quote:
Dat weet ik dus ook niet, maar hij is in ieder geval deze maand nog druk, dus alleen in het weekend posten, wat daarna komt is even afwachten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze dan M-en-A even benaderen? Hoe meer mensen hoe beter
Ik vind het echt een kunst als ik die verslagen zo zag, en dat meen ikJe moet dan haast wel kijken en tikken tegelijk anders is het geen "live" verslag, dus ben erg benieuwd of M-en-A weer gaat schrijven hier of op de "andere" site
Koekoekquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:39 schreef melke het volgende:
Ik ben opzoek naar de nachtploeg! Zitten jullie hier?
Melkequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:39 schreef melke het volgende:
Ik ben opzoek naar de nachtploeg! Zitten jullie hier?
Zal volgende week wel anders zijn! Is er al bekend of de streams dit jaar gratis zijn?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
KoekoekGebeurt alleen weinig op de streams momenteel
![]()
Nog niet doorslaggevendquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:43 schreef melke het volgende:
[..]
Zal volgende week wel anders zijn! Is er al bekend of de streams dit jaar gratis zijn?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:42 schreef nomen_nescio het volgende:
Mogguh
Ben van de vroege ochtend dienst, mag dat ook?
quote:
Das fijn voor je, ik betaal een euro per minuut.quote:
internetkosten bedoel je?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:51 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Das fijn voor je, ik betaal een euro per minuut.
Nee voor t denken, dus dat doe ik liever niet teveel.quote:
Dus VOOR het denken is het gratis en daarna is het betalen. Ha, dan zit ik goedquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:06 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Nee voor t denken, dus dat doe ik liever niet teveel.
Gewoon radicaal mee stoppen werkt ookquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dus VOOR het denken is het gratis en daarna is het betalen. Ha, dan zit ik goed![]()
Jamaar, dan moet ik een sociaal leven gaan krijgen enzoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:19 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Gewoon radicaal mee stoppen werkt ook![]()
Doe eens niet van die enge praat, wil zo nog slapenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jamaar, dan moet ik een sociaal leven gaan krijgen enzo![]()
Slapen.......uhm......dat is toch met je ogen dicht? Zowwwww 2004quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:24 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Doe eens niet van die enge praat, wil zo nog slapen![]()
De nachtploeg slaapt nooit!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Slapen.......uhm......dat is toch met je ogen dicht? Zowwwww 2004![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |