quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien staat hier iets waar je wat aan hebt?
-- >quote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien staat hier iets waar je wat aan hebt?
Kan wel zijn, maar de streams gaan al de 18e om 22:30 uur aanquote:
oh yeah babyquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:35 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar de streams gaan al de 18e om 22:30 uur aan
Waar krijg jij al die infoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Over de streams:
Ik hoorde dat er gewoon weer 4 streams komen..er zijn iig 2 regisseurs voor aangetrokken
Weet je ook of er voor gedokt moet gaan worden?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Over de streams:
Ik hoorde dat er gewoon weer 4 streams komen..er zijn iig 2 regisseurs voor aangetrokken
Het hoeft natuurlijk niet te kloppen wat hij zegtquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
CrazyDutchPunk is drie kwartier geleden gaan slapen, lees ik in zijn posthistorie.
Ik wacht met smart op zijn nieuwe 'nieuwtjes' . Vier streams! Ik was al bang dat het er drie of vijf zouden worden![]()
Het maakt mij niet zoveel uit, als het gratis is dan kijk ik en anders niet. Ik vind het niet belangrijk genoeg om voor te betalen. Dan volg ik gewoon de uitzendingen net als bij BB1quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het hoeft natuurlijk niet te kloppen wat hij zegtMaar ik ben positief ingesteld dus hoop idd op gratis FULL streams
Ho ho.. hij leidt dat aantal af uit het feit dat er twee regisseurs zijn aangetrokken. Die werken neem ik aan ieder 8 uur per dag. Ik weet niet precies hoe zijn rekensommetje dan vervolgens uitkomt op: ah, dat zijn dus 4 streams 24/7, maar dat kan onze slaapkop vast wel vertellen als hij weer wakker is.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
CrazyDutchPunk is drie kwartier geleden gaan slapen, lees ik in zijn posthistorie.
Ik wacht met smart op zijn nieuwe 'nieuwtjes' . Vier streams! Ik was al bang dat het er drie of vijf zouden worden![]()
Snap ik ook nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ho ho.. hij leidt dat aantal af uit het feit dat er twee regisseurs zijn aangetrokken. Die werken neem ik aan ieder 8 uur per dag. Ik weet niet precies hoe zijn rekensommetje dan vervolgens uitkomt op: ah, dat zijn dus 4 streams 24/7, maar dat kan onze slaapkop vast wel vertellen als hij weer wakker is.![]()
Erg spannend, dat dan weer welquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Snap ik ook niet![]()
Elke regisseur neemt toch één stream voor z'n rekening?Dan missen we nóg twee regisseurs. Die bovendien niet langer dan acht uur per dag werken. Dat betekent dat de meeste streams gewoon de hele dag stilstaan
![]()
Heerlijk, die lege gang, lege keuken, lege jacuzie, lege tuinquote:
Oftewel: de STREAMLOCKquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heerlijk, die lege gang, lege keuken, lege jacuzie, lege tuin![]()
Glij nu al van mijn stoel
![]()
Oh God ja, dat wilde ik dus eerder posten, maar ik was die term helemaal kwijtquote:
Ik dus nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh God ja, dat wilde ik dus eerder posten, maar ik was die term helemaal kwijt![]()
Selectief herinneren noemen ze dat ook wel, meestal na een traumatische gebeurtenisquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh God ja, dat wilde ik dus eerder posten, maar ik was die term helemaal kwijt![]()
Niet zo snel reageren, ik word er duizelig vanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik dus nietPostte het zovaak dat ik de tel ben kwijtgeraakt
Vrouwen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:46 schreef Wickedangel het volgende:
Elke regisseur neemt toch één stream voor z'n rekening?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |