quote:
Welke spanning?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:42 schreef BONG4002 het volgende:
* Bongetje maakt de boel hier weer even rustig en veegt de spanning uit het topic
=elektriciteit dus spanningquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Shocktherapie is weer helemaal in hè?
proefdraaienquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:30 schreef Tamaartje het volgende:
Ben wel benieuwd of ze echt gaan proefdraaien van het weekend.. En wanneer de echte bewoners voorgesteld gaan worden op bijv de website![]()
Voor sommige mensen is geen enkele banner groot genoeg.quote:
"Men stopt voor het proefweekend een setje afvallers van de screenings samen in het huis."quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:34 schreef rickmans het volgende:
[..]
http://bigbrother.fok.nl/blog/1349
Ach ja, er zijn vast wel ergere dingen te bedenken als een gratis weekendje weg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Men stopt voor het proefweekend een setje afvallers van de screenings samen in het huis."
En dat zijn dat ook van die losers die er gewoon gaan zítten![]()
En ze mogen zich natuurlijk ook het hele weekend misdragen met gratis drank en etenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:30 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ach ja, er zijn vast wel ergere dingen te bedenken als een gratis weekendje weg.
Precies, het zou je gebeuren dat je daarvoor op moet draven voor zo'n gratis weekendje feesten, dan ben je wel een enorme loser als je dat dan ook daadwerkelijk doetquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En ze mogen zich natuurlijk ook het hele weekend misdragen met gratis drank en eten![]()
Lijkt mij eerlijk gezegd leukere streams opleveren dan al die gemotiveerde -ik ga winnen- types die wel uitgekozen zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:48 schreef Bluezz het volgende:
Best leuk om het als afvaller tóch mee te maken lijkt me
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind dat de streams dit weekend ook even moeten proefdraaien.![]()
Ja dat zou zeker leuk zijnquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij eerlijk gezegd leukere streams opleveren dan al die gemotiveerde -ik ga winnen- types die wel uitgekozen zijn.
Ik vind dat de streams dit weekend ook even moeten proefdraaien.![]()
Weet ik niet, heb ze wel ergens gezien, dacht dat het hier was, maar kan het niet terug vinden...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:48 schreef Tamaartje het volgende:
Zijn daar ook linkjes van dan? of screenshots?
Volgens mij was dat een stream van De Gouden Kooi.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:44 schreef Manu82 het volgende:
De streams staan toch al aan, tenminste er waren toch al wat proefbeelden van de verbouwing?
LekkerSimpel heeft het telefoonnummer van haar moeder, ik niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:57 schreef Annelies-G het volgende:
Heej APK, ga je Tanja nog benaderen om mee te posten hier![]()
Zeg Annelies, nog ff afgezien van je incontinentieprobleem, wat heb je in je mond zitten ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:57 schreef Annelies-G het volgende:
Heej APK, ga je Tanja nog benaderen om mee te posten hier![]()
Laat mij er ff buiten, wil je?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:12 schreef APK het volgende:
[..]
LekkerSimpel heeft het telefoonnummer van haar moeder, ik niet.
Inderdaad!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laat mij er ff buiten, wil je?
Ik heet Rob, geen Peter, ik haal geen oude koeien van een vorige BB uit de sloot![]()
![]()
Nieuwe ronde nieuwe kansen...
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 @ 18:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
bb5
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 @ 00:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
bb5
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 @ 02:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
bb5
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 @ 00:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
bb5
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 @ 15:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
bb5
quote:Op zondag 23 juli 2006 @ 02:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
bb5
quote:Op zondag 23 juli 2006 @ 02:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
bb5
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 @ 18:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
bb5
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 @ 14:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
bb5
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 @ 19:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
bb5
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 @ 18:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
bb5
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 @ 00:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
bb5
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 @ 22:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
bb5
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 @ 01:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
bb5
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 @ 01:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
bb5
Dat zei ik toch?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad!
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Beter leren tellen, staan er toch echt 2quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat zei ik toch?
Het is nu augustus, en vanaf 1 augustus (op één na) heb je mij er niet meer over "gehoord".
Die chat doet het bij mij alleen niet..quote:Babbelen bij Big Brother
Vanaf vandaag is de Chat op Bigbrother.tv weer open! Praat met andere Big Brother-fans over alle voorgaande seizoenen en speculeer alvast over het komende seizoen. Gezellig samen babbelen in de Big Brother Chatbox!
Bedankt voor de correctiequote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Beter leren tellen, staan er toch echt 2![]()
No probs. We zijn op deze wereld om elkaar te helpen denk ik danquote:
wijnig?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:00 schreef Bergie88 het volgende:
Ik heb een hele brutale vraag, ik ben de afgelopen tijd hier wijnig geweest en had het verzoek of iemand in één post op een rijtje kan zetten wat er allemaal bekend is gemaakt over bb6 in de afgelopen we(e)k(en)???
Bijzonder wijnigquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:00 schreef Bergie88 het volgende:
Ik heb een hele brutale vraag, ik ben de afgelopen tijd hier wijnig geweest en had het verzoek of iemand in één post op een rijtje kan zetten wat er allemaal bekend is gemaakt over bb6 in de afgelopen we(e)k(en)???
Euh dat noemt men een tong, weet je gelijk wat ik tegen je doequote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zeg Annelies, nog ff afgezien van je incontinentieprobleem, wat heb je in je mond zitten ?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:33 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Euh dat noemt men een tong, weet je gelijk wat ik tegen je doe![]()
ik had mijn prive rel *hips* waar was die andere dan ??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |