de crew gelegenheid te geven om te kunnen leren omgaan met de apparatuur etc.
Ja hoi.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Even leuk nieuwtje
Ze gaan komend weekend proefdraaien met bewoners die niet door de laatste screening heen kwamen en nu dus alsnog een weekend het huis mogen bewonen om de crew gelegenheid te geven om te kunnen leren omgaan met de apparatuur etc.
Volgens mij gaan de bewoners 18 augustus het huis in, dus ik neem aan dat de streams dan ook beginnen....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:13 schreef melke het volgende:
Wanneer begint het nou eigenlijk allemaal?
Er komen toch ook nog terugblikken? Wanneer beginnen die?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij gaan de bewoners 18 augustus het huis in, dus ik neem aan dat de streams dan ook beginnen....
Denk je dat ik een search engine ben ofzo?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:16 schreef melke het volgende:
Er komen toch ook nog terugblikken? Wanneer beginnen die?
Nee je bent geen search engine, maar blijkbaar wel een bittere zeikerdquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Denk je dat ik een search engine ben ofzo?![]()
Kom eens uit de SC. Het aantal topics in het subforum is nog lekker overzichelijk en zelfs Berney kan de gevraagde info binnen 5 sec. vinden.
Melkequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:29 schreef melke het volgende:
[..]
Nee je bent geen search engine, maar blijkbaar wel een bittere zeikerd
Waarom ben ik een 'bittere zeikerd' en jij geen luie doosquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:29 schreef melke het volgende:
Nee je bent geen search engine, maar blijkbaar wel een bittere zeikerd
quote:
Wild thing, ben ikquote:
Je bent een lief, gek ding, dat ben jequote:
En een lui ding als het een kloon van Melkert is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:21 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Je bent een lief, gek ding, dat ben je![]()
![]()
duidelijk tijd voor een header dus.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als het op het blog staat.
Straks barst het wel losquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:17 schreef Silmarwen het volgende:
Er zijn nog geen echte roddels he.En het is nog maar tien dagen
Tamaartjequote:
BONGquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tamaartje![]()
Ja idd, de blogs vliegen je dan om de oortjesMja, dan krijgt iedereen het ook wel drukker maar gelukkig sta ik er niet geheel alleen voor
Ik wacht het gewoon rustig af, heb eigenlijk geen verwachtingen, en mocht het nu zeer saai worden dan post ik hier gewoon wat meer (net als tijdens HBB)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:41 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
BONG![]()
![]()
Het zal idd binnen een paar dagen wel een uitbarsting worden met info en nieuwtjes..
Heb er wel weer helemaal zin in.. erg toch eigenlijk, want ik weet niet eens wat ik kan verwachten.. straks is het 3x niks![]()
Mjaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik wacht het gewoon rustig af, heb eigenlijk geen verwachtingen, en mocht het nu zeer saai worden dan post ik hier gewoon wat meer (net als tijdens HBB)En anders kan ik altijd nog uitkijken naar DGK wat uiteindelijk toch pas vanaf januari 2007 van start gaat
Vast welquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:51 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
-knip-
Ben wel benieuwd of de "oude BB users" van vorig jaar weer terug komenzoals ik
![]()
Ohhh.. ja dat heb ik gemist danquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vast welMaar niet allemaal, een aantal users van vorig jaar hebben nu hun eigen forum gestart en zullen derhalve minder (of niet) hier aanwezig zijn
Maargoed, we krijgen vast ook een lading verse users erbij
Moet het even vragen Tamaartje = Tamara, vroeger mod op WP?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:10 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ohhh.. ja dat heb ik gemist danmaar goed, de nieuwe users brengen ook vaak weer wat leven..
![]()
![]()
Klopt helemaal jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:48 schreef Day het volgende:
[..]
Moet het even vragen Tamaartje = Tamara, vroeger mod op WP?
Leuk!quote:
Ja grappigquote:
Nope, ga heel af en toe nog wel eens kijken, maar ben er nu echt te oud voorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:24 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja grappig![]()
Ben al een hele poos niet meer actief daar..
Veel dingen gebeurd ook enzo.. en had het op een gegeven moment gewoon gehad
Jij bent er ook niet meer actief toch?
Heb het geprobeerd, maar werkt niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:12 schreef Bluezz het volgende:
Wat een lange linkHij doet het ook niet eens
Kan je die ff hieronder [afbeelding] dan werkt het beter
hahaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:31 schreef Day het volgende:
[..]
Nope, ga heel af en toe nog wel eens kijken, maar ben er nu echt te oud voor.
Dit hoort meer bij m'n leeftijd.![]()
en als [url=totalelink]klik[/url] ?quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:19 schreef Bluezz het volgende:
Oh en vorige week in het honkbalstadion kwam ik op een leuk idee voor hier
Daar is het de gewoonte om de zoveel innings deze Yell met zijn allen te doen :
STEEK JE LINKERHAND OMHOOG STEEK JE RECHTERHAND OMHOOG
VAN LINKS NAAR RECHTS
EN ZWAAIEN
EN ZWAAIEN
EN ZWAAIEN
EN ZWAAAAAAAAAAAAAAIEN![]()
![]()
![]()
Hoe moet het dan?quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:23 schreef Day het volgende:
[..]
Hoe moet het dan?
Ook al gebruik ik de link, dan blijft het nog een enorm lange regel.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
en als [url=totalelink]klik[/url] ?
quote:
Het werkt!quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:28 schreef Day het volgende:
[..]
Het werkt!![]()
Thx TL, als ik jou toch niet had!![]()
Shocktherapie is weer helemaal in hè?quote:
quote:
Welke spanning?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:42 schreef BONG4002 het volgende:
* Bongetje maakt de boel hier weer even rustig en veegt de spanning uit het topic
=elektriciteit dus spanningquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Shocktherapie is weer helemaal in hè?
proefdraaienquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:30 schreef Tamaartje het volgende:
Ben wel benieuwd of ze echt gaan proefdraaien van het weekend.. En wanneer de echte bewoners voorgesteld gaan worden op bijv de website![]()
Voor sommige mensen is geen enkele banner groot genoeg.quote:
"Men stopt voor het proefweekend een setje afvallers van de screenings samen in het huis."quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:34 schreef rickmans het volgende:
[..]
http://bigbrother.fok.nl/blog/1349
Ach ja, er zijn vast wel ergere dingen te bedenken als een gratis weekendje weg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Men stopt voor het proefweekend een setje afvallers van de screenings samen in het huis."
En dat zijn dat ook van die losers die er gewoon gaan zítten![]()
En ze mogen zich natuurlijk ook het hele weekend misdragen met gratis drank en etenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:30 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ach ja, er zijn vast wel ergere dingen te bedenken als een gratis weekendje weg.
Precies, het zou je gebeuren dat je daarvoor op moet draven voor zo'n gratis weekendje feesten, dan ben je wel een enorme loser als je dat dan ook daadwerkelijk doetquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En ze mogen zich natuurlijk ook het hele weekend misdragen met gratis drank en eten![]()
Lijkt mij eerlijk gezegd leukere streams opleveren dan al die gemotiveerde -ik ga winnen- types die wel uitgekozen zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:48 schreef Bluezz het volgende:
Best leuk om het als afvaller tóch mee te maken lijkt me
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind dat de streams dit weekend ook even moeten proefdraaien.![]()
Ja dat zou zeker leuk zijnquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij eerlijk gezegd leukere streams opleveren dan al die gemotiveerde -ik ga winnen- types die wel uitgekozen zijn.
Ik vind dat de streams dit weekend ook even moeten proefdraaien.![]()
Weet ik niet, heb ze wel ergens gezien, dacht dat het hier was, maar kan het niet terug vinden...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:48 schreef Tamaartje het volgende:
Zijn daar ook linkjes van dan? of screenshots?
Volgens mij was dat een stream van De Gouden Kooi.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:44 schreef Manu82 het volgende:
De streams staan toch al aan, tenminste er waren toch al wat proefbeelden van de verbouwing?
LekkerSimpel heeft het telefoonnummer van haar moeder, ik niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:57 schreef Annelies-G het volgende:
Heej APK, ga je Tanja nog benaderen om mee te posten hier![]()
Zeg Annelies, nog ff afgezien van je incontinentieprobleem, wat heb je in je mond zitten ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:57 schreef Annelies-G het volgende:
Heej APK, ga je Tanja nog benaderen om mee te posten hier![]()
Laat mij er ff buiten, wil je?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:12 schreef APK het volgende:
[..]
LekkerSimpel heeft het telefoonnummer van haar moeder, ik niet.
Inderdaad!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laat mij er ff buiten, wil je?
Ik heet Rob, geen Peter, ik haal geen oude koeien van een vorige BB uit de sloot![]()
![]()
Nieuwe ronde nieuwe kansen...
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 @ 18:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
bb5
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 @ 00:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
bb5
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 @ 02:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
bb5
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 @ 00:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
bb5
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 @ 15:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
bb5
quote:Op zondag 23 juli 2006 @ 02:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
bb5
quote:Op zondag 23 juli 2006 @ 02:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
bb5
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 @ 18:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
bb5
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 @ 14:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
bb5
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 @ 19:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
bb5
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 @ 18:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
bb5
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 @ 00:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
bb5
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 @ 22:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
bb5
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 @ 01:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
bb5
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 @ 01:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
bb5
Dat zei ik toch?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad!
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Beter leren tellen, staan er toch echt 2quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat zei ik toch?
Het is nu augustus, en vanaf 1 augustus (op één na) heb je mij er niet meer over "gehoord".
Die chat doet het bij mij alleen niet..quote:Babbelen bij Big Brother
Vanaf vandaag is de Chat op Bigbrother.tv weer open! Praat met andere Big Brother-fans over alle voorgaande seizoenen en speculeer alvast over het komende seizoen. Gezellig samen babbelen in de Big Brother Chatbox!
Bedankt voor de correctiequote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Beter leren tellen, staan er toch echt 2![]()
No probs. We zijn op deze wereld om elkaar te helpen denk ik danquote:
wijnig?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:00 schreef Bergie88 het volgende:
Ik heb een hele brutale vraag, ik ben de afgelopen tijd hier wijnig geweest en had het verzoek of iemand in één post op een rijtje kan zetten wat er allemaal bekend is gemaakt over bb6 in de afgelopen we(e)k(en)???
Bijzonder wijnigquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:00 schreef Bergie88 het volgende:
Ik heb een hele brutale vraag, ik ben de afgelopen tijd hier wijnig geweest en had het verzoek of iemand in één post op een rijtje kan zetten wat er allemaal bekend is gemaakt over bb6 in de afgelopen we(e)k(en)???
Euh dat noemt men een tong, weet je gelijk wat ik tegen je doequote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zeg Annelies, nog ff afgezien van je incontinentieprobleem, wat heb je in je mond zitten ?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:33 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Euh dat noemt men een tong, weet je gelijk wat ik tegen je doe![]()
ik had mijn prive rel *hips* waar was die andere dan ??quote:
Hier op fok.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:31 schreef Gladys het volgende:
ik had mijn prive rel *hips* waar was die andere dan ??
morriequote:
Alles goed? Kittens op de juiste plek en tevreden?quote:
Nu alweer 57, worden er steeds meer.....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:33 schreef APK het volgende:
[..]
Hier op fok.
57 mods die op zwart gezet zijn!![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu alweer 57, worden er steeds meer.....
mooizo, kunnen we eindelijk de macht overnemen en de hele dagquote:
Niks aan de hand, move on, peoplequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:56 schreef melke het volgende:
Wat is er aan de hand! Wat heb ik gemist! Rellen op fok? Schoonmaak actie? Invallen?
alle relevante links staan hierquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:56 schreef melke het volgende:
Wat is er aan de hand! Wat heb ik gemist! Rellen op fok? Schoonmaak actie? Invallen?
Volgens mij zijn er toch al velen die boven de 30 zijnquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:05 schreef melke het volgende:
[..]
Hoe oud zijn die gasten zeg. 10 ofzo!!! Tjonge jonge jonge...![]()
Misschien staat hier iets waar je wat aan hebt?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:00 schreef Bergie88 het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:05 schreef melke het volgende:
Hoe oud zijn die gasten zeg. 10 ofzo!!! Tjonge jonge jonge...![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien staat hier iets waar je wat aan hebt?
Ik moest stiekem lachenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Moeilijk hequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:48 schreef paultjuhhh het volgende:
wanneer begint het nou kan het nergens vinden
[..]
-- >quote:
[..]
Kan wel zijn, maar de streams gaan al de 18e om 22:30 uur aanquote:
oh yeah babyquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:35 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar de streams gaan al de 18e om 22:30 uur aan
Waar krijg jij al die infoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Over de streams:
Ik hoorde dat er gewoon weer 4 streams komen..er zijn iig 2 regisseurs voor aangetrokken
Weet je ook of er voor gedokt moet gaan worden?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Over de streams:
Ik hoorde dat er gewoon weer 4 streams komen..er zijn iig 2 regisseurs voor aangetrokken
Het hoeft natuurlijk niet te kloppen wat hij zegtquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
CrazyDutchPunk is drie kwartier geleden gaan slapen, lees ik in zijn posthistorie.
Ik wacht met smart op zijn nieuwe 'nieuwtjes' . Vier streams! Ik was al bang dat het er drie of vijf zouden worden![]()
Het maakt mij niet zoveel uit, als het gratis is dan kijk ik en anders niet. Ik vind het niet belangrijk genoeg om voor te betalen. Dan volg ik gewoon de uitzendingen net als bij BB1quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het hoeft natuurlijk niet te kloppen wat hij zegtMaar ik ben positief ingesteld dus hoop idd op gratis FULL streams
Ho ho.. hij leidt dat aantal af uit het feit dat er twee regisseurs zijn aangetrokken. Die werken neem ik aan ieder 8 uur per dag. Ik weet niet precies hoe zijn rekensommetje dan vervolgens uitkomt op: ah, dat zijn dus 4 streams 24/7, maar dat kan onze slaapkop vast wel vertellen als hij weer wakker is.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
CrazyDutchPunk is drie kwartier geleden gaan slapen, lees ik in zijn posthistorie.
Ik wacht met smart op zijn nieuwe 'nieuwtjes' . Vier streams! Ik was al bang dat het er drie of vijf zouden worden![]()
Snap ik ook nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ho ho.. hij leidt dat aantal af uit het feit dat er twee regisseurs zijn aangetrokken. Die werken neem ik aan ieder 8 uur per dag. Ik weet niet precies hoe zijn rekensommetje dan vervolgens uitkomt op: ah, dat zijn dus 4 streams 24/7, maar dat kan onze slaapkop vast wel vertellen als hij weer wakker is.![]()
Erg spannend, dat dan weer welquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Snap ik ook niet![]()
Elke regisseur neemt toch één stream voor z'n rekening?Dan missen we nóg twee regisseurs. Die bovendien niet langer dan acht uur per dag werken. Dat betekent dat de meeste streams gewoon de hele dag stilstaan
![]()
Heerlijk, die lege gang, lege keuken, lege jacuzie, lege tuinquote:
Oftewel: de STREAMLOCKquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heerlijk, die lege gang, lege keuken, lege jacuzie, lege tuin![]()
Glij nu al van mijn stoel
![]()
Oh God ja, dat wilde ik dus eerder posten, maar ik was die term helemaal kwijtquote:
Ik dus nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh God ja, dat wilde ik dus eerder posten, maar ik was die term helemaal kwijt![]()
Selectief herinneren noemen ze dat ook wel, meestal na een traumatische gebeurtenisquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh God ja, dat wilde ik dus eerder posten, maar ik was die term helemaal kwijt![]()
Niet zo snel reageren, ik word er duizelig vanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik dus nietPostte het zovaak dat ik de tel ben kwijtgeraakt
Vrouwen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:46 schreef Wickedangel het volgende:
Elke regisseur neemt toch één stream voor z'n rekening?![]()
A-Mquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:08 schreef A-en-M het volgende:
[..]
En dan op de tuin.... dan nam Bong de SV over![]()
![]()
Ben ik dan zó snel?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet zo snel reageren, ik word er duizelig van![]()
Ja hallo Bong... op het BLOG zal toch wel meer komen dan enkel een regeltje van je... de streamlock staat op de tuin.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
A-M
Yep, en nu kan ik dat mooi op de blog even vermelden
En de gang, de keuken, de huiskamer etc..........quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:18 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ja hallo Bong... op het BLOG zal toch wel meer komen dan enkel een regeltje van je... de streamlock staat op de tuin.
Tjep, natuurlijkquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:18 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ja hallo Bong... op het BLOG zal toch wel meer komen dan enkel een regeltje van je... de streamlock staat op de tuin.
Wil je bongetje overwerkt hebben?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
En de gang, de keuken, de huiskamer etc..........![]()
Then will Bongetje shutdown en is hij zijn crewrechten kwijtquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:23 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Wil je bongetje overwerkt hebben?![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
En de gang, de keuken, de huiskamer etc..........![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ben ik dan zó snel?![]()
Bongetje wordt er zelf bijna duizelig van
Eh, jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:23 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Wil je bongetje overwerkt hebben?![]()
Ja maar iets snap ik niet he..... iemand die altijd zegt ik kan geen SV vullen, kan die dan wel op een BLOG een verhaal kwijt..... leg me dat eens uit.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tjep, natuurlijkMaar dan moet ik wel op het moment an sich een beetje creativiteit gebruiken
Jij zit vol goede ideeënquote:
Wat gemeen!quote:
Snap dat je het niet lullig bedoeld, maar een SV is veel meer werk en veel uitgebreider dan een blog, een blogje kan ook gewoon een (gekopiëerd) item zijn wat je even snel uittikt, een SV is echter veel meer text en oplettend-heid tijdens het streamenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:29 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ja maar iets snap ik niet he..... iemand die altijd zegt ik kan geen SV vullen, kan die dan wel op een BLOG een verhaal kwijt..... leg me dat eens uit.
Ik bedoel deze post niet lullig, maar is interesse
Zeg! Als er hier iemand Morwen gaat bijten dan ben ik het, achteraan sluiten jijquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat gemeen!![]()
Ik bijt je uit woede!
Ja oke... je leest de SV en doet ff copy past en lult er wat bij en dat is het.... als je zin hebt vermeld je de bron ( zo ging het vorig jaar ) en anders is het gewoon jouw nieuws en cap.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Snap dat je het niet lullig bedoeld, maar een SV is veel meer werk en veel uitgebreider dan een blog, een blogje kan ook gewoon een (gekopiëerd) item zijn wat je even snel uittikt, een SV is echter veel meer text en oplettend-heid tijdens het streamen
1) N.N.B volgens mijquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:34 schreef Greetings het volgende:
En mensen, is er al iets bekend over BB6 wat betreft deze statistieken?:
- Hoeveel deelnemers, en hoeveel daarvan vrouwen/hoeveel mannen?
- Hoeveel dagen duurt het (BB5 duurde 121 dagen)?
- Hoe is het schema van de exits? Weer eerst 2 maanden om de 2 weken, en daarna pas elke week of anders?
Dat zou ik ook allemaal wel willen weten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:34 schreef Greetings het volgende:
- Hoe is het schema van de exits? Weer eerst 2 maanden om de 2 weken, en daarna pas elke week of anders?
Op dat nieuws zitten we ook te wachten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:34 schreef Greetings het volgende:
Ik probeer zoveel mogelijk uit mn eigen woorden blogjes te plaatsen met hier en daar citaten uit de SVquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:37 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ja oke... je leest de SV en doet ff copy past en lult er wat bij en dat is het.... als je zin hebt vermeld je de bron ( zo ging het vorig jaar ) en anders is het gewoon jouw nieuws en cap.
En ik weet dat ik daar niet geschikt voor ben, daarom des temeer hulde voor degene die dat wél kunnenquote:Vertel me niets over een SV, ik weet dat het stik veel werk is.
Laat ik daar nou van houdenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat gemeen!![]()
Ik bijt je uit woede!
Wie niet, maar ja, het lijkt mij dat het lekker maken nu wel mag gaan beginnenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:38 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Dat zou ik ook allemaal wel willen weten.
Ik heb nu juist het omgekeerde..... streamen gaat best goed.... voor de SV tik ik niet echt snel, maar ik kon M-en-A wel aanvullen van wat er gezegt was, zo werd het dan best wel weer compleet...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik probeer zoveel mogelijk uit mn eigen woorden blogjes te plaatsen met hier en daar citaten uit de SVEn verder natuurlijk de overige nieuwsitems e.d.
[..]
En ik weet dat ik daar niet geschikt voor ben, daarom des temeer hulde voor degene die dat wél kunnen![]()
Misschien moeten ze dan M-en-A even benaderen? Hoe meer mensen hoe beterquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:46 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik heb nu juist het omgekeerde..... streamen gaat best goed.... voor de SV tik ik niet echt snel, maar ik kon M-en-A wel aanvullen van wat er gezegt was, zo werd het dan best wel weer compleet...
M-en-A zou bv. denk ik wel een blog kunnen doen, ik dus echt niet.
quote:
Dat weet ik dus ook niet, maar hij is in ieder geval deze maand nog druk, dus alleen in het weekend posten, wat daarna komt is even afwachten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze dan M-en-A even benaderen? Hoe meer mensen hoe beter
Ik vind het echt een kunst als ik die verslagen zo zag, en dat meen ikJe moet dan haast wel kijken en tikken tegelijk anders is het geen "live" verslag, dus ben erg benieuwd of M-en-A weer gaat schrijven hier of op de "andere" site
Koekoekquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:39 schreef melke het volgende:
Ik ben opzoek naar de nachtploeg! Zitten jullie hier?
Melkequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:39 schreef melke het volgende:
Ik ben opzoek naar de nachtploeg! Zitten jullie hier?
Zal volgende week wel anders zijn! Is er al bekend of de streams dit jaar gratis zijn?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
KoekoekGebeurt alleen weinig op de streams momenteel
![]()
Nog niet doorslaggevendquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:43 schreef melke het volgende:
[..]
Zal volgende week wel anders zijn! Is er al bekend of de streams dit jaar gratis zijn?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:42 schreef nomen_nescio het volgende:
Mogguh
Ben van de vroege ochtend dienst, mag dat ook?
quote:
Das fijn voor je, ik betaal een euro per minuut.quote:
internetkosten bedoel je?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:51 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Das fijn voor je, ik betaal een euro per minuut.
Nee voor t denken, dus dat doe ik liever niet teveel.quote:
Dus VOOR het denken is het gratis en daarna is het betalen. Ha, dan zit ik goedquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:06 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Nee voor t denken, dus dat doe ik liever niet teveel.
Gewoon radicaal mee stoppen werkt ookquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dus VOOR het denken is het gratis en daarna is het betalen. Ha, dan zit ik goed![]()
Jamaar, dan moet ik een sociaal leven gaan krijgen enzoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:19 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Gewoon radicaal mee stoppen werkt ook![]()
Doe eens niet van die enge praat, wil zo nog slapenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jamaar, dan moet ik een sociaal leven gaan krijgen enzo![]()
Slapen.......uhm......dat is toch met je ogen dicht? Zowwwww 2004quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:24 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Doe eens niet van die enge praat, wil zo nog slapen![]()
De nachtploeg slaapt nooit!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Slapen.......uhm......dat is toch met je ogen dicht? Zowwwww 2004![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |