aha talpa weer?quote:
Op talpa ja.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:24 schreef donnahvh het volgende:
[..]
aha talpa weer?
hoe is t trouwens met jou?
kwam wel s posts van je tegen in US maar zag je nooit meer posten eigenlijk
Leg nog eens uit dat jij zei dat die foto 4 jaar oud was.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook dat heb ik al uitgelegd, maar zal het nog een keer doen. Ik plaatste toen 2 foto's. Eén van de foto's was bij de buren, de andere foto was bij mij zelf thuis. Het is me tot op de dag van vandaag nog altijd niet duidelijk om welke van de 2 bankstellen het ging. Maar ik neem voor het gemak nu maar even aan dat beide bankstellen niet in de smaak vielen. Ik vind het overigens zelf nog steeds een mooie bank (die van óns dan).
Ik kan me niet voorstellen dat ik vier jaar heb gezegd. Volgens mij was de bank 7 of 8 jaar oud ofzo. Ik zei net 12 jaar om aan te geven dat de bank al lang weg is.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
Leg nog eens uit dat jij zei dat die foto 4 jaar oud was.![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Wees gerust, die bank is al 12 jaar geleden bij grof vuil gezet.
Wie googled even dat topic naar boven?quote:Op zondag 23 juli 2006 01:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik vier jaar heb gezegd. Volgens mij was de bank 7 of 8 jaar oud ofzo. Ik zei net 12 jaar om aan te geven dat de bank al lang weg is.
Ik begrijp trouwens weer even niet waar je mee bezig bent en wilde ook niet reageren, maar dan lijkt het er weer op dat je gelijk hebt. Dat was dus geen optie. Wél reageren lijkt weer zo op 'in de verdediging schieten' dus het was kiezen tussen twee kwaden.
En daarom lukt het dus ook elke keer weer.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik begrijp trouwens weer even niet waar je mee bezig bent
Dan heb ik dus gelogen en heb je me betrapt.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:47 schreef APK het volgende:
Wie googled even dat topic naar boven?![]()
Jij zei dat de foto 4 (misschien zelfs 6) jaar oud was.
Dat kan dus niet als je die bank al 12 jaar geleden bij het oud vuil hebt gezet.![]()
Nee dit zegt me niks. Heb je een linkje?quote:Op zondag 23 juli 2006 01:53 schreef APK het volgende:
Trouwens, Gert, een tip:
Waarschijnlijk heb je 'em al gezien, maar als het warm is moet je niet alle ramen open zetten om het huis te koelen.
Ook een tip: Haal niet altijd andere vriendjes erbij als je iemand in de zeik wilt zetten. Je kunt het vast zelf wel af. Bekijk eens wat je zelf tot in den treure post trouwens. Misschien gaat je dan ook een lampje branden waar je mee bezig bent. Verbeter de wereld en begin bij jezelf is een toepasselijk spreekwoord wat jou betreft. Misschien is het beter voor je als je eens ietjes minder op anderen let. Ja, ik schreef een flink aantal keren dat deuren en ramen dicht moeten als het zo bloedheet is. Bleek ook wel nodig te zijn in die topics. Bleek bij sommigen niet door te dringen.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:53 schreef APK het volgende:
Trouwens, Gert, een tip:
Waarschijnlijk heb je 'em al gezien, maar als het warm is moet je niet alle ramen open zetten om het huis te koelen.
Waarom reageer je constant op ze? Heb je nou écht niet door dat ze je alleen maar over de jank willen krijgen? Nee? Gert en APK, enjoy.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb ik dus gelogen en heb je me betrapt.
Dat is denk ik de beste reactie dit ik op dit moment kan plaatsenBen jij ook weer tevreden enzo.
Zo.. en dan kunnen we nu vast wel, met jouw goedvinden, weer verder gaan met BB6. Of is er nog meer wat je van het hart moet?
Beetje triest dat jij je er zo makkelijk vanaf maakt, leugenaar.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:55 schreef scanman01 het volgende:
Dan heb ik dus gelogen en heb je me betrapt.
Dat is denk ik de beste reactie dit ik op dit moment kan plaatsenBen jij ook weer tevreden enzo.
Ik kan het je wel even uitleggen zo diep in de nacht. Was in temperatuur topics, waarin mensen maar bleven schreven dat ze de deuren en ramen open hadden en zich nog verwonderden waarom het boven de 30 graden werd in hun woonkamer. Daar heb ik steevast op gereageerd met de opmerking dat het toch net even iets verstandiger is om deuren en ramen dicht te laten met extreem warm weer. APK vind ook dat blijkbaar leuk om hier even aan te halen.quote:
Jep. Ik geef het eerlijk toe. Dan kunnen we nu de discussie tenminste achterwege latenquote:Op zondag 23 juli 2006 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
Beetje triest dat jij je er zo makkelijk vanaf maakt, leugenaar.![]()
Maar je geeft dus toe dat je vorig jaar keihard over jouw leeftijd en die bank zat te liegen tijdens scanmanbankgate
Tuurlijk wel. APK tenminste. Maar je moet sommigen mensen gewoon geven wat ze zo erg nodig blijken te hebben.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom reageer je constant op ze? Heb je nou écht niet door dat ze je alleen maar over de jank willen krijgen? Nee? Gert en APK, enjoy.
Geen linkje, maar wel dit:quote:
het stoorde mij niet hoor, het viel slechts op dat je dit in een aantal topics meende te moeten posten.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:58 schreef scanman01 het volgende:
Ja, ik schreef een flink aantal keren dat deuren en ramen dicht moeten als het zo bloedheet is. Bleek ook wel nodig te zijn in die topics. Bleek bij sommigen niet door te dringen.
Sorry dat je je daaraan hebt gestoord.
Ja je moet je energie vooral stoppen in dingen die jou alleen maar energie kostenquote:Op zondag 23 juli 2006 02:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. APK tenminste. Maar je moet sommigen mensen gewoon geven wat ze zo erg nodig blijken te hebben.
Hoe lang zit jij op internet?quote:Op zondag 23 juli 2006 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
Beetje triest dat jij je er zo makkelijk vanaf maakt, leugenaar.![]()
Maar je geeft dus toe dat je vorig jaar keihard over jouw leeftijd en die bank zat te liegen tijdens scanmanbankgate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |