quote:Lieve vrienden en vriendinnen:
Mag ik jullie weer eens wijzen op Nieuw? Lees dan de FOT FAQ hier! en Slowchattopic is niet bedoeld om te slowchatten? ?
SC is prima, maar het gaat zo langzamerhand weer een beetje te veel richting MSN chat.
Maar van MSN-ûh gaat tog juh kenis van de nederlanse taal voorruit? So stimulerûh wij het gebruik van korekt nederlans dus op dit ABN vriendelukke forumquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:48 schreef RonaldV het volgende:
ook nog mar even hier:
Lieve vrienden en vriendinnen:
Mag ik jullie weer eens wijzen op Nieuw? Lees dan de FOT FAQ hier! en Slowchattopic is niet bedoeld om te slowchatten? ?
SC is prima, maar het gaat zo langzamerhand weer een beetje te veel richting MSN chat.![]()
Ik had het nog niet eens over de spelling, eigenlijk. Meer over de "goedemorgens" en zo.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:50 schreef ableton het volgende:
[..]
Maar van MSN-ûh gaat tog juh kenis van de nederlanse taal voorruit? So stimulerûh wij het gebruik van korekt nederlans dus op dit ABN vriendelukke forum
Welke welke welke???quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:39 schreef prupke het volgende:
[..]
Voor de fotoshoot die gepland staat
Met de vriendin van ableton en hijzelf ook en mauro en pkfotografie en mezelf.quote:
Okey, zodra hij zijn festival kostuum uit heeftquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:13 schreef prupke het volgende:
[..]
Ja die ook![]()
heb net bevestiging gekregen
Maar hey, straks heb je wel alleen nog je eigen teringzooi in huis, ook wel een pluspunt. Ofzoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:43 schreef freud het volgende:
Aloha mensjes. Pff, net een zooi spullen verhuisd van ex die ze zelf niet meekreeg. Ik moet zeggen dat ik liever naar blijdorp was gegaan ipv met tv's sjouwen.
ik wil ookquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:13 schreef prupke het volgende:
[..]
Ja die ook![]()
heb net bevestiging gekregen
waarom hoor ik niks meer van jequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar hey, straks heb je wel alleen nog je eigen teringzooi in huis, ook wel een pluspunt. Ofzo.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hey jij daar. Al zin in de 13e
?
Ik had je laatst nog een dag te laat gesmsfeliciteert met je verjaardagquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:48 schreef fraubitch het volgende:
[..]
waarom hoor ik niks meer van je![]()
quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:54 schreef fraubitch het volgende:
[..]omdat je mijn hart gebroken hebt
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]. Niettus! Jouw hart hoort bij je vriendje
. Toevallig.
En ik vind jou heul lief dus.
Ik moet nog even alles met Pea doorspreken, maar bij Pea dusquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]ik jou ook
waar is het de 13e eigenlijk? heb jij al meer gehoord? Want ik weet echt bijna nergens niks van...
Of misschien ook nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:01 schreef Shark.Bait het volgende:
Deb en FB, misschien kunnen jullie verder in:
[R&P SC] Wunderbarbarentarget
dan wil ik ook graag het een en ander horen, anders is het voor mij niks aan om te gaan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik moet nog even alles met Pea doorspreken, Maar bij Pea dus. Maar dat gaat wel goedkomen, heb jij nog een voorkeur voor hoe laat?
neequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:01 schreef Shark.Bait het volgende:
Deb en FB, misschien kunnen jullie verder in:
[R&P SC] Wunderbarbarentarget
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:03 schreef fraubitch het volgende:
neehet is al uit
hoeft al niet meer
quote:
hoiquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:03 schreef fraubitch het volgende:
neehet is al uit
hoeft al niet meer
Gaat ook gebeuren schatquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:02 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dan wil ik ook graag het een en ander horen, anders is het voor mij niks aan om te gaan.
jullie hebben beiden mijn msn en gsm nummer. gebruik het eens en licht mij ook in.
Je hebt het single zijn alweer goed te pakken hequote:
Just returning the favour met haar eigen tekstquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:12 schreef Debsterr het volgende:
Je hebt het single zijn alweer goed te pakken he?
onnodige slowchatquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:13 schreef freud het volgende:
[..]
Just returning the favour met haar eigen tekst
En waarom zit jij niet nu enorm in mijn MSN te knipperen?quote:
okquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gaat ook gebeuren schat, maar ik weet zelf nog niet meer dan dat wij beiden zondag flink geschminkt gaan worden
. Er is nog helemaal niks afgesproken verder
.
Ja, daar doe jij natuurlijk nooit aan toch schatteboutquote:
omdat ik je niet in mijn msn lijst heb misschien?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:15 schreef freud het volgende:
[..]
En waarom zit jij niet nu enorm in mijn MSN te knipperen?
Je bent zelf niet eens online..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:15 schreef fraubitch het volgende:
[..]
omdat ik je niet in mijn msn lijst heb misschien?
nee toevallig nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, daar doe jij natuurlijk nooit aan toch schattebout.
Check je FoBo
Ben ik soms te subtiel?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:15 schreef fraubitch het volgende:
omdat ik je niet in mijn msn lijst heb misschien?
nee doe es?quote:
ik wacht!quote:
Neequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:04 schreef WurM het volgende:
* WurM staat in de Donald Duck van deze week (32-2006)
Pagina 23, 3e regel, 3e kolom![]()
Ben ik nu stoer of niet
dat dusquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:48 schreef RonaldV het volgende:
ook nog mar even hier:
SC is prima, maar het gaat zo langzamerhand weer een beetje te veel richting MSN chat.![]()
*kuchvoegmeeenstoekuch*quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:39 schreef fraubitch het volgende:
ik wacht!
ben je nu trots op jezelf?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:04 schreef WurM het volgende:
* WurM staat in de Donald Duck van deze week (32-2006)
Pagina 23, 3e regel, 3e kolom![]()
Ben ik nu stoer of niet
inscannen en hier posten?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:54 schreef WurM het volgende:
[..]
Yep![]()
btw: Het is niet een brief ofzo hoor... alleen mn nickname
Psssst:quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:06 schreef spenky het volgende:
Ik heb een nikon D70s.. Ik wil er graag een nieuwe lens bij. Ik wil bijvoord fotos van dingen van veraf kunnen fotograferen maar ook dingen van dichtbij. Dus beetje goeie zoom en goeie macro.. Wat voor soort lensen advisren jullie?
Die is oud!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:42 schreef WurM het volgende:
*wis* *wis* *uitgum* *wegveegt*
Bestandsgrootte: 1242.11 KB (1271918 bytes)
Copyright blijft uiteraard van Walt Disney
OMGquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:42 schreef WurM het volgende:
*wis* *wis* *uitgum* *wegveegt*
Bestandsgrootte: 1242.11 KB (1271918 bytes)
Copyright blijft uiteraard van Walt Disney
Inspiratie is af en toe op geloof ik... Er komen tegenwoordig redelijk veel oude verhalen/verhaaltjes terug...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Die is oud!
Toch? of juist weer nieuw, dat ze het gerecycled hebben ? :p
ja klopt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:55 schreef WurM het volgende:
[..]
Inspiratie is af en toe op geloof ik... Er komen tegenwoordig redelijk veel oude verhalen/verhaaltjes terug...
Vanaaf met een biertje erbij nog wat fotos schieten? Als m'n schatje toch opgedirkt gaat worden, dan wil ik die d200 wel eens testen..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:19 schreef PKfotografie het volgende:
Bier hebben we niet....quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:33 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Vanaaf met een biertje erbij nog wat fotos schieten? Als m'n schatje toch opgedirkt gaat worden, dan wil ik die d200 wel eens testen..
Ik zal m'n eigen camera wel meenemen... leuk voor de wedstrijd van vorige maand: D200 tegenover klein compact camera..![]()
ja !quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:02 schreef Auticia het volgende:
Xila, werk je alleen op zaterdag bij die boer?
En nu heeft je leven geen zin meer?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:16 schreef Auticia het volgende:
Ik was geloof ik afgelopen donderdag even langsgelopen maar zag je niet!
weer een R&P kandidaat?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En nu heeft je leven geen zin meer?
Donderdag werk ik er nooitquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:16 schreef Auticia het volgende:
Ik was geloof ik afgelopen donderdag even langsgelopen maar zag je niet!
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En nu heeft je leven geen zin meer?
quote:
Ehm.. wat voor opties had je in gedachten?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:40 schreef Auticia het volgende:
Zijn er al opties voor de Zeeland-(![]()
)-meet?
Oooow.. ehm.. er werd een plek geroepen waar je zicht had op de Oostersheldekering. Als de modellen tegenvielen, was het iig niet voor niets geweestquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:42 schreef Auticia het volgende:
Waar we precies heengaan dan hè?
Ik zal eens vragen of mijn broertje en zijn vriendin hier oren naar hebben.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:42 schreef Shark.Bait het volgende:
We zijn bezig (de mensen die meedoen) om modellen te regelen. Daar zijn er relatief weinig van
Hey An!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:52 schreef An24 het volgende:
good evening peoples....
An gaat vanavond een serieuze poging wagen om haar website eens up to date te krijgen.....![]()
Hmm, dat ken ik, goede voornemens hebben... Maar meestal als ik net ergens mee begonnen ben, ga k weer wat anders doenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:52 schreef An24 het volgende:
good evening peoples....
An gaat vanavond een serieuze poging wagen om haar website eens up to date te krijgen.....![]()
uhuh...das nu nu het geval...de hele dag eigenlijk alquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:56 schreef WurM het volgende:
[..]
Hmm, dat ken ik, goede voornemens hebben... Maar meestal als ik net ergens mee begonnen ben, ga k weer wat anders doen![]()
Ik blaat nu al ruim een jaar dat ik een keer een echte site wil makenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:52 schreef An24 het volgende:
good evening peoples....
Erg he. Ik heb deze pas een paar maandjes, maar zou het nu al weer helemaal anders willen....probleem is dat ik er zelf te weinig verstand van heb en de tijd mis om me er echt in te verdiepenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik blaat nu al ruim een jaar dat ik een keer een echte site wil maken
Is er ook nog niet van gekomen![]()
Ondanks wat pogingen
MAar hij komt er wel! ooit
moet je youri mailenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik blaat nu al ruim een jaar dat ik een keer een echte site wil maken
Is er ook nog niet van gekomen![]()
Ondanks wat pogingen
MAar hij komt er wel! ooit
pfoei...dacht al dat ik de enige was, fijn om te horen lotgenootquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:32 schreef Xilantof het volgende:
@An: daar heb ik ook last vna, ik snap er weinig van!
@FB:!
En ja, dat moet ik idd nog ff weer doen ja!
xilquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:32 schreef Xilantof het volgende:
@An: daar heb ik ook last vna, ik snap er weinig van!
@FB:!
En ja, dat moet ik idd nog ff weer doen ja!
[/subtiel]quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:39 schreef fraubitch het volgende:
[..]
xil![]()
![]()
wel doen he
wil een site van je zien
ben je rijk?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:46 schreef WurM het volgende:
[..]
[/subtiel]
Dat van ons gaat niet werken he?
Hallo!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:28 schreef freud het volgende:
Hey mensen, een goedenavond!
ah lieverd, mijn liefde voor jou moet nog groeienquote:
Dat geeft hoopquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ah lieverd, mijn liefde voor jou moet nog groeienik ken je net
Ik ken het ding.. wist niet dat er een gemiddelde SLR op kon daarom. Ik heb ze al hier en daar te koop gezien idd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:46 schreef Geqxon het volgende:
Het zal vast al eens eerder gemeld zijn, maar ik vind dit een geweldige uitvinding:
http://www.joby.com/galleryslr.html
Dat niemand hier eerder aan gedacht had!
Als ik die plaatjes zo bekijk, krijg ik niet de indruk dat het heel stevig is... Maar het lijkt te werken, ziet er leuk uit en (als het een beetje duurzaam is) is enorm handigquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:46 schreef Geqxon het volgende:
Het zal vast al eens eerder gemeld zijn, maar ik vind dit een geweldige uitvinding:
http://www.joby.com/galleryslr.html
Ziet er inderdaad geinig uit! Eens kijkien of dat goedkoper kan...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:46 schreef Geqxon het volgende:
[...]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de speciaale versie voor (D)SLRs, je hebt inderdaad ook een normale.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik ken het ding.. wist niet dat er een gemiddelde SLR op kon daarom. Ik heb ze al hier en daar te koop gezien idd.
Djeez wat een gezeik zeg! Alsof zo'n neanderthaler het verschil kan zien tussen een amateur en pro fotograaf... Ga je sjowkees doen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 09:30 schreef HMaster-II het volgende:
Moggeehhh
![]()
[..]
Volgend jaar toch maar een pers pas regelen, want ik wil niet zo erg meer opvallen in het blikveld van de bewakingscamera's.
Ik heb die gast maar niet verteld dat ik met een tussenstukje tussen lens en camera stond te schieten en ik daarmee alsnog neusharen kon fotograferenquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:02 schreef Xilantof het volgende:
Welkom terug HM2.
Toch hoor je altijd leuke verhalen over mensen met (grote) camera's en festivals e.d.![]()
Maar dit is wel erg gezeik
Als ie dat wist was ie je TC er eigenhandig ff tussen uit komen breken wil je zeggen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb die gast maar niet verteld dat ik met een tussenstukje tussen lens en camera stond te schieten en ik daarmee alsnog neusharen kon fotograferen![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Als ie dat wist was ie je TC er eigenhandig ff tussen uit komen breken wil je zeggen?
Ik neem vanmiddag mijn cam maar eens mee naar het bos, denk ik... Het ziet er niet naar uit dat het hier gaat regenen en er is schaduw genoeg daarquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:08 schreef An24 het volgende:
![]()
Welkom terug HM2.....ondanks het gemiep heb je het volgens mij wel anar je zin gehad met plaatjes schieten.
Zooooo net getraind, snel douchen en dan misschien wat portretjes schieten op een verjaardag![]()
Castlefest is een soort festivall in Middeleeuwse stijl. Met veel stalletjes met fantasy spullen, middeleeuwse spullen, wicca en gothic spullen. En zwaardvechtende mensen, meisjes in hoepelrokken, peuters als elfjes en kleine jongetjes verkleed als ridders. Erg leukquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:17 schreef fraubitch het volgende:
wat is castlefest precies?
ik ben vanhet werk ziek naar huis gegaan ;'(
Wederom beterschap en sterktequote:Op zondag 6 augustus 2006 20:17 schreef fraubitch het volgende:
wat is castlefest precies?
ik ben vanhet werk ziek naar huis gegaan ;'(
Wat voor batterijen zijn het preciesquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:19 schreef Yeahinho het volgende:
Hallo SC-ers, hier een nieuwe. Ik zit helemaal into de foto-mood
wil wat gaan knippen, maar m'n batterijen zijn alweer op
. Dit is echt niet normaal.... na een half uurtje (waar ie ook nog niet eens de hele tijd aan heeft gestaan) zijn ze alweer op en moeten ze weer 15 uur in de oplader
. Das toch niet normaal of wel?
Show usquote:
2350 zelfs... maar dan kunnen ze toch helemaal niet zo snel op zijn?!quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat voor batterijen zijn het preciesZorg voor batterijen met een zo hoog mAh
2500 is het meest ideale. 2100 of 2300 doen het ook goed
Lijkt me van nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
2350 zelfs... maar dan kunnen ze toch helemaal niet zo snel op zijn?!
Nee overgenomen van iemand via Marktplaats. Ik denk dat ie me gewoon een stel oude batterijen heeft meegegeven. Heb al wat nieuwe exemplaren (2100) in de oplader zittenquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lijkt me van nietNieuwe camera
Misschien dat er ergens sluiting wordt veroorzaakt.
Whehehehehe....stuur maar over de MSN danquote:
Stuur ook even door naar mijn danquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehehe....stuur maar over de MSN danDit moet ik zien
waar ben je heen geweeest ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:28 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
Vandaag voor het eerst sinds tijden gefotografeerd![]()
De rest komt later wel
Neequote:Op zondag 6 augustus 2006 22:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
waar ben je heen geweeest ?
Blijdorp?
Een kip!quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:28 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
Vandaag voor het eerst sinds tijden gefotografeerd![]()
De rest komt later wel
Weet je het zeker? hij lijkt op een meeuwquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:14 schreef WurM het volgende:
[..]
Kijk een hevig gecropte en ietwat onscherpe duif:
[afbeelding]
Die kip lijkt toch ook op een jonge pauw?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Weet je het zeker? hij lijkt op een meeuw
Carnavalskostuumquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:25 schreef WurM het volgende:
[..]
Die kip lijkt toch ook op een jonge pauw?![]()
Het heeft veren dus is een kipquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
Tjongejongejonge zeg.....wat je als jonge pauw al niet te horen krijgt
quote:
In dat geval had ik vandaag een vliegende kiepquote:
Nouhouquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Doe eens niet jah
We zeggen van mini-marjo toch ook niet dat het twee poten heeft en dus een chimpansee is.....
Is dat met flits?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:51 schreef pea4fun het volgende:
[..]
In dat geval had ik vandaag een vliegende kiep
[afbeelding]
Mooie foto!quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:48 schreef CocaColaLight het volgende:
Ze lacht naar me![]()
[afbeelding]
En zijn band was weg nadien![]()
Ja, van de onboardflitsertquote:
quote:
idd... nu de foto's nog hequote:Op zondag 6 augustus 2006 23:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]Nou je bent er vaak genoeg om dat heel snel te zijn
Komt vanzelf goed, veel afkijkenquote:
Ik kijk veel af, daarom zit ik hierquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:08 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Komt vanzelf goed, veel afkijken
Maar ik ga slapen, om 6 uur gaat de wekker weer
mooiquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:18 schreef Mauro het volgende:
Voorproefje van de fotoshoot van vanavond.
Model Bianca.
[afbeelding]
neej johquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Weet je het zeker? hij lijkt op een meeuw
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:14 schreef WurM het volgende:
[..]
Kijk een hevig gecropte en ietwat onscherpe duif:
[afbeelding]
Ik mag vandaag ook weer werken. Weet nog niet echt of ik er zin in hebquote:Op maandag 7 augustus 2006 07:47 schreef freud het volgende:
Smogges. En weer aan het werk. Helaas.
Ik zat om 6:20 al in de autoquote:Op maandag 7 augustus 2006 07:49 schreef Xilantof het volgende:
Ik mag vandaag ook weer werken. Weet nog niet echt of ik er zin in heb!
Volgens mij wordt het wel een kort dagje.
Heb je de exif al eens bekeken?quote:Op maandag 7 augustus 2006 07:19 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen
@mauro, jammer van de ruis in de foto...
En ik maar zeuren over het feit dat ik om 7:30 uit mijn bedje moest komen....mij zie je niet voor negen uur op kantoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 08:07 schreef freud het volgende:
[..]
Ik zat om 6:20 al in de auto. Was wel wennen. Gelukkig nog lekker rustig op de weg. Helaas heb ik weinig te zeggen over mijn werkdaglengte.
Je gaat haar vanavond fotograferen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:14 schreef Mauro het volgende:
Heb je de exif al eens bekeken?
Dan weet je meteen waarom er ruis in zit
Hoiquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:12 schreef An24 het volgende:
[..]
En ik maar zeuren over het feit dat ik om 7:30 uit mijn bedje moest komen....mij zie je niet voor negen uur op kantoor![]()
![]()
Morgen luitjes![]()
Maar jij gaat met OV, ikke met de heilige koe. En er staat regelmatig een hele kudde te grazen op het asfalt van de A12... De vroege koe heeft daar geen laast van!quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:12 schreef An24 het volgende:
En ik maar zeuren over het feit dat ik om 7:30 uit mijn bedje moest komen....mij zie je niet voor negen uur op kantoor![]()
![]()
Morgen luitjes![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:47 schreef Shark.Bait het volgende:
Leuk tijdverdrijf voor als je ff niks op kantoor te doen hebt
Maar die vroege koe zit wel te klagen dattie het eerst in het slachthuis zitquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:52 schreef freud het volgende:
Maar jij gaat met OV, ikke met de heilige koe. En er staat regelmatig een hele kudde te grazen op het asfalt van de A12... De vroege koe heeft daar geen laast van!
quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maar die vroege koe zit wel te klagen dattie het eerst in het slachthuis zit
Wat Shark zegt Freudquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maar die vroege koe zit wel te klagen dattie het eerst in het slachthuis zit
Ik zeg nixquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:26 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.ad.nl/fun/strips/?strip=single&datum=2006-08-06![]()
Geef toe...je moest wel lachenquote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik onthoud mij van enig commentaar in deze![]()
Alleen als je ook msn geinstalleerd hebt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:51 schreef Vliegvrager het volgende:
Vreemd. Fok! opzich is niet traag, maar het openen van de SC kost echt veel tijd. Ontmoedigingsbeleid
Denkt mijn baas anders overquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:01 schreef freud het volgende:
[..]
Alleen als je ook msn geinstalleerd hebt.
Jij valt onder de knappe-blonde-vrouw uitzondering.quote:
noem me blond, maar ik snap het niet. Ofwel ik ben niet technsich genoeg, ofwel ik mis ergens iest bij een inside joke.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:01 schreef freud het volgende:
[..]
Alleen als je ook msn geinstalleerd hebt.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:13 schreef Vliegvrager het volgende:
noem me blond, maar ik snap het niet. Ofwel ik ben niet technsich genoeg, ofwel ik mis ergens iest bij een inside joke.![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:48 schreef RonaldV het volgende:
ook nog mar even hier:
Gefeli! Breedbeeld is handig bij photoshop (2 monitoren nog leukerquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:23 schreef Ynske het volgende:
spam
Foto wedstrijd Zuid Limburgse Stoomtrein Maatschappij
heb een nieuwe laptop, breedbeeld, photoshoppen gaat echtm veel toffer
Wat hij zegtquote:
Iets willen is nooit hetzelfde als iets hebben. Ik ben ook maar weer terug gegaan naar 2 monitoren, dat is voor mij iig wel voldoendequote:Op maandag 7 augustus 2006 13:28 schreef Yoni het volgende:
Als ik later rijk ben, wil ik er drieMaar voorlopig is 2 monitoren ook al wel weer heel fijn
Hou je er rekening mee dat je dan ook een groter huisje moet hebbenquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:28 schreef Yoni het volgende:
Als ik later rijk ben, wil ik er drieMaar voorlopig is 2 monitoren ook al wel weer heel fijn
een wijze uitspraakquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Iets willen is nooit hetzelfde als iets hebben. Ik ben ook maar weer terug gegaan naar 2 monitoren, dat is voor mij iig wel voldoende
Ene monitor aan mijn zus gegeven, PC aan een of andere werkeloze gegeven.
Voor die drie monitoren niet hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:39 schreef An24 het volgende:
[..]
Hou je er rekening mee dat je dan ook een groter huisje moet hebben![]()
![]()
![]()
Ze hapt, ze haptquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:46 schreef Yoni het volgende:
[..]
Voor die drie monitoren niet hoorDat past best op m'n buro
![]()
Maar als ik rijk ben, koop ik natuurlijk sowieso meteen een huisje
quote:
Yoni.Baitquote:
fotooooooooow !!!!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:47 schreef Xilantof het volgende:
Voor mijn werk rijdt trouwens de RandstalRail... (ik werk met zicht op tram 6).
Best mooi dingetje!![]()
woensdag ben ik er weer, dan zal ik ff foto maken als ie voorbij tuftquote:
Spannend! Maar wel vreemd ja. Nou ja, het enige wat je kan doen is gaan kijken als je wordt uitgenodigd, om vervolgens het hele huis ondersteboven te keren?quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:13 schreef Yoni het volgende:
Over huisjes gesproken. Ik sta momenteel 8e en 10e met nog minder dan 2 dagen inschrijftijd te gaan. Ik begin me toch echt af te vragen wat er mis is met die woningen of met de buurt.
Yep en even een rondje buurt doen enzo. Ik ga er niet vanuit dat ik 't krijg, maar 't komt wel in de richting. Dus ben wel een beetje bezig met 'wat als'. Vinnut maar eng!quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Spannend! Maar wel vreemd ja. Nou ja, het enige wat je kan doen is gaan kijken als je wordt uitgenodigd, om vervolgens het hele huis ondersteboven te keren?![]()
uhuh, komt bekent voor ja.....had ik ook met mijn eerste flatje, terug naar de wijk waar ik geboren ben...kan niet beter dacht ik. Vervolgens woonde er twee junks onder mij en schuin onder mij een te luid seksend stelletje. Ohw ja, de buurt was dus beetje veranderdquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:29 schreef Yoni het volgende:
[..]
Yep en even een rondje buurt doen enzo. Ik ga er niet vanuit dat ik 't krijg, maar 't komt wel in de richting. Dus ben wel een beetje bezig met 'wat als'. Vinnut maar eng!
Ik loop natuurlijk onwijs op de feiten vooruit nu, maar tochquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:45 schreef An24 het volgende:
uhuh, komt bekent voor ja.....had ik ook met mijn eerste flatje, terug naar de wijk waar ik geboren ben...kan niet beter dacht ik. Vervolgens woonde er twee junks onder mij en schuin onder mij een te luid seksend stelletje. Ohw ja, de buurt was dus beetje veranderdwas al lang blij dat ik met mijn 19e plaats alsnog een huisje kon krijgen.
cheilquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:45 schreef An24 het volgende:
...en schuin onder mij een te luid seksend stelletje.
quote:
Vriend van mij had ook zo'n stel boven zich. En die deden vooral veel aan goedmaaksex, dus er ging ook altijd nog een ruzie aan voorafquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:01 schreef An24 het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat zij het Nederlandse gemiddelde er flink mee euhhh omhoog "krikte"
![]()
ze zei "krikte" hihihihihihiquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:01 schreef An24 het volgende:
Laten we het er maar op houden dat zij het Nederlandse gemiddelde er flink mee euhhh omhoog "krikte"
![]()
Gelukkig waren ze wel euhh oprecht, haha, die junks konden dan weer wel flink slaan.....dan moest je niet op het balkon staan, onder kon je duiken voor de bloedspetters...jaaaaa lekker buurtje, hahaquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:03 schreef Yoni het volgende:
[..]
Vriend van mij had ook zo'n stel boven zich. En die deden vooral veel aan goedmaaksex, dus er ging ook altijd nog een ruzie aan vooraf
Crimineelste stad van NL hequote:
*kletsklets* *mepmep* *slasla* en dan sex kan ook iets anders betekenen he...quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:03 schreef Yoni het volgende:
Vriend van mij had ook zo'n stel boven zich. En die deden vooral veel aan goedmaaksex, dus er ging ook altijd nog een ruzie aan vooraf
quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:53 schreef freud het volgende:
[..]
*kletsklets* *mepmep* *slasla* en dan sex kan ook iets anders betekenen he...
Dirty mind denkenquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Je begint gelijk weer met dirty mind-denken
Jij hebt natuurlijk veel liever bitchfight in de modder enzo?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:24 schreef PdeHoog het volgende:
Wat zijn die vrouwen het tegenwoordig eens met elkaar zegHet is echt niet leuk meer
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk veel liever bitchfight in de modder enzo?
Niet vragen Debsterr, das de droom van elke manquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, het lijkt mij anders ook best tof om te doenquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Niet vragen Debsterr, das de droom van elke man![]()
HM2 heeft vast nog wel een plekje voor je in zijn modderbadjequote:Op maandag 7 augustus 2006 16:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, het lijkt mij anders ook best tof om te doen. Lekker moddergooien enzo. Maar wel lief natuurlijk, geen echte bitchfight
.
Graagquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mag jij ook meequote:Op maandag 7 augustus 2006 16:40 schreef An24 het volgende:
[..]
HM2 heeft vast nog wel een plekje voor je in zijn modderbadje![]()
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mag jij ook meeHad-ie toch al beloofd
Af en toequote:
Ik zag jou in het wild!quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:35 schreef Vliegvrager het volgende:
Daar heb je mij ook weer.![]()
weer achter mn werk-peeceetje.![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:40 schreef An24 het volgende:
[..]
HM2 heeft vast nog wel een plekje voor je in zijn modderbadje![]()
![]()
Ikkequote:
FreuD; het juiste adres voor elke kinky wending van een SCquote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:37 schreef freud het volgende:
[..]
FreuD; het juiste adres voor elke kinky wending van een SC.
Lieverd, daar had ik toch al láng aan gedacht danquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:53 schreef freud het volgende:
[..]
*kletsklets* *mepmep* *slasla* en dan sex kan ook iets anders betekenen he...
FB!quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:42 schreef fraubitch het volgende:
ovr 2 uur vertrek ik met een vriend en een gare auto naar polen
zonder geld maar met me camera.
wens me succes, ik ben als het goed is zaterdag terug.
heerlijk toch, avonturen op het laatste moment
Tuurlijk welquote:
ik doe me bestquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
FB!!
Veel plezier!!
Doe voorzichtig!
veel mooie foto's maken!
Je komt wel nog zondag naar Pea hequote:Op maandag 7 augustus 2006 22:42 schreef fraubitch het volgende:
met de treinquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je komt wel nog zondag naar Pea he?
Have fun meisje![]()
.
We zullen je missen fraubitch!quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:42 schreef fraubitch het volgende:
Een collega had ook laten laseren, en het duurde bij hem wel even voordat alles 'gewoon' voelde. Sowiso moet je een tijdje doordruppelen toch? Het lijkt me erg bevrijdend om geen bril of lenzen te hoeven dragen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:02 schreef Emme-r-tje het volgende:
[...]
De rest van de dagen ging het alleen maar beter en beter. Gelukkig.
Het enige min-puntje is, is dat ik nog niet helemaal scherp zie. Dit zal waarschijnlijk met goed druppelen goedkomen. Maar het is wel vervelend.
Tof zeg, mijn vader heeft het zelfde gehad maar idd komt de scherpte met de tijd, of niet maar mijn pa had dan ook héél slechte ogen. Hij kan nu zonder bril goed genoeg zien voor dagelijks leven en alleen voor lang lezen of pc'en heeft hij een bril nodig.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:02 schreef Emme-r-tje het volgende:Dag mensen van het goede leven!
Nog even snel een post voor het slapen gaan.
Zoals belooft zal ik even een update geven over het laten laseren van mijn ogen.
27 juli is het gebeurt. Ben netjes geholpen. Na de behandeling heb ik veel geslapen thuis en heb aardig wat last gehad van mijn ogen. Pijn, zanderig en droog gevoel etc.
Veel telefoontjes gehad van vrienden, familie en collega's. Echt super dat er zoveel mensen zijn die met je meeleven.
28 juli: Wakker geworden en direct scherp zien. Echt een genot!!! Deze dag heb ik vrijwel geen pijn gehad aan m'n ogen. Alles ging goed.
29 juli: De minste dag van allen. 's nachts vrijwel niet kunnen slapen van de pijn.En de gehele dag veel pijn gehad. 's avonds ging het wel weer iets beter. M'n beste vrienden zijn even langs geweest wat weer een plus-punt van de dag was.
Het enige min-puntje is, is dat ik nog niet helemaal scherp zie. Dit zal waarschijnlijk met goed druppelen goedkomen. Maar het is wel vervelend.
Beterschap Emme-r-tjequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:02 schreef Emme-r-tje het volgende:Dag mensen van het goede leven!
Nog even snel een post voor het slapen gaan.
Zoals belooft zal ik even een update geven over het laten laseren van mijn ogen.
Veel plezier, en niet te veel denken, gewoon lekker schieten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:57 schreef elcastel het volgende:
Op naar het circuit.
Die van half 6quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:05 schreef An24 het volgende:
nr 1 heeft al afgebeld.
Thanks Pos.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:12 schreef PoseidonVS het volgende:
Veel plezier, en niet te veel denken, gewoon lekker schieten.
Have fun Elquote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die van half 6![]()
Enneh....goeiemorgen allemaalVannacht tot kwart voor drie bezig geweest met het in elkaar schroeven van een IKEA-bouwpakket
Op een gegeven moment begon ik schroevedraaiers te laten vallen. Arme benedenburen
![]()
Ook lekkerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:46 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
Nope, de eerste van half tien.....kon ik rustig wakker worden....
Ik ga pas aan de koffie als de dip zich aandringt, hou het nog ff bij een bakkie earl grey als je het niet erg vind.... proostquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ook lekkerKoffie dan maar
* PdeHoog zit aan zijn eerste dubbele espresso
oeh..lekker... doe mij ook maar een bakkie earl greyquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:52 schreef An24 het volgende:
Ik ga pas aan de koffie als de dip zich aandringt, hou het nog ff bij een bakkie earl grey als je het niet erg vind.... proost![]()
Hehehehehe. Moet je helemaal zelf wetenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ga pas aan de koffie als de dip zich aandringt, hou het nog ff bij een bakkie earl grey als je het niet erg vind.... proost![]()
Jammiequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hehehehehe. Moet je helemaal zelf wetenNet een goed gesprek gehad over lamsstoofpotjes met een dame die kan koken
Ff wat ideeen verwerken vanavond
Ik schakel maar over van koffie naar thee. Plain thee dus, want zelfs grijs is hier wegbezuinigdquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:55 schreef Shark.Bait het volgende:
oeh..lekker... doe mij ook maar een bakkie earl grey
ja maar......... ja maar, grijs is zooo veel lekkerder......leef met je meequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:37 schreef freud het volgende:
[..]
Ik schakel maar over van koffie naar thee. Plain thee dus, want zelfs grijs is hier wegbezuinigd![]()
Thee is helemaal niet lekkerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:47 schreef An24 het volgende:
[..]
ja maar......... ja maar, grijs is zooo veel lekkerder......leef met je mee![]()
![]()
Thee is lekker en vooral vroeg grijs en redforrestquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Thee is helemaal niet lekkerThee is nog erger dan koffie
De volgende keer ga ik mee!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
Zaterdag naar Noorderdierenpark EmmenNou maar hopen dat het niet gaat regenen
Emmen isquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
Zaterdag naar Noorderdierenpark EmmenNou maar hopen dat het niet gaat regenen
We zullen zienquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Emmen is![]()
Vooral de apenheuvel.....gewoon lekker zitten en wachten tot die beesten nasty wordenen dan...klik....
![]()
Macroringen topquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We zullen zienVorige keer vond ik het tegenvallen
Dit keer gaat overigens wel al het macrotuig mee
allemaal Emmen, ter motivatiequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
je gaat hun mooie vlinderkas bezoeken?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil wel een keertje meequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:46 schreef freud het volgende:
Ik wil ook naar Emmen... Wie gaan er met me mee?
Da's wel het plan jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
je gaat hun mooie vlinderkas bezoeken?
Dan ga je zaterdag ook meequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:46 schreef freud het volgende:
Ik wil ook naar Emmen... Wie gaan er met me mee?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:01 schreef An24 het volgende:
http://www.ansphotography.nl/Dieren/Onderonsje.html
Volgens mij heb ik zaterdag nog niets staan, maar het weer is niet zo super. Ga liever met lekker zonnig weer...quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:16 schreef freud het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zaterdag nog niets staan, maar het weer is niet zo super. Ga liever met lekker zonnig weer...
Met 80% kans op regen is het mij iets te riskant.
Wordt je dan An25 of is het nog maar An21??quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:40 schreef An24 het volgende:
Met beter weer wil ik ook nog wel een keer naar Emmen.....maar niet zaterdag.....ik heb het hele weekend nodig om te sporten, in te pakken voor de vakantie en jarig te zijn...![]()
Gezien onze weddenschap krijg je idd nog een keer een fototripje naar een dierentuinquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:40 schreef An24 het volgende:
Met beter weer wil ik ook nog wel een keer naar Emmen.....maar niet zaterdag.....ik heb het hele weekend nodig om te sporten, in te pakken voor de vakantie en jarig te zijn...![]()
officieel An26 but who's countingquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wordt je dan An25 of is het nog maar An21??![]()
![]()
Weet zo uit mn hoofd niet of ik wat heb zaterdag... En ik heb nog geen tas of iets anders om mn cam veilig in te vervoeren, maar dat zou niet zo'n groot probleem moeten zijn. Ik laat t nog wel wetenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
watje...
@WurM als je zin hebt kan je ook wel mee..![]()
Na je vakantie, als de rust enigzins is wedergekeerd, toch maar even doenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:54 schreef An24 het volgende:
@ PWordt spannend, moet ook nog steeds mijn eindopdracht voor post HBO inleveren, maar komt er zeg maar soort van niet van...
![]()
Ik heb tot eind september.....komt goed.....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Na je vakantie, als de rust enigzins is wedergekeerd, toch maar even doen![]()
Iddquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:03 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb tot eind september.....komt goed.....![]()
Halen zowiezo...als ik MBO en HBO in zes jaar kan doen....houdt een beetje forensische psychiatrie me ook niet tegen hoor. * An24 spreekt zichzelf hoop inquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IddJe gaat dat gewoon halen
zegt hij die al twee jaar bezig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |