* Serieus modequote:
Ik was serieus.quote:
jij solliciteerd naar een ban dudequote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:58 schreef APK het volgende:
Hummie verkankert al jarenlang de BB's in Nederland.
Toch
In Engeland leeft BB nog. De Sundaypapers staan vol met roddels over BB.
Hier is het:![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:16 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jij solliciteerd naar een ban dude
waar maakt ts zich druk om?quote:
Heb je BB dan wel goed gevolgd? TS heeft namelijk best een puntquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
waar maakt ts zich druk om?
heftige woorden die hij uit tav aan ander
Vorig jaar speelde bij de Menno-situatie ook mee dat ze overduidelijk een andere bewoonster (quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:02 schreef flugeltje het volgende:
Hummie wordt zachter met de jaren, wat mij betreft mag ze wel wat pittiger en feller worden. Het probleem is alleen dat als ze wél zo doet (zie Menno vorig jaar) er ook door een hoop mensen gezeurd wordt. Volgens mij kun je het nooit goed doen wat dat betreft...
Jij begint al te zeiken voordat het goed en wel begonnen is, Vooralsnog geef ik d'r het voordeel van de twijfel. Ben wel benieuwd naar het nieuwe concept.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:58 schreef APK het volgende:
Hummie verkankert al jarenlang de BB's in Nederland.
Toch
Ga lekker Bong opvolgen, EO-er.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:41 schreef Mike1964 het volgende:
Jij begint al te zeiken voordat het goed en wel begonnen is.
Yep. Het moet veel ranziger.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:01 schreef scanman01 het volgende:
Hummie wil van BB geen 'sleaze' tv maken.... daar gaat ze de fout in.
Maar dat is Hummie dus te goedkoop. Ze wil 'kwaliteits tv' leverenquote:
krijgen we wééé''eéééééé'r een BB dan?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* Serieus mode
Ben wel met je eens dat de NL BB niet bepaald de beste is, en dat zal idd mede een oorzaak kunnen zijn dat Hummie daar de scepter zwaait en dus ook het verloop van het programma kan bepalen.
We zullen eerst moeten zien hoe deze BB uitpakt, als dat ook op niets uitdraait dan is het wat mij betreft wel zeker dat Hummie maar eens moet stoppen met BB
Die heks heeft járen voor een van de meest ranzige bladen gewerkt die er te koop zijn, en nu is het haar ineens te min om gewoon lekkere gezellige tv te maken, met flink wat ordinair geruzie en een hoop tieten.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar dat is Hummie dus te goedkoop. Ze wil 'kwaliteits tv' leveren![]()
Wat mij betreft mag ze daar best een beetje aan meehelpen als het te rustig blijft in het huisquote:Op zondag 23 juli 2006 07:26 schreef Troel het volgende:
BB moet gewoon een stel mensen in een huis zijn die elkaar afmaken en dat zonder inbreng van Hummie.
Wat lief dat je het weer voor je forumvriendje opneemt....quote:Op maandag 24 juli 2006 11:19 schreef Gert het volgende:
Hahaha maar dat is een hele andere APK!
Hoe kom je er op. Lache hoor.![]()
Sjonge, die is al net zo origineel als je leuke APK-grapje.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:54 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Wat lief dat je het weer voor je forumvriendje opneemt....
Sorry, ik was even vergeten dat leuk en origineel exclusief bij jou en nog wat andere losers users horen....quote:Op maandag 24 juli 2006 20:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Sjonge, die is al net zo origineel als je leuke APK-grapje.
én APK ook niet.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:05 schreef scanman01 het volgende:
Ook hier is het wel gezellig. We hebben Hummie idd niet eens nodig.
quote:Op maandag 24 juli 2006 20:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Sorry, ik was even vergeten dat leuk en origineel exclusief bij jou en nog wat andere losers users horen....
Er is hier bijna al meer spektakel dat tijdens 4 maanden BB5.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:05 schreef scanman01 het volgende:
Ook hier is het wel gezellig. We hebben Hummie idd niet eens nodig.
Niet lopen janken; miepen; piepen en brieven gaan schrijven als jij volgende keer weer aan de beurt bent he?quote:
Berney kan wel tegen een stootje. Die krijg je niet zomaar omver.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet lopen janken; miepen; piepen en brieven gaan schrijven als jij volgende keer weer aan de beurt bent he?
tin mijn jongen, tin.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:01 schreef scanman01 het volgende:
Hummie wil van BB geen 'sleaze' tv maken.... daar gaat ze de fout in. Buitenland heeft daar geen problemen mee en daarom scoort het daar veel beter.
Maar Hummie mag blijven leven.... alleen moet ze een koperen handdruk krijgen.
...en dat uit de mond van 'Mr Gezellig' himself.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als al dat tuig van Sgop hier weg blijft, zal het hier ook wel gezelliger maken.
Het is MrObjective, niet MrGezellig.... aangenaam....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:04 schreef APK het volgende:
[..]
...en dat uit de mond van 'Mr Gezellig' himself.
Over wie heb jij het hier nu eik allemaalquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als al dat tuig van Sgop hier weg blijft, zal het hier ook wel gezelliger maken.
Hun eigen forum bloedt nu dood en komen ze hier maar weer de boel verpesten.
Wie de schoen past, trekke hem aan..... enzo....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Over wie heb jij het hier nu eik allemaal
Doe niet zo wazig....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wie de schoen past, trekke hem aan..... enzo....
Wat jij wilt... hier las ik toch iets anders.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe niet zo wazig....![]()
Waar het mij om gaat is dat sgop nu een slechte naam krijgt door Gert en APK....dat vind ik persoonlijk een beetje jammer voor de rest van ons.![]()
Doen we daar ook wel hoor, maar daar wordt niet gemod en dan is er weinig aan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Alle vuilspuiterij, die jullie op Sgop niet toelaten, reageren jullie af op FOK!.
Doe het lekker daar...
Die hoeft niet dood.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:43 schreef teamlead het volgende:
zullen we het dan nu weer gewoon over hummie hebben.....
Leek mij een post of 4 5 geleden ook al handig.....waarom delete je die posts vanaf daar niet gewoon ff, of kun je dat niet als modje zijnde ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:43 schreef teamlead het volgende:
zullen we het dan nu weer gewoon over hummie hebben.....
Posts deleten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Leek mij een post of 4 5 geleden ook al handig.....waarom delete je die posts vanaf daar niet gewoon ff, of kun je dat niet als modje zijnde ?![]()
Ik vind dat dat speciaal voor BB6 best wel ingevoerd zou kunnen worden...........als tegenhanger van de bans of edits zeg maar.........gewoon alles wat je als mod niet bevalt erasen.quote:
Is meer voor lafbekken, die óf bewust, óf impulsief iets posten. Onder invloed van wat dan ook.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vind dat dat speciaal voor BB6 best wel ingevoerd zou kunnen worden...........als tegenhanger van de bans of edits zeg maar.........gewoon alles wat je als mod niet bevalt erasen.![]()
Bijkomend voordeel is dat je dan als user gewoon alles kunt gaan posten wat je voor de bek komt.
edit... zullen we dat nou maar even niet doen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vind dat dat speciaal voor BB6 best wel ingevoerd zou kunnen worden...........als tegenhanger van de bans of edits zeg maar.........gewoon alles wat je als mod niet bevalt erasen.![]()
Bijkomend voordeel is dat je dan als user gewoon alles kunt gaan posten wat je voor de bek komt.
Heel apart dit...quote:
Ik denk dat het voor het forum an sich...het aantal posts + het aantal views een enorme opsteker zou zijn.......de enige remedie tegen het de draad kwijt raken in dat soort ontaarde topics zou immers gelegen zijn in het 24/7 online zijnquote:Het lijkt mij geen goed idee. Je snapt op een gegeven moment ook niet meer waarom mensen op een bepaalde manier reageren, omdat je allerlei posts niet meer terug kan lezen.
Ik denk dat Hummie er ook een dubbel voordeel mee zou doen:quote:Maar we zouden het weer over Hummie hebben geloof ik.![]()
Dat was een voorbeeld van wat je tegen zou kunnen gaan komen als je, zoals jij dat uitdrukt, "alles kan gaan posten wat je voor de bek komt."quote:
Oude quotes uit de sloot halen is okay.quote:Je Hummie moet lekker de godvergetense typhuspleurkankergroeptering in je godvergetese
aggeniebbische smerige schijnheilige greppelkut hart krijgen.
Deze is ècht oud hoor, nog van BB5.quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij is het adres al vaak genoeg voorgekomen....
Waarom gaat er dan niet iemand heen?
Zeggen:... " JIJ MOET DOOD..."
Doen.. "BENG!!!!!!!" "Jij bent dood!!!!!...'
Virtueel....................................
99% grote bekken die in werkelijkheid niets van man/vrouwlief mogen doen, en zich verschuilen achter een toetsenbord en beeldscherm....
En jij bentquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:32 schreef BB6kijker het volgende:
Gelukkig, APK is er dit seizoen ook weer bij met belachelijke topics. Het makkelijkste is natuurlijk om het topic 'APK moet dood' te starten, maar laten we ons vooralsnog niet tot zijn zeer bedenkelijke niveau verlagen. Hij start dit onderwerp, iemand reageert grappig 'ze is al dood' en hij schrijft 'nee serieus'. Nou APK, ga je gang. Maar val ons er hier niet lastig mee.
Waarschijnlijk de opvolger van BB5kijker ?quote:
Hopelijk valt ze 'ons' verder niet lastig.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:10 schreef Pinball het volgende:
Waarschijnlijk de opvolger van BB5kijker ?
Hey... en wat dacht je van koste wat kost die zwangere trol in het huis houden totdat ze dat kind uitgepoept had?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:05 schreef Nostalgist het volgende:
Hummie mag van mij blijven leven hoor, ze moet alleen een goede assistent(e) krijgen die haar wat dingen toefluistert als "laat ze nou maar". Het Lieske incident met het open laten staan van de koelkast vond ik een duidelijk geval van teveel de regie willen voeren....Idem dito met het ontzien van Joost.
Nogal ja, waarschijnlijk opgestart door een of andere maatschappelijk teleurgestelde, zo'n LPF-type. Jammer. Want zo iemand haalt het niveau hier inderdaad omlaag.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 06:36 schreef Felixje het volgende:
Wat een K*t topic
OK dan sparen we Hummie, maar dan moet jij dood met dat domme gezanik van je, OK?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:48 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Nogal ja, waarschijnlijk opgestart door een of andere maatschappelijk teleurgestelde, zo'n LPF-type. Jammer. Want zo iemand haalt het niveau hier inderdaad omlaag.
Weer zo'n maatschappelijk teleurgestelde. Ook jammer. Of wil je me ook een doodswens ontlokken? Nee hoor, zó laag ga ik niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:13 schreef Gert het volgende:
[..]
OK dan sparen we Hummie, maar dan moet jij dood met dat domme gezanik van je, OK?![]()
Dan gaat het niveeau hier weer flink omhoog en daar zijn we tenslotte allemaal naar op zoek op dit subforum: niveau.
En jij weet alles over het niveau hier, want je bent al 2 hele dagen geregistreerd op Fok!.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:48 schreef BB6kijker het volgende:
Nogal ja, waarschijnlijk opgestart door een of andere maatschappelijk teleurgestelde, zo'n LPF-type. Jammer. Want zo iemand haalt het niveau hier inderdaad omlaag.
Grappig dat ik zo wordt aangevallen op mijn opmerking dat ik het ongepast vind om een topic te starten met deze titel. Heel opmerkelijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
En jij weet alles over het niveau hier, want je bent al 2 hele dagen geregistreerd op Fok!.![]()
Grappig dat ik nooit post in het BBforum, maar dat IK zelfs afweet van de nostalgie achter het "Hummie moet dood".quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:30 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Grappig dat ik zo wordt aangevallen op mijn opmerking dat ik het ongepast vind om een topic te starten met deze titel. Heel opmerkelijk.
Goede inhoudelijke reactie, hulde.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:34 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Grappig dat ik nooit post in het BBforum, maar dat IK zelfs afweet van de nostalgie achter het "Hummie moet dood".
Dus ga eens weg zeikerd. Bij voorbaat dank.![]()
Ben dan gewoon consequent en gun 'vind' ook een 't' teveel.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:30 schreef BB6kijker het volgende:
Grappig dat ik zo wordt aangevallen op mijn opmerking dat ik het ongepast vind om een topic te starten met deze titel. Heel opmerkelijk.
Ook 'grappig' dat jij niet inhoudelijk ingaat op mijn antwoord eerder in dit topic.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:30 schreef BB6kijker het volgende:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:32 schreef flugeltje het volgende:
Hummie, dit gaat fout hoor. Je moet iets gaan doen nu.
Verzin een opdracht, doe gemeen, flikker iemand het huis uit. Of juist iemand erbij. Zorg voor achterdocht, laat die telefoon rinkelen. Gooi alcohol en muziek in het huis of stuur ze wat post van huis. Laat ze stukjes van elkaar zien terwijl ze aan het roddelen zijn. Zaai onrust, vertwijfeling of doe de deuren naar de tuin open...
Het maakt me niet uit wát je doet, maar in hemelsnaam doe IETS!!!!
Dit is niet meer om te harden, als ik 'family ties' wil zien koop ik wel een DVD.
Geen zin inquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mergen Fluggss....dit ziet er niet uit.![]()
Ten eerste: Family ties is leuk.quote:
LOL.. ik schreef hier: [KLB] Hummie verdorie, doe er wat aan!!!! precies hetzelfdequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:01 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ten eerste: Family ties is leuk.
Het liefst als ze onder de douche staatquote:P.S. even inzoomen op de billen van Millica doe je ook een hoop mensen een groot plezier mee
Etienne is Alex P. Keatonquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:07 schreef flugeltje het volgende:
En ja, family Ties ís leuk
Maar dat wil nog niet zeggen dat ik dat nú ook wil zien...
quote:
De rol op zich was cool ja. Maar Alex P. Keaton was een enorme rechtse bal.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Alex P. Keaton is cool
Etienne beslist niet :R
Nikki kwam terug hè.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:42 schreef mazaru het volgende:
In Engeland hebben ze anders ook een hele rare zet gedaan door Nicky er uit te zetten.
je hebt 1000% gelijk,ik denk er precies hetzelfde over!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:58 schreef APK het volgende:
Hummie verk..kert al jarenlang de BB's in Nederland.
Toch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |