Ja, ik kom naar Limburg.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:05 schreef Gladys het volgende:
Dat valt heel erg mee hoorMaar kan je wel een kroeg aanraden als je nog een paar vriendjes zoekt hoor
Wickedangelquote:
Nu al!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Het is weer party night volgens mij![]()
Nu al? Wacht maar tot ik de tijden ga omroepen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Linkje naar watquote:
Zoals jij -hopelijk- weet gaat deze topicreeks niet over jouw postgedrag op fok.quote:Kan alleen voor mezelf spreken, ik heb er nooit mee gezeten.
Weet bij god niet waar je het over hebt, maar ik doe mee!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Het is wel rustig voor een partyquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:24 schreef Day het volgende:
[..]
Weet bij god niet waar je het over hebt, maar ik doe mee!
Linkje naar BB5, waar jij het over had, weet je nogquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Linkje naar wat
Iets dat eerder in dit topic gepost is
[..]
Nee? Goh. Ik dacht dat alle topics over mij gingenquote:Zoals jij -hopelijk- weet gaat deze topicreeks niet over jouw postgedrag op fok.
Zal ik elke nacht om 3 uur automati...?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
Nu al? Wacht maar tot ik de tijden ga omroepen.
Oh nee, dat doe ik niet meer![]()
Heeeee, beeb, long time no see, alles goed met Lalaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Het is wel rustig voor een party
Kijk nou eens!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Het is wel rustig voor een party
Alles wel hier, ook met Lizzyquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heeeee, beeb, long time no see, alles goed met LalaEn met jou natuurlijk
![]()
Nee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
Linkje naar BB5, waar jij het over had, weet je nog![]()
Stop die programmaatjes maar eh... lamaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zal ik elke nacht om 3 uur automati...?
Ow fuck.. nevermind.
Yep, alles flex, leuk je hier weer te treffenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
Alles wel hier, ook met Lizzy![]()
Druk op het werk, net op vakantie geweest, nu nog een paar dagen vakantie, dus ga ik hier maar wat spammen.
Ook alles goed daar?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
Linkje naar BB5, waar jij het over had, weet je nog![]()
Ok, je moet niet de context erbij lezen, dan is ie niet meer leuk.quote:Op zondag 13 november 2005 20:18 schreef scanman01 het volgende:
Nog 1 keer dan: Ik bewerk nooit foto's.
Zucht...quote:
Ook al Alzheimer? Welkom bij de club.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is up to him, maar ik zie een enorm verschil met BB5, waar dit soort bewerkingen keihard ontkend werden.
Nou wat betreft Dizzy, zal een kwestie van tijd voor die zich zal melden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, alles flex, leuk je hier weer te treffenEn Dizzy ook weer hopelijk
![]()
![]()
![]()
nee hoorquote:
Ik weet precies waar 't over gaat, Pinballquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
[..]
Ok, je moet niet de context erbij lezen, dan is ie niet meer leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |