Hij komt toch altijd weer terug.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:10 schreef Isabeau het volgende:
scanman gaat helemaal niet wegDat mag niet
Ik denk wanneer jij daar de tijd rijp voor acht.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:07 schreef APK het volgende:
...om nooooooit meer terug te komen.![]()
Ik denk 3 december.![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:22 schreef Gert het volgende:
Ik denk wanneer jij daar de tijd rijp voor acht.![]()
Voor verdere uiterst orginele opmerkingen kun je hier: Voorspel hier de opmerkingen van BB-zuurpruimen. terecht.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:14 schreef PLAE@ het volgende:
ow god. Alle zwakzinnigen weer bij elkaar in 1 forum![]()
Houd je bek toch eens of zeg eens iets zinnigs...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:11 schreef Jappie het volgende:
Dat zal het enige storende zijn deze BB..............dat LS nu ook steeds terugkeerd bedoel ik.
Zo te zien kan jij weer een kratje bier betalen sinds je een baan hebt.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Houd je bek toch eens of zeg eens iets zinnigs...
Wees gerust, die bank is al 12 jaar geleden bij grof vuil gezet. Er hebben hier intussen al weer 2 nieuwe bankstellen gestaan. En wat mij betreft mogen de bankstel opmerkingen nu wel tot het verleden behoren trouwens. Begint een enigszins flauw grapje te worden.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
Ik gok dat ie dit keer gewoon blijft.
Wat kan ik winnen, toch niet zijn bank?![]()
Heb jij ff pech...quote:Op zondag 23 juli 2006 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Zo te zien kan jij weer een kratje bier betalen sinds je een baan hebt.
Dus hij was niét van je buurman maar van jou!quote:Op zondag 23 juli 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wees gerust, die bank is al 12 jaar geleden bij grof vuil gezet. Er hebben hier intussen al weer 2 nieuwe bankstellen gestaan.
Dus die foto was inderdaad veel ouder dan jij zei?quote:Op zondag 23 juli 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Wees gerust, die bank is al 12 jaar geleden bij grof vuil gezet.
Ook dat heb ik al uitgelegd, maar zal het nog een keer doen. Ik plaatste toen 2 foto's. Eén van de foto's was bij de buren, de andere foto was bij mij zelf thuis. Het is me tot op de dag van vandaag nog altijd niet duidelijk om welke van de 2 bankstellen het ging. Maar ik neem voor het gemak nu maar even aan dat beide bankstellen niet in de smaak vielen. Ik vind het overigens zelf nog steeds een mooie bank (die van óns dan).quote:Op zondag 23 juli 2006 01:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus hij was niét van je buurman maar van jou!
aha talpa weer?quote:
Op talpa ja.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:24 schreef donnahvh het volgende:
[..]
aha talpa weer?
hoe is t trouwens met jou?
kwam wel s posts van je tegen in US maar zag je nooit meer posten eigenlijk
Leg nog eens uit dat jij zei dat die foto 4 jaar oud was.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook dat heb ik al uitgelegd, maar zal het nog een keer doen. Ik plaatste toen 2 foto's. Eén van de foto's was bij de buren, de andere foto was bij mij zelf thuis. Het is me tot op de dag van vandaag nog altijd niet duidelijk om welke van de 2 bankstellen het ging. Maar ik neem voor het gemak nu maar even aan dat beide bankstellen niet in de smaak vielen. Ik vind het overigens zelf nog steeds een mooie bank (die van óns dan).
Ik kan me niet voorstellen dat ik vier jaar heb gezegd. Volgens mij was de bank 7 of 8 jaar oud ofzo. Ik zei net 12 jaar om aan te geven dat de bank al lang weg is.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
Leg nog eens uit dat jij zei dat die foto 4 jaar oud was.![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Wees gerust, die bank is al 12 jaar geleden bij grof vuil gezet.
Wie googled even dat topic naar boven?quote:Op zondag 23 juli 2006 01:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik vier jaar heb gezegd. Volgens mij was de bank 7 of 8 jaar oud ofzo. Ik zei net 12 jaar om aan te geven dat de bank al lang weg is.
Ik begrijp trouwens weer even niet waar je mee bezig bent en wilde ook niet reageren, maar dan lijkt het er weer op dat je gelijk hebt. Dat was dus geen optie. Wél reageren lijkt weer zo op 'in de verdediging schieten' dus het was kiezen tussen twee kwaden.
En daarom lukt het dus ook elke keer weer.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik begrijp trouwens weer even niet waar je mee bezig bent
Dan heb ik dus gelogen en heb je me betrapt.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:47 schreef APK het volgende:
Wie googled even dat topic naar boven?![]()
Jij zei dat de foto 4 (misschien zelfs 6) jaar oud was.
Dat kan dus niet als je die bank al 12 jaar geleden bij het oud vuil hebt gezet.![]()
Nee dit zegt me niks. Heb je een linkje?quote:Op zondag 23 juli 2006 01:53 schreef APK het volgende:
Trouwens, Gert, een tip:
Waarschijnlijk heb je 'em al gezien, maar als het warm is moet je niet alle ramen open zetten om het huis te koelen.
Ook een tip: Haal niet altijd andere vriendjes erbij als je iemand in de zeik wilt zetten. Je kunt het vast zelf wel af. Bekijk eens wat je zelf tot in den treure post trouwens. Misschien gaat je dan ook een lampje branden waar je mee bezig bent. Verbeter de wereld en begin bij jezelf is een toepasselijk spreekwoord wat jou betreft. Misschien is het beter voor je als je eens ietjes minder op anderen let. Ja, ik schreef een flink aantal keren dat deuren en ramen dicht moeten als het zo bloedheet is. Bleek ook wel nodig te zijn in die topics. Bleek bij sommigen niet door te dringen.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:53 schreef APK het volgende:
Trouwens, Gert, een tip:
Waarschijnlijk heb je 'em al gezien, maar als het warm is moet je niet alle ramen open zetten om het huis te koelen.
Waarom reageer je constant op ze? Heb je nou écht niet door dat ze je alleen maar over de jank willen krijgen? Nee? Gert en APK, enjoy.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb ik dus gelogen en heb je me betrapt.
Dat is denk ik de beste reactie dit ik op dit moment kan plaatsenBen jij ook weer tevreden enzo.
Zo.. en dan kunnen we nu vast wel, met jouw goedvinden, weer verder gaan met BB6. Of is er nog meer wat je van het hart moet?
Beetje triest dat jij je er zo makkelijk vanaf maakt, leugenaar.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:55 schreef scanman01 het volgende:
Dan heb ik dus gelogen en heb je me betrapt.
Dat is denk ik de beste reactie dit ik op dit moment kan plaatsenBen jij ook weer tevreden enzo.
Ik kan het je wel even uitleggen zo diep in de nacht. Was in temperatuur topics, waarin mensen maar bleven schreven dat ze de deuren en ramen open hadden en zich nog verwonderden waarom het boven de 30 graden werd in hun woonkamer. Daar heb ik steevast op gereageerd met de opmerking dat het toch net even iets verstandiger is om deuren en ramen dicht te laten met extreem warm weer. APK vind ook dat blijkbaar leuk om hier even aan te halen.quote:
Jep. Ik geef het eerlijk toe. Dan kunnen we nu de discussie tenminste achterwege latenquote:Op zondag 23 juli 2006 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
Beetje triest dat jij je er zo makkelijk vanaf maakt, leugenaar.![]()
Maar je geeft dus toe dat je vorig jaar keihard over jouw leeftijd en die bank zat te liegen tijdens scanmanbankgate
Tuurlijk wel. APK tenminste. Maar je moet sommigen mensen gewoon geven wat ze zo erg nodig blijken te hebben.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom reageer je constant op ze? Heb je nou écht niet door dat ze je alleen maar over de jank willen krijgen? Nee? Gert en APK, enjoy.
Geen linkje, maar wel dit:quote:
het stoorde mij niet hoor, het viel slechts op dat je dit in een aantal topics meende te moeten posten.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:58 schreef scanman01 het volgende:
Ja, ik schreef een flink aantal keren dat deuren en ramen dicht moeten als het zo bloedheet is. Bleek ook wel nodig te zijn in die topics. Bleek bij sommigen niet door te dringen.
Sorry dat je je daaraan hebt gestoord.
Ja je moet je energie vooral stoppen in dingen die jou alleen maar energie kostenquote:Op zondag 23 juli 2006 02:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. APK tenminste. Maar je moet sommigen mensen gewoon geven wat ze zo erg nodig blijken te hebben.
Hoe lang zit jij op internet?quote:Op zondag 23 juli 2006 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
Beetje triest dat jij je er zo makkelijk vanaf maakt, leugenaar.![]()
Maar je geeft dus toe dat je vorig jaar keihard over jouw leeftijd en die bank zat te liegen tijdens scanmanbankgate
En daarom dacht je "laat ik dat even lekker hier melden. Is misschien wel interessant om dat de andere bb6 fokkers mede te delen"?quote:Op zondag 23 juli 2006 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Geen linkje, maar wel dit:
[..]
het stoorde mij niet hoor, het viel slechts op dat je dit in een aantal topics meende te moeten posten.
Euh waaromquote:Op zondag 23 juli 2006 02:01 schreef scanman01 het volgende:
Jep. Ik geef het eerlijk toe. Dan kunnen we nu de discussie tenminste achterwege laten
quote:Op zondag 23 juli 2006 02:05 schreef APK het volgende:
[..]
Euh waarom
Als jij toegeeft dat je gelogen hebt over iets maakt het voor mij alleen maar aanemelijker dat je ook over andere zaken liegt.
Ja, daar wou ik dus nog niet dood op gevonden wordenquote:Op zondag 23 juli 2006 02:08 schreef Cora het volgende:
Hallo.
Ik heb zo'n 12 jaar geleden een bankstel gekocht van iemand en ik ben er nu helaas op uitgekeken. Heeft iemand misschien interesse?
Hieronder een foto van de bank.
[afbeelding]
Als je interesse hebt dan hoor ik het graag!
Dank je wel!
quote:Op zondag 23 juli 2006 02:08 schreef donnahvh het volgende:
sow jullie beide in dat huis , dat zou gezellige televisie opleveren![]()
om maar ff ontopic te blijven![]()
![]()
misschien moet ze zelf is gaan zittenquote:Op zondag 23 juli 2006 02:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Hummie hoopt ook altijd op zulke types, maar is nog niet echt gelukt.
Ik mag Scanman wel hoor. Maar ik vind het ook wel komisch hoe het APK steeds weer lukt om op de "goede" knopjes te drukken en hem over de zeik te krijgen.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom reageer je constant op ze? Heb je nou écht niet door dat ze je alleen maar over de jank willen krijgen? Nee? Gert en APK, enjoy.
Ik ook , ik ook, ik ook....quote:Op zondag 23 juli 2006 02:10 schreef APK het volgende:
Hij is een leugenaar, hij is een leugenaar, hij is een leugenaar.....![]()
Ik doe een vreugdedansje met je mee.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:10 schreef APK het volgende:
Hij is een leugenaar, hij is een leugenaar, hij is een leugenaar.....![]()
Je moet me trouwens wel ff uitleggen waarom je op een vertiefte tuinset koopt om in je woonkamer te zetten?!quote:Op zondag 23 juli 2006 02:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik doe een vreugdedansje met je mee.![]()
APK kan vast nog wel meer dingen vinden die ik gepost heb ik andere fora. Un SEX ofzo.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:12 schreef arneaux het volgende:
Ok, Gert en blijkbaar nog meer APK. Enjoy.
Laat het lollig doen maar aan anderen over, OK?quote:Op zondag 23 juli 2006 02:14 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je moet me trouwens wel ff uitleggen waarom je op een vertiefte tuinset koopt om in je woonkamer te zetten?!
En jij nam dat nog serieus ook?quote:Op zondag 23 juli 2006 02:14 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je moet me trouwens wel ff uitleggen waarom je op een vertiefte tuinset koopt om in je woonkamer te zetten?!
Hoi vriendje.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik mag Scanman wel hoor. Maar ik vind het ook wel komisch hoe het APK steeds weer lukt om op de "goede" knopjes te drukken en hem over de zeik te krijgen.
Het is ook een kwestie van een goede timing. Ik schat dat we al zeker wel op een bacootje of 6 zitten momenteel.![]()
Oe! De tegenaanval.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
APK kan vast nog wel meer dingen vinden die ik gepost heb ik andere fora. Un SEX ofzo.
En ook dan tipt ie zijn maatje Gert even![]()
Jammerquote:Op zondag 23 juli 2006 02:09 schreef scanman01 het volgende:
Ja, daar wou ik dus nog niet dood op gevonden worden
Nee.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat het lollig doen maar aan anderen over, OK?
Over de zeik ben ik nog lang niet Gert, geloof me. Maar ik verbaas me wel ieder jaar weer over de kinderachtigheid waarmee APK puntjes probeert te scoren. Wat me nog meer verbaast is dat flink wat users dat hier nog leuk lijken te vinden ook. Maar ook dat zal wel aan mij liggen. En ik zit op 2 baco's nu, dus valt nog mee.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik mag Scanman wel hoor. Maar ik vind het ook wel komisch hoe het APK steeds weer lukt om op de "goede" knopjes te drukken en hem over de zeik te krijgen.
Het is ook een kwestie van een goede timing. Ik schat dat we al zeker wel op een bacootje of 6 zitten momenteel.![]()
Wel dat ie het toegeeft. Maar dat het zijn bank was en dat het een hele oude foto was, dat was eigenlijk direct al wel duidelijk.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Hoi vriendje.![]()
Vind jij die openbaring dat hij vorig jaar keihard heeft lopen liegen -en later afscheid nam omdat wij allemaal 'triest' zijn'- geen scoop?![]()
Aan de spelling te zien: 12 bacootjes.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
APK kan vast nog wel meer dingen vinden die ik gepost heb ik andere fora. Un SEX ofzo.
En ook dan tipt ie zijn maatje Gert even![]()
En toch ga je in de verdediging...quote:Op zondag 23 juli 2006 02:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over de zeik ben ik nog lang niet Gert, geloof me. Maar ik verbaas me wel ieder jaar weer over de kinderachtigheid waarmee APK puntjes probeert te scoren. Wat me nog meer verbaast is dat flink wat users dat hier nog leuk lijken te vinden ook. Maar ook dat zal wel aan mij liggen. En ik zit op 2 baco's nu, dus valt nog mee.
quote:Op zondag 23 juli 2006 02:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over de zeik ben ik nog lang niet Gert, geloof me.
De scoop van dit jaarquote:Op zondag 23 juli 2006 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Hoi vriendje.![]()
Vind jij die openbaring dat hij vorig jaar keihard heeft lopen liegen -en later afscheid nam omdat wij allemaal 'triest' zijn'- geen scoop?![]()
Heeft weinig zin, want is toch allemaal gelogenquote:Op zondag 23 juli 2006 02:19 schreef Gert het volgende:
Kun je niet nog wat rare posts van Scanman in SEX vinden of zo?![]()
Idd. Anders zou je gaan liegen over iets wat je gelogen hebt.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De scoop van dit jaar.... Heb je knap gedaan. Ik blijf ook gewoon volhouden nu dat je gelijk hebt
'Triest, hè? 'quote:Op zondag 23 juli 2006 02:17 schreef scanman01 het volgende:
Maar ik verbaas me wel ieder jaar weer over de kinderachtigheid waarmee APK puntjes probeert te scoren.
Damn, die volg ik even niet meer hoor.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Idd. Anders zou je gaan liegen over iets wat je gelogen hebt.
Lijkt mij beter ook, anders ben je een dubbele leugenaar.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:20 schreef scanman01 het volgende:
Ik blijf ook gewoon volhouden nu dat je gelijk hebt
quote:Op zondag 23 juli 2006 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
'Triest, hè? '![]()
Mijn god, jij noemt mij kinderachtig
Straks nog het Servival topic openen en de boel is volledig gereedquote:
APK die probeert te scorenquote:Op zondag 23 juli 2006 02:26 schreef NorthernStar het volgende:
Waar gaat het over?
Een Achterhoeker met foute fot's liegt niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft weinig zin, want is toch allemaal gelogen![]()
Ik gokte zelf een week laterquote:
Eerste kratje bier leeg?quote:Op zondag 23 juli 2006 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een Achterhoeker met foute fot's liegt niet.
Je bent gewoon een vies mannetje....
Ontkenningsfase heeft geen zin meer. Ik ben ook import in die regio en jij bent gewoon zo'n vies mannetje....
(jij bent wie ik beroepshalve niet de nek mag omdraaien.... maar ooit loop je tegen de lamp...)
'Mijn ding'quote:Op zondag 23 juli 2006 02:26 schreef scanman01 het volgende:
Hoe jij je profileert op een forum is zó enorm niet mijn ding, maar goed... zo hebben we allemaal onze eigen gebreken. Ik lieg alles aan elkaar .. en jij bent een best wel walgelijk mannetje.
Wie?!quote:Op zondag 23 juli 2006 02:30 schreef scanman01 het volgende:
Er zijn ook mensen in dit topic die niet helemaal doorhebben dat ze volkomen genegeerd worden trouwens. Maar komt misschien nog wel een keer.![]()
En dat er dan iemand het toch niet kan laten om dat te melden, ondanks dat iemand dat al wel door had....quote:Op zondag 23 juli 2006 02:30 schreef scanman01 het volgende:
Er zijn ook mensen in dit topic die niet helemaal doorhebben dat ze volkomen genegeerd worden trouwens. Maar komt misschien nog wel een keer.![]()
Proberen is niet nodig als jij de bal in eigen doel blijft trappen.quote:
Ik geef je gewoon gelijk. Is dat niet de beste manier om met mensen als jij om te gaan?quote:Op zondag 23 juli 2006 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Proberen is niet nodig als jij de bal in eigen doel blijft trappen.![]()
Ja, t'is niet anders. We kunnen er wel doekjes om winden, maar zoals ik al eerder heb geschreven ergens,. zijn wij een beetje water en vuur blijkbaar. Jij haalde toen de SP erbij, wat dan zo ongeveer de enige overeenkomst is denk ik zo. Want verder stuit zo ongeveer 90% van wat jij schrijft op fok me enorm tegen de borst (als ik die uitdrukking tenminste mag gebruiken zonder weer eenquote:Op zondag 23 juli 2006 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
'Mijn ding'![]()
Dat is dus het allerlaatste wat ik zou willen zijn, leugenaar!![]()
En dan mij een 'walgelijk mannetje' noemen.![]()
Bedoel je niet 'trieste mensen zoals ik', terwijl jij zelf een keiharde leugenaar bent?quote:Op zondag 23 juli 2006 02:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geef je gewoon gelijk. Is dat niet de beste manier om met mensen als jij om te gaan?
Negeren kan ook nogquote:Op zondag 23 juli 2006 02:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geef je gewoon gelijk. Is dat niet de beste manier om met mensen als jij om te gaan?
Misschien moet je eerst even lezen wat ik eerder heb geantwoord...quote:
Dat is idd altijd nog een van de betere optiesquote:
Kan ook , maar dan moet ik behalve de grootste eikel van het forum ook nog eens APK gaan negeren. Dan wordt het wel erg lastig.quote:
Jammer dat -als je dit topic leest- jij de kneus van het jaar bent.quote:
Vind ik niet zo erg hoor. Heb jij ook je pleziertje tochquote:Op zondag 23 juli 2006 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer dat -als je dit topic leest- jij de kneus van het jaar bent.![]()
De liefde straalt er gewoon vanafquote:
We blijven de moed erin houden. En dat terwijl het nog niet eens is begonnen. Gaat nog dikke pret wordenquote:
Deden de fruitvliegjes en de vliegen dat maar hier in huis.....quote:Op zondag 23 juli 2006 02:44 schreef APK het volgende:
En niemand geeft aandacht aan die arme LekkerSimpel.![]()
En we zijn nog niet eens begonnen met BB6quote:
Totdat BB6 is begonnen moeten we er toch iets van maken hier op het forumquote:Op zondag 23 juli 2006 02:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
En we zijn nog niet eens begonnen met BB6![]()
Met APK kom je daar al snel op terecht. Dat weet je toch zo langzamerhand wel?quote:Op zondag 23 juli 2006 02:49 schreef Isabeau het volgende:
Ja, maar elkaar zo lekker afkatten is toch het andere uiterste. Of ben ik zo naïef
Mijn zoontje woont gezellig bij mij thuis.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
PS.
Was Gert niet die ene, die denkt vader te zijn van een zoon, genaamd, JIM, of was het sjim?
Niet wetende dat het misschien niet eens van hem is? Is dat die Gert?
Die Gert die denk een ieder te kunnen afkraken? Is Dat hij?
Je zou maar niet weten of je vader bent van je kind. Tja, dan zou ik uit frustratie ook iedereen afkraken....
Heb je bb5 wel gevolgd? Ik ken niet anders, "Wie de bal kaatst kan um terug ontvangen...."quote:Op zondag 23 juli 2006 02:49 schreef Isabeau het volgende:
Ja, maar elkaar zo lekker afkatten is toch het andere uiterste. Of ben ik zo naïef
Lekkur heur, BB6 here we comequote:Op zondag 23 juli 2006 02:49 schreef Isabeau het volgende:
Moeilijk om niet te reageren hè?quote:Op zondag 23 juli 2006 02:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Mijn zoontje woont gezellig bij mij thuis.
Nee hoor. In tegenstelling tot jou, heb ik daar echt weinig reden voor.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:51 schreef APK het volgende:
Maar euh, schaam jij je niet scanman, als leugenaar
Ik ook, maar APK zou APK niet zijn als hij geen toespelingen meer zou maken.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoopte dat iedereen dat alweer was vergeten en hier fris en fruitig lief verder zou gaan![]()
Blijkbaar nietquote:Op zondag 23 juli 2006 02:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoopte dat iedereen dat alweer was vergeten en hier fris en fruitig lief verder zou gaan![]()
En ji maar denken dat je mij daar mee kan pakken... HAHAHAHAHHAHAHAquote:Op zondag 23 juli 2006 02:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Mijn zoontje woont gezellig bij mij thuis.
Ik ook, want dan gaat de 'negeer-modus' echt in de 'on-stand'quote:Op zondag 23 juli 2006 02:54 schreef BONG4002 het volgende:
Maarja, nu valt er verder ook nog weinig te beleven, ik denk dat als BB eenmaal begint en de streams boeiend worden het een stuk "vriendelijker" wordt
Naïefje...quote:Op zondag 23 juli 2006 02:53 schreef Isabeau het volgende:
De wens is de vader van de gedachte...of zoietsquote:Op zondag 23 juli 2006 02:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik had al besloten om dit jaar voornamelijk screens te gaan plaatsen en weinig tot niet mee te discussieren over de bewoners.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:55 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik toch naïef
En jij ook, BONG4002Want als BB begint dan wordt het helemaal een slachtveld als iedereen andere favorieten gaat kiezen.
quote:Op zondag 23 juli 2006 02:56 schreef Morwen het volgende:
De wens is de vader van de gedachte...of zoiets![]()
Vertel eensquote:Op zondag 23 juli 2006 02:54 schreef scanman01 het volgende:
Nee hoor. In tegenstelling tot jou, heb ik daar echt weinig reden voor.
Laat ik dat nu ook gedacht hebben, maar ja.... ben er ook te naïef voor.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik bekijk het van de positieve kantquote:Op zondag 23 juli 2006 02:55 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik toch naïef
En jij ook, BONG4002Want als BB begint dan wordt het helemaal een slachtveld als iedereen andere favorieten gaat kiezen.
Niets van aantrekkenquote:Op zondag 23 juli 2006 02:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laat ik dat nu ook gedacht hebben, maar ja.... ben er ook te naïef voor.
Of je liegt weet ik niet. Dat zal ik je dus niet verwijten. Mijn reactie sloeg op het 'schaam jij je niet' deel. 100x liever een leugenaar dan de troep die jij uit je keyboard weet te persen.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:57 schreef APK het volgende:
[..]
Vertel eens
Jij bent een leugenaar mbt jouw bank en jouw leeftijd.
Waar lieg ik?
Dat is heel belangrijk en daarom hoop (en verwacht) ik ook dat Scan gewoon blijft en zijn eigen gang hier gaat, want dat deed ie tijdens BB5 prima, mooie caps etc. dus zou zonde zijn als het weer op een debacle uitdraaitquote:Op zondag 23 juli 2006 02:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niets van aantrekkenAls je zelf maar weet dat je goed bezig bent
![]()
Die is al in volle gang, lullo!quote:Op zondag 23 juli 2006 02:59 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed we wachten de RLS op FOK! gewoon weer met spanning af...
Niet meer. Die misselijke psychopaat is van repliek gediend, en probeert nu wanhopig om zich heen te schoppen. Het reageren niet waard.quote:
Daarom ga ik dit jaar vooral weer screens plaatsen en verder erg weinig. Lijkt me beter voor alle betrokkenen, inclusief mezelfquote:Op zondag 23 juli 2006 03:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is heel belangrijk en daarom hoop (en verwacht) ik ook dat Scan gewoon blijft en zijn eigen gang hier gaat, want dat deed ie tijdens BB5 prima, mooie caps etc. dus zou zonde zijn als het weer op een debacle uitdraait
Ik trek mij ook niet al te snel van iets aan.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niets van aantrekkenAls je zelf maar weet dat je goed bezig bent
![]()
Ik zou mij doodschamen als ik jou was.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:00 schreef scanman01 het volgende:
liever een leugenaar dan de troep die jij uit je keyboard weet te persen.
Ik dacht heel even aan iets anders toen je dat schreefquote:
Godzijdank ben je mij niet... En nog belangrijker: ik ben jou niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zou mij doodschamen als ik jou was.![]()
Truste, leugenachtige snorremans.![]()
Dat is zijn "beroep" hier kennelijk, dan ben je namelijk "stoer"quote:Op zondag 23 juli 2006 03:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik raad je aan dit jaar een keer gewoon mee te kletsen over BB zonder in 9 van de 10 berichten iemand in de zeik te willen nemen die niet in het huis zit.
En jij maar denken dat ScanMan zijn nick niet expres zo heeft gekozen, afkorting SM is dan snel gemaakt. Laat staan dat hij op z'n foute bank nog dacht iets met Lieske te kunne hebben.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht heel even aan iets anders toen je dat schreefZo van: huh, hoe kom ik dan in een SM topic??
Ach gut, EO-Bongemans wordt ineens venijnig, nu APK naar bed is.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is zijn "beroep" hier kennelijk, dan ben je namelijk "stoer"(tenminste dat denkt APK dan volgens mij)
Ik kijk gewoon naar de feiten en jij bent een leugenaar.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:07 schreef scanman01 het volgende:
Ik raad je aan dit jaar een keer gewoon mee te kletsen over BB zonder in 9 van de 10 berichten iemand in de zeik te willen nemen die niet in het huis zit.
Ik zie hem anders net nog posten, dus nog niet naar bedquote:Op zondag 23 juli 2006 03:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach gut, EO-Bongemans wordt ineens venijnig, nu APK naar bed is.![]()
Je blijft jezelf nu oneindig herhalen merk ik, hopend op een reactie.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon naar de feiten en jij bent een leugenaar.
Hard maar waar.
Flikker op, nietszeggende crewlikker.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is zijn "beroep" hier kennelijk, dan ben je namelijk "stoer"(tenminste dat denkt APK dan volgens mij)
Dan zat-ie dus te liegen met z'n "truste".quote:Op zondag 23 juli 2006 03:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zie hem anders net nog posten, dus nog niet naar bed
quote:Op zondag 23 juli 2006 03:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan zat-ie dus te liegen met z'n "truste".
Lekker wat olie op het vuur gooien bedoel je?quote:Op zondag 23 juli 2006 03:18 schreef Isabeau het volgende:
Het is misschien een keer leuk om een topic te maken met wie wie nou wel en niet mag incl originele bijnamen![]()
Kan een goed idee zijn ja, al bestaat de kans wel dat het uitloopt op bashing e.d. maar an sich het proberen waardquote:Op zondag 23 juli 2006 03:18 schreef Isabeau het volgende:
Het is misschien een keer leuk om een topic te maken met wie wie nou wel en niet mag incl originele bijnamen![]()
Sta ik nu ook op jouw "FOK!block?"quote:
Ik vind jou een glibber.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan een goed idee zijn ja, al bestaat de kans wel dat het uitloopt op bashing e.d. maar an sich het proberen waard
Doe je best, zou ik zeggenquote:Op zondag 23 juli 2006 03:18 schreef Isabeau het volgende:
Nee.quote:
Ja, leuk, als ik er zin in hebquote:
Whehehequote:Op zondag 23 juli 2006 03:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, leuk, als ik er zin in heb
Kan nog een vol topic worden
Sommige mensen halen het slechtste in je naar boven.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:25 schreef arneaux het volgende:
Nogmaals mijn vraag, Scanman, waarom stop je in he-mels-naam zooooveel energie in dingen die je niets anders dan frustratie opleveren?
Okay...iets zinnigs......ff denkuh...quote:Op zondag 23 juli 2006 00:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Houd je bek toch eens of zeg eens iets zinnigs...
Oh ja, van die screens die niet in Photoshop bewerkt zijn.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:42 schreef scanman01 het volgende:
Maar zoals gezegd ga ik dat tijdens BB6 niet meer doen. Dan wordt het voornamelijk rustig naar de streams kijken en screens plaatsen.
Weer wakker? Ik had je al gemistquote:Op zondag 23 juli 2006 13:01 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, van die screens die niet in Photoshop bewerkt zijn.![]()
Kom je hier doen eigenlijk? Of meer een ramptoerist zeg maar?quote:
Ik ben een ramptoerist en schaam me er geen moment voor!quote:Op zondag 23 juli 2006 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kom je hier doen eigenlijk? Of meer een ramptoerist zeg maar?
Dan zit je in het juiste topic.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:06 schreef yvonne het volgende:
Ik ben een ramptoerist en schaam me er geen moment voor!
Nee, dat kan niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Scanman blijft om iedereen die er anders over denkt het tegendeel te bewijzen.
We zullen zien.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet.
Het is traditie dat die tegen het eind vertrekt.
En dan bij BB 2007 komt die weer terug.
Dat hoort zo, anders raak ik van slag![]()
Doet die welquote:
Je kunt er op rekenen dat ik veel screenshots ga maken. That's it dit jaar.quote:
Lief dat jij het nog een keer herhaalt.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:13 schreef -Strawberry- het volgende:
en nog altijd komt APK op hetzelfe uit: Scanman heeft gelogen.
Nou komop APK, je kunt toch wel iets creatievers bedenken? Dit "leugenaars" gedoe begint nu al een baard te krijgen...quote:Op zondag 23 juli 2006 14:31 schreef APK het volgende:
[..]
Lief dat jij het nog een keer herhaalt.
Hoe is dat trouwens, om een leugenaar als vader te hebben?
Vertrouw je hem nog wel?
Binnen 12 uur?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:34 schreef flugeltje het volgende:
Nou komop APK, je kunt toch wel iets creatievers bedenken? Dit "leugenaars" gedoe begint nu al een baard te krijgen...
En dat omdat ik hem gisteren maar gelijk heb gegeven om van het gezeur af te zijnquote:Op zondag 23 juli 2006 14:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou komop APK, je kunt toch wel iets creatievers bedenken? Dit "leugenaars" gedoe begint nu al een baard te krijgen...
We hebben 'm nog nodig als capper straks. Alle anderen zitten op VOLquote:
Dit soort posts storen me veel meer dan alle posts van APK samen de afgelopen 12 uurquote:Op zondag 23 juli 2006 14:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We hebben 'm nog nodig als capper straks. Alle anderen zitten op VOL
Bovendien is het niet leuk als je 'm nú al de kast opjaagt, heb dan tenminste het fatsoen om ermee te wachten tot de streams begonnen zijn...![]()
Whehehequote:Op zondag 23 juli 2006 14:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit soort posts storen me veel meer dan alle posts van APK samen de afgelopen 12 uur![]()
lekker simpel!quote:Op zondag 23 juli 2006 14:31 schreef APK het volgende:
Vertrouw je hem nog wel?
Zoals je weet vertrouw ik die caps ook niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:40 schreef flugeltje het volgende:
We hebben 'm nog nodig als capper straks. Alle anderen zitten op VOL
Nu al? Het begint net te wennenquote:Op zondag 23 juli 2006 15:14 schreef APK het volgende:
[..]
Zoals je weet vertrouw ik die caps ook niet.
Maar goed ik zal er even over ophouden.
Nu vraag je er zelf om Scannie...quote:
Heb ik inderdaad een keer gedaan ja. Sue me!quote:Op zondag 23 juli 2006 15:29 schreef Gert het volgende:
Wat betreft het Photoshoppen: de belichting veranderen, een beetje uitsnijden etc. daar heb ik geen problemen mee. Ik doe dat zelf ook.
Wel kan ik me herinneren dat Scanman een keer de onregelmatigheden die op Lieskes' gezicht te zien waren, met airbrush heeft weggepoetst. Dat gaat m.i. te ver.
Dat ontkende jij toen ook, als ik het mij goed herinner.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:34 schreef scanman01 het volgende:
Heb ik inderdaad een keer gedaan ja. Sue me!![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 15:28 schreef flugeltje het volgende:
APK, ga je gang!
Zou heel goed kunnen, maar ik ga er vanuit dat Gert's geheugen goed is. Ik weet wel dat ik eens een capture heb bijgewerkt als reactie op een capture die Gert had gemaakt van zijn Dido.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:36 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ontkende jij toen ook, als ik het mij goed herinner.
Problemen is een groot woord natuurlijk hè. Het is allemaal relatief.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad een keer gedaan ja. Sue me!![]()
Als capper heb je wat mij betreft de vrijheid om te doen met de screens wat je wilt. Nou is me dat doorgaans veel te veel werk voor een zeer tijdelijk interessante capture, maar anders bepaal ik dat nog altijd wel zelf natuurlijkAls jij er zoals je zegt 'problemen mee hebt' dan is dat toch echt meer jouw probleem dan de mijne.
Pffrt, dat jij nog steeds moralistische opmerkingen durft te maken.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:37 schreef scanman01 het volgende:.. Als je weet waar opmerkingen vandaan komen, zijn ze veel makkelijker in te schatten.
Ja ik was zoooo streng. Er zijn toen zooooveel users geband.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:38 schreef Jappie het volgende:
Ik snap niet dat die modjes niet ingrijpen...die APK had als het aan mij had gelegen allang een ban aan zijn broek gehad...vorig jaar ging je zitten voor minder......
Ik hoop toch dat je niet serieus bent?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:38 schreef Jappie het volgende:
Ik snap niet dat die modjes niet ingrijpen...die APK had als het aan mij had gelegen allang een ban aan zijn broek gehad...vorig jaar ging je zitten voor minder......
Jij was wel een toffe modquote:Op zondag 23 juli 2006 20:40 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja ik was zoooo streng. Er zijn toen zooooveel users geband.
Nee ik bedoel ten tijde dat het huidige schrikbewind aan de macht kwam...quote:Op zondag 23 juli 2006 20:40 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja ik was zoooo streng. Er zijn toen zooooveel users geband.
Echt wel...kijk...dat ie jou op stang probeert te jagen is een jaarlijks terugkerend festijn.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat je niet serieus bent?
Je heit um self nog gekwoot...quote:Op zondag 23 juli 2006 21:13 schreef flugeltje het volgende:
Jap, waar héb je het over?
Zoek me suf, maar kan niets vinden
Vorig jaar is er wel harder gehakt wat dat betreft, óók op Strawberry. Ik heb 'm al gezegd dat dat 'leugenaarsgedoe' een baard begon te krijgen. APK is er nu ook door jou op aangesproken, ik denk dat jouw afkeuring nog meer effect zal hebben dan een ban. Bovendien vind ik het niet banwaardig.quote:
Neequote:
Gezeur over kinderen van users, daar houd ik ook niet van.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:38 schreef Jappie het volgende:
Is duidelijk niet altijd even makkelijkquote:Op zondag 23 juli 2006 23:55 schreef Gert het volgende:
Gezeur over kinderen van users, daar houd ik ook niet van.
Ik vind het ook niet zo fraai dat ik LS 'met eigen wapens bestreed', nadat hij ineens over mijn kind begon. Had ik moeten negeren.
Hiermee wil je zeggen dat het hier swingt als APK wel post?quote:Maar een ban voor APK, alsjeblieft zeg. Het is hier ook echt een swingende boel als APK even niet post.![]()
Mwah, wat maakt leeftijd nou uitquote:Op zondag 23 juli 2006 21:04 schreef Jappie het volgende:
Echt wel...kijk...dat ie jou op stang probeert te jagen is een jaarlijks terugkerend festijn.....maar dat ie zich ten opzichte van meisjes die 3 keer in zijn leeftijd passen niet weet te beheersen is gewoon stuitend
![]()
Nou ja, ik wil APK niet álle eer geven, ongeveer de helft komt aan jou toe.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:04 schreef scanman01 het volgende:
Hiermee wil je zeggen dat het hier swingt als APK wel post?![]()
Ramptoerist.quote:Op maandag 24 juli 2006 02:13 schreef Loedertje het volgende:
Ik denk dat scanman ermee kapt als wij erachter komen dat de caps die hij dit jaar maakt allemaal zijn van het vriendinnetje van zijn kleindochter
Komop zeg, was die foto nou echt zo belangrijk voor je?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:31 schreef APK het volgende:
[..]
Lief dat jij het nog een keer herhaalt.
Vertrouw je hem nog wel?
Niet echt veel, maar ik vond het wel een ludieke manier om jou in een klap tot de "opa"generatie te verheffen. En je begrijpt....van zulke stokoude mannen verwachten wij het aankomend seizoen natuurlijk niets dan wijsheid.quote:
Kijk hier uit wie je tot bondgenoot verklaard.....het zou zo maar die wolf in schaapskleren kunnen zijn.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Trouwens Jappie, ik red me wel.Maar heb het natuurlijk liever niet.
Had APK ook allang een ban gegeven, maar daar zit het verschil tussen de moderators en de users. Wij zijn partijdiger.
Sambal bei ?quote:Op maandag 24 juli 2006 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, wat maakt leeftijd nou uit
Ze is oud en wijs genoeg om hier te posten en het is nou niet echt alsof ik er een doodsverwensing of een ziekte tegenaan gooi.
quote:Op zondag 23 juli 2006 03:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Godzijdank ben je mij niet... En nog belangrijker: ik ben jou niet.![]()
Ik zal het nog één keer uitleggen.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Komop zeg, was die foto nou echt zo belangrijk voor je?
Hij lijkt je echt geraakt te hebben.
Booooooooooooring.quote:Op maandag 24 juli 2006 04:44 schreef henk.jansen het volgende:
Oke als het zo moet gaan deze BB6 kom ik wel even mee hakken aan de goede kant.
Maar beter is, om gewoon elkaar in hun waarde te laten en een leuke BB6 met goeie caps en leuk commentaar te hebben.
Toch?
Zie geen van beiden snel gebeuren. Maar er zal straks wel een slotje op dit topic komen dus..quote:Op maandag 24 juli 2006 13:49 schreef Bocaj het volgende:
APK, doe normaal of ga anders weg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |