Gezellig. Alles goed met jullie?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nou wat betreft Dizzy, zal een kwestie van tijd voor die zich zal melden.
Zij blijkbaar wel dat ze zelfs linkjes erbij zoeken. Zo hebben we toch nog feestquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik weet precies waar 't over gaat, PinballVind het alleen niet zo interessant.
Maar lief van je.
Ja ja ja, maar waar is die ruzie nu dan?quote:
Helemaal goed, met mij wel, met haar moet je altijd maar afwachten, is en blijft een vrouwquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gezellig. Alles goed met jullie?
Heeeej Arliatorquote:
Gisteravond heb ik m'n best gedaan, maar het wilde gewoon niet lukken. Mijn nederige excuus.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja ja ja, maar waar is die ruzie nu dan?
BB5 was ik er goed in, maar laat het bij BB6 wel aan anderen over, dus wilde ff kijken hoe die het ervan af brengt, maar geen ruzie te bekennen hier.
Heb je nog persoonlijke ontboezemingen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja ja ja, maar waar is die ruzie nu dan?
BB5 was ik er goed in, maar laat het bij BB6 wel aan anderen over, dus wilde ff kijken hoe die het ervan af brengt, maar geen ruzie te bekennen hier.
Open een Tann topic, dan komt het misschien welquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je nog persoonlijke ontboezemingen?![]()
vandaag ff niet,maar komt goedquote:
Nee, daar kan ik jullie dit keer niet mee verblijden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je nog persoonlijke ontboezemingen?![]()
Ja, wij zijn onvoorspelbaar. Somsquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
Helemaal goed, met mij wel, met haar moet je altijd maar afwachten, is en blijft een vrouw![]()
Beeld je niet teveel in scanman, ik heb straks ook een quote van regenworm opgezocht.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:38 schreef scanman01 het volgende:
Zij blijkbaar wel dat ze zelfs linkjes erbij zoeken. Zo hebben we toch nog feest![]()
Oh, dat heb ik helemaal gemistquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, daar kan ik jullie dit keer niet mee verblijden.
Mijn hele autobiografie is in BB5 al onthuld.
Ik heb andere ervaringen, zelfs het slapen is onvoorspelbaarquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, wij zijn onvoorspelbaar. Soms![]()
Vlak BBH niet uit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nee, daar kan ik jullie dit keer niet mee verblijden.
Mijn hele autobiografie is in BB5 al onthuld.
Je kan het nog steeds teruglezen, als je echt niks te doen hebtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik helemaal gemist![]()
Wat zou ze vanavond hebben gegetenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Open een Tann topic, dan komt het misschien wel![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alsof ze dat in playboy en alle andere bladen ook altijd doen
Ik meen dat ik vorig jaar één foto heb bewerkt... en dat was (als ik me goed herinner) een reactie op een capture van iemand anders.
Ja, duhhhhh, wat is het nou?quote:Op zondag 13 november 2005 20:18 schreef scanman01 het volgende:
Nog 1 keer dan: Ik bewerk nooit foto's.
Daar trap ik dus niet nóg een keer in, vrouw.quote:
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je kan het nog steeds teruglezen, als je echt niks te doen hebt
Ik geef toe dat ik hier een beetje aan het voeren ben...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daar trap ik dus niet nóg een keer in, vrouw.
Teruglezenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je prive leven eruit ziet, dus ik weet het niet
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
Ja, duhhhhh, wat is het nou?
Dat is dan wel weer jammer iddquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:43 schreef Pinball het volgende:
[..]
Beeld je niet teveel in scanman, ik heb straks ook een quote van regenworm opgezocht.
Al gevonden?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:43 schreef Pinball het volgende:
Beeld je niet teveel in scanman, ik heb straks ook een quote van regenworm opgezocht.
Pinball is naar bed, kan ie weer om 's ochtends om zeven uur postenquote:
Ik post op dat tijdstip alleen maar iets op de wc, en ga dan weer slapenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Pinball is naar bed, kan ie weer om 's ochtends om zeven uur posten![]()
Is dat heel erg fout?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
Gewoon grappig. FOK! is niet het eerste waaraan ik denk om zeven uur 's ochtends. Jij wel danquote:
Als ik 's ochtends om 7 uur zaterdagochtend wakker mocht worden, denk ik niet aan FOK, het is of de wc, of aan iets anders.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gewoon grappig. FOK! is niet het eerste waaraan ik denk om zeven uur 's ochtends. Jij wel dan![]()
Zal ik aan Dizzylizzy vragen. Of misschien ook nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als ik 's ochtends om 7 uur zaterdagochtend wakker mocht worden, denk ik niet aan FOK, het is of de wc, of aan iets anders.![]()
Vraag maar, ben benieuwd naar haar antwoordquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zal ik aan Dizzylizzy vragen. Of misschien ook niet![]()
Neuh, maar blijkbaar is het een issue voor jou dat hij vroeg moet werkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:39 schreef Wickedangel het volgende:
Gewoon grappig. FOK! is niet het eerste waaraan ik denk om zeven uur 's ochtends. Jij wel dan![]()
Ik had begrepen dat hij zo vroeg opstaat om op FOK te kunnen posten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, maar blijkbaar is het een issue voor jou dat hij vroeg moet werken
Vertel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:49 schreef Arliator het volgende:
Ik had begrepen dat hij zo vroeg opstaat om op FOK te kunnen posten.
Lieve APK, ik waardeer 't dat je voor je vriendjes opkomt. Maar het was gewoon een losse flodder. Eigenlijk is heel weinig nog een issue voor me.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, maar blijkbaar is het een issue voor jou dat hij vroeg moet werken
Ach, whatever.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
Lieve APK, ik waardeer 't dat je voor je vriendjes opkomt. Maar het was gewoon een losse flodder. Eigenlijk is heel weinig nog een issue voor me.
Zelf moet ik trouwens ook redelijk vroeg op. Zonder in te loggen op FOK!, overigens![]()
WA, ik las dat uit haar post. Aangezien me op FOK niks meer verbaasd, verbaasde me dat ook niet. Al zou ik er zelf niet aan moeten denkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Vertel.
Wie heeft jou die info gegeven?
Geen probleemquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, whatever.
Toch lief dat je het nog even uit kwam leggen.![]()
Kijk, toch weer vriendjes op het einde. Zo hoort dat in een gezellige communequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, whatever.
Toch lief dat je het nog even uit kwam leggen.![]()
Even serieus: 'kwam'......quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:03 schreef scanman01 het volgende:
Kijk, toch weer vriendjes op het einde. Zo hoort dat in een gezellige commune![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
WA, ik las dat uit haar post. Aangezien me op FOK niks meer verbaasd, verbaasde me dat ook niet. Al zou ik er zelf niet aan moeten denkenMaar ze zijn er wel die 's morgens vroeg al beginnen met posten, zelfs als ze vrij zijn.
Maar ik heb erg weinig info over de meeste fokkers hier, misschien kan je me bijpraten?![]()
Kijk naar de tijdquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 07:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Vooral omdat de technische eisen wat lager liggen komt daar wel een hoop humor door die het daglicht bij de 'echte fakers' blijf het een mooie term vinden nooit gezien zou hebben.
Goede vraag. Misschien is het wel 'komde'. Jij bent de taalvirtuoos.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Even serieus: 'kwam'......
Bestaat dat woord![]()
quote:
Wat, zijn jullie blind? Of gewoon te lui om terug te lezen.quote:
Dat is inderdaad hilarisch ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
Pics ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is inderdaad hilarisch ja.
Hoe haal ik het in mijn hoofd.
Ik zal nog wat verklappen, ik zet ook wel eens een fluitketel op mijn hoofd als een hoedje, dat is dan waarschijnlijk ook helemaal jouw humor.
Ach, je durft niet met je eige ponum op Fok. Sta je zeker ook niet op die foto met al die lillikke meetersquote:
Die vitrinekast met foto's van Fokkers.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:34 schreef Pinball het volgende:
Welleke lillike meeters?
Of bedoel je mijn meeëters?
Oh, die meeters.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:57 schreef PH52 het volgende:
Die vitrinekast met foto's van Fokkers.
Ghegheghequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, die meeters.
Ik heb me eige ponum pas nog op Fok! gezet trouwens, maar dat heb jij vast niet gezien.
Dit is de SC. Hier mag alles.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al gepost wat ik ervan vond![]()
Als ie er echt mee zit, wat ik betwijfel, dan gaat ie maar verder in FB.
Kauwgomballen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |