Nee er komt nooit een nieuwe Brigitte Bardot.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:18 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Ik was blij dat BB voorbij was... Of heb ik iets gemist en komt er weer een nieuwe BB???
Pff.... Ik vond haar niks. Tara uit BB1 was wel een lekker ding.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Lieske is inderdaad de leukste en mooiste vrouw die er tot heden in gezeten heeft
quote:Op zondag 23 juli 2006 17:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Haris.
Maar die kennen jullie vast niet.
[afbeelding]
uit BB1 ken ik eigenlijk alleen Ruudje, Bartje en Sabine nogquote:Op zondag 23 juli 2006 18:07 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Pff.... Ik vond haar niks. Tara uit BB1 was wel een lekker ding.
Ok komt eraan.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:31 schreef _Boo_ het volgende:
Had je maar een de Bus topic moeten openen.
Haal hier herinneringen op aan het stiefkindje van BB De Busquote:Op zondag 23 juli 2006 18:31 schreef _Boo_ het volgende:
Had je maar een de Bus topic moeten openen.
Ja en die werd er gelijkl uitgestemdquote:Op zondag 23 juli 2006 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ting80. Die was nog geen uur in het huis toen ze zich al zorgen maakte waar ze ongezien kon masturberen.
Wat moet ik duidelijk maken?quote:Op zondag 23 juli 2006 18:11 schreef tong80 het volgende:
Leuk al die argumenten om hun keus duidelijk te maken.
Had ik allemaal nostalgische plaatjes gevonden, is ie alweer dicht.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Haal hier herinneringen op aan het stiefkindje van BB De Bus
Kutquote:Op zondag 23 juli 2006 18:47 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Had ik allemaal nostalgische plaatjes gevonden, is ie alweer dicht.![]()
Frankquote:Op zondag 23 juli 2006 18:18 schreef _Boo_ het volgende:
Ik zie Roel tegenwoordig bijna elke dag op de uni, wist helemaal niet dat hij hier studeerde.
Mijn favoriete bewoner is "geen toespelingen maken"-Frank.
Ik hoop maar voor je dat je die avond geen toespelingen hebt gemaakt.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:50 schreef Shirley het volgende:
[..]
FrankDaar ben ik eens mee wezen stappen toen hij net een paar weken uit het huis was. En oh, wat vond hij zichzelf geweldig
!
ha zie daar, toch nog een kenner. hij was altijd keigrappig, geinige fratsen uithalen.quote:
Opa Koos was toen een jaar jonger dan ik nu ben.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:03 schreef BONG4002 het volgende:
Opa Koos denk ik toch maarKon altijd wel om hem lachen
Verder vond ik idd net als TS Ed uit BB2 ook een van de meest opzienbarende bewoners
Ik had Roel ook wel hoog zitten, maar vond zijn vrij agressieve uitbarsting met als lijdend voorwerp de stevige wand van de slaapkamer, toch wel wat minder. Ik vraag me af of hij buiten het huis ook wel eens zo'n uitbarsting heeft.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:00 schreef Mike1964 het volgende:
Bart en Roel. En als ik er dan echt 1 moet kiezen dan toch Bart. Bart was gewoon Bart. Vond wat hij vond, deed wat hij zei en had schijt aan bijna alles en iedereen. Die trekjes zag ik ook terug bij Roel trouwens.
Alléén in het begin , daarna werd Roel een slaafs hondje...quote:Op maandag 24 juli 2006 22:00 schreef Mike1964 het volgende:
Bart en Roel. En als ik er dan echt 1 moet kiezen dan toch Bart. Bart was gewoon Bart. Vond wat hij vond, deed wat hij zei en had schijt aan bijna alles en iedereen. Die trekjes zag ik ook terug bij Roel trouwens.
Verliefde jongens doen rare dingen om dat gevoel wederzijds te maken.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Alléén in het begin , daarna werd Roel een slaafs hondje...![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ting80. Die was nog geen uur in het huis toen ze zich al zorgen maakte waar ze ongezien kon masturberen.
ow god ja! daar was iets aparts mee......die was er toch uitgehaald door hummie?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:03 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat we niet langer van Aldrico mochten genieten
Hij klom in een boom en sprak tot God dat zijn einde nabij wasquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:09 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ow god ja! daar was iets aparts mee......die was er toch uitgehaald door hummie?
... wat was het ook al weer? .. was hij niet helemaal geflipt?
Toch had hij daarna nog pilletjes nodig om meisjes in bed te krijgenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Gert-Jan natuurlijk, middelpunt in de meest spraakmakende NL BB totzover.
GHB.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch had hij daarna nog pilletjes nodig om meisjes in bed te krijgen
Hij is toch veroordeeld? Nou zegt dat niet altijd wat, maar dan is de kans toch redelijk groot dat hij het ook idd heeft gedaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:10 schreef Gert het volgende:
GHB.
Een andere versie is, dat dit sletje gesnapt werd door haar ouders na een nachtje sex&drugs, en toen maar een jankverhaal hield dat ze gedwongen werd.
Wat een vertrouwen in de rechtspraak.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij is toch veroordeeld? Nou zegt dat niet altijd wat, maar dan is de kans toch redelijk groot dat hij het ook idd heeft gedaan.
Dat was na BB, daar gaat het toch niet over.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:59 schreef scanman01 het volgende:
Toch had hij daarna nog pilletjes nodig om meisjes in bed te krijgen
Die had juist de overtuiging dat ie wel eventjes ging winnen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rob was ook wel gaaf... Die kwam het huis al in, wetende dat hij geen kans had...
Maar hij wist de boel wel goed te manipuleren...
quote:Tineke de Nooij: "Ik ben een MISLUKTE MOEDER THERESA"
Vond haar ronduit de beste bewoonster van Big Brother.quote:AMSTERDAM - Tineke de Nooij is zaterdagavond voor één keer weer terug op televisie. In de TV Comeback Show. De inmiddels 65-jarige presentatrice is daarin onder andere te zien achter de rolstoel van haar man, gepensioneerd chirurg Peter IJkelenstam (82). "Hij heeft een aantal herseninfarcten gehad. Ik praat er nu pas over, omdat ik tot voor kort alleen maar in huilen kon uitbarsten."
Uit de bungalow komt een sterke verflucht. Vrienden zijn druk bezig een kortgeleden geplaatste lift in de grondverf te zetten. Tineke de Nooij kijkt ernaar en schudt haar hoofd: "Dat hadden Peter en ik bij de aankoop, nu zeven jaar geleden, niet gedacht. Dat er ooit een moment zou aanbreken dat één van ons deze paar treetjes niet meer zou kunnen nemen. "
Als we in haar tuin een schaduwrijk plekje hebben gevonden, begint Tineke direct te vertellen. "Het begon anderhalf jaar geleden. Peter had last van zijn been. Achteraf gezien had hij toen al een paar TIA's, dat zijn voorbijgaande beroertes, gehad."
Moedig vertelt ze verder: "Door de hersenbeschadiging als gevolg van diverse infarcten kan Peter inmiddels niets meer zelf en moet hij overal bij geholpen worden. Hij zit in een rolstoel, en één kant van zijn lichaam werkt niet meer. Die bestaat ook niet voor hem. Je moet je voorstellen dat hij zijn horloge wél herkent, maar de arm die eraan vastzit níét. De Engelsen hebben daar een term voor: neglected."
Hij was ook het minst aanwezig. Hing de hele dag maar op de bankquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:00 schreef D.Rose het volgende:
Degene aan wie ik me het minst gestoord heb is Bart
Jawel! Ook 1 van mijn favorieten.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Haris.
[afbeelding]
Ik werd een beetje ziek van dat gevoos met Sabine.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:00 schreef D.Rose het volgende:
Degene aan wie ik me het minst gestoord heb is Bart
Jij zat niet te wachten op een echte love-story in BB??quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik werd een beetje ziek van dat gevoos met Sabine.
Maar toen zij weg was, vond ik hem wel grappig
Een echte lovestory vind ik altijd leuk om te zien.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij zat niet te wachten op een echte love-story in BB??
Ik wel, hoewel het naderhand dus helemaal niets bleek te zijn.
Dat van Roel&Dido blijkt wél echt te zijn, maar ik heb jou daar niet echt van zien genieten tijdens BB.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij zat niet te wachten op een echte love-story in BB??
Ik wel, hoewel het naderhand dus helemaal niets bleek te zijn.
Dat klopt idd, maar dat was meer omdat ik baalde dat Roel opeens heel softie werd toen hij voor Dido was gevallen. Dat was best jammer en heeft hem denk ik ook de overwinning gekost.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat van Roel&Dido blijkt wél echt te zijn, maar ik heb jou daar niet echt van zien genieten tijdens BB.
vergeet z'n gehoorzaamheid niet toen hij braaf met een emmertje sop een hekje mocht gaan poetsenquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat klopt idd, maar dat was meer omdat ik baalde dat Roel opeens heel softie werd toen hij voor Dido was gevallen. Dat was best jammer en heeft hem denk ik ook de overwinning gekost.
Omdat hij anders het huis uit moest.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
vergeet z'n gehoorzaamheid niet toen hij braaf met een emmertje sop een hekje mocht gaan poetsen
ja, natuurlijk nam hij dat dreigement serieus... dat zou iedereen gedaan hebben denk ik... maar hij was na de schrobbering in de DBK wel heul erg mak... Met het image dat hij probeerde neer te zetten was het meer te verwachten dat hij op zijn minst nog een paar hatelijke opmerkingen zou makenquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat hij anders het huis uit moest.
Dat was een fraaie exit geweest: het huis uitgeschopt omdat je in de tuin hebt gepist.
BB had dat prima gevonden, het was een BB-unicum geweest en had wel wat publiciteit gegenereerd.
Ik vond het wel grappig dat ie met z'n dronken kop in de tuin piste en ik gaf 'm óók groot gelijk dat hij het dreigement van BB serieus nam.
Dat was BB3 the battlequote:Op zondag 6 augustus 2006 22:32 schreef songcontest het volgende:
Hoe heette die met de rode haren uit volgens mij de tweede big-brother....
Ze zat bij Gert-Jan in de groep en kon zo heerlijk vuil naar het rijke gedeelte kijken als ze "alweer" in arm op een houtje zat te bijten....
Haar naam ben ik vergeten maar dat gezicht van toen zal ik nooit meer vergeten:)
Nee, Heel goed zelfs. Er was zelfs iemand wiens naam ik vergeten ben uit dezelfde BB die enkele maanden geleden de rest van de bewoners de daver op het lijf joeg. Een bekende oplichter zelfs.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Haris.
[afbeelding]
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:54 schreef mazaru het volgende:
Dat was BB3 the battle
Diane?
[afbeelding]
Diane, toch? Of was dat met Frank?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:23 schreef Bergie88 het volgende:
Ik weet niet meer hoe zij heet maar het meisje dat toen ze pas de eerste nacht in het huis was gelijk andries op zijn bek pakte in de jacuzi. Die scoorde bij mij toen veel punten. En dit was niet kelly!!!
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:23 schreef Bergie88 het volgende:
Ik weet niet meer hoe zij heet maar het meisje dat toen ze pas de eerste nacht in het huis was gelijk andries op zijn bek pakte in de jacuzi. Die scoorde bij mij toen veel punten. En dit was niet kelly!!!
Ik dacht Audreyquote:
Dat kan beter ja, want Daniëla zat in BB4.quote:
Volgens Willem was BB nooit 't zelfde geweest zonder Ruud en is hij de meest markante persoon van alle Big Brothers.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:47 schreef Arcee het volgende:
Ruud.
Zijn hele houding en gedrag maakten BB1 tot wat het werd. Ruud werd dé belichaming van Big Brother.
Je weet toch dat 't einde zoek is hè, als je jezelf gaat quotenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Volgens Willem was BB nooit 't zelfde geweest zonder Ruud en is hij de meest markante persoon van alle Big Brothers.
Inderdaad.
Dan quoot ik nu jou. Is dat dan een begin?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:35 schreef Wickedangel het volgende:
Je weet toch dat 't einde zoek is hè, als je jezelf gaat quoten![]()
Ja, jij en tann.....quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:26 schreef Suikeroom het volgende:
- Bart
- Mustapha
- Roeland
oh ja en tann natuurlijk![]()
Ik dus ook! Dido heeft Roel toch maar mooi getemd. Had ze mij ook wel mogen doenquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:09 schreef Remzz het volgende:
Iedereen zal me wel voor gek verklaren maar ik vond Nathalie en Dido echt super![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan quoot ik nu jou. Is dat dan een begin?![]()
Dit gebeurde na 11 september 2001. Zijn broer werkte toen in het world trade centre, en zequote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij klom in een boom en sprak tot God dat zijn einde nabij was
Margriet roeleerdequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:05 schreef Arcee het volgende:
Ik vond Margriet (BB4) toch ook wel erg okee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |