Ja sorry. Maar ik ben ook zo vredelievendquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar nu zit jij de ruzie weer te verpesten.![]()
Joh, dit is nog spannend, vergeleken met waar we straks weer massaal naar aan het kijken zijn.quote:
Heb je die foto bewerkt, Gertquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh, dit is nog spannend, vergeleken met waar we straks weer massaal naar aan het kijken zijn.
[afbeelding]
Shit, viel het op? Ik heb het gezicht van Lieske wat pokdaliger gemaakt.quote:
Weer een ruziepoging de kop ingedruktquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Shit, viel het op? Ik heb het gezicht van Lieske wat pokdaliger gemaakt.![]()
Je weet dat er een paar letters per ongeluk vetgedrukt staan in je postquote:
En er wordt weer niet gewacht op mijquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Weer een ruziepoging de kop ingedrukt![]()
Ik geef het nu gewoon op.
TT mag worden veranderd in 'Alles koek en ei, niet lezen, niet posten en de groeten aan je moeder'.
Sterker nog, ik ben vergeten wie je bentquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En er wordt weer niet gewacht op mij
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben vergeten wie je bent![]()
En danquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als dat nou voor iedereen zou gelden
Maar vind jij het ethisch in de haak dan, om bijvoorbeeld één specifieke bewoner mooier te editten, of iets weg te halen of verplaatsen op een screenshot, en dit vervolgens te presenteren zonder te vermelden dat je dit gedaan hebt?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Weer een ruziepoging de kop ingedrukt![]()
Ik geef het nu gewoon op.
TT mag worden veranderd in 'Alles koek en ei, niet lezen, niet posten en de groeten aan je moeder'.
Ja sorry, dit is dus echt een post van lik-m'n-reet.quote:
Ik vind dus van wel ja. Iedereen weet toch hoe iemand eruit ziet door naar de streams of tv te kijken. Dus als ik het nodig vind om een foto mooier te maken dan het in werkelijkheid was, dan doe ik dat. Ik zit hier dan geen journalistiek te bedrijven, maar gewoon captures uit BB te plaatsen omdat ik dat leuk vind.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:30 schreef Gert het volgende:
Maar vind jij het ethisch in de haak dan, om bijvoorbeeld één specifieke bewoner mooier te editten, of iets weg te halen of verplaatsen op een screenshot, en dit vervolgens te presenteren zonder te vermelden dat je dit gedaan hebt?
geen energie meer voorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja sorry, dit is dus echt een post van lik-m'n-reet.
Wanhopige poging om ruzie te schoppen![]()
Misschien was een TVP toch beter geweesd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik moet even iets schrijven zodat dit topic in mijn AT lijst staat. Vandaar dus dit kleine berichtje. TVP had ook gekunt, maar dus is toch iets leuker
Wat heeft het koningshuis hier nou mee te maken???quote:
Maar het kan het stemgedrag wel beinvloedenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind dus van wel ja. Iedereen weet toch hoe iemand eruit ziet door naar de streams of tv te kijken. Dus als ik het nodig vind om een foto mooier te maken dan het in werkelijkheid was, dan doe ik dat. Ik zit hier dan geen journalistiek te bedrijven, maar gewoon captures uit BB te plaatsen omdat ik dat leuk vind.
Zou misschien goed zijn om te vermelden dat je een foto hebt bewerkt, maar ach, al maken ze er een collage van, ik zit er niet zo mee. Weet alleen dat ik het zelf niet doe. Zou ook niet weten hoe dat moestquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar vind jij het ethisch in de haak dan, om bijvoorbeeld één specifieke bewoner mooier te editten, of iets weg te halen of verplaatsen op een screenshot, en dit vervolgens te presenteren zonder te vermelden dat je dit gedaan hebt?
Ik doel nu niet specifiek op de actie van Scanman, het is meer een vraag in het algemeen.
Ik heb het dus niet over belichting e.d.
Dit vind ik bijvoorbeeld kunnen, vooral ook omdat meteen al te zien is dat de foto bewerkt is.
[afbeelding]
Stemgedrag beinvloed door captures??quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar het kan het stemgedrag wel beinvloeden
Die doen ook mee, alleen zijn de camera's daar wat kleinerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat heeft het koningshuis hier nou mee te maken???![]()
ach het interesseert me eigenlijk geen holquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Stemgedrag beinvloed door captures??
Alsof ze dat in playboy en alle andere bladen ook altijd doenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zou misschien goed zijn om te vermelden dat je een foto hebt bewerkt, maar ach, al maken ze er een collage van, ik zit er niet zo mee. Weet alleen dat ik het zelf niet doe. Zou ook niet weten hoe dat moest![]()
Mij ook niet. Het gaat hier over capturesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ach het interesseert me eigenlijk geen hol
Ah, nu begint het erop te lijken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind dus van wel ja. Iedereen weet toch hoe iemand eruit ziet door naar de streams of tv te kijken. Dus als ik het nodig vind om een foto mooier te maken dan het in werkelijkheid was, dan doe ik dat. Ik zit hier dan geen journalistiek te bedrijven, maar gewoon captures uit BB te plaatsen omdat ik dat leuk vind.
Nou, de cap van Natte Lie heeft toch voor aardig wat opschudding gezorgdquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mij ook niet. Het gaat hier over captures.... Captures!!! Alsof dat belangrijk is ofzo
Haiiiiii! Groetjes van Máxima, Amalia en dat andere kind waarvan me de naam is ontschoten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat heeft het koningshuis hier nou mee te maken???![]()
Amen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mij ook niet. Het gaat hier over captures.... Captures!!! Alsof dat belangrijk is ofzo
Alexiaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Haiiiiii! Groetjes van Máxima, Amalia en dat andere kind waarvan me de naam is ontschoten.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:41 schreef Day het volgende:
Ik vind overigens dat je het écht niet kan maken. Niet zonder het te vermelden.
Dat is kijkersbedrog!
Je bedoelt Catharina-Amalia Beatrix Carmen Victoria en Alexia Juliana Marcela Laurentien?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Haiiiiii! Groetjes van Máxima, Amalia en dat andere kind waarvan me de naam is ontschoten.
Ik ga mijn best doenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:42 schreef MissHobje het volgende:
Tijdelijke Vakantie Post![]()
ergens baal ik.. dus als iemand kan zorgen dat het de 19e ofzo mega gaat regenen ben ik zo weer thuusen heb ik een soort van goed excuus
![]()
Ja, de kroonprinses en het reservewiel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je bedoelt Catharina-Amalia Beatrix Carmen Victoria en Alexia Juliana Marcela Laurentien?
Oh....je trapt er niet in dus?quote:
Je waagt het nietquote:
Ja, alleen hierquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nou, de cap van Natte Lie heeft toch voor aardig wat opschudding gezorgd
Jawel... Ik schiet je nog eens uit de lucht met dat irritante gefladder van je.quote:
Kom niet aan Dayquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel... Ik schiet je nog eens uit de lucht met dat irritante gefladder van je.
Zou eerst maar 'ns wat aan die rotkop van je laten doen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel... Ik schiet je nog eens uit de lucht met dat irritante gefladder van je.
Ah, een retorische truck. Da's altijd een mooie ontsnappingsroute als je het niet meer weet: een beetje lacherig erover doen, "het is maar BB", etc.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, sorry. De voorgaande opmerking van mij spijt me heel erg.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:48 schreef Day het volgende:
[..]
Zou eerst maar 'ns wat aan die rotkop van je laten doen.
En doe dan gelijk je bank ook maar.
Shit! Het gaat gewoon niet lukken, hèquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, sorry. De voorgaande opmerking van mij spijt me heel erg.![]()
Ik vind BB wel boeiend, maar of geplaatste captures wel of niet bewerkt zijn totaal niet nee.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, een retorische truck. Da's altijd een mooie ontsnappingsroute als je het niet meer weet: een beetje lacherig erover doen, "het is maar BB", etc.
Ze staan alleen niet in de streamverslagenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:49 schreef Gert het volgende:
Kijk, bij de streamverslagen, en daar zijn in het verleden felle discussies over gevoerd, wordt het niet bepaald gewaardeerd als je een heel eigen draai aan de gebeurtenissen gaat geven. Ik zie eigenlijk niet zo'n verschil met foto's.
Voor wat het waard is, IK vond het een mooie foto!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind BB wel boeiend, maar of geplaatste captures wel of niet bewerkt zijn totaal niet nee.
Was dus helemaal geen truuk of wat dan ook.... en al helemaal geen ontsnappingsroute.
Nou ja, als je 't zo stelt... Maar dan nog kan ik me er niet zo druk om maken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijk, bij de streamverslagen, en daar zijn in het verleden felle discussies over gevoerd, wordt het niet bepaald gewaardeerd als je een heel eigen draai aan de gebeurtenissen gaat geven. Ik zie eigenlijk niet zo'n verschil met foto's.
Dat is toch niet hetzelfde, Gert?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Het interesseert mij natuurlijk ook geen hol, ik lig er niet wakker van of zo. Maar ik vind het wel leuk om de grenzen vast te stellen. Kijk, bij de streamverslagen, en daar zijn in het verleden felle discussies over gevoerd, wordt het niet bepaald gewaardeerd als je een heel eigen draai aan de gebeurtenissen gaat geven. Ik zie eigenlijk niet zo'n verschil met foto's.
Mooiquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:54 schreef Day het volgende:
[..]
Voor wat het waard is, IK vond het een mooie foto!
Dit is mijn mooiste (niet bewerkt)
[afbeelding]
Ik weet zeker dat je wel zou protesteren, als de "Lieske van BB6" voortdurend in zowel verslagen als captures, met opzet op een negatieve manier zou worden afgeschilderd, onder het mom van een neutraal verslag.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind BB wel boeiend, maar of geplaatste captures wel of niet bewerkt zijn totaal niet nee.
Was dus helemaal geen truuk of wat dan ook.... en al helemaal geen ontsnappingsroute.
Thx! Met dank aan de cameraman, zou het zelf nl. niet kunnen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mooi![]()
(Jammer dat het Roel is, je snapt 't)
Gezien je posticon zal ik hier verder niet op ingaan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze staan alleen niet in de streamverslagen![]()
Denk dat het tijdens BB ook nog wel gaat gebeuren, helaas........quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:40 schreef scanman01 het volgende:
Fok was eindelijk weer eens helemaal down vannacht.
Ach ja, als het tijdens BB straks maar niet gebeurt.
Ben je het ook weleens niét eens met je vader, of bewaar je dat voor thuis?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Iedereen weet toch hoe iemand eruit ziet door naar de streams of tv te kijken, dus vind zelf dat bewerken niets uit maakt. Meestal kun je ook zien dat het bewerkt is. Maar laat ik het maar zien als een zoveelste actie om scanman uit de tent te lokken.![]()
En wat houdt "zuiden des lands" in, als woonplaats?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:46 schreef Stereotomy het volgende:
Mannen die Limburgs praten klinken zoooo homo
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:34 schreef -Strawberry- het volgende:
. Maar laat ik het maar zien als een zoveelste actie om scanman uit de tent te lokken.![]()
heb je het over jezelf?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:46 schreef Stereotomy het volgende:
Importquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:00 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat houdt "zuiden des lands" in, als woonplaats?![]()
Hoe houd je het uit tussen die monjolen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Import![]()
Vrouwen die Limburgs praten zijn wel zo geil - of moet ik zeggen ghjeil - als boter![]()
Met carnaval trek ik ook een paar dagen naar het Noordenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe houd je het uit tussen die monjolen.![]()
Dat klinkt ook niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:04 schreef Stereotomy het volgende:
Vrouwen die Limburgs praten zijn wel zo geil - of moet ik zeggen ghjeil - als boter![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:46 schreef Stereotomy het volgende:
~quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:46 schreef BONG4002 het volgende:
Echt een stevige ruzie heb ik hier nog niet gezien
Dat zal ik dan net niet meer live meemaken aangezien ik absent ben dit weekend en géén Inet tot mijn beschikking hebquote:
Heb jij nog geen Palm met GPRSquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zal ik dan net niet meer live meemaken aangezien ik absent ben dit weekend en géén Inet tot mijn beschikking heb
Doe mij een Sandwich Lesbo, zonder slaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet.
En dat ze zo ghjeil zijn komt alleen omdat alle 'mannen' daar homo zijn.
Nee, ik ben nog ouderwetsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb jij nog geen Palm met GPRS?
Dat je ver moge schietenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:09 schreef BONG4002 het volgende:
Tjep, ik ga na dit berichtje te hebben ingevoerd de PC maar eens uitknallen en de boel dichtgooien hier
Zometeen wat spullen pakken en off i am!
Veel plezier met ruziezoeken hier maar ik schiet er mooi even tussenuit met mijn schietstoel![]()
Ik had hier nog niet op gereageerd, vanwege de storing vannacht.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je wel zou protesteren, als de "Lieske van BB6" voortdurend in zowel verslagen als captures, met opzet op een negatieve manier zou worden afgeschilderd, onder het mom van een neutraal verslag.
Och man, eens kijken wie er dan ineens fanatiek wordt.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:45 schreef scanman01 het volgende:
Toch zie ik daar nog wel een klein verschil.... en jij vast ook wel. Maar je hebt gelijk dat het eigenlijk op hetzelfde neerkomt.
Kon je het toch weer niet laten, om nog even zo'n "waar maak je je druk om"-opmerking te plaatsen?quote:Tot slot vind ik het blijkbaar echt veel minder belangrijk dan jij. Jij haalt er zelfs termen bij als 'ethisch verantwoord' enzo. Dat gaat mij wel wat te ver als het gaat over captures van Big Brother.
OK...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:59 schreef Gert het volgende:
Ik snap ook wel dat het maken van streamverslagen en -caps iets anders is dan "echte" journalistiek. En dat een gemanipuleerde cap geen impact heeft op ons dagelijks leven.![]()
[..[
Het verweer: "het is maar Big Brother", of "het zijn maar caps" vind ik niet zo sterk, omdat het geen inhoudelijk verweer is. Het gaat mij ook niet om dat fucking BB. Ik vind het ethische aspect hiervan veel interessanter.
quote:
oh yeahquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:19 schreef teamlead het volgende:
[..]tis gewoon een enorme eikel die gast
tss.. wannabe hooliganquote:
quote:
ben jij nou nog niet do besmet met de griep?quote:
Je weet dat er een kat in je wijn/bierkelder zitquote:
Niks "duh" moppie, 't is jouw TT.quote:
Ik heb gisteren al gepost wat ik ervan vondquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:46 schreef APK het volgende:
Gert had best een punt, maar daar wordt dus gewoon weer overheen geluld?
Dat is up to him, maar ik zie een enorm verschil met BB5, waar dit soort bewerkingen keihard ontkend werden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb gisteren al gepost wat ik ervan vond![]()
Als ie er echt mee zit, wat ik betwijfel, dan gaat ie maar verder in FB.
Ik zag dat de autist auteur van dit juweeltje ook weer aanwezig is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:55 schreef regenworm het volgende:
Nee, het taalgebruik je hebt soms moeite iets normaal te formulieren![]()
euhm..en welk punt bedoel je dan precies?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:46 schreef APK het volgende:
Gert had best een punt, maar daar wordt dus gewoon weer overheen geluld?
quote:
Het puntje van Gert waar APK wel aan kan zuigenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
euhm..en welk punt bedoel je dan precies?
Als vrouw baal je er zeker van dat er zoveel homo's rondlopen daar?quote:
Is dat zo? Linkje?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is up to him, maar ik zie een enorm verschil met BB5, waar dit soort bewerkingen keihard ontkend werden.
Achteraf is het opeens okay.
Pinball!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik zag dat de autist auteur van dit juweeltje ook weer aanwezig is.
Dat valt heel erg mee hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als vrouw baal je er zeker van dat er zoveel homo's rondlopen daar?
quote:
Ja, ik kom naar Limburg.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:05 schreef Gladys het volgende:
Dat valt heel erg mee hoorMaar kan je wel een kroeg aanraden als je nog een paar vriendjes zoekt hoor
Wickedangelquote:
Nu al!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Het is weer party night volgens mij![]()
Nu al? Wacht maar tot ik de tijden ga omroepen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Linkje naar watquote:
Zoals jij -hopelijk- weet gaat deze topicreeks niet over jouw postgedrag op fok.quote:Kan alleen voor mezelf spreken, ik heb er nooit mee gezeten.
Weet bij god niet waar je het over hebt, maar ik doe mee!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Het is wel rustig voor een partyquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:24 schreef Day het volgende:
[..]
Weet bij god niet waar je het over hebt, maar ik doe mee!
Linkje naar BB5, waar jij het over had, weet je nogquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Linkje naar wat
Iets dat eerder in dit topic gepost is
[..]
Nee? Goh. Ik dacht dat alle topics over mij gingenquote:Zoals jij -hopelijk- weet gaat deze topicreeks niet over jouw postgedrag op fok.
Zal ik elke nacht om 3 uur automati...?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
Nu al? Wacht maar tot ik de tijden ga omroepen.
Oh nee, dat doe ik niet meer![]()
Heeeee, beeb, long time no see, alles goed met Lalaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Het is wel rustig voor een party
Kijk nou eens!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Het is wel rustig voor een party
Alles wel hier, ook met Lizzyquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heeeee, beeb, long time no see, alles goed met LalaEn met jou natuurlijk
![]()
Nee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
Linkje naar BB5, waar jij het over had, weet je nog![]()
Stop die programmaatjes maar eh... lamaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zal ik elke nacht om 3 uur automati...?
Ow fuck.. nevermind.
Yep, alles flex, leuk je hier weer te treffenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
Alles wel hier, ook met Lizzy![]()
Druk op het werk, net op vakantie geweest, nu nog een paar dagen vakantie, dus ga ik hier maar wat spammen.
Ook alles goed daar?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
Linkje naar BB5, waar jij het over had, weet je nog![]()
Ok, je moet niet de context erbij lezen, dan is ie niet meer leuk.quote:Op zondag 13 november 2005 20:18 schreef scanman01 het volgende:
Nog 1 keer dan: Ik bewerk nooit foto's.
Zucht...quote:
Ook al Alzheimer? Welkom bij de club.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is up to him, maar ik zie een enorm verschil met BB5, waar dit soort bewerkingen keihard ontkend werden.
Nou wat betreft Dizzy, zal een kwestie van tijd voor die zich zal melden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, alles flex, leuk je hier weer te treffenEn Dizzy ook weer hopelijk
![]()
![]()
![]()
nee hoorquote:
Ik weet precies waar 't over gaat, Pinballquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
[..]
Ok, je moet niet de context erbij lezen, dan is ie niet meer leuk.
Gezellig. Alles goed met jullie?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nou wat betreft Dizzy, zal een kwestie van tijd voor die zich zal melden.
Zij blijkbaar wel dat ze zelfs linkjes erbij zoeken. Zo hebben we toch nog feestquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik weet precies waar 't over gaat, PinballVind het alleen niet zo interessant.
Maar lief van je.
Ja ja ja, maar waar is die ruzie nu dan?quote:
Helemaal goed, met mij wel, met haar moet je altijd maar afwachten, is en blijft een vrouwquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gezellig. Alles goed met jullie?
Heeeej Arliatorquote:
Gisteravond heb ik m'n best gedaan, maar het wilde gewoon niet lukken. Mijn nederige excuus.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja ja ja, maar waar is die ruzie nu dan?
BB5 was ik er goed in, maar laat het bij BB6 wel aan anderen over, dus wilde ff kijken hoe die het ervan af brengt, maar geen ruzie te bekennen hier.
Heb je nog persoonlijke ontboezemingen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja ja ja, maar waar is die ruzie nu dan?
BB5 was ik er goed in, maar laat het bij BB6 wel aan anderen over, dus wilde ff kijken hoe die het ervan af brengt, maar geen ruzie te bekennen hier.
Open een Tann topic, dan komt het misschien welquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je nog persoonlijke ontboezemingen?![]()
vandaag ff niet,maar komt goedquote:
Nee, daar kan ik jullie dit keer niet mee verblijden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je nog persoonlijke ontboezemingen?![]()
Ja, wij zijn onvoorspelbaar. Somsquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
Helemaal goed, met mij wel, met haar moet je altijd maar afwachten, is en blijft een vrouw![]()
Beeld je niet teveel in scanman, ik heb straks ook een quote van regenworm opgezocht.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:38 schreef scanman01 het volgende:
Zij blijkbaar wel dat ze zelfs linkjes erbij zoeken. Zo hebben we toch nog feest![]()
Oh, dat heb ik helemaal gemistquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, daar kan ik jullie dit keer niet mee verblijden.
Mijn hele autobiografie is in BB5 al onthuld.
Ik heb andere ervaringen, zelfs het slapen is onvoorspelbaarquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, wij zijn onvoorspelbaar. Soms![]()
Vlak BBH niet uit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nee, daar kan ik jullie dit keer niet mee verblijden.
Mijn hele autobiografie is in BB5 al onthuld.
Je kan het nog steeds teruglezen, als je echt niks te doen hebtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik helemaal gemist![]()
Wat zou ze vanavond hebben gegetenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Open een Tann topic, dan komt het misschien wel![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alsof ze dat in playboy en alle andere bladen ook altijd doen
Ik meen dat ik vorig jaar één foto heb bewerkt... en dat was (als ik me goed herinner) een reactie op een capture van iemand anders.
Ja, duhhhhh, wat is het nou?quote:Op zondag 13 november 2005 20:18 schreef scanman01 het volgende:
Nog 1 keer dan: Ik bewerk nooit foto's.
Daar trap ik dus niet nóg een keer in, vrouw.quote:
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je kan het nog steeds teruglezen, als je echt niks te doen hebt
Ik geef toe dat ik hier een beetje aan het voeren ben...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daar trap ik dus niet nóg een keer in, vrouw.
Teruglezenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je prive leven eruit ziet, dus ik weet het niet
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
Ja, duhhhhh, wat is het nou?
Dat is dan wel weer jammer iddquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:43 schreef Pinball het volgende:
[..]
Beeld je niet teveel in scanman, ik heb straks ook een quote van regenworm opgezocht.
Al gevonden?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:43 schreef Pinball het volgende:
Beeld je niet teveel in scanman, ik heb straks ook een quote van regenworm opgezocht.
Pinball is naar bed, kan ie weer om 's ochtends om zeven uur postenquote:
Ik post op dat tijdstip alleen maar iets op de wc, en ga dan weer slapenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Pinball is naar bed, kan ie weer om 's ochtends om zeven uur posten![]()
Is dat heel erg fout?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
Gewoon grappig. FOK! is niet het eerste waaraan ik denk om zeven uur 's ochtends. Jij wel danquote:
Als ik 's ochtends om 7 uur zaterdagochtend wakker mocht worden, denk ik niet aan FOK, het is of de wc, of aan iets anders.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gewoon grappig. FOK! is niet het eerste waaraan ik denk om zeven uur 's ochtends. Jij wel dan![]()
Zal ik aan Dizzylizzy vragen. Of misschien ook nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als ik 's ochtends om 7 uur zaterdagochtend wakker mocht worden, denk ik niet aan FOK, het is of de wc, of aan iets anders.![]()
Vraag maar, ben benieuwd naar haar antwoordquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zal ik aan Dizzylizzy vragen. Of misschien ook niet![]()
Neuh, maar blijkbaar is het een issue voor jou dat hij vroeg moet werkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:39 schreef Wickedangel het volgende:
Gewoon grappig. FOK! is niet het eerste waaraan ik denk om zeven uur 's ochtends. Jij wel dan![]()
Ik had begrepen dat hij zo vroeg opstaat om op FOK te kunnen posten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, maar blijkbaar is het een issue voor jou dat hij vroeg moet werken
Vertel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:49 schreef Arliator het volgende:
Ik had begrepen dat hij zo vroeg opstaat om op FOK te kunnen posten.
Lieve APK, ik waardeer 't dat je voor je vriendjes opkomt. Maar het was gewoon een losse flodder. Eigenlijk is heel weinig nog een issue voor me.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, maar blijkbaar is het een issue voor jou dat hij vroeg moet werken
Ach, whatever.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
Lieve APK, ik waardeer 't dat je voor je vriendjes opkomt. Maar het was gewoon een losse flodder. Eigenlijk is heel weinig nog een issue voor me.
Zelf moet ik trouwens ook redelijk vroeg op. Zonder in te loggen op FOK!, overigens![]()
WA, ik las dat uit haar post. Aangezien me op FOK niks meer verbaasd, verbaasde me dat ook niet. Al zou ik er zelf niet aan moeten denkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Vertel.
Wie heeft jou die info gegeven?
Geen probleemquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, whatever.
Toch lief dat je het nog even uit kwam leggen.![]()
Kijk, toch weer vriendjes op het einde. Zo hoort dat in een gezellige communequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, whatever.
Toch lief dat je het nog even uit kwam leggen.![]()
Even serieus: 'kwam'......quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:03 schreef scanman01 het volgende:
Kijk, toch weer vriendjes op het einde. Zo hoort dat in een gezellige commune![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
WA, ik las dat uit haar post. Aangezien me op FOK niks meer verbaasd, verbaasde me dat ook niet. Al zou ik er zelf niet aan moeten denkenMaar ze zijn er wel die 's morgens vroeg al beginnen met posten, zelfs als ze vrij zijn.
Maar ik heb erg weinig info over de meeste fokkers hier, misschien kan je me bijpraten?![]()
Kijk naar de tijdquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 07:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Vooral omdat de technische eisen wat lager liggen komt daar wel een hoop humor door die het daglicht bij de 'echte fakers' blijf het een mooie term vinden nooit gezien zou hebben.
Goede vraag. Misschien is het wel 'komde'. Jij bent de taalvirtuoos.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Even serieus: 'kwam'......
Bestaat dat woord![]()
quote:
Wat, zijn jullie blind? Of gewoon te lui om terug te lezen.quote:
Dat is inderdaad hilarisch ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
Pics ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is inderdaad hilarisch ja.
Hoe haal ik het in mijn hoofd.
Ik zal nog wat verklappen, ik zet ook wel eens een fluitketel op mijn hoofd als een hoedje, dat is dan waarschijnlijk ook helemaal jouw humor.
Ach, je durft niet met je eige ponum op Fok. Sta je zeker ook niet op die foto met al die lillikke meetersquote:
Die vitrinekast met foto's van Fokkers.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:34 schreef Pinball het volgende:
Welleke lillike meeters?
Of bedoel je mijn meeëters?
Oh, die meeters.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:57 schreef PH52 het volgende:
Die vitrinekast met foto's van Fokkers.
Ghegheghequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, die meeters.
Ik heb me eige ponum pas nog op Fok! gezet trouwens, maar dat heb jij vast niet gezien.
Dit is de SC. Hier mag alles.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al gepost wat ik ervan vond![]()
Als ie er echt mee zit, wat ik betwijfel, dan gaat ie maar verder in FB.
Kauwgomballen!quote:
*meldtquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:23 schreef melke het volgende:
Waar is Morwen en Bong?! Morwen ik moet je iets vragen!!!! Kom eens hier!
Is dat niet zo danquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:28 schreef melke het volgende:
Morwen volgens mij denkt iemand dat ik en jij dezelfde zijn
Zeg!!!! A, ja, Newsiequote:Op zondag 6 augustus 2006 02:33 schreef melke het volgende:
[..]
Doos!! Nee ff serieus. Newsie denkt dat ik jou ben ofzo
Oke never mind...quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg!!!! A, ja, NewsieDoe hem de groetjes maar van melke2
![]()
Paars met rode strepen en blauwe/gele stippen. De armleuningen zijn bruin!quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En wat voor kleur heeft jouw bank dan?
quote:
Looooooooooooo its stillllllllllll hangingquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:46 schreef Morwen het volgende:
Hangt alles nog een beetje lekker?Nog 2 weken
![]()
Ben jij dat? Of je moeder?quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Looooooooooooo its stillllllllllll hanging
[afbeelding]
Gheylquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding]
toffe fotoquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alles hangt nog prima waar t hoort te hangenquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
'Loooo Everybody![]()
Hangt alles nog een beetje lekker?Nog 2 weken
![]()
Zuidwaarts and going strongquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:04 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Alles hangt nog prima waar t hoort te hangen![]()
quote:
EN hij heeft een mooie bankquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:07 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Scanman kan spellen en een normale zin construeren.
En een snor, maar die heeft melke waarschijnlijk ook.quote:
Mijn kloon, wat doe jequote:Op zondag 6 augustus 2006 03:16 schreef APK het volgende:
[..]
En een snor, maar die heeft melke waarschijnlijk ook.
Daar is ons verbitterd schatje weerquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:07 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Scanman kan spellen en een normale zin construeren.
Net zoals jou vriendin en moeder zeker hequote:Op zondag 6 augustus 2006 03:16 schreef APK het volgende:
[..]
En een snor, maar die heeft melke waarschijnlijk ook.
'jou vriendin'quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:20 schreef melke het volgende:
Net zoals jou vriendin en moeder zeker he![]()
Moet ik eerst op APK klimmen om te zwaaienquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:19 schreef melke het volgende:
[..]
Daar is ons verbitterd schatje weer
Mensen zwaai allemaal eens op APK!
Rustig maar, ik ben een beetje stronken, ik doe mijn bestquote:
Hoi Gladysquote:
het moet "jouw" zijnquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:24 schreef melke het volgende:
Wad iz daar nauw foud aan APK?
Tsssss, sla me maar over hoorquote:
morwennnnnnquote:
en wrom sgreef je het dan niet goedquote:
Wie durft jou over te slaan hierquote:
Omdat een zeker iemand iets zei over mijn spelling. Dan geef ik ook iets om over te schrijven hequote:Op zondag 6 augustus 2006 03:29 schreef Gladys het volgende:
[..]
en wrom sgreef je het dan niet goednou nou
![]()
oeh kom je me weerquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:29 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Wie durft jou over te slaan hierIk zal ze
![]()
Jou altijdquote:
Tis alweer goedquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:29 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Wie durft jou over te slaan hierIk zal ze
![]()
Ik zet de deur vast open,zie je wel verschijnen danquote:
Afblijvenquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:35 schreef Gladys het volgende:
[..]
Ik zet de deur vast open,zie je wel verschijnen danTrek je dat leuke pakje ook weer aan
![]()
![]()
eerlijk zullen we alles delenquote:
Ow ok, ben alweer koestquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tis alweer goed![]()
* Prrrrrrrr![]()
Ow, saai wel ook![]()
![]()
Tuurlijk en zal voor jou ook een pakkie meenemen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:35 schreef Gladys het volgende:
[..]
Ik zet de deur vast open,zie je wel verschijnen danTrek je dat leuke pakje ook weer aan
![]()
![]()
Pepernoten alweer gespot????quote:
die heb ik al hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:45 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Tuurlijk en zal voor jou ook een pakkie meenemen.![]()
[afbeelding]
jij krijgt zeker nooit wat in je schoenquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Pepernoten alweer gespot????
KloteSintAfschaffen die handel
![]()
Ik pas er niet inquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:46 schreef Gladys het volgende:
[..]
jij krijgt zeker nooit wat in je schoen![]()
Ja en dan? Dan moet je eten, hoeven je toch niet te komen voeren zekerquote:
in deze toch wel ???quote:
jawelquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:51 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ja en dan? Dan moet je eten, hoeven je toch niet te komen voeren zeker![]()
Ja.. euh en van wie is die schoen?quote:
maakt dat wat uitquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:53 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ja.. euh en van wie is die schoen?
ga wat leuks doen danquote:
Nee dank je, ben net zo blij dat ze slapenquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:02 schreef Gladys het volgende:
[..]
ga wat leuks doen danmaak je buren wakker of zo
![]()
tja herken hetquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:06 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Nee dank je, ben net zo blij dat ze slapen![]()
Iets leuks doen, sja.. heb gewoon nergens zin in![]()
Gaaf, ik wil weer wel een sprongetje wagen!quote:
enggggggquote:
jij hebt dat ooit gedaan ???quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:14 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Gaaf, ik wil weer wel een sprongetje wagen!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |