Spannend! Maar wel vreemd ja. Nou ja, het enige wat je kan doen is gaan kijken als je wordt uitgenodigd, om vervolgens het hele huis ondersteboven te keren?quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:13 schreef Yoni het volgende:
Over huisjes gesproken. Ik sta momenteel 8e en 10e met nog minder dan 2 dagen inschrijftijd te gaan. Ik begin me toch echt af te vragen wat er mis is met die woningen of met de buurt.
Yep en even een rondje buurt doen enzo. Ik ga er niet vanuit dat ik 't krijg, maar 't komt wel in de richting. Dus ben wel een beetje bezig met 'wat als'. Vinnut maar eng!quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Spannend! Maar wel vreemd ja. Nou ja, het enige wat je kan doen is gaan kijken als je wordt uitgenodigd, om vervolgens het hele huis ondersteboven te keren?![]()
uhuh, komt bekent voor ja.....had ik ook met mijn eerste flatje, terug naar de wijk waar ik geboren ben...kan niet beter dacht ik. Vervolgens woonde er twee junks onder mij en schuin onder mij een te luid seksend stelletje. Ohw ja, de buurt was dus beetje veranderdquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:29 schreef Yoni het volgende:
[..]
Yep en even een rondje buurt doen enzo. Ik ga er niet vanuit dat ik 't krijg, maar 't komt wel in de richting. Dus ben wel een beetje bezig met 'wat als'. Vinnut maar eng!
Ik loop natuurlijk onwijs op de feiten vooruit nu, maar tochquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:45 schreef An24 het volgende:
uhuh, komt bekent voor ja.....had ik ook met mijn eerste flatje, terug naar de wijk waar ik geboren ben...kan niet beter dacht ik. Vervolgens woonde er twee junks onder mij en schuin onder mij een te luid seksend stelletje. Ohw ja, de buurt was dus beetje veranderdwas al lang blij dat ik met mijn 19e plaats alsnog een huisje kon krijgen.
cheilquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:45 schreef An24 het volgende:
...en schuin onder mij een te luid seksend stelletje.
quote:
Vriend van mij had ook zo'n stel boven zich. En die deden vooral veel aan goedmaaksex, dus er ging ook altijd nog een ruzie aan voorafquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:01 schreef An24 het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat zij het Nederlandse gemiddelde er flink mee euhhh omhoog "krikte"
![]()
ze zei "krikte" hihihihihihiquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:01 schreef An24 het volgende:
Laten we het er maar op houden dat zij het Nederlandse gemiddelde er flink mee euhhh omhoog "krikte"
![]()
Gelukkig waren ze wel euhh oprecht, haha, die junks konden dan weer wel flink slaan.....dan moest je niet op het balkon staan, onder kon je duiken voor de bloedspetters...jaaaaa lekker buurtje, hahaquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:03 schreef Yoni het volgende:
[..]
Vriend van mij had ook zo'n stel boven zich. En die deden vooral veel aan goedmaaksex, dus er ging ook altijd nog een ruzie aan vooraf
Crimineelste stad van NL hequote:
*kletsklets* *mepmep* *slasla* en dan sex kan ook iets anders betekenen he...quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:03 schreef Yoni het volgende:
Vriend van mij had ook zo'n stel boven zich. En die deden vooral veel aan goedmaaksex, dus er ging ook altijd nog een ruzie aan vooraf
quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:53 schreef freud het volgende:
[..]
*kletsklets* *mepmep* *slasla* en dan sex kan ook iets anders betekenen he...
Dirty mind denkenquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Je begint gelijk weer met dirty mind-denken
Jij hebt natuurlijk veel liever bitchfight in de modder enzo?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:24 schreef PdeHoog het volgende:
Wat zijn die vrouwen het tegenwoordig eens met elkaar zegHet is echt niet leuk meer
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk veel liever bitchfight in de modder enzo?
Niet vragen Debsterr, das de droom van elke manquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, het lijkt mij anders ook best tof om te doenquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Niet vragen Debsterr, das de droom van elke man![]()
HM2 heeft vast nog wel een plekje voor je in zijn modderbadjequote:Op maandag 7 augustus 2006 16:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, het lijkt mij anders ook best tof om te doen. Lekker moddergooien enzo. Maar wel lief natuurlijk, geen echte bitchfight
.
Graagquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mag jij ook meequote:Op maandag 7 augustus 2006 16:40 schreef An24 het volgende:
[..]
HM2 heeft vast nog wel een plekje voor je in zijn modderbadje![]()
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mag jij ook meeHad-ie toch al beloofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |