Hoi Manu, perfectquote:
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:44 schreef Knut het volgende:
De BBheader is deze keer minder groot dan "de eerste versie".
De 2e versie was vorig jaar trouwens ook al een stuk kleiner.
Doe je bestquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Maar er moet anyway een 'Rot op met die kutbanner van dat kutweblog dat niemand leest' topic komen.![]()
Oeh, die lijkt op mijn poezevriendinnetjequote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi Manu, perfect![]()
Heerlijk weer 30 tot 35 graden gehad 4 weken lang en met de nieuwe auto![]()
Je posts zijn altijd zo positiefquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Maar er moet anyway een 'Rot op met die kutbanner van dat kutweblog dat niemand leest' topic komen.![]()
Eerst even wachten tot dat gedrocht bovenaan de pagina geplaatst is.quote:
En die van jou vaak glijerig en verdekt vals.quote:
Voorkomen is beter dan genezenquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Eerst even wachten tot dat gedrocht bovenaan de pagina geplaatst is.
Ben niet verdekt vals, zeg gewoon wat ik denk, maar het zou kunnen dat ik me wat meer in probeer te houden dan jijquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
En die van jou vaak glijerig en verdekt vals.
Ik doe het liever open en bloot, zodat iedereen kan zien waar ik voor sta.
Ingehouden woedequote:Op maandag 7 augustus 2006 02:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben niet verdekt vals, zeg gewoon wat ik denk, maar het zou kunnen dat ik me wat meer in probeer te houden dan jij
...of je denkt wat minder.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:02 schreef Manu82 het volgende:
Ben niet verdekt vals, zeg gewoon wat ik denk, maar het zou kunnen dat ik me wat meer in probeer te houden dan jij
Truste Hobselquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:16 schreef MissHobje het volgende:
Bedoel nu al slapen.. is gewoon te gek voor woorden![]()
Anyway.. toch maar doen![]()
![]()
Klopt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:08 schreef Manu82 het volgende:heb nog niet zoveel levenservaring als jij
![]()
uiteraard, zijn het niet de bewoners waar we om lachen dan is het wel de kleinzieligheid van de mensen die de banner te vuur en te zwaard bestrijden die ons voorzien in het dagelijkse vermaak.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
zieligquote:Op maandag 7 augustus 2006 05:36 schreef rickmans het volgende:
[..]
uiteraard, zijn het niet de bewoners waar we om lachen dan is het wel de kleinzerigheid van de mensen die de banner te vuur en te zwaard bestrijden die ons voorzien in het dagelijkse vermaak.
kleinzerigheid = kleinzieligheidquote:
quote:
het ligt er aan met welk huis je het vergelijktquote:Anders doe je afbreuk aan je stelling, en dat zou jammer zijn want die staat als een huis![]()
Gewoon.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:41 schreef oYo het volgende:
Maar, ik mis echt argumenten waarom je die banner niet wil? Noem eens de onderbouwde argumenten?
Waarom zitten er allemaal verticale zwarte streepjes voor haar ogen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:09 schreef Bergie88 het volgende:
Net ff een niewe header voor mijn weblog gemaakt hier het resultaat:
[url=lange layoutverneuker[/url]
Met dat argument zou je ook een beeldvullende banner kunnen maken. Immers: je scrollt toch gewoon naar beneden?quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:41 schreef oYo het volgende:
Ik snap het hele gedoe niet om een banner. Je scrolt toch gewoon naar beneden?
TVP: uh gert, het zijn de ogen van bridget met het bigbrother logo er over heenquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom zitten er allemaal verticale zwarte streepjes voor haar ogen?
't Is dat je dat er bij vertelt. Wel een "vrije interpretatie" dan.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:31 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
TVP: uh gert, het zijn de ogen van bridget met het bigbrother logo er over heen
't logo dat ik gerbruikt heb, zal er wel één zijn van buitenlandse BB of zoiets. Met dit logo was makkelijker te werken. Dan dat blokken logoquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:39 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is dat je dat er bij vertelt. Wel een "vrije interpretatie" dan.
[afbeelding]
Wil best de hele dag gaanquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:33 schreef Bergie88 het volgende:
het is hier verder nog erg rustig, ik hoop dat tijdens bb er gewoon weer minstens twee posts per minuut binnen rollen, of meer natuurlijk
Heej Manuquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hey hoe is het? al weer klaar met werk?
moet je ff 0900-INFO bellenquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:57 schreef Tamaartje het volgende:
Hoi
Waar is iedereen..!?Ik wil info ...!
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:10 schreef Gladys het volgende:
[..]
Heej Manuja was om kwart voor 2 al klaar
Jij nog gewerkt vandaag???
Ik mag morgen weer om 7 uur beginnenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]had eigenlijk vanmiddag moeten werken maar geen zin, nu morgen om 8 uur beginnen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |