Ben je het ook weleens niét eens met je vader, of bewaar je dat voor thuis?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Iedereen weet toch hoe iemand eruit ziet door naar de streams of tv te kijken, dus vind zelf dat bewerken niets uit maakt. Meestal kun je ook zien dat het bewerkt is. Maar laat ik het maar zien als een zoveelste actie om scanman uit de tent te lokken.![]()
En wat houdt "zuiden des lands" in, als woonplaats?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:46 schreef Stereotomy het volgende:
Mannen die Limburgs praten klinken zoooo homo
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:34 schreef -Strawberry- het volgende:
. Maar laat ik het maar zien als een zoveelste actie om scanman uit de tent te lokken.![]()
heb je het over jezelf?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:46 schreef Stereotomy het volgende:
Importquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:00 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat houdt "zuiden des lands" in, als woonplaats?![]()
Hoe houd je het uit tussen die monjolen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Import![]()
Vrouwen die Limburgs praten zijn wel zo geil - of moet ik zeggen ghjeil - als boter![]()
Met carnaval trek ik ook een paar dagen naar het Noordenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe houd je het uit tussen die monjolen.![]()
Dat klinkt ook niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:04 schreef Stereotomy het volgende:
Vrouwen die Limburgs praten zijn wel zo geil - of moet ik zeggen ghjeil - als boter![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:46 schreef Stereotomy het volgende:
~quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:46 schreef BONG4002 het volgende:
Echt een stevige ruzie heb ik hier nog niet gezien
Dat zal ik dan net niet meer live meemaken aangezien ik absent ben dit weekend en géén Inet tot mijn beschikking hebquote:
Heb jij nog geen Palm met GPRSquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zal ik dan net niet meer live meemaken aangezien ik absent ben dit weekend en géén Inet tot mijn beschikking heb
Doe mij een Sandwich Lesbo, zonder slaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet.
En dat ze zo ghjeil zijn komt alleen omdat alle 'mannen' daar homo zijn.
Nee, ik ben nog ouderwetsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb jij nog geen Palm met GPRS?
Dat je ver moge schietenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:09 schreef BONG4002 het volgende:
Tjep, ik ga na dit berichtje te hebben ingevoerd de PC maar eens uitknallen en de boel dichtgooien hier
Zometeen wat spullen pakken en off i am!
Veel plezier met ruziezoeken hier maar ik schiet er mooi even tussenuit met mijn schietstoel![]()
Ik had hier nog niet op gereageerd, vanwege de storing vannacht.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je wel zou protesteren, als de "Lieske van BB6" voortdurend in zowel verslagen als captures, met opzet op een negatieve manier zou worden afgeschilderd, onder het mom van een neutraal verslag.
Och man, eens kijken wie er dan ineens fanatiek wordt.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:45 schreef scanman01 het volgende:
Toch zie ik daar nog wel een klein verschil.... en jij vast ook wel. Maar je hebt gelijk dat het eigenlijk op hetzelfde neerkomt.
Kon je het toch weer niet laten, om nog even zo'n "waar maak je je druk om"-opmerking te plaatsen?quote:Tot slot vind ik het blijkbaar echt veel minder belangrijk dan jij. Jij haalt er zelfs termen bij als 'ethisch verantwoord' enzo. Dat gaat mij wel wat te ver als het gaat over captures van Big Brother.
OK...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:59 schreef Gert het volgende:
Ik snap ook wel dat het maken van streamverslagen en -caps iets anders is dan "echte" journalistiek. En dat een gemanipuleerde cap geen impact heeft op ons dagelijks leven.![]()
[..[
Het verweer: "het is maar Big Brother", of "het zijn maar caps" vind ik niet zo sterk, omdat het geen inhoudelijk verweer is. Het gaat mij ook niet om dat fucking BB. Ik vind het ethische aspect hiervan veel interessanter.
quote:
oh yeahquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:19 schreef teamlead het volgende:
[..]tis gewoon een enorme eikel die gast
tss.. wannabe hooliganquote:
quote:
ben jij nou nog niet do besmet met de griep?quote:
Je weet dat er een kat in je wijn/bierkelder zitquote:
Niks "duh" moppie, 't is jouw TT.quote:
Ik heb gisteren al gepost wat ik ervan vondquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:46 schreef APK het volgende:
Gert had best een punt, maar daar wordt dus gewoon weer overheen geluld?
Dat is up to him, maar ik zie een enorm verschil met BB5, waar dit soort bewerkingen keihard ontkend werden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb gisteren al gepost wat ik ervan vond![]()
Als ie er echt mee zit, wat ik betwijfel, dan gaat ie maar verder in FB.
Ik zag dat de autist auteur van dit juweeltje ook weer aanwezig is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:55 schreef regenworm het volgende:
Nee, het taalgebruik je hebt soms moeite iets normaal te formulieren![]()
euhm..en welk punt bedoel je dan precies?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:46 schreef APK het volgende:
Gert had best een punt, maar daar wordt dus gewoon weer overheen geluld?
quote:
Het puntje van Gert waar APK wel aan kan zuigenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
euhm..en welk punt bedoel je dan precies?
Als vrouw baal je er zeker van dat er zoveel homo's rondlopen daar?quote:
Is dat zo? Linkje?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is up to him, maar ik zie een enorm verschil met BB5, waar dit soort bewerkingen keihard ontkend werden.
Achteraf is het opeens okay.
Pinball!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik zag dat de autist auteur van dit juweeltje ook weer aanwezig is.
Dat valt heel erg mee hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als vrouw baal je er zeker van dat er zoveel homo's rondlopen daar?
quote:
Ja, ik kom naar Limburg.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:05 schreef Gladys het volgende:
Dat valt heel erg mee hoorMaar kan je wel een kroeg aanraden als je nog een paar vriendjes zoekt hoor
Wickedangelquote:
Nu al!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Het is weer party night volgens mij![]()
Nu al? Wacht maar tot ik de tijden ga omroepen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Linkje naar watquote:
Zoals jij -hopelijk- weet gaat deze topicreeks niet over jouw postgedrag op fok.quote:Kan alleen voor mezelf spreken, ik heb er nooit mee gezeten.
Weet bij god niet waar je het over hebt, maar ik doe mee!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Het is wel rustig voor een partyquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:24 schreef Day het volgende:
[..]
Weet bij god niet waar je het over hebt, maar ik doe mee!
Linkje naar BB5, waar jij het over had, weet je nogquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Linkje naar wat
Iets dat eerder in dit topic gepost is
[..]
Nee? Goh. Ik dacht dat alle topics over mij gingenquote:Zoals jij -hopelijk- weet gaat deze topicreeks niet over jouw postgedrag op fok.
Zal ik elke nacht om 3 uur automati...?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
Nu al? Wacht maar tot ik de tijden ga omroepen.
Oh nee, dat doe ik niet meer![]()
Heeeee, beeb, long time no see, alles goed met Lalaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Het is wel rustig voor een party
Kijk nou eens!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Het is wel rustig voor een party
Alles wel hier, ook met Lizzyquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heeeee, beeb, long time no see, alles goed met LalaEn met jou natuurlijk
![]()
Nee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
Linkje naar BB5, waar jij het over had, weet je nog![]()
Stop die programmaatjes maar eh... lamaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zal ik elke nacht om 3 uur automati...?
Ow fuck.. nevermind.
Yep, alles flex, leuk je hier weer te treffenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
Alles wel hier, ook met Lizzy![]()
Druk op het werk, net op vakantie geweest, nu nog een paar dagen vakantie, dus ga ik hier maar wat spammen.
Ook alles goed daar?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
Linkje naar BB5, waar jij het over had, weet je nog![]()
Ok, je moet niet de context erbij lezen, dan is ie niet meer leuk.quote:Op zondag 13 november 2005 20:18 schreef scanman01 het volgende:
Nog 1 keer dan: Ik bewerk nooit foto's.
Zucht...quote:
Ook al Alzheimer? Welkom bij de club.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is up to him, maar ik zie een enorm verschil met BB5, waar dit soort bewerkingen keihard ontkend werden.
Nou wat betreft Dizzy, zal een kwestie van tijd voor die zich zal melden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, alles flex, leuk je hier weer te treffenEn Dizzy ook weer hopelijk
![]()
![]()
![]()
nee hoorquote:
Ik weet precies waar 't over gaat, Pinballquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
[..]
Ok, je moet niet de context erbij lezen, dan is ie niet meer leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |