Kijk, toch weer vriendjes op het einde. Zo hoort dat in een gezellige communequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, whatever.
Toch lief dat je het nog even uit kwam leggen.![]()
Even serieus: 'kwam'......quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:03 schreef scanman01 het volgende:
Kijk, toch weer vriendjes op het einde. Zo hoort dat in een gezellige commune![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
WA, ik las dat uit haar post. Aangezien me op FOK niks meer verbaasd, verbaasde me dat ook niet. Al zou ik er zelf niet aan moeten denkenMaar ze zijn er wel die 's morgens vroeg al beginnen met posten, zelfs als ze vrij zijn.
Maar ik heb erg weinig info over de meeste fokkers hier, misschien kan je me bijpraten?![]()
Kijk naar de tijdquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 07:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Vooral omdat de technische eisen wat lager liggen komt daar wel een hoop humor door die het daglicht bij de 'echte fakers' blijf het een mooie term vinden nooit gezien zou hebben.
Goede vraag. Misschien is het wel 'komde'. Jij bent de taalvirtuoos.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Even serieus: 'kwam'......
Bestaat dat woord![]()
quote:
Wat, zijn jullie blind? Of gewoon te lui om terug te lezen.quote:
Dat is inderdaad hilarisch ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
Pinball is naar bed, kan ie weer om 's ochtends om zeven uur posten![]()
Pics ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is inderdaad hilarisch ja.
Hoe haal ik het in mijn hoofd.
Ik zal nog wat verklappen, ik zet ook wel eens een fluitketel op mijn hoofd als een hoedje, dat is dan waarschijnlijk ook helemaal jouw humor.
Ach, je durft niet met je eige ponum op Fok. Sta je zeker ook niet op die foto met al die lillikke meetersquote:
Die vitrinekast met foto's van Fokkers.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:34 schreef Pinball het volgende:
Welleke lillike meeters?
Of bedoel je mijn meeëters?
Oh, die meeters.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:57 schreef PH52 het volgende:
Die vitrinekast met foto's van Fokkers.
Ghegheghequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, die meeters.
Ik heb me eige ponum pas nog op Fok! gezet trouwens, maar dat heb jij vast niet gezien.
Dit is de SC. Hier mag alles.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al gepost wat ik ervan vond![]()
Als ie er echt mee zit, wat ik betwijfel, dan gaat ie maar verder in FB.
Kauwgomballen!quote:
*meldtquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:23 schreef melke het volgende:
Waar is Morwen en Bong?! Morwen ik moet je iets vragen!!!! Kom eens hier!
Is dat niet zo danquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:28 schreef melke het volgende:
Morwen volgens mij denkt iemand dat ik en jij dezelfde zijn
Zeg!!!! A, ja, Newsiequote:Op zondag 6 augustus 2006 02:33 schreef melke het volgende:
[..]
Doos!! Nee ff serieus. Newsie denkt dat ik jou ben ofzo
Oke never mind...quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg!!!! A, ja, NewsieDoe hem de groetjes maar van melke2
![]()
Paars met rode strepen en blauwe/gele stippen. De armleuningen zijn bruin!quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En wat voor kleur heeft jouw bank dan?
quote:
Looooooooooooo its stillllllllllll hangingquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:46 schreef Morwen het volgende:
Hangt alles nog een beetje lekker?Nog 2 weken
![]()
Ben jij dat? Of je moeder?quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Looooooooooooo its stillllllllllll hanging
[afbeelding]
Gheylquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding]
toffe fotoquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alles hangt nog prima waar t hoort te hangenquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
'Loooo Everybody![]()
Hangt alles nog een beetje lekker?Nog 2 weken
![]()
Zuidwaarts and going strongquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:04 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Alles hangt nog prima waar t hoort te hangen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |