quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:28 schreef Day het volgende:
[..]
Het werkt!![]()
Thx TL, als ik jou toch niet had!![]()
Shocktherapie is weer helemaal in hè?quote:
quote:
Welke spanning?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:42 schreef BONG4002 het volgende:
* Bongetje maakt de boel hier weer even rustig en veegt de spanning uit het topic
=elektriciteit dus spanningquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Shocktherapie is weer helemaal in hè?
proefdraaienquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:30 schreef Tamaartje het volgende:
Ben wel benieuwd of ze echt gaan proefdraaien van het weekend.. En wanneer de echte bewoners voorgesteld gaan worden op bijv de website![]()
Voor sommige mensen is geen enkele banner groot genoeg.quote:
"Men stopt voor het proefweekend een setje afvallers van de screenings samen in het huis."quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:34 schreef rickmans het volgende:
[..]
http://bigbrother.fok.nl/blog/1349
Ach ja, er zijn vast wel ergere dingen te bedenken als een gratis weekendje weg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Men stopt voor het proefweekend een setje afvallers van de screenings samen in het huis."
En dat zijn dat ook van die losers die er gewoon gaan zítten![]()
En ze mogen zich natuurlijk ook het hele weekend misdragen met gratis drank en etenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:30 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ach ja, er zijn vast wel ergere dingen te bedenken als een gratis weekendje weg.
Precies, het zou je gebeuren dat je daarvoor op moet draven voor zo'n gratis weekendje feesten, dan ben je wel een enorme loser als je dat dan ook daadwerkelijk doetquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En ze mogen zich natuurlijk ook het hele weekend misdragen met gratis drank en eten![]()
Lijkt mij eerlijk gezegd leukere streams opleveren dan al die gemotiveerde -ik ga winnen- types die wel uitgekozen zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:48 schreef Bluezz het volgende:
Best leuk om het als afvaller tóch mee te maken lijkt me
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind dat de streams dit weekend ook even moeten proefdraaien.![]()
Ja dat zou zeker leuk zijnquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij eerlijk gezegd leukere streams opleveren dan al die gemotiveerde -ik ga winnen- types die wel uitgekozen zijn.
Ik vind dat de streams dit weekend ook even moeten proefdraaien.![]()
Weet ik niet, heb ze wel ergens gezien, dacht dat het hier was, maar kan het niet terug vinden...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:48 schreef Tamaartje het volgende:
Zijn daar ook linkjes van dan? of screenshots?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |