Ik geef toe dat ik hier een beetje aan het voeren ben...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daar trap ik dus niet nóg een keer in, vrouw.
Teruglezenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je prive leven eruit ziet, dus ik weet het niet
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
Ja, duhhhhh, wat is het nou?
Dat is dan wel weer jammer iddquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:43 schreef Pinball het volgende:
[..]
Beeld je niet teveel in scanman, ik heb straks ook een quote van regenworm opgezocht.
Al gevonden?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:43 schreef Pinball het volgende:
Beeld je niet teveel in scanman, ik heb straks ook een quote van regenworm opgezocht.
Pinball is naar bed, kan ie weer om 's ochtends om zeven uur postenquote:
Ik post op dat tijdstip alleen maar iets op de wc, en ga dan weer slapenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Pinball is naar bed, kan ie weer om 's ochtends om zeven uur posten![]()
Is dat heel erg fout?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
Pinball is naar bed, kan ie weer om 's ochtends om zeven uur posten![]()
Gewoon grappig. FOK! is niet het eerste waaraan ik denk om zeven uur 's ochtends. Jij wel danquote:
Als ik 's ochtends om 7 uur zaterdagochtend wakker mocht worden, denk ik niet aan FOK, het is of de wc, of aan iets anders.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gewoon grappig. FOK! is niet het eerste waaraan ik denk om zeven uur 's ochtends. Jij wel dan![]()
Zal ik aan Dizzylizzy vragen. Of misschien ook nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als ik 's ochtends om 7 uur zaterdagochtend wakker mocht worden, denk ik niet aan FOK, het is of de wc, of aan iets anders.![]()
Vraag maar, ben benieuwd naar haar antwoordquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zal ik aan Dizzylizzy vragen. Of misschien ook niet![]()
Neuh, maar blijkbaar is het een issue voor jou dat hij vroeg moet werkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:39 schreef Wickedangel het volgende:
Gewoon grappig. FOK! is niet het eerste waaraan ik denk om zeven uur 's ochtends. Jij wel dan![]()
Ik had begrepen dat hij zo vroeg opstaat om op FOK te kunnen posten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, maar blijkbaar is het een issue voor jou dat hij vroeg moet werken
Vertel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:49 schreef Arliator het volgende:
Ik had begrepen dat hij zo vroeg opstaat om op FOK te kunnen posten.
Lieve APK, ik waardeer 't dat je voor je vriendjes opkomt. Maar het was gewoon een losse flodder. Eigenlijk is heel weinig nog een issue voor me.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, maar blijkbaar is het een issue voor jou dat hij vroeg moet werken
Ach, whatever.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
Lieve APK, ik waardeer 't dat je voor je vriendjes opkomt. Maar het was gewoon een losse flodder. Eigenlijk is heel weinig nog een issue voor me.
Zelf moet ik trouwens ook redelijk vroeg op. Zonder in te loggen op FOK!, overigens![]()
WA, ik las dat uit haar post. Aangezien me op FOK niks meer verbaasd, verbaasde me dat ook niet. Al zou ik er zelf niet aan moeten denkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Vertel.
Wie heeft jou die info gegeven?
Geen probleemquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, whatever.
Toch lief dat je het nog even uit kwam leggen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |