quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:23 schreef Bergie88 het volgende:
Ik weet niet meer hoe zij heet maar het meisje dat toen ze pas de eerste nacht in het huis was gelijk andries op zijn bek pakte in de jacuzi. Die scoorde bij mij toen veel punten. En dit was niet kelly!!!
Ik dacht Audreyquote:
Dat kan beter ja, want Daniëla zat in BB4.quote:
Volgens Willem was BB nooit 't zelfde geweest zonder Ruud en is hij de meest markante persoon van alle Big Brothers.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:47 schreef Arcee het volgende:
Ruud.
Zijn hele houding en gedrag maakten BB1 tot wat het werd. Ruud werd dé belichaming van Big Brother.
Je weet toch dat 't einde zoek is hè, als je jezelf gaat quotenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Volgens Willem was BB nooit 't zelfde geweest zonder Ruud en is hij de meest markante persoon van alle Big Brothers.
Inderdaad.
Dan quoot ik nu jou. Is dat dan een begin?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:35 schreef Wickedangel het volgende:
Je weet toch dat 't einde zoek is hè, als je jezelf gaat quoten![]()
Ja, jij en tann.....quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:26 schreef Suikeroom het volgende:
- Bart
- Mustapha
- Roeland
oh ja en tann natuurlijk![]()
Ik dus ook! Dido heeft Roel toch maar mooi getemd. Had ze mij ook wel mogen doenquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:09 schreef Remzz het volgende:
Iedereen zal me wel voor gek verklaren maar ik vond Nathalie en Dido echt super![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan quoot ik nu jou. Is dat dan een begin?![]()
Dit gebeurde na 11 september 2001. Zijn broer werkte toen in het world trade centre, en zequote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij klom in een boom en sprak tot God dat zijn einde nabij was
Margriet roeleerdequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:05 schreef Arcee het volgende:
Ik vond Margriet (BB4) toch ook wel erg okee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |