A-Mquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:08 schreef A-en-M het volgende:
[..]
En dan op de tuin.... dan nam Bong de SV over![]()
![]()
Ben ik dan zó snel?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet zo snel reageren, ik word er duizelig van![]()
Ja hallo Bong... op het BLOG zal toch wel meer komen dan enkel een regeltje van je... de streamlock staat op de tuin.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
A-M
Yep, en nu kan ik dat mooi op de blog even vermelden
En de gang, de keuken, de huiskamer etc..........quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:18 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ja hallo Bong... op het BLOG zal toch wel meer komen dan enkel een regeltje van je... de streamlock staat op de tuin.
Tjep, natuurlijkquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:18 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ja hallo Bong... op het BLOG zal toch wel meer komen dan enkel een regeltje van je... de streamlock staat op de tuin.
Wil je bongetje overwerkt hebben?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
En de gang, de keuken, de huiskamer etc..........![]()
Then will Bongetje shutdown en is hij zijn crewrechten kwijtquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:23 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Wil je bongetje overwerkt hebben?![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
En de gang, de keuken, de huiskamer etc..........![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ben ik dan zó snel?![]()
Bongetje wordt er zelf bijna duizelig van
Eh, jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:23 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Wil je bongetje overwerkt hebben?![]()
Ja maar iets snap ik niet he..... iemand die altijd zegt ik kan geen SV vullen, kan die dan wel op een BLOG een verhaal kwijt..... leg me dat eens uit.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tjep, natuurlijkMaar dan moet ik wel op het moment an sich een beetje creativiteit gebruiken
Jij zit vol goede ideeënquote:
Wat gemeen!quote:
Snap dat je het niet lullig bedoeld, maar een SV is veel meer werk en veel uitgebreider dan een blog, een blogje kan ook gewoon een (gekopiëerd) item zijn wat je even snel uittikt, een SV is echter veel meer text en oplettend-heid tijdens het streamenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:29 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ja maar iets snap ik niet he..... iemand die altijd zegt ik kan geen SV vullen, kan die dan wel op een BLOG een verhaal kwijt..... leg me dat eens uit.
Ik bedoel deze post niet lullig, maar is interesse
Zeg! Als er hier iemand Morwen gaat bijten dan ben ik het, achteraan sluiten jijquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat gemeen!![]()
Ik bijt je uit woede!
Ja oke... je leest de SV en doet ff copy past en lult er wat bij en dat is het.... als je zin hebt vermeld je de bron ( zo ging het vorig jaar ) en anders is het gewoon jouw nieuws en cap.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Snap dat je het niet lullig bedoeld, maar een SV is veel meer werk en veel uitgebreider dan een blog, een blogje kan ook gewoon een (gekopiëerd) item zijn wat je even snel uittikt, een SV is echter veel meer text en oplettend-heid tijdens het streamen
1) N.N.B volgens mijquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:34 schreef Greetings het volgende:
En mensen, is er al iets bekend over BB6 wat betreft deze statistieken?:
- Hoeveel deelnemers, en hoeveel daarvan vrouwen/hoeveel mannen?
- Hoeveel dagen duurt het (BB5 duurde 121 dagen)?
- Hoe is het schema van de exits? Weer eerst 2 maanden om de 2 weken, en daarna pas elke week of anders?
Dat zou ik ook allemaal wel willen weten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:34 schreef Greetings het volgende:
- Hoe is het schema van de exits? Weer eerst 2 maanden om de 2 weken, en daarna pas elke week of anders?
Op dat nieuws zitten we ook te wachten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:34 schreef Greetings het volgende:
Ik probeer zoveel mogelijk uit mn eigen woorden blogjes te plaatsen met hier en daar citaten uit de SVquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:37 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ja oke... je leest de SV en doet ff copy past en lult er wat bij en dat is het.... als je zin hebt vermeld je de bron ( zo ging het vorig jaar ) en anders is het gewoon jouw nieuws en cap.
En ik weet dat ik daar niet geschikt voor ben, daarom des temeer hulde voor degene die dat wél kunnenquote:Vertel me niets over een SV, ik weet dat het stik veel werk is.
Laat ik daar nou van houdenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat gemeen!![]()
Ik bijt je uit woede!
Wie niet, maar ja, het lijkt mij dat het lekker maken nu wel mag gaan beginnenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:38 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Dat zou ik ook allemaal wel willen weten.
Ik heb nu juist het omgekeerde..... streamen gaat best goed.... voor de SV tik ik niet echt snel, maar ik kon M-en-A wel aanvullen van wat er gezegt was, zo werd het dan best wel weer compleet...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik probeer zoveel mogelijk uit mn eigen woorden blogjes te plaatsen met hier en daar citaten uit de SVEn verder natuurlijk de overige nieuwsitems e.d.
[..]
En ik weet dat ik daar niet geschikt voor ben, daarom des temeer hulde voor degene die dat wél kunnen![]()
Misschien moeten ze dan M-en-A even benaderen? Hoe meer mensen hoe beterquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:46 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik heb nu juist het omgekeerde..... streamen gaat best goed.... voor de SV tik ik niet echt snel, maar ik kon M-en-A wel aanvullen van wat er gezegt was, zo werd het dan best wel weer compleet...
M-en-A zou bv. denk ik wel een blog kunnen doen, ik dus echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |